Καλό το οικόσημο, αλλά που πήγε ο batman ; Ο μικρός είναι ενήμερος για τις αλλαγές;
Καλό το οικόσημο, αλλά που πήγε ο batman ; Ο μικρός είναι ενήμερος για τις αλλαγές;
Γμστ, έχω μπλέξει με δυο playbike.Αυτή που έμπλεξες μέχρι και avatar θα σε βάλει να αλλάξεις
Στο καλύτερο σημείο το έβαλες!
Για τη σκονη θα ελεγα πρωτα να φυσηξεις με φυσερο ή αερα με πιεση και μετα να ψεκάσεις για να μη "λασπωσει".Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω
Ερωτήσεις:
Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?
Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?
Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είναι σαν το 1050 ,πρόσεξε τα δύο σωληνάκια που έβγαλες από το τεποζιτο να τα βάλεις στις ίδιες θέσεις ,γιατί συνήθως το ένα από τα δύο έχει μια ανεπιστροφη βαλβίδα (ένα βαρελάκι)Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω
Ερωτήσεις:
Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?
Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?
Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σα να βλεπω το δικο μου 800αρι για...10η φορα χαχα!Καλά τα λύσαμε, να δω πως θα τα βάλω πάλι πίσω
Ερωτήσεις:
Επειδή έχει φοβερή σκόνη παντού από το καλοκαίρι, μπορώ να πλακώσω άφοβα όλες τους συνδέσμους με σπρέι επαφών?
Αυτό το σφουγκαρακι που έχει μέσα στο φιλτροκούτι τι είναι? Είναι τίγκα στο λάδι. Το πλένω κάπως και το λαδωνω?
Είναι κάτι άλλο που πρέπει να τσεκαρω - λιπανω - καθαρίσω τώρα που είναι λυμένο? Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μου λέει ακόμα λάδια φίλτρο, ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, τακάκια εμπρός
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειλικρινά αν το μηχανάκι δεν έκανε καθόλου χώμα, είναι το χειρότερο φ αέρος που έχω δειΕπίσης απ' την κατάσταση του φίλτρου και τα 32000 χλμ που έχει, μαντεύω ότι δεν έχει αλλάξει μπουζί παρά τα 7 του χρόνια.
Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι επιτακτικό μιας και τα χιλιόμετρα είναι λίγα και η λειτουργία του άψογη.
*Κρατάω μια επιφύλαξη μήπως κρίνω άδικα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δημήτρη ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τις πεταλούδες με τι τις καθαρίζεις, πανάκι με wd-40 κάνει;Σα να βλεπω το δικο μου 800αρι για...10η φορα χαχα!
Ωραιος εισαι σε καλο δρομο!
Το σφουγγαρακι αστο οπως ειναι δεν χρειαζεται να κανεις κατι, ειναι για τις αναθυμιασεις.
Επισης λυσε το φιλτροκουτι και καθαρισε τις πεταλουδες τωρα που εισαι εκει, 2 βιδες η καθε χοανη και μια κεντρικη στον πατο του φιλτροκουτιου.
Τα σωληνακια στο τεποζιτο δεν εχουνε βαρελακι οπως ειπε ο dodos αλλα ειναι διαφορετικα σε μεγεθος οποτε δυσκολα να το κανεις λαθος. Αν θυμαμαι καλα το πιο χοντρο παει μεσα και το λεπτο εξω αλλα θα το δεις.
Αλλο pro tip ειναι να βαλεις εκει στο σωληνακι της βενζινης λιιιγο γρασσο η βαζελινη για να βγει πιο ευκολα την επομενη φορα.
Το τεποζιτο φροντισε οπως το εχεις ακουμπισμενο κατω να μην ακουμπαει η τρομπα, βαλε ενα τακο κατι.
Και τελος στα πλαστικα, τα πλαινα εχουνε 2 αυτακια που μπαινουν στο τεποζιτο και μενουν στη θεση τους πριν τα βιδωσεις, προσεξε να θυλακωσουν καλα γιατι σπανε ευκολα.
Οχι οτι υπαρχει καποιο θεμα μετα αλλα ειναι κριμα.
Για το μπροστα κομματι υπαρχει κολπο για να γλυτωσεις χρονο αλλα βλεπω οτι ηδη το εχεις λυσει ολο, θα σου πω πως γινεται για την επομενη φορα.
Ο,τι θες antsoar εδω ειμαι!
Αυτο για το κυκλωμα υγρων φρενων ειναι πολυ χρησιμη πληροφορια! Στα προηγουμενα σιγουρα δε γινεται παντως, στο δικο σου μαλλον το φτιαξανε.Δημήτρη ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τις πεταλούδες με τι τις καθαρίζεις, πανάκι με wd-40 κάνει;
Επίσης τώρα που βλέπω λυμένο το ντεπόζιτου και τα πλαστικά μου μπαίνουν ιδέες για γραφικά - αυτοκόλλητα, αλλά μάλλον θα το δω για μελλοντικό πρότζεκτ.
Τέλος εχθές που πέρασα από τον Πιερράκο για κάποια από τα αναλώσιμα, ρώτησα και είπαν ότι δεν χρειάζεται να κουμπώσει το διαγνωστικό για να ανοίξει το κύκλωμα των υγρών φρένου. Θα το δω και στην πράξη και θα ενημερώσω για όποιον ενδιαφερόμενο.
Κοίτα τώρα πως έχει το πράγμα και θα καταλάβεις.Ειλικρινά αν το μηχανάκι δεν έκανε καθόλου χώμα, είναι το χειρότερο φ αέρος που έχω δει
Επιτακτική ανάγκη λοιπόν μιας και πιάστηκες, αλλαγή εκτός του φ αέρος, μπουζί, παραφλου, υγρά φρένων και τσεκ βαλβίδες......ναι οκ μπορεί να μη θέλει αλλα έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις που ήθελαν σε μηχανακια φίλων, 2 από τις 8 κλειστές πχ...
Καλη δύναμη
Στο δικο μου αν θυμαμαι καλα μονο στα 60.000χλμ θελανε 2 εξαγωγης λιγο ρυθμισμα, κατα τα αλλα ητανε μια χαρα σε ολα.Κοίτα τώρα πως έχει το πράγμα και θα καταλάβεις.
Όπως ξέρουμε όλοι τα σέρβις γίνονται είτε βάση χιλιομέτρων είτε βάση χρόνου. Τα χιλιόμετρα νομίζω τα τηρούν όλοι, αλλά πιστεύω πως μόνο οι σχολαστικοί τηρούν και τα χρονικά διαστήματα.
Όταν πήρα εγώ το μηχανάκι αρχές του 20' είχε 25000χλμ και μετρούσε 5 χρόνια ζωής. Αγοράστηκε από επίσημο μαγαζί στην Κρήτη. Αν πιστέψω το βιβλιαράκι είχε κάνει ήδη τα σέρβις που θα αντιστοιχούσαν στα 75000χλμ. Δηλαδή τουλάχιστον δυο+ αλλαγές φίλτρου, σίγουρα μια μπουζί, βαλβίδες, αντικατάσταση υγρών κλπ.
Προσωπικά πιστεύω ότι από το μαγαζί πλακώσανε τις σφραγίδες απλά για φανεί ότι έχουν γίνει όλα βάση του επίσημου προγράμματος, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω πως σήμερα βγήκε για πρώτη φορά ντεπόζιτο και φίλτρο αέρα.
Αυτό είναι το θέμα, αλλά έστω και έτσι μιας και ακόμα και τώρα έχει μόνο 32000χλμ έλεγα μήπως γλυτώσω το πικρό ποτήριο των βαλβίδων
Δες τα όλα Αντώνη να ξέρεις τι γίνεται, και να έχεις ήσυχο το κεφάλι σουΚοίτα τώρα πως έχει το πράγμα και θα καταλάβεις.
Όπως ξέρουμε όλοι τα σέρβις γίνονται είτε βάση χιλιομέτρων είτε βάση χρόνου. Τα χιλιόμετρα νομίζω τα τηρούν όλοι, αλλά πιστεύω πως μόνο οι σχολαστικοί τηρούν και τα χρονικά διαστήματα.
Όταν πήρα εγώ το μηχανάκι αρχές του 20' είχε 25000χλμ και μετρούσε 5 χρόνια ζωής. Αγοράστηκε από επίσημο μαγαζί στην Κρήτη. Αν πιστέψω το βιβλιαράκι είχε κάνει ήδη τα σέρβις που θα αντιστοιχούσαν στα 75000χλμ. Δηλαδή τουλάχιστον δυο+ αλλαγές φίλτρου, σίγουρα μια μπουζί, βαλβίδες, αντικατάσταση υγρών κλπ.
Προσωπικά πιστεύω ότι από το μαγαζί πλακώσανε τις σφραγίδες απλά για φανεί ότι έχουν γίνει όλα βάση του επίσημου προγράμματος, αλλά στην πραγματικότητα νομίζω πως σήμερα βγήκε για πρώτη φορά ντεπόζιτο και φίλτρο αέρα.
Αυτό είναι το θέμα, αλλά έστω και έτσι μιας και ακόμα και τώρα έχει μόνο 32000χλμ έλεγα μήπως γλυτώσω το πικρό ποτήριο των βαλβίδων
Εννοείται πως ναι Αντώνη...Ρε παιδιά αυτά τα μαμά κολιεδάκια είναι επαναχρησιμοποίησιμα;
Μου την δίνει αυτό που έβαλα και γυαλίζει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk