Με τα Tracker εγώ δεν έμεινα ικανοποιημένος σε ασφάλτινη χρήση. Σε στεγνό κάπως πάνε και έρχονται,σε κάνα δυο βόλτες συμπεριφερθηκαν καλά σε καλής ποιότητας ασφάλτινα στροφιλίκια αλλά γενικά δεν μου έδιναν καλή πληροφόρηση στο τι συμβαίνει εκεί κάτω.
Επισης είναι πολύ ευαίσθητα στις αλλαγές πιέσεων, στην άσφαλτο δουλεύουν ικανοποιητικά με σχετικά χαμηλες πιέσεις (μάξιμουμ 20psi).
Σε βρεγμένο μια μέρα στην Αθήνα το μπροστινό με έστειλε αδιάβαστο σε φρενάρισμα και σερνόμουν για 5-6 μέτρα στην άσφαλτο. Το μηχανάκι έκανε ρεκόρ με απόσταση περίπου 10-15 μέτρων και ευτυχώς σταμάτησε λίγους πόντους πριν καρφωθεί σε αυτοκίνητο .
Παρόμοιο περιστατικό με Tracker είχε και φίλος με ελάχιστη ταχύτητα.
Τα άλλαξα με πίσω D952 (μεγάλη διαφορά και σε ποιότητα κυλισης) και ΜΤ21 μπροστά.
ΥΓ. Η σχέση μου με τα Tracker είχε φανεί από την πρώτη χωμάτινη βόλτα όπου κάπου στην Πάρνηθα κάνοντας σούζα το μηχανάκι έγειρε αριστερά και βρέθηκα σε κάτι βάτα με το τιμόνι καρφωμένο στην μπότα (ευτυχώς έκανε την δουλειά της και γλίτωσα τα χειρότερα).
ΥΓ2. Καθαρά υποκειμενική η επιλογή ελαστικών αλλά εγώ δεν τα ξαναβάζω για μικτή χρήση.
Ναι αλλά κάνει ωραίες πάντες στο στεγνό. Είναι πολύ ωραίο στο ντριφταρισμα με γκάζι. Στα φρένα όχι και τόσο...
Δεν βρήκα αυτά που βάζω συνήθως Γιώργο, ήταν λύση ανάγκης.
Έχει το πίσω τρακερ μια αίσθηση σα να κουνάει το μηχανάκι υπόκλιση, πολύ περίεργη που δεν μου αρέσει αλλά τι να κάνω αφού η αγορά είναι χάλια. Σκέψου πως όταν το έβαλα έψαχνα το μηχανάκι για τυχόν τζόγους και δεν είχε τίποτα.
Μπροστινό δεν έχω βάλει ποτέ στο CCM οπότε δεν έχω άποψη.