Μήπως τα έχεις μπερδέψει...?Που πας στο hard... Φοβηθηκαμε το καντηλι???
Το hard είναι το ζόρι...
Και στην τελική αφού θα έχεις το κατσίκι ελα να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος...
Μήπως τα έχεις μπερδέψει...?Που πας στο hard... Φοβηθηκαμε το καντηλι???
Το hard είναι παιδικό... Αυτό δεν έχετε καταλαβειΜήπως τα έχεις μπερδέψει...?
Το hard είναι το ζόρι...
Και στην τελική αφού θα έχεις το κατσίκι ελα να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος...
Εάν όντως είναι παιδικό τότε θα προλάβουμε να κάνουμε ΚΑΙ το καντήλι...Το hard είναι παιδικό... Αυτό δεν έχετε καταλαβει
950 και καντήλι... Να ξεχωρίσουμε οι λελοι από τις λελες
γιατί;Συγκρίνεις vstrom με 950?
Ιερόσυλος.
πενφεδάκηδες ακόμα τσούζει που το R1100 πήρε το πλι ακόμα και από το μονοκύλινδρο αδερφάκι του στο Ντακάρ...γιατί;
Τα ίδια χάλια έχουν
Μπαναρισμένος.γιατί;
Τα ίδια χάλια έχουν
ΛακωνικόςΜπαναρισμένος.
ΗμαρτονΜπαναρισμένος.
Αδίστακτοςγιατί;
Τα ίδια χάλια έχουν
Δεν εχεις καμια δουλεια με το 11, μην σε ανησυχει. Εσυ θα βγαλεις τις ροδελες του 12 και το ελατηριο θα φυγει κατω. Μπερδευει το σχεδιαγραμμα, εσυ βγαζεις τα 3 δεξια εξαρτηματα, ροδελα αποστατη δυο ημικυκλια.δεν έκανα, αλλά ετοιμάζομαι να κάνω εξου και η ερώτηση:
έχω το repair manual του 701 enduro και ξέρω ακριβώς πως να βγάλω το πίσω αμορτισέρ και να το ξανατοποθετήσω. ΄Έχω ροπόκλειδα και ό,τι ακριβώς χρειάζομαι.
όταν κρατήσω στα χέρια μου το αμορτισέρ χρειάζομαι κάποιο ειδικό εργαλείο να βγάλω το ελατήριο και να το αλλάξω με άλλο?
έχει κανείς άποψη?
με προβληματίζει το Νο. 11
Οσον αφορα τα φρενα, δεν ειναι κλασσικο ΚΤΜ εργοστασιο φαινομενο, ειναι κλασσικο ΚΤΜ "μαστορας" φαινομενο. Και τα 690/701 εχουν την ιδια τρομπα/δοχειο με το 1090.k0k0s σε ευχαριστώ πολυ Κώστα!
Η πλάκα είναι ότι το μανιουαλ εξηγεί με λεπτομέρειες και φωτογραφίες την ολη διαδικασία (πως να βγει και να μπει) και οτι το μαμα ελατήριο προτείνεται για 75 με 85 κιλά και καλύτερα να το αλλάξεις με άλλο, αλλά δεν εξηγεί καθόλου πως γίνεται η αλλαγή...
Βασικά αλλαγμένο είναι με σκληρότερο, αλλά είναι τόσο .... (δεν μπορώ να βρω τον κατάλληλο χαρακτηρισμό) εδώ πάνω στα συνεργεία που όταν άλλαξαν το ελατήριο την μακέλεψαν τη μοτοσυκλέτα και έχουν γδάρει το πλαίσιο (σε μερικά σημεία έχει φύγει και τελείως η μπογιά).
Τώρα είμαι στη συζήτηση να μου δώσει απλό 701 ή αν θα κρατήσω το LR. Ψάχνω με την ασφαλιστική να βρω αν γίνεται καλό μπάλωμα/βάψιμο τοπικά στα σημεία γιατί τα αστέρια στο συνεργείο είχαν τη φαεινή ιδέα να λύσουν όλη τη μοτο για να στείλουν όλο το πλαίσιο για βάψιμο. Το οποίο για ευνόητους λόγους δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω να συμβεί.
Και το καλύτερο είναι ότι άλλαξαν υγρά στα φρένα και χάνει από το καπάκι υγρών φρένων (μπροστά φρένο). Το κλασικό ΚΤΜ φαινόμενο που λέγαμε σε άλλο νήμα.
Μικρό πρόβλημα, απλά ενισχύει την υποψία μου ότι δεν το κατέχουν...
Ναι αυτό εννοώ ΚΤΜ "μάστορας".Οσον αφορα τα φρενα, δεν ειναι κλασσικο ΚΤΜ εργοστασιο φαινομενο, ειναι κλασσικο ΚΤΜ "μαστορας" φαινομενο. Και τα 690/701 εχουν την ιδια τρομπα/δοχειο με το 1090.
Να ρωτησω γιατι θες να αλλαξεις το πιο σκληρο ελατηριο που ηδη εχεις πανω αν καταλαβα καλα?
Ααα οκ. E, αν μπορεις να βρεις αυτο και παλι με πολλη προσοχη θα κανεις δουλεια. Shock Spring Compressor - Motion ProΝαι αυτό εννοώ ΚΤΜ "μάστορας".
Θέλω να το αλλάξω και να παρω το Κ-tech στα χέρια σε περίπτωση που του αφήσω το LR και μου δώσει απλό 701.
Ok, εκανα τεραστιο λαθος σε οσα εγραψα παραπανω στον Srider , Γιωργο ξεχνα ολα οσα σου εγραψα, ειχα αλλο αμορτισερ στο μυαλο μου, το 701 εχει το ιδιο με τα 690 αλλα και τα μικροτερα ΚΤΜ!Αγόρια να συμπληρώσω στα γραφόμενα του Κώστα, ότι πριν βγάλεις τα παπαράκια του 12
πρέπει να ξελασκάρεις την βίδα στην ασφάλεια του 11 και να ανεβάσεις επάνω το μηχανισμό
της προφόρτισης.
Αυτό λόγω sag θα αποφορτίσει το ελατήριο και βγάζοντας πανεύκολα τα παπαράκια του 12
παίρνεις το ελατήριο στο χέρι, το αντίστροφο για τοποθέτηση.