Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Έκανα την Route des Grandes Alpes, μια ορεινή διαδρομάρα με αφετηρία κοντά στη Γενεύη και κατάληξη Μεσόγειο.
Περιληπτικά μερικές φωτό από μια πλευρά της Γαλλίας που δεν είχα δει





Ανεβαίνοντας το ψηλότερο πάσο Col de l' Inseran , σχεδόν στα 2800 υψόμετρο







H κωμόπολη Barcelonnette





Παράκαμψη που αξίζει για να δεις κανείς το τοπικό...Grand Canyon με 17 τέτοια τούνελ στον κόκκινο βράχο


Και το οδηγικά εξαιρετικό Col de Turini.



Ω θάλαττα, θάλαττα, στο λιμάνι του Monte Carlo.



Το RS από την δεύτερη ημέρα δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτε, στην Κυανή Ακτή μου άναψε και check engine, οπότε έκαψα την 'καλή' διαδρομή επιστροφής και γύρισα από Εθνική.
C' est la vie που λένε και οι Γάλλοι!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έκανα την Route des Grandes Alpes, μια ορεινή διαδρομάρα με αφετηρία κοντά στη Γενεύη και κατάληξη Μεσόγειο.
Περιληπτικά μερικές φωτό από μια πλευρά της Γαλλίας που δεν είχα δει





Ανεβαίνοντας το ψηλότερο πάσο Col de l' Inseran , σχεδόν στα 2800 υψόμετρο







H κωμόπολη Barcelonnette





Παράκαμψη που αξίζει για να δεις κανείς το τοπικό...Grand Canyon με 17 τέτοια τούνελ στον κόκκινο βράχο


Και το οδηγικά εξαιρετικό Col de Turini.



Ω θάλαττα, θάλαττα, στο λιμάνι του Monte Carlo.



Το RS από την δεύτερη ημέρα δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτε, στην Κυανή Ακτή μου άναψε και check engine, οπότε έκαψα την 'καλή' διαδρομή επιστροφής και γύρισα από Εθνική.
C' est la vie που λένε και οι Γάλλοι!
Πολύ όμορφο....εμείς είχαμε ανέβει από sisteron, μπριασον....δρόμο των φρούτων από ότι θυμάμαι και κατεβήκαμε Τορίνο.
Μου είχε κάνει εντύπωση η μηδαμινή κίνηση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έκανα την Route des Grandes Alpes, μια ορεινή διαδρομάρα με αφετηρία κοντά στη Γενεύη και κατάληξη Μεσόγειο.
Περιληπτικά μερικές φωτό από μια πλευρά της Γαλλίας που δεν είχα δει





Ανεβαίνοντας το ψηλότερο πάσο Col de l' Inseran , σχεδόν στα 2800 υψόμετρο







H κωμόπολη Barcelonnette





Παράκαμψη που αξίζει για να δεις κανείς το τοπικό...Grand Canyon με 17 τέτοια τούνελ στον κόκκινο βράχο


Και το οδηγικά εξαιρετικό Col de Turini.



Ω θάλαττα, θάλαττα, στο λιμάνι του Monte Carlo.



Το RS από την δεύτερη ημέρα δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτε, στην Κυανή Ακτή μου άναψε και check engine, οπότε έκαψα την 'καλή' διαδρομή επιστροφής και γύρισα από Εθνική.
C' est la vie που λένε και οι Γάλλοι!
Μα τι ωραίο μηχανάκι...!:inlove:
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Δεν πέρασες να κεράσω ένα τσιπουράκι να γλιτώσεις απο όλα τα προβλήματα... :roflmao:
Έτσι, τσιπουράκι! Μα μας έφαγαν με το παστίς :laugh:

Μου είχε κάνει εντύπωση η μηδαμινή κίνηση.
Ακριβώς αυτό και παρότι ήμουν Σ/Κ εκεί. Έχει μεν ποδηλάτες, αλλά ελάχιστα αυτοκίνητα και μπορείς να ευχαριστηθείς οδήγηση. Σκεφτόμουν να το γράψω στο δίπλα θέμα για το Στέλβιο αυτό. Πολύ σημαντική παρατήρηση!

