Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλό το οικόσημο, αλλά που πήγε ο batman ; Ο μικρός είναι ενήμερος για τις αλλαγές;
Είπαμε, έγινε αποδεκτή η αντικατάσταση του Batman με τον DP. Απλά μένει να τοποθετηθεί η φιγούρα του σε κάποια θέση.

 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Είπαμε, έγινε αποδεκτή η αντικατάσταση του Batman με τον DP. Απλά μένει να τοποθετηθεί η φιγούρα του σε κάποια θέση.

Αυτή που έμπλεξες μέχρι και avatar θα σε βάλει να αλλάξεις :p:roflmao:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω

Ερωτήσεις:

Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?

Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω

Ερωτήσεις:

Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?

Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τη σκονη θα ελεγα πρωτα να φυσηξεις με φυσερο ή αερα με πιεση και μετα να ψεκάσεις για να μη "λασπωσει".

Το σφουγγαρι ειναι για να κραταει τα λαδια των αναθυμιάσεων του καρτερ, στραγγιξε το λιγο και ξανα βαλτο οπως ειναι.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Επίσης απ' την κατάσταση του φίλτρου και τα 32000 χλμ που έχει, μαντεύω ότι δεν έχει αλλάξει μπουζί παρά τα 7 του χρόνια.
Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι επιτακτικό μιας και τα χιλιόμετρα είναι λίγα και η λειτουργία του άψογη.


*Κρατάω μια επιφύλαξη μήπως κρίνω άδικα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω

Ερωτήσεις:

Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?

Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είναι σαν το 1050 ,πρόσεξε τα δύο σωληνάκια που έβγαλες από το τεποζιτο να τα βάλεις στις ίδιες θέσεις ,γιατί συνήθως το ένα από τα δύο έχει μια ανεπιστροφη βαλβίδα (ένα βαρελάκι)
Μία φορά τα είχα βάλει ανάποδα και μου έκανε διακοπές στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού !!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω

Ερωτήσεις:

Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?

Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σα να βλεπω το δικο μου 800αρι για...10η φορα χαχα!
Ωραιος εισαι σε καλο δρομο!

Το σφουγγαρακι αστο οπως ειναι δεν χρειαζεται να κανεις κατι, ειναι για τις αναθυμιασεις.
Επισης λυσε το φιλτροκουτι και καθαρισε τις πεταλουδες τωρα που εισαι εκει, 2 βιδες η καθε χοανη και μια κεντρικη στον πατο του φιλτροκουτιου.

Τα σωληνακια στο τεποζιτο δεν εχουνε βαρελακι οπως ειπε ο dodos αλλα ειναι διαφορετικα σε μεγεθος οποτε δυσκολα να το κανεις λαθος. Αν θυμαμαι καλα το πιο χοντρο παει μεσα και το λεπτο εξω αλλα θα το δεις.

Αλλο pro tip ειναι να βαλεις εκει στο σωληνακι της βενζινης λιιιγο γρασσο η βαζελινη για να βγει πιο ευκολα την επομενη φορα.

Το τεποζιτο φροντισε οπως το εχεις ακουμπισμενο κατω να μην ακουμπαει η τρομπα, βαλε ενα τακο κατι.

Και τελος στα πλαστικα, τα πλαινα εχουνε 2 αυτακια που μπαινουν στο τεποζιτο και μενουν στη θεση τους πριν τα βιδωσεις, προσεξε να θυλακωσουν καλα γιατι σπανε ευκολα.
Οχι οτι υπαρχει καποιο θεμα μετα αλλα ειναι κριμα.
Για το μπροστα κομματι υπαρχει κολπο για να γλυτωσεις χρονο αλλα βλεπω οτι ηδη το εχεις λυσει ολο, θα σου πω πως γινεται για την επομενη φορα.

Ο,τι θες antsoar εδω ειμαι!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Επίσης απ' την κατάσταση του φίλτρου και τα 32000 χλμ που έχει, μαντεύω ότι δεν έχει αλλάξει μπουζί παρά τα 7 του χρόνια.
Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι επιτακτικό μιας και τα χιλιόμετρα είναι λίγα και η λειτουργία του άψογη.


*Κρατάω μια επιφύλαξη μήπως κρίνω άδικα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειλικρινά αν το μηχανάκι δεν έκανε καθόλου χώμα, είναι το χειρότερο φ αέρος που έχω δει
Επιτακτική ανάγκη λοιπόν μιας και πιάστηκες, αλλαγή εκτός του φ αέρος, μπουζί, παραφλου, υγρά φρένων και τσεκ βαλβίδες......ναι οκ μπορεί να μη θέλει αλλα έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις που ήθελαν σε μηχανακια φίλων, 2 από τις 8 κλειστές πχ...
Καλη δύναμη :)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Σα να βλεπω το δικο μου 800αρι για...10η φορα χαχα!
Ωραιος εισαι σε καλο δρομο!

Το σφουγγαρακι αστο οπως ειναι δεν χρειαζεται να κανεις κατι, ειναι για τις αναθυμιασεις.
Επισης λυσε το φιλτροκουτι και καθαρισε τις πεταλουδες τωρα που εισαι εκει, 2 βιδες η καθε χοανη και μια κεντρικη στον πατο του φιλτροκουτιου.

Τα σωληνακια στο τεποζιτο δεν εχουνε βαρελακι οπως ειπε ο dodos αλλα ειναι διαφορετικα σε μεγεθος οποτε δυσκολα να το κανεις λαθος. Αν θυμαμαι καλα το πιο χοντρο παει μεσα και το λεπτο εξω αλλα θα το δεις.

Αλλο pro tip ειναι να βαλεις εκει στο σωληνακι της βενζινης λιιιγο γρασσο η βαζελινη για να βγει πιο ευκολα την επομενη φορα.

Το τεποζιτο φροντισε οπως το εχεις ακουμπισμενο κατω να μην ακουμπαει η τρομπα, βαλε ενα τακο κατι.

Και τελος στα πλαστικα, τα πλαινα εχουνε 2 αυτακια που μπαινουν στο τεποζιτο και μενουν στη θεση τους πριν τα βιδωσεις, προσεξε να θυλακωσουν καλα γιατι σπανε ευκολα.
Οχι οτι υπαρχει καποιο θεμα μετα αλλα ειναι κριμα.
Για το μπροστα κομματι υπαρχει κολπο για να γλυτωσεις χρονο αλλα βλεπω οτι ηδη το εχεις λυσει ολο, θα σου πω πως γινεται για την επομενη φορα.

Ο,τι θες antsoar εδω ειμαι!
Δημήτρη ευχαριστώ για τις πληροφορίες. :ok: Τις πεταλούδες με τι τις καθαρίζεις, πανάκι με wd-40 κάνει;

Επίσης τώρα που βλέπω λυμένο το ντεπόζιτου και τα πλαστικά μου μπαίνουν ιδέες για γραφικά - αυτοκόλλητα, αλλά μάλλον θα το δω για μελλοντικό πρότζεκτ. :geek:

Τέλος εχθές που πέρασα από τον Πιερράκο για κάποια από τα αναλώσιμα, ρώτησα και είπαν ότι δεν χρειάζεται να κουμπώσει το διαγνωστικό για να ανοίξει το κύκλωμα των υγρών φρένου. Θα το δω και στην πράξη και θα ενημερώσω για όποιον ενδιαφερόμενο.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δημήτρη ευχαριστώ για τις πληροφορίες. :ok: Τις πεταλούδες με τι τις καθαρίζεις, πανάκι με wd-40 κάνει;

Επίσης τώρα που βλέπω λυμένο το ντεπόζιτου και τα πλαστικά μου μπαίνουν ιδέες για γραφικά - αυτοκόλλητα, αλλά μάλλον θα το δω για μελλοντικό πρότζεκτ. :geek:

Τέλος εχθές που πέρασα από τον Πιερράκο για κάποια από τα αναλώσιμα, ρώτησα και είπαν ότι δεν χρειάζεται να κουμπώσει το διαγνωστικό για να ανοίξει το κύκλωμα των υγρών φρένου. Θα το δω και στην πράξη και θα ενημερώσω για όποιον ενδιαφερόμενο.
Αυτο για το κυκλωμα υγρων φρενων ειναι πολυ χρησιμη πληροφορια! Στα προηγουμενα σιγουρα δε γινεται παντως, στο δικο σου μαλλον το φτιαξανε.
Καθαριστικο καρμπυρατερ και πανακι που δεν αφηνει ινες η χαρτι κουζινας, ανοιξε και λιγο τις πεταλουδες με το γκαζι και απαλα καθαρισε και απο μεσα λιγο.

Επισης, κανε μια επενδυση για προφιλτρο και δε θα ξαναγινει ετσι το μαμα χαρτινο φιλτρο αερα ποτε!;)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ειλικρινά αν το μηχανάκι δεν έκανε καθόλου χώμα, είναι το χειρότερο φ αέρος που έχω δει
Επιτακτική ανάγκη λοιπόν μιας και πιάστηκες, αλλαγή εκτός του φ αέρος, μπουζί, παραφλου, υγρά φρένων και τσεκ βαλβίδες......ναι οκ μπορεί να μη θέλει αλλα έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις που ήθελαν σε μηχανακια φίλων, 2 από τις 8 κλειστές πχ...
Καλη δύναμη :)
Κοίτα τώρα πως έχει το πράγμα και θα καταλάβεις.
Όπως ξέρουμε όλοι τα σέρβις γίνονται είτε βάση χιλιομέτρων είτε βάση χρόνου. Τα χιλιόμετρα νομίζω τα τηρούν όλοι, αλλά πιστεύω πως μόνο οι σχολαστικοί τηρούν και τα χρονικά διαστήματα.

Όταν πήρα εγώ το μηχανάκι αρχές του 20' είχε 25000χλμ και μετρούσε 5 χρόνια ζωής. Αγοράστηκε από επίσημο μαγαζί στην Κρήτη. Αν πιστέψω το βιβλιαράκι είχε κάνει ήδη τα σέρβις που θα αντιστοιχούσαν στα 75000χλμ. Δηλαδή τουλάχιστον δυο+ αλλαγές φίλτρου, σίγουρα μια μπουζί, βαλβίδες, αντικατάσταση υγρών κλπ.
Προσωπικά πιστεύω ότι από το μαγαζί πλακώσανε τις σφραγίδες απλά για φανεί ότι έχουν γίνει όλα βάση του επίσημου προγράμματος, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω πως σήμερα βγήκε για πρώτη φορά ντεπόζιτο και φίλτρο αέρα.

Αυτό είναι το θέμα, αλλά έστω και έτσι μιας και ακόμα και τώρα έχει μόνο 32000χλμ έλεγα μήπως γλυτώσω το πικρό ποτήριο των βαλβίδων :laugh:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Κοίτα τώρα πως έχει το πράγμα και θα καταλάβεις.
Όπως ξέρουμε όλοι τα σέρβις γίνονται είτε βάση χιλιομέτρων είτε βάση χρόνου. Τα χιλιόμετρα νομίζω τα τηρούν όλοι, αλλά πιστεύω πως μόνο οι σχολαστικοί τηρούν και τα χρονικά διαστήματα.

Όταν πήρα εγώ το μηχανάκι αρχές του 20' είχε 25000χλμ και μετρούσε 5 χρόνια ζωής. Αγοράστηκε από επίσημο μαγαζί στην Κρήτη. Αν πιστέψω το βιβλιαράκι είχε κάνει ήδη τα σέρβις που θα αντιστοιχούσαν στα 75000χλμ. Δηλαδή τουλάχιστον δυο+ αλλαγές φίλτρου, σίγουρα μια μπουζί, βαλβίδες, αντικατάσταση υγρών κλπ.
Προσωπικά πιστεύω ότι από το μαγαζί πλακώσανε τις σφραγίδες απλά για φανεί ότι έχουν γίνει όλα βάση του επίσημου προγράμματος, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω πως σήμερα βγήκε για πρώτη φορά ντεπόζιτο και φίλτρο αέρα.

Αυτό είναι το θέμα, αλλά έστω και έτσι μιας και ακόμα και τώρα έχει μόνο 32000χλμ έλεγα μήπως γλυτώσω το πικρό ποτήριο των βαλβίδων :laugh:
Στο δικο μου αν θυμαμαι καλα μονο στα 60.000χλμ θελανε 2 εξαγωγης λιγο ρυθμισμα, κατα τα αλλα ητανε μια χαρα σε ολα.
Το φιλτρο αερα λερωνει πολυ πιο γρηγορα απο οτι φανταζεσαι, εχω δει το δικο μου να γινεται ετσι μεσα σε 6000χλμ.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Κοίτα τώρα πως έχει το πράγμα και θα καταλάβεις.
Όπως ξέρουμε όλοι τα σέρβις γίνονται είτε βάση χιλιομέτρων είτε βάση χρόνου. Τα χιλιόμετρα νομίζω τα τηρούν όλοι, αλλά πιστεύω πως μόνο οι σχολαστικοί τηρούν και τα χρονικά διαστήματα.

Όταν πήρα εγώ το μηχανάκι αρχές του 20' είχε 25000χλμ και μετρούσε 5 χρόνια ζωής. Αγοράστηκε από επίσημο μαγαζί στην Κρήτη. Αν πιστέψω το βιβλιαράκι είχε κάνει ήδη τα σέρβις που θα αντιστοιχούσαν στα 75000χλμ. Δηλαδή τουλάχιστον δυο+ αλλαγές φίλτρου, σίγουρα μια μπουζί, βαλβίδες, αντικατάσταση υγρών κλπ.
Προσωπικά πιστεύω ότι από το μαγαζί πλακώσανε τις σφραγίδες απλά για φανεί ότι έχουν γίνει όλα βάση του επίσημου προγράμματος, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω πως σήμερα βγήκε για πρώτη φορά ντεπόζιτο και φίλτρο αέρα.

Αυτό είναι το θέμα, αλλά έστω και έτσι μιας και ακόμα και τώρα έχει μόνο 32000χλμ έλεγα μήπως γλυτώσω το πικρό ποτήριο των βαλβίδων :laugh:
Δες τα όλα Αντώνη να ξέρεις τι γίνεται, και να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Αύριο ξηλώνω και το δικό μου για μπουζί και φίλτρο αέρα, τα είχα κάνει πριν 16 χιλιάδες χλμ. αντέ να δούμε απο βρώμα τι κάναμε με το ΚΝ. Απο μπουζί θα δοκιμάσω κάτι που είδα στο internet με ιριδίου να δώ αν έχει καμιά διαφορά. Βαλβίδες είδα στις 60000 και ήθελε 4 καπελώτα στα 84000 που το πήγα να της ξαναδούμε ο ΕΛΛΗΝΑΣ μηχανικός έκρινε ότι δεν χρειάζεται οπότε δεν έκανε τίποτα. Να θέλεις να είσαι τυπικός και να μην μπορείς.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ρε παιδιά αυτά τα μαμά κολιεδάκια είναι επαναχρησιμοποίησιμα;
Μου την δίνει αυτό που έβαλα και γυαλίζει


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ρε παιδιά αυτά τα μαμά κολιεδάκια είναι επαναχρησιμοποίησιμα;
Μου την δίνει αυτό που έβαλα και γυαλίζει


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείται πως ναι Αντώνη...
 
Top Bottom