Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με τα Tracker εγώ δεν έμεινα ικανοποιημένος σε ασφάλτινη χρήση. Σε στεγνό κάπως πάνε και έρχονται,σε κάνα δυο βόλτες συμπεριφερθηκαν καλά σε καλής ποιότητας ασφάλτινα στροφιλίκια αλλά γενικά δεν μου έδιναν καλή πληροφόρηση στο τι συμβαίνει εκεί κάτω.
Επισης είναι πολύ ευαίσθητα στις αλλαγές πιέσεων, στην άσφαλτο δουλεύουν ικανοποιητικά με σχετικά χαμηλες πιέσεις (μάξιμουμ 20psi).
Σε βρεγμένο μια μέρα στην Αθήνα το μπροστινό με έστειλε αδιάβαστο σε φρενάρισμα και σερνόμουν για 5-6 μέτρα στην άσφαλτο. Το μηχανάκι έκανε ρεκόρ με απόσταση περίπου 10-15 μέτρων και ευτυχώς σταμάτησε λίγους πόντους πριν καρφωθεί σε αυτοκίνητο :laugh:.
Παρόμοιο περιστατικό με Tracker είχε και φίλος με ελάχιστη ταχύτητα.
Τα άλλαξα με πίσω D952 (μεγάλη διαφορά και σε ποιότητα κυλισης) και ΜΤ21 μπροστά.
ΥΓ. Η σχέση μου με τα Tracker είχε φανεί από την πρώτη χωμάτινη βόλτα όπου κάπου στην Πάρνηθα κάνοντας σούζα το μηχανάκι έγειρε αριστερά και βρέθηκα σε κάτι βάτα με το τιμόνι καρφωμένο στην μπότα (ευτυχώς έκανε την δουλειά της και γλίτωσα τα χειρότερα).
ΥΓ2. Καθαρά υποκειμενική η επιλογή ελαστικών αλλά εγώ δεν τα ξαναβάζω για μικτή χρήση.

Ναι αλλά κάνει ωραίες πάντες στο στεγνό. Είναι πολύ ωραίο στο ντριφταρισμα με γκάζι. Στα φρένα όχι και τόσο... ;)


Δεν βρήκα αυτά που βάζω συνήθως Γιώργο, ήταν λύση ανάγκης.

Έχει το πίσω τρακερ μια αίσθηση σα να κουνάει το μηχανάκι υπόκλιση, πολύ περίεργη που δεν μου αρέσει αλλά τι να κάνω αφού η αγορά είναι χάλια. Σκέψου πως όταν το έβαλα έψαχνα το μηχανάκι για τυχόν τζόγους και δεν είχε τίποτα.

Μπροστινό δεν έχω βάλει ποτέ στο CCM οπότε δεν έχω άποψη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μιας και μιλαμε για θεμα χωματινων στην ασφαλτο, να αναφερω οτι το ΜΤ21 που εχω μπροστα στο CRF1000 με λαχταρησε οταν πηγα να περασω την ξερη αλλα τελικα οπως αποδειχτηκε υγρασιασμενη κοιτη ενος ρεματος που περνουσε πανω απο ασφαλτοδρομο καπου κοντα στον Κισσαβο, μαλιστα στο σημειο εκεινο ο δρομος εκανε ενα ελαφρο U για να περνανε τα νερα οταν ετρεχε το ρεμα.

Το μπροστινο εδιωξε με ελαχιστη κλιση οπως ο δρομος εμπαινε με πολυ μικρη καμπυλη στο U, το μηχανακι πηγε ολο υπο γωνια με το πλαι μερικα μετρα και ισα που προλαβα και εβαλα ποδι κατω, αλλα οπως συνεχισε να γλυστραει πλαγιασμενο και ειμουνα σιγουρος οτι θα πεσω, το μπροστινο ξαναβρηκε προσφυση σε ξερο, το μηχανακι εκανε ενα ελαφρο highside χωρις να με πεταξει κατω ..και συνεχισα με 200 καρδιακους παλμους και καφε βρακι o_O:oops: Θελει πολυ προσοχη με τετοια λαστιχα στην ασφαλτο και ιδιως σε βαρια on-off.
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Εγώ δεν το έκανα σήμερα.. Αλλά μετά από σκέψη και τριγωνομετριες και ακριβούς μαθηματικούς υπολογισμούς με Πυθαγόρεια κτλ.. Τα νούμερα δεν έβγαιναν για να καταφέρω ότι θέλω με το τρανσαλπ..
Έπρεπε να κοπεί ένας κύλινδρος.
Και αφού είδα και απόειδα, το πήρε φίλος καλός το μηχανάκι να πάω εγώ σε κάτι άλλο..


Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Και πήγα και εγώ.. Και μπήκα στις πονεμένες σελίδες του ιαπωνικού πιτσικλετιστικου αναγνώσματος.. Και βρήκα διαφορα ευρήματα.. Τώρα δεν ξέρω που να τα εξιστορω.. Χαχα


Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Και πήγα και εγώ.. Και μπήκα στις πονεμένες σελίδες του ιαπωνικού πιτσικλετιστικου αναγνώσματος.. Και βρήκα διαφορα ευρήματα.. Τώρα δεν ξέρω που να τα εξιστορω.. Χαχα


Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θαμμένο ήταν? καλοτάξιδο...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Και πήγα και εγώ.. Και μπήκα στις πονεμένες σελίδες του ιαπωνικού πιτσικλετιστικου αναγνώσματος.. Και βρήκα διαφορα ευρήματα.. Τώρα δεν ξέρω που να τα εξιστορω.. Χαχα


Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είμαι σίγουρος ότι αυτό έπεσε σε καλά χέρια ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και πήγα και εγώ.. Και μπήκα στις πονεμένες σελίδες του ιαπωνικού πιτσικλετιστικου αναγνώσματος.. Και βρήκα διαφορα ευρήματα.. Τώρα δεν ξέρω που να τα εξιστορω.. Χαχα


Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γεια σου ρε Μάνο. Όλα καλά θα πάνε! :friendship:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στον τετράχρονο καγκουρογαμωδεινόσαυρο έβαλα πάλι το 16ρι μπροστινό γραναζι για πιο μακρινές χωματάδες.

Στο δίχρονο καγκουρογαμωδεινοσαυρίδι άλλαξα μπροστινό λάστιχο, έβγαλα borrili 7 days και έβαλα metzeler 6 days :ha. Τα fim μπαίνουν και βγαίνουν για πλάκα με λεβιεδες.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στον τετράχρονο καγκουρογαμωδεινόσαυρο έβαλα πάλι το 16ρι μπροστινό γραναζιγια για πιο μακρινές χωματάδες.

Στο δίχρονο καγκουρογαμωδεινοσαυρίδι άλλαξα μπροστινό λάστιχο, έβγαλα borrili 7 days και έβαλα metzeler 6 days :ha. Τα fim μπαίνουν και βγαίνουν για πλάκα με λεβιεδες.

Κωστή, σου χωράει 16άρι εμπρός ε; Εντυπωσιακό. Πόσα δόντια έχει η εργοστασιακή μορφή;
Εμένα οριακά μου χώρεσε το 14άρι (φορούσε από το εργοστάσιο 13άρι).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστή, σου χωράει 16άρι εμπρός ε; Εντυπωσιακό. Πόσα δόντια έχει η εργοστασιακή μορφή;
Εμένα οριακά μου χώρεσε το 14άρι (φορούσε από το εργοστάσιο 13άρι).
Είχα διαβάσει στο αμερικάνικο thumbertalk πως στα DRZ 400 χωράει μόνο το 16ρι της talon το οποίο το είχα παραγγείλει από Αγγλία προ Brexit . Θέλει λίγο τροχισμα το προστατευτικό της αλυσίδας αριστερά του γραναζιού.

Το έχω έτσι πάνω από χρόνο και δεν έχει γίνει καμιά γρατζουνιά στην κασα του μοτέρ.

Το μαμά γραναζωμα του CCM είναι 15-43 και του DRZ S 15-44.

Eπειδη έχει που κακή και κοντή κλιμάκωση έχω 14, 15, 16, 43, 44, 45, και 48 και τα αλλάζω ανάλογα την χρήση.

Στα CCM που έχουν κέντρα ajp ταιριάζουν και γρανάζια στον πίσω τροχό από καθαρόαιμα της BETA όπως και της κανονικής GASGAS που δυστυχώς την έφαγε η μαρμάγκα και έγιναν KTM σε κόκκινο χρώμα καθώς και της παλιάς Husqvarna που και αυτά δεν παίζουν πια.

Καταραμένη ΚΤΜ, δεν πρόκειται να ξαναπάρω ΚΤΜ μόνο και μόνο για αυτό το λόγο.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Όλο και κάποια αλλαγή πορείας για να σκονιστει λιγο θα βρεθεί στο δρόμο από και προς τη δουλειά....
.....τα τεποζιτα τα άφησα σπίτι γιατί έχουν αρχίσει και πιάνουν τα πόστα τους οι δασικοί


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα μπορούσε να ειναι και τσουκμποξ!
Πες μου ότι τα τζουκ μποξ παίρνουν και ευρώ...
Εαν ναι έχω μείνει πολύ πίσω... :roflmao:
 
Reactions: STF

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Μετά από καιρό προσπάθησα να την πάω βόλτα αλλά δεν κατάφερα τίποτα,όλα μου φαίνονταν τόσο ξένα, μήπως κάνω κάτι λάθος ??


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μετά από καιρό προσπάθησα να την πάω βόλτα αλλά δεν κατάφερα τίποτα,όλα μου φαίνονταν τόσο ξένα, μήπως κάνω κάτι λάθος ??


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οταν λες μετα απο καιρο, τι εννοεις?
Ποσες ωρες δηλαδη?
:ha
 
Top Bottom