Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Που πας στο hard... Φοβηθηκαμε το καντηλι???
Μήπως τα έχεις μπερδέψει...?
Το hard είναι το ζόρι...
Και στην τελική αφού θα έχεις το κατσίκι ελα να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος... :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μήπως τα έχεις μπερδέψει...?
Το hard είναι το ζόρι...
Και στην τελική αφού θα έχεις το κατσίκι ελα να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος... :p
Το hard είναι παιδικό... Αυτό δεν έχετε καταλαβει
950 και καντήλι... Να ξεχωρίσουμε οι λελοι από τις λελες
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το hard είναι παιδικό... Αυτό δεν έχετε καταλαβει
950 και καντήλι... Να ξεχωρίσουμε οι λελοι από τις λελες
Εάν όντως είναι παιδικό τότε θα προλάβουμε να κάνουμε ΚΑΙ το καντήλι... :p
Εσύ θα είσαι με τις λέλες φαντάζομαι λόγω μοτοσυκλέτας...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έπλυνα....

Το Χ θέλει σετάκι αλυσιδογράναζα γιατί είμαι βλάκας και δεν τα είχα φροντίσει όλο τον χειμώνα όπως έπρεπε και φυσικά σκουριά... Θα βγάλουν καμιά χαζή κοντινή κλπ αλλά όχι παραπέρα, θέλει και φόρτιση η μπαταρία γιατί με τις κοντινές δεν φόρτιζε σωστά.
Το R φαινόταν χάλια η αλυσίδα, τώρα που πλύθηκε δεν δείχνει τόσο άσχημα, πολύ ανοιχτό τουρουτουτού/ντους λάδι τα πάντα, ένα θένκγιου στην παραφίνη και θα το ρυθμίσω πιο προσεκτικά ή θα πρέπει να έχω τον νου μου να το ανοίγω και να το κλείνω.

Έλεγα να πιάσω και τα υπόλοιπα, με έπιασε το σκοτάδι και της νύχτας τα πλυσίματα τα βλέπει η μέρα και ΛΟΛ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
γιατί;
Τα ίδια χάλια έχουν :friend:
πενφεδάκηδες ακόμα τσούζει που το R1100 πήρε το πλι ακόμα και από το μονοκύλινδρο αδερφάκι του στο Ντακάρ...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
δεν έκανα, αλλά ετοιμάζομαι να κάνω εξου και η ερώτηση:
έχω το repair manual του 701 enduro και ξέρω ακριβώς πως να βγάλω το πίσω αμορτισέρ και να το ξανατοποθετήσω. ΄Έχω ροπόκλειδα και ό,τι ακριβώς χρειάζομαι.

όταν κρατήσω στα χέρια μου το αμορτισέρ χρειάζομαι κάποιο ειδικό εργαλείο να βγάλω το ελατήριο και να το αλλάξω με άλλο?
έχει κανείς άποψη?

με προβληματίζει το Νο. 11

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
δεν έκανα, αλλά ετοιμάζομαι να κάνω εξου και η ερώτηση:
έχω το repair manual του 701 enduro και ξέρω ακριβώς πως να βγάλω το πίσω αμορτισέρ και να το ξανατοποθετήσω. ΄Έχω ροπόκλειδα και ό,τι ακριβώς χρειάζομαι.

όταν κρατήσω στα χέρια μου το αμορτισέρ χρειάζομαι κάποιο ειδικό εργαλείο να βγάλω το ελατήριο και να το αλλάξω με άλλο?
έχει κανείς άποψη?

με προβληματίζει το Νο. 11

Δεν εχεις καμια δουλεια με το 11, μην σε ανησυχει. Εσυ θα βγαλεις τις ροδελες του 12 και το ελατηριο θα φυγει κατω. Μπερδευει το σχεδιαγραμμα, εσυ βγαζεις τα 3 δεξια εξαρτηματα, ροδελα αποστατη δυο ημικυκλια.

