Με λίγο χρονοκαθυστέρηση (λόγο δουλειάς, δεν πολυμπαίνω γενικά ίντερνετ), αλλά προχθές που ανεβάσα το παραπάνω θρεντ, έγινε και το εξής...
Καταρχάς, το λάθος που έκανα στην ρύθμιση ήτανε πως είχα ανοίξει το μείγμα παραπάνω από όσο έπρεπε. Έκαιγε πλούσιο, κάτι που μαρτυρούσε και το μπουζί (κατράμι) και το συνεχές πυροβολητό της εξάτμισης, η οποία έφτυνε άκαυτη αμόλυβδη. Η σωστή του ρύθμιση ήτανε: μείγμα στις 1.5 + 1/4 στροφές, ρελαντί στις 2 στροφές και βελόνα στην μέση.
Έγινε το εξής που λέτε...πάω να κουμπώσω τα πλαστικά, κουνήθηκε το σωληνάκι καυσίμου, άρχισε να τρέχει ποτάμι η βενζίνη....είχα μπουκαλάκι τα μάζεψα. Η πατέντα με την μονωτική, ήτανε κακή ιδέα. Η βενζίνη έτρωγε λίγο-λίγο την κόλλα, και άρχισε να χαλάει. Ευτυχώς, δεν το έκανε στον δρόμο. Τελικά, αποδείχτηκε πως δεν χρειάστηκε να τραβήξω από το χοντρό σωληνάκι! Έτσι το τάπωσα όσο δεν πήγαινε...
Έχει 2 σωληνάκια από το ντεπόζιτο....το μικρότερο ίδια ακριβώς διάμετρος/μέγεθος με τα κλασσικά των καρμπυρατέρ....ε τι στο καλό, δεν θα στέλνει βενζίνη το μικρό; Και έτσι το δοκίμασα...
Έριξα ξανά την βενζίνη στο ντεπόζιτο, έβαλα μπρος και έδωσα γκάζι. Το βαρελάκι από το φίλτρο γέμιζε! Άρα δουλεύει και έτσι! Για να σιγουρευτώ όμως, άδειασα ξανά την βενζίνη στο μπουκάλι
Και την άφησα να τρέξει μέχρι το τέλος. Κατεβάζει λοιπόν! Επανέλαβα το ίδιο πράμα άλλες 2 φορές just to make sure...
Έκανα και λίγο καλύτερη χωροταξία...
Το μηχανάκι είναι έτοιμο!!
Το πήγα μια μικρή δοκιμαστική σήμερα να δω επιδόσεις με το νέο ρύθμισμα...σε σχέση με injection, κέρδισε κυρίως σε απόκριση, χαμηλές (το "μπαμ", οι ρεπρίζ) και στις μεσαίες έχει καλύτερο νεύρο. Στις ψηλές δουλεύει γραμμικά. Η κατανάλωση δεν φαίνεται να ανέβηκε σημαντικά. Ανέβηκε λίγο μεν, αλλά όχι τρελά πράματα...αν έβαζα κάνα 22-24 ή και 26 χιλιοστά καρμπυρατέρ, θα έπινε δίχως αύριο. Το 18αρακι είναι ότι πρέπει!
Η τελική δεν άλλαξε, παραμένει η ίδια στα 110-115 χλμ/ω, αλλά τα 100 τα φτάνει πιο άνετα και φαίνεται να δουλεύει λίγο πιο χαλαρά στα 90-95. Σε κατηφόρες ή ρολάρισμα με 4η και 50-60 (πόλη πχ), δεν μπουκώνει, ούτε αγκομαχάει σαν να πάει να σβήσει. Το ρελαντί είναι σταθερό, δεν σβήνει, παίρνει εύκολα μπρος και με ρεύματα δεν έχω κανένα απολύτως θέμα.
Συνολικό κόστος μετατροπής: 65€ (με λίγο καλύτερη τιμή), δεν πήγα σε μάστορα, ήτανε 2-3 μέρες δουλειάς το όλο θέμα.
Το μόνο που μένει, είναι να βρω έναν πιο μαζεμένο λαιμό (τύπου Innova/Lifan 125) για να έρθει πιο πίσω το καρμπυρατέρ, και να μπει και το φιλτροκούτι. Γενικά, για homemade δουλειά, βγήκε καλό.
Σήμερα απόγευμα θα παίξει και βόλτα προς θάλασσα/βουνό, να το δοκιμάσω καλύτερα!