Πέρασε ένας χρόνος και το "ευρωπαϊκό" μου αποφάσισε πως ναι μεν αποτελεί ιδιοκτησία ανθρώπου φιλοτζαπάν αλλά αυτό δε σημαίνει πως και το ίδιο θα το "παίζει" τζαπανομοτοσυκλέτα μακροπρόθεσμα...
Μετά από έναν χρόνο και κάτι μέρες στα χέρια μου λοιπόν έκανε το απρόβλεπτο, αυτό που οφείλει να κάνει κάθε ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα αν θέλει να λέγεται ότι έχει "χαρακτήρα". Η συνθήκη απαιτεί να είναι απροειδοποίητο, ανεξήγητο, μαλακιούλα, έξω από τα συνήθη θέματα που μέχρι τότε νόμιζες ότι ξέρεις ότι μπορεί να υπάρξουν, ε λίγο πολύ τα κλασικά ευρωπαϊκά.
Κατεβαίνω λοιπόν στο γκαράζ, ζουπάω μίζα.... σκάει κανονικά, στροφάρει κανονικά, κανένας περίεργος ήχος δεν ακούγεται, αλλά.... ο κινητήρας δεν έρχεται στη ζωή... Αν και ήμουν σίγουρος πως δεν είναι θέμα μπαταρίας το έβαλα να φορτίσει τη νύχτα για να διαπιστώσω την επομένη το πρωί.... τα ίδια. Όμως αυτή τη φορά παρατήρησα πως η λυχνία του κινητήρα μετά το "τεστ" παραμένει μόνιμα αναμμένη, με άλλα λόγια "κάτι δε πάει καλά".
Ευτυχώς όταν απέκτησα το Nuda μπήκα στη διαδικασία μεταξύ άλλων να προνοήσω και για τα σχετικά διαγνωστικά γκατζετάκια και την αγορά της εφαρμογής MotoScan. Αυτό που έκανα λοιπόν για τη μοτοσυκλέτα μου σήμερα ήταν ότι το φύσωσα στον εγκέφαλο και ιδού τα αποτελέσματα:
Ρελέ αντλίας καυσίμου λοιπόν... Τα τέσσερα "θεματάκια" υποθέτω ότι ακολουθούν το αρχικό.
Τα υπόλοιπα στο σχετικό θέμα όταν αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Μετά από έναν χρόνο και κάτι μέρες στα χέρια μου λοιπόν έκανε το απρόβλεπτο, αυτό που οφείλει να κάνει κάθε ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα αν θέλει να λέγεται ότι έχει "χαρακτήρα". Η συνθήκη απαιτεί να είναι απροειδοποίητο, ανεξήγητο, μαλακιούλα, έξω από τα συνήθη θέματα που μέχρι τότε νόμιζες ότι ξέρεις ότι μπορεί να υπάρξουν, ε λίγο πολύ τα κλασικά ευρωπαϊκά.
Κατεβαίνω λοιπόν στο γκαράζ, ζουπάω μίζα.... σκάει κανονικά, στροφάρει κανονικά, κανένας περίεργος ήχος δεν ακούγεται, αλλά.... ο κινητήρας δεν έρχεται στη ζωή... Αν και ήμουν σίγουρος πως δεν είναι θέμα μπαταρίας το έβαλα να φορτίσει τη νύχτα για να διαπιστώσω την επομένη το πρωί.... τα ίδια. Όμως αυτή τη φορά παρατήρησα πως η λυχνία του κινητήρα μετά το "τεστ" παραμένει μόνιμα αναμμένη, με άλλα λόγια "κάτι δε πάει καλά".
Ευτυχώς όταν απέκτησα το Nuda μπήκα στη διαδικασία μεταξύ άλλων να προνοήσω και για τα σχετικά διαγνωστικά γκατζετάκια και την αγορά της εφαρμογής MotoScan. Αυτό που έκανα λοιπόν για τη μοτοσυκλέτα μου σήμερα ήταν ότι το φύσωσα στον εγκέφαλο και ιδού τα αποτελέσματα:
Ρελέ αντλίας καυσίμου λοιπόν... Τα τέσσερα "θεματάκια" υποθέτω ότι ακολουθούν το αρχικό.
Τα υπόλοιπα στο σχετικό θέμα όταν αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Τελευταία επεξεργασία: