Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να καταλάβω, στο πακέτο του συμβολαίου μου έχω δωρεάν 10 + 10 gb, αυτά συνεχίζω και τα χρησιμοποιώ δωρεάν σε αυτές τις χώρες ή απλά θα χρεωθώ ότι θα χρεωνόμουν εδώ αν ΔΕΝ είχα δωρεάν πακέτο στα gp;
Ότι ισχύει ελλαδα ισχύει και στις χώρες που έβαλε ο μαρινερ.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Για να καταλάβω, στο πακέτο του συμβολαίου μου έχω δωρεάν 10 + 10 gb, αυτά συνεχίζω και τα χρησιμοποιώ δωρεάν σε αυτές τις χώρες ή απλά θα χρεωθώ ότι θα χρεωνόμουν εδώ αν ΔΕΝ είχα δωρεάν πακέτο στα gp;
λογικά υπάρχει κάποιος όρος στο συμβόλαιο που σου λεέει το όριο σε περίτωση που βγείς! Πχ αν βγείς εξωτερικό μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο 2gb.
Tουλάχιστον για vodafone καρτοκινητό
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
λογικά υπάρχει κάποιος όρος στο συμβόλαιο που σου λεέει το όριο σε περίτωση που βγείς! Πχ αν βγείς εξωτερικό μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο 2gb.
Εγώ με 2 διαφορετικές εταιρείες...δεν είχα περιορισμό
Ακριβώς ότι ισχύει και εδω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
OK. Το τηλέφωνο και το πακέτο που έχω είναι εταιρικό με κάποια επέκταση προσωποποιημένη που έχω ζητήσει εγώ. Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω τους όρους του συμβολαίου στη κατοχή μου για τέτοια "ιδιαίτερα" ζητήματα. Θεωρητικά επειδή και ο αριθμός είναι εταιρικός πιστεύω πως και στο Internet θα προβλέπεται η χρήση του στη ΕΕ. Θα μιλήσω με τον Cosmote για να είμαι σίγουρος 100%
Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Επίσης για χώρες εκτός ΕΕ και αν πρόκειται ταξίδι αρκετών ημερών υπάρχουν κάποιες prepaid international travel sim που προσφέρουν αρκετά φτηνές χρεώσεις χωρίς να μπλέκεις με κοστος roaming. Ειδικά αν το κινητό υποστηρίζει e-sim το μονο που χρειάζεται ουσιαστικά ειναι να κατεβάσεις ενα app και να ενεργοποιήσεις το πακέτο που θες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αφου ταλαιπωρηθηκα για κανενα μισαωρο (σειρα που μπαινουν τα πραγματα που δεν αναφερεται στις οδηγιες αλλα τη βρισκεις μονος σου με trial and error, 19αρι κεφαλι βιδας που δε μπαινει καρυδακι ουτε πολυγωνο λογω χωρου αλλα μονο γερμανικο που δεν ειχα, κλπ), εβαλα το κεντρικο σταντ και παω να κανω την "ευκολη δουλεια", να μονταρω δηλ το ελατηριο. Καλα, π@π@ρια, η ειδικη ανθεκτικη βιδα που δινει η Motech για να τραβηξει το ελατηριο βιδωνοντας ειναι 0.5-1εκ πιο κοντη απ'οτι χρειαζεται!!! :mad: Πιθανα αν ειχα καποιον ακομη να τραβηξει λιγο το ελατηριο με καποιο ειδικο εργαλειο ωστε να κερδισει 0.5εκ ισως και να βιδωνε, αλλα με μονο δυο χερια με τιποτα. Και η Motech το διαφημιζει οτι μπαινει για πλακα, θα σταλει email τυπου &^(*%$. Πρεπει τωρα να βρω μια τετοια ανθεκτικη βιδα λιγο μακρυτερη για να το βαλω, που εδω δεν ειναι οτι πιο ευκολο.