Μα τι ωραίο μηχανάκι...!:inlove:
Και παραδόξως, ταξιδεύει πολύ ικανοποιητικά για την κατηγορία. 3 μέρες με 10ωρα στη σέλα χωρίς να είμαι και αθλητικός τύπος. Άμα δουλεύει και σωστά, ακόμη καλύτερα :laugh: Δεν έχει παπά εδώ να ρίξει ευχέλαιο στον ψεκασμό για το μάτι που λέει και ο Ηλίας!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έκανα την Route des Grandes Alpes, μια ορεινή διαδρομάρα με αφετηρία κοντά στη Γενεύη και κατάληξη Μεσόγειο.
Περιληπτικά μερικές φωτό από μια πλευρά της Γαλλίας που δεν είχα δει





Ανεβαίνοντας το ψηλότερο πάσο Col de l' Inseran , σχεδόν στα 2800 υψόμετρο







H κωμόπολη Barcelonnette





Παράκαμψη που αξίζει για να δεις κανείς το τοπικό...Grand Canyon με 17 τέτοια τούνελ στον κόκκινο βράχο


Και το οδηγικά εξαιρετικό Col de Turini.



Ω θάλαττα, θάλαττα, στο λιμάνι του Monte Carlo.



Το RS από την δεύτερη ημέρα δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτε, στην Κυανή Ακτή μου άναψε και check engine, οπότε έκαψα την 'καλή' διαδρομή επιστροφής και γύρισα από Εθνική.
C' est la vie που λένε και οι Γάλλοι!
Μήπως έχεις την διαδρομή σε αρχείο gpx για μελλοντική χρήση?

Φτου φτου το μηχανάκι τα σπάει.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ναι αμε, ορίστε η διαδρομή που έκανα.
Δυστυχώς πέφτει κάπως μακριά σε σχέση με αυτό που είπες ότι σχεδιάζεις, αλλά αξίζει κάποια στιγμή.
Άψογος...

Την κρατάω για κάποιο από τα επόμενσα καλοκαίρια.
 

Red Shogun

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Suzuki FL-125
Σήμερα ασχολήθηκα λίγο περισσότερο με την μετατροπή στο μηχανάκι



Εφόσον η 3η (ναι, η ΤΡΙΤΗ) μονάδα ψεκασμού κλάταρε, εγώ δεν ήθελα να ξαναδώσω 300€ για καινούρια...

Στο Address είναι τρόμπα, μπεκ, ρυθμιστής πίεσης όλα σε ένα εξάρτημα και σε αρκετά εμφάνιζε πρόβλημα. Η πρώτη (από το εργοστάσιο) αλλάχθηκε τέλη 2018, με μεταχειρισμένη σε "άριστη" κατάσταση. Η δε μεταχειρισμένη μετά από 4 μήνες παρέδωσε πνεύμα...

Ξυλώθηκα, έδωσα χρήμα, αγόρασα καινούρια μέσα στο κουτάκι της. Και αυτή με την σειρά της τα έφτυσε...άλλαξα φίλτρο καυσίμου, καθαρισμός αντλίας-μπεκ, κοιτάξαμε ρεύματα και φισάκια...τίποτα.

Και έτσι, είπα να γίνω αναλογικός...

Σήμερα έκατσα να το ρυθμίσω λίγο περισσότερο. Νομίζω το πέτυχα σωστά αυτή την φορά, αλλά έχουν ανοίξει οι ουρανοί σήμερα στον Βόλο, δεν λέει να βγω για δοκιμαστική βόλτα. Χθες ωστόσο, με πήγε στην δουλειά κανονικά. Πήγαινε μεν, αλλά ήτανε σαν μπουκωμένο στις ψηλές στροφές.

Το καρμπυρατέρ είναι αντιγραφή Keihin στα 18mm. Το συγκεκριμένο μηχανάκι, στην Ασία με καρμπυρατέρ 18αρι έβγαινε, άρα επέλεξα ίδιο μέγεθος.
 

Red Shogun

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Suzuki FL-125
Με λίγο χρονοκαθυστέρηση (λόγο δουλειάς, δεν πολυμπαίνω γενικά ίντερνετ), αλλά προχθές που ανεβάσα το παραπάνω θρεντ, έγινε και το εξής...