Αν εχεις γερους ιμαντες με καστανια και γρυλλο υδραυλικο δαπεδου κανεις δουλεια και μονος σου, αλλιως θες πρεσα ελατηριων μοτο. Αν δεν το εχεις ξανακανει καλυτερα να το πας σε εναν αμορτισερα μαζι με το ελατηριο να το βαλει/βγαλει σε 5 λεπτα και να σε χρεωσει ελαχιστα χρηματα, γιατι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ αν δεν εχεις σωστα εργαλεια ή την εμπειρια.

Μην αγορασεις αυτα τα εργαλεια συμπιεσης ελατηριων που παιζουν γενικα ιντερνετ γιατι ειναι για αυτοκινητα και δεν χωρανε σε αμορτισερ μοτο. Νομιζω οτι η motionpro βγαζει ενα για μοτο αλλα τρεχα γυρευε. Εχω αλλαξει ελατηρια με καστανιες και γρυλλο και καθε φορα παει το σκατο στην καλτσα μεχρι να τελειωσω.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
k0k0s σε ευχαριστώ πολυ Κώστα!

Η πλάκα είναι ότι το μανιουαλ εξηγεί με λεπτομέρειες και φωτογραφίες την ολη διαδικασία (πως να βγει και να μπει) και οτι το μαμα ελατήριο προτείνεται για 75 με 85 κιλά και καλύτερα να το αλλάξεις με άλλο, αλλά δεν εξηγεί καθόλου πως γίνεται η αλλαγή...

Βασικά αλλαγμένο είναι με σκληρότερο, αλλά είναι τόσο .... (δεν μπορώ να βρω τον κατάλληλο χαρακτηρισμό) εδώ πάνω στα συνεργεία που όταν άλλαξαν το ελατήριο την μακέλεψαν τη μοτοσυκλέτα και έχουν γδάρει το πλαίσιο (σε μερικά σημεία έχει φύγει και τελείως η μπογιά).

Τώρα είμαι στη συζήτηση να μου δώσει απλό 701 ή αν θα κρατήσω το LR. Ψάχνω με την ασφαλιστική να βρω αν γίνεται καλό μπάλωμα/βάψιμο τοπικά στα σημεία γιατί τα αστέρια στο συνεργείο είχαν τη φαεινή ιδέα να λύσουν όλη τη μοτο για να στείλουν όλο το πλαίσιο για βάψιμο. Το οποίο για ευνόητους λόγους δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω να συμβεί.

Και το καλύτερο είναι ότι άλλαξαν υγρά στα φρένα και χάνει από το καπάκι υγρών φρένων (μπροστά φρένο). Το κλασικό ΚΤΜ φαινόμενο που λέγαμε σε άλλο νήμα.
Μικρό πρόβλημα, απλά ενισχύει την υποψία μου ότι δεν το κατέχουν...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
k0k0s σε ευχαριστώ πολυ Κώστα!

Η πλάκα είναι ότι το μανιουαλ εξηγεί με λεπτομέρειες και φωτογραφίες την ολη διαδικασία (πως να βγει και να μπει) και οτι το μαμα ελατήριο προτείνεται για 75 με 85 κιλά και καλύτερα να το αλλάξεις με άλλο, αλλά δεν εξηγεί καθόλου πως γίνεται η αλλαγή...

Βασικά αλλαγμένο είναι με σκληρότερο, αλλά είναι τόσο .... (δεν μπορώ να βρω τον κατάλληλο χαρακτηρισμό) εδώ πάνω στα συνεργεία που όταν άλλαξαν το ελατήριο την μακέλεψαν τη μοτοσυκλέτα και έχουν γδάρει το πλαίσιο (σε μερικά σημεία έχει φύγει και τελείως η μπογιά).

Τώρα είμαι στη συζήτηση να μου δώσει απλό 701 ή αν θα κρατήσω το LR. Ψάχνω με την ασφαλιστική να βρω αν γίνεται καλό μπάλωμα/βάψιμο τοπικά στα σημεία γιατί τα αστέρια στο συνεργείο είχαν τη φαεινή ιδέα να λύσουν όλη τη μοτο για να στείλουν όλο το πλαίσιο για βάψιμο. Το οποίο για ευνόητους λόγους δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω να συμβεί.

Και το καλύτερο είναι ότι άλλαξαν υγρά στα φρένα και χάνει από το καπάκι υγρών φρένων (μπροστά φρένο). Το κλασικό ΚΤΜ φαινόμενο που λέγαμε σε άλλο νήμα.
Μικρό πρόβλημα, απλά ενισχύει την υποψία μου ότι δεν το κατέχουν...
Οσον αφορα τα φρενα, δεν ειναι κλασσικο ΚΤΜ εργοστασιο φαινομενο, ειναι κλασσικο ΚΤΜ "μαστορας" φαινομενο. Και τα 690/701 εχουν την ιδια τρομπα/δοχειο με το 1090.

Να ρωτησω γιατι θες να αλλαξεις το πιο σκληρο ελατηριο που ηδη εχεις πανω αν καταλαβα καλα?
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Οσον αφορα τα φρενα, δεν ειναι κλασσικο ΚΤΜ εργοστασιο φαινομενο, ειναι κλασσικο ΚΤΜ "μαστορας" φαινομενο. Και τα 690/701 εχουν την ιδια τρομπα/δοχειο με το 1090.

Να ρωτησω γιατι θες να αλλαξεις το πιο σκληρο ελατηριο που ηδη εχεις πανω αν καταλαβα καλα?
Ναι αυτό εννοώ ΚΤΜ "μάστορας".

Θέλω να το αλλάξω και να παρω το Κ-tech στα χέρια σε περίπτωση που του αφήσω το LR και μου δώσει απλό 701.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι αυτό εννοώ ΚΤΜ "μάστορας".

Θέλω να το αλλάξω και να παρω το Κ-tech στα χέρια σε περίπτωση που του αφήσω το LR και μου δώσει απλό 701.
Ααα οκ. E, αν μπορεις να βρεις αυτο και παλι με πολλη προσοχη θα κανεις δουλεια. Shock Spring Compressor - Motion Pro
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Αγόρια να συμπληρώσω στα γραφόμενα του Κώστα, ότι πριν βγάλεις τα παπαράκια του 12
πρέπει να ξελασκάρεις την βίδα στην ασφάλεια του 11 και να ανεβάσεις επάνω το μηχανισμό
της προφόρτισης.
Αυτό λόγω sag θα αποφορτίσει το ελατήριο και βγάζοντας πανεύκολα τα παπαράκια του 12
παίρνεις το ελατήριο στο χέρι, το αντίστροφο για τοποθέτηση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αγόρια να συμπληρώσω στα γραφόμενα του Κώστα, ότι πριν βγάλεις τα παπαράκια του 12
πρέπει να ξελασκάρεις την βίδα στην ασφάλεια του 11 και να ανεβάσεις επάνω το μηχανισμό
της προφόρτισης.
Αυτό λόγω sag θα αποφορτίσει το ελατήριο και βγάζοντας πανεύκολα τα παπαράκια του 12
παίρνεις το ελατήριο στο χέρι, το αντίστροφο για τοποθέτηση.
Ok, εκανα τεραστιο λαθος σε οσα εγραψα παραπανω στον Srider , Γιωργο ξεχνα ολα οσα σου εγραψα, ειχα αλλο αμορτισερ στο μυαλο μου, το 701 εχει το ιδιο με τα 690 αλλα και τα μικροτερα ΚΤΜ!

Εχει δικιο ο αλλος Γιωργος, δεν χρειαζεσαι ουτε εργαλεια ουτε ιμαντες ουτε τιποτα, μια μεγγενη θες μονο για να σου κραταει το αμορτισερ σταθερο! Λυνεις την ασφαλεια του 12 και στριβεις ολο μαζι το ελατηριο με τον ρυθμιστη προφορτισης ξεβιδωνοντας το 12, θα παρει ολη την προφορτιση και το ελατηριο θα λασκαρει ωστε να βγαλεις τα 11 και να κανεις την αλλαγη ευκολα! Απλα μαρκαρε απο πριν την αποσταση απο τη βαση του αμορτισερ που ειναι βιδωμενο το 12 ωστε να το ξαναπας εκει μετα στο μονταρισμα.

 
Top Bottom