Βρηκα καιρο χθες το απογευμα και ξανασχοληθηκα με το κεντρικο σταντ. Αρχικα αγορα μακρυτερης βιδας 10χλ ιδιων προδιαγραφων απο το κλασικο παρακμιακο μαγαζι ανταλλακτικων παντος ειδους ...XL Motor Spares :D Αν δεν ειχε αυτος θα ψαχνομουνα αλλα συνηθως εχει οτι περιεργο χρειαζομαι και με βολευει :ok:




Η βιδα που δινει η Motech με το σταντ εχει στελεχος 40χλ, εγω πηρα το επομενο μεγεθος που ειναι 50χλ. Αλλα επειδη σκεφτηκα οτι πιθανα θα βρισκει, πηρα και κανα δυο επιπλεον ροδελες για να κανω πατεντα με αποσταση. Με το που την εβαλα βεβαια με 3 ροδελες, εβρισκε και ηθελε λιμαρισμα. Οποτε κατεβασμα κατα 3χλ ακριβως στα 47χλ μηκος με λιμαρισμα the hard way, δηλ χωρις μεγγενη. Βαλσιμο παλι με μια ροδελα και ισα-ισα που καταφερε αρχικα να πιασει, και επισης στο τερμα σφιξιμο ισα-ισα να μη βρισκει, result!! :ok: Βγαλσιμο και βαλσιμο παλι, με thread lock αυτη τη φορα, και job done. Στην επομενη φωτο φαινεται οτι η βιδα μολις δε βρισκει στην αλλη μερια του Π που εχει την τρυπα για το ελατηριο.




Εδω φαινεται η διαφορα των 7χλ με τη μαμα βιδα. Αν και 7χλ φαινονται λιγα, δοκιμαστε τα τραβηξτε και να βαλετε διπλο ελατηριο σαν κι'αυτο χωρις καταλληλα εργαλεια. Αλλα ακομα και με τετοια, τραβηγμα και βαλσιμο δυνατου διπλου ελατηριου ειναι θεμα. Και εχει κανει χοντρο φαουλ η Motech που διαφημιζει το σταντ οτι και καλα το ελατηριο μπαινει χωρις τετοια εργαλεια. Με τη μαμα βιδα με την καμία :mad:




Αυτ(ι)α, ετοιμο λοιπον για τις βολτες του σ/κ :cool: Και ευτυχως που δεν ξεκινησα αυτη τη δουλεια Σαββατο μεσημερι/απογευμα ή Κυριακη πρωι πριν προγραμματισμενη βολτα γιατι θαχα ξενερωσει χειροτερα!

 
Τελευταία επεξεργασία:

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Η sw-motech πολλά φάουλ διαβάζω τελευταία. Και σε μένα στο ring που αγορασα για το ντεπόζιτο, που αποτελείται από δυο κομμάτια, το ένα ήταν λάθος κωδικός και δε βίδωνε στο trident. Άντε 600 ημεηλ να το εξηγήσεις και ότι δεν είσαι ηλίθιος. Το γύρισα πίσω. Και τελικά το αγόρασα από MOTORAID αφού τους έβαλα να βγάλουν φωτό τα parts και να μου τα στείλουν για να επιβεβαιώσω ότι είναι σωστοί κωδικοί.

Παρομοίως με evotech performance που αγόρασα (και τα γύρισα πίσω) lever guards, τα οποία τέρμα βιδωμένα, δεν ήταν σταθερά. Έπαιζαν 10 μοίρες περίπου πάνω κάτω. Στέλνω ημεηλ, με φωτό και βίντεο και αφου επιβεβαιώσαμε ότι τα έχω βαλει σωστά, υπάρχουν 4-5 διαφορετικά ημεηλ που ο τύπος απλά μου επαναλαμβάνει «βίδωσε ως τέρμα».

Πρέπει να κάνω ένα screenshot. Ιδού







 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Μια λύση ίσως θα ήταν να τυλίξεις λίγο ταινία ή κάτι αντίστοιχο στο τιμόνι ώστε να σφίξει.
Και θα γλυτώσεις απο το ... νούμερο !
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μια λύση ίσως θα ήταν να τυλίξεις λίγο ταινία ή κάτι αντίστοιχο στο τιμόνι ώστε να σφίξει.
Και θα γλυτώσεις απο το ... νούμερο !
Μια λύση μπορείς να πεις ότι είναι αυτή, αλλά δεν είναι αποδεκτή. Γιατί όταν έχεις πληρώσει για κάτι, το οποίο πληρεί τις προϋποθέσεις για απευθείας τοποθέτηση, δεν την δέχεσαι αυτή τη λυση!!! ;)
 
Top Bottom