Καταρχάς, το λάθος που έκανα στην ρύθμιση ήτανε πως είχα ανοίξει το μείγμα παραπάνω από όσο έπρεπε. Έκαιγε πλούσιο, κάτι που μαρτυρούσε και το μπουζί (κατράμι) και το συνεχές πυροβολητό της εξάτμισης, η οποία έφτυνε άκαυτη αμόλυβδη. Η σωστή του ρύθμιση ήτανε: μείγμα στις 1.5 + 1/4 στροφές, ρελαντί στις 2 στροφές και βελόνα στην μέση.

Έγινε το εξής που λέτε...πάω να κουμπώσω τα πλαστικά, κουνήθηκε το σωληνάκι καυσίμου, άρχισε να τρέχει ποτάμι η βενζίνη....είχα μπουκαλάκι τα μάζεψα. Η πατέντα με την μονωτική, ήτανε κακή ιδέα. Η βενζίνη έτρωγε λίγο-λίγο την κόλλα, και άρχισε να χαλάει. Ευτυχώς, δεν το έκανε στον δρόμο. Τελικά, αποδείχτηκε πως δεν χρειάστηκε να τραβήξω από το χοντρό σωληνάκι! Έτσι το τάπωσα όσο δεν πήγαινε...



Έχει 2 σωληνάκια από το ντεπόζιτο....το μικρότερο ίδια ακριβώς διάμετρος/μέγεθος με τα κλασσικά των καρμπυρατέρ....ε τι στο καλό, δεν θα στέλνει βενζίνη το μικρό; Και έτσι το δοκίμασα...




Έριξα ξανά την βενζίνη στο ντεπόζιτο, έβαλα μπρος και έδωσα γκάζι. Το βαρελάκι από το φίλτρο γέμιζε! Άρα δουλεύει και έτσι! Για να σιγουρευτώ όμως, άδειασα ξανά την βενζίνη στο μπουκάλι



Και την άφησα να τρέξει μέχρι το τέλος. Κατεβάζει λοιπόν! Επανέλαβα το ίδιο πράμα άλλες 2 φορές just to make sure...

Έκανα και λίγο καλύτερη χωροταξία...



Το μηχανάκι είναι έτοιμο!!

Το πήγα μια μικρή δοκιμαστική σήμερα να δω επιδόσεις με το νέο ρύθμισμα...σε σχέση με injection, κέρδισε κυρίως σε απόκριση, χαμηλές (το "μπαμ", οι ρεπρίζ) και στις μεσαίες έχει καλύτερο νεύρο. Στις ψηλές δουλεύει γραμμικά. Η κατανάλωση δεν φαίνεται να ανέβηκε σημαντικά. Ανέβηκε λίγο μεν, αλλά όχι τρελά πράματα...αν έβαζα κάνα 22-24 ή και 26 χιλιοστά καρμπυρατέρ, θα έπινε δίχως αύριο. Το 18αρακι είναι ότι πρέπει!

Η τελική δεν άλλαξε, παραμένει η ίδια στα 110-115 χλμ/ω, αλλά τα 100 τα φτάνει πιο άνετα και φαίνεται να δουλεύει λίγο πιο χαλαρά στα 90-95. Σε κατηφόρες ή ρολάρισμα με 4η και 50-60 (πόλη πχ), δεν μπουκώνει, ούτε αγκομαχάει σαν να πάει να σβήσει. Το ρελαντί είναι σταθερό, δεν σβήνει, παίρνει εύκολα μπρος και με ρεύματα δεν έχω κανένα απολύτως θέμα.

Συνολικό κόστος μετατροπής: 65€ (με λίγο καλύτερη τιμή), δεν πήγα σε μάστορα, ήτανε 2-3 μέρες δουλειάς το όλο θέμα.

Το μόνο που μένει, είναι να βρω έναν πιο μαζεμένο λαιμό (τύπου Innova/Lifan 125) για να έρθει πιο πίσω το καρμπυρατέρ, και να μπει και το φιλτροκούτι. Γενικά, για homemade δουλειά, βγήκε καλό.

Σήμερα απόγευμα θα παίξει και βόλτα προς θάλασσα/βουνό, να το δοκιμάσω καλύτερα!
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Καλημέρα!

Γνωρίζετε ποιες ασφαλιστικές καλύπτουν για κλοπή;
 
Top Bottom