Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλημέρα!! Έβαλα στην αλυσίδα βαλβολίνη… Πήγαμε με τη γυναίκα μου Χαλκίδα,Ερέτρια,Αλιβέρι μέχρι μάρμαρι και όταν σταματήσαμε το παπούτσι της ήταν μαύρο… Άντε να το καθαρίσω μετά…
Ότι καλύτερο έχετε ανακαλύψει ο ανθρώπινος νους , βαλβολινη στην αλυσίδα ότι καλυτερο

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

sam4g

Μέλος
Όνομα
Γεράσιμος
Μοτό
NC750X
Μια στο τόσο καθάρισμα με ελαφρύ παραφινέλαιο φαρμακευτικό και ανά 2-3 γεμίσματα λάδωμα με βαλβολίνη ένα πέρασμα από τη μέσα μεριά με πινελάκι. Εκτός από κάτι μικρά στιγματάκια στη πινακίδα και στο πίσω φτερό δεν έχει λερώσει ποτέ τπτ άλλο.
Καλό το παραφινέλαιο, αλλά θέλει πολύ καλό ξέπλυμα μετά. Αλλιώς, αν κατά την πορεία της μοτοσικλέτας πεταχτεί σε κάναν καταλύτη, ειδικά τώρα καλοκαίρι και αν ανοίγεις το γκάζι κλπ, παίρνεις φωτιά. Been there, done that
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Αυτό που αναφέρετε στα μανιουαλ ,λίπανση με βαλβολίνη,
το γράφουν από τότε που δεν υπήρχαν οι oring-xring .
Τώρα πια που με τα oring-xring κρατιέται το γράσο εσωτερικά και μαζί με το γεγονός ότι κάνουν λιγότερο θόρυβο είναι το πλεονέκτημα τους από τις αλυσίδες χωρίς oring.
Tο έξτρα λάδωμα το μόνο που κάνει είναι να την προστατεύει από την οξείδωση ,της κόβει θόρυβο και δίνει έξτρα τζίρο στις εταιρίες με τα κάθε τύπου ειδικά λάδια.
Οι αγωνιστικές αλυσίδες στο μοτοκρός που δίνει η did είναι χωρίς oring- non seal-
Αλλά στο αγώνα δεν νοιάζεσαι για θόρυβο ,το μόνο που θες είναι αξιοπιστία ,μετά θα καθαριστεί και τέλος .
Καθάρισμα και λάδωμα έστω και με wd40 για να μην σκουριάσει.
Πιο βασικό είναι το καθάρισμα ,για προστασία ότι θέλει ο καθένας πληρώνει και τα παλιά λάδια στην τελική μια χαρά δουλειά κάνουν .
Όταν έχουν αρχίσει τα oring και φθείρονται τότε θεωρητικά μπορεί να περάσει και εσωτερικά κάποιο λιπαντικό ,αλλά όταν γίνει αυτό η αλυσίδα θα είναι για πέταμα .
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Σήμερα δεν εκανα τίποτα. Χθες όμως στο πάλαι ποτέ NX250 έκατσα και έβαλα όλη την ουρά του ax1 που είναι γενικά πιο συμμαζεμένη, πρέπει να είναι και κανα 300αρι γραμμάρια ελαφρύτερη για κάποιο λόγο, εβαλα μπροστά δυο μαμά φλασακια που ειχαν μείνει απο το KLE500 μου, επίσης έβαλα το κοντέρ του ax1 στην θέση του nx που ήταν σε μίλια,κάτι το οποίο δεν ηταν τόσο γρήγορο όσο περίμενα. Ναι μεν τα κοντέρ είναι ίδια ως προς τις ενδείξεις, τις φίσες κλπ, όμως η βάση τους είναι διαφορετική γιατί διαφορετική είναι και η βάση του φανου στην οποία πάνω στέκονται. Μια τραμπα των πίσω "πλατων" των κοντέρ έλυσε και αυτό το πρόβλημα. Και αφού λειτουργικά φαίνεται να είμαστε πλέον στο 99%, νομίζω είναι καιρός να μπουν τα πλαστικά του μαζί με ενα ψηλό φτερό εμπρός τύπου motard, και αφού ξεκαλοκαιριασουμε να μπει το ψαλίδι του ax1 παρέα με το σύστημα του δισκοφρενου μαζί με την πίσω ζάντα απο το μεγάλο του αδερφάκι και να γίνουμε επιτέλους 17"-19" απο 16"-19". Αυτά για τώρα, θα ανεβάσω και καμια φωτογραφία οταν σταματήσει η βροχή.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλημέρα!! Έβαλα στην αλυσίδα βαλβολίνη… Πήγαμε με τη γυναίκα μου Χαλκίδα,Ερέτρια,Αλιβέρι μέχρι μάρμαρι και όταν σταματήσαμε το παπούτσι της ήταν μαύρο… Άντε να το καθαρίσω μετά…
Μαύρο γοβάκι να τις πάρεις δώρο...εγώ καθάρισα πλέον

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Επίσης αν βάλεις βαλβολινη μετά από σύντομη βόλτα και είναι ζεστή η αλυσίδα , ρουφάει η αλυσίδα τα πολλά πολλά και μετά απο πέντε λεπτά έλα απαλό σκούπισμα και είναι οκ δεν πιτσιλαει σχεδόν καθολου

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ακριβώς ένα χρόνο και η μπαταρία χωρίς προειδοποίηση...καπουτ, αν και είναι καθημερινά στον συντηρητή.

Ευτυχως συνέβη πρωί και πρόλαβα ανοιχτά μαγαζί και δεν θα χάσω την βόλτα αύριο






advphone
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ακριβώς ένα χρόνο και η μπαταρία χωρίς προειδοποίηση...καπουτ, αν και είναι καθημερινά στον συντηρητή.

Ευτυχως συνέβη πρωί και πρόλαβα ανοιχτά μαγαζί και δεν θα χάσω την βόλτα αύριο






advphone
Αλυσίδα να λαδωσεις ! :friend:
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Ακριβώς ένα χρόνο και η μπαταρία χωρίς προειδοποίηση...καπουτ, αν και είναι καθημερινά στον συντηρητή.

Ευτυχως συνέβη πρωί και πρόλαβα ανοιχτά μαγαζί και δεν θα χάσω την βόλτα αύριο






advphone
Ελπιζω να καταλαβες τι φταιει και να πηρες μια με ''maximum inclination'' :secret:
Αυτη που ειχες ηταν για κατω απο 160 αλογα...ακου ''medium inclination''...για σαλιγκαρους...;)
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ακριβώς ένα χρόνο και η μπαταρία χωρίς προειδοποίηση...καπουτ, αν και είναι καθημερινά στον συντηρητή.

Ευτυχως συνέβη πρωί και πρόλαβα ανοιχτά μαγαζί και δεν θα χάσω την βόλτα αύριο






advphone
Κώστα μην λέμε πάλι τα ίδια ....αλλαζω μπαταρίες κάθε 5 χρόνια προληπτικαα (εμπορίου και όχι λιθιου και τέτοια κόλπα που λένε όλοι ......βάζω μπρος το μηχανάκι κάθε μήνα αν δεν πάω πουθενά και απλά όταν μάθετε βγάζω πόλο


Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ

Υ.Γ. Ειμαι από οικογένεια ηλεκτρολόγων αν δεν το έχω αναφέρει ποτε

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πρωι-πρωι σημερα πισω λαστιχο, και αποφασισα να δοκιμασω το Bridgestone S21 για το οποιο μου λεει τα καλυτερα ο φιλος Τζανης Pektis στο ιδιο μηχανακι. Το Michelin Power 3 που εβαζα μεχρι τωρα εβγαζε 10000χμ το πισω αλλα απο τα 7000χμ και μετα αρχιζε τα γλυστρηματα στην πιεση, το S21 ειναι καινουργιας τεχνολογιας και πιο μαλακο, ειμαι περιεργος να δω ποσα χμ θα βγαλει. Αλλα και λιγοτερα να βγαλει, χαλαλι αν δε γλυστραει μετα απο καποια χμ.





Σε 1.5 χρονο και 8500χμ απο τοτε που εβαλα το Bridgestone S21 πισω για να το δοκιμασω, εγινε ετσι o_O Φταινε βεβαια και κατι παλιοπαρεες με τις οποιες εμπλεξα (CBR1000RR, GSXR1000 K5, Busa Gen1). Αλλα γενικα το λαστιχο ειναι μαλακο, πολυ καλο για στριψιμο ολα κατω αλλα δεν κανει για παρατεταμενα 200αρια, take note.




Οποτε ειπα να δοκιμασω τα Dunlop Sportsmart Mk3 για τα οποια ακουω τα καλυτερα και ταβαλα χθες πανω. Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι εξαιρετικες αλλα σε βαθος χρονου θα ξερω καλυτερα, οπως παντα.







 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Σε αυτό το βίντεο γίνεται μια παρουσίαση ενός καλύμματος σέλας τύπου Cool Cover, σε μία BMW GS 1200 LC. Ο συγκεκριμένος τύπος καλυμμάτων υπάρχει αρκετά χρόνια στην αγορά και έχει δοκιμαστεί από πολλούς αναβάτες με κάποιους από αυτούς να είναι ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων. Οι περισσότεροι έχουν κάνει θετικές κριτικές για το το μπορεί να καταφέρει το συγκεκριμένο κάλυμμα.

1. Κυκλοφορία αέρα μεταξύ σέλας και αναβάτη, που δεν επιτρέπει τις υψηλές θερμοκρασίες να αναπτυχθούν στη σέλα στη διάρκεια του ταξιδιού. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση στάθμευσης της μηχανής κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο. Η θερμοκρασία της σέλας παραμένει σημαντικά χαμηλότερη και επιτρέπει τη χρήση της κατευθείαν, χωρίς να καίγεται ο αναβάτης.

2. Εργονομία και άνεση για τον αναβάτη, ειδικά σε πολύωρα ταξίδια, μέσω της κυψελωτής δομής του καλύμματος που διαμοιράζει τα σημεία πίεσης.

3. Αδιαβροχοποίηση της σέλας, αφού επιτρέπει το νερό να περνά και να φεύγει από την επιφάνεια που κάθετε ο αναβάτης

4. Προστασία της εργοστασιακής ταπετσαρίας της σέλας.


 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε αυτό το βίντεο γίνεται μια παρουσίαση ενός καλύμματος σέλας τύπου Cool Cover, σε μία BMW GS 1200 LC. Ο συγκεκριμένος τύπος καλυμμάτων υπάρχει αρκετά χρόνια στην αγορά και έχει δοκιμαστεί από πολλούς αναβάτες με κάποιους από αυτούς να είναι ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων. Οι περισσότεροι έχουν κάνει θετικές κριτικές για το το μπορεί να καταφέρει το συγκεκριμένο κάλυμμα.

1. Κυκλοφορία αέρα μεταξύ σέλας και αναβάτη, που δεν επιτρέπει τις υψηλές θερμοκρασίες να αναπτυχθούν στη σέλα στη διάρκεια του ταξιδιού. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση στάθμευσης της μηχανής κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο. Η θερμοκρασία της σέλας παραμένει σημαντικά χαμηλότερη και επιτρέπει τη χρήση της κατευθείαν, χωρίς να καίγεται ο αναβάτης.

2. Εργονομία και άνεση για τον αναβάτη, ειδικά σε πολύωρα ταξίδια, μέσω της κυψελωτής δομής του καλύμματος που διαμοιράζει τα σημεία πίεσης.

3. Αδιαβροχοποίηση της σέλας, αφού επιτρέπει το νερό να περνά και να φεύγει από την επιφάνεια που κάθετε ο αναβάτης

4. Προστασία της εργοστασιακής ταπετσαρίας της σέλας.


Να πω μιας και έχω δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο ότι αυτά που αναφέρονται για την έκθεση στον ήλιο καθώς και για ταξίδι με βροχή ισχύουν.
Εάν εξαιρέσεις την εμφάνιση που σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι κατά τα άλλα είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για πολλούς λόγους.
 
Top Bottom