Ειναι για την παρανοια μου μην φυγει πισω η μηχανη καταλαθoςΗ κοτρώνα μπροστά, που εξυπηρετεί;;;;
Να τα πούμε
Είμαστε έτοιμοι για διήμερο αύριο πρωί πρωί . Ξεκινάμε για Γιάννενα , Κόνιτσα Σαμαρίνα Βοβουσα κ πάλι Γιάννενα κέντρο για διαμονή Σαββάτου . Κυριακή πρώτα ο θεός Μέτσοβο Δομοκός κ πάλι πίσω Πάτρα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Παρε αυτο Αποστολη, το εχω βαλει σε τρανσαλπ φιλου και η ποιοτητα φαινεται ΑΑ!Για να μην ανοιγω νεο θεμα..... Τι λετε γιαυτο εδω;;;; ξερω υπαρχουν και αλλα παρομοια, αλλα εγω δεν εχω προβλημα στο καρε αλλα μου φαινετε πολυ γερο, το θεμα ειναι το υλικου του γραναζιου ειναι αμφιβολου ποιοτητας..... Για πειτε καμοια γνωμη!!!!
#xrv_world_explorer
Που θα βρίσκεσαι ; Εμείς κατά τις δυο το μεσημέρι θα περνάμε Κόνιτσα λογικά . Άμα δεις 4 800άρια 1 Africa παλιό , ενα 1200 , κ ένα triple triumph 675 βάρα κόρνες να σταματήσω !Να τα πούμε
Για να μην ανοιγω νεο θεμα..... Τι λετε γιαυτο εδω;;;; ξερω υπαρχουν και αλλα παρομοια, αλλα εγω δεν εχω προβλημα στο καρε αλλα μου φαινετε πολυ γερο, το θεμα ειναι το υλικου του γραναζιου ειναι αμφιβολου ποιοτητας..... Για πειτε καμοια γνωμη!!!!
#xrv_world_explorer
Το πλεονέκτημα αυτών των γραναζιών έναντι των συμβατικών (κόκκινο) είναι πως αγκαλιάζουν τα καρέ του άξονα σε όλο τους το μήκος και πιάνοντας και τα εξωτερικά μικρά καρέ (πορτοκαλί).Παρε αυτο Αποστολη, το εχω βαλει σε τρανσαλπ φιλου και η ποιοτητα φαινεται ΑΑ!
Βασικά αυτά αρκούν για να είσαι ΟΚ.Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
Μαρεσε πολυ η τοποθετηση σου..... Ο κατασκευαστης απο την αλλη γιατι αραγε εχει κανει το γραναζι να πιανει με δυο βιδακια ετσι ωστε να δημιουργει αυτο τον τζογο και δεν το εχει κανει με μια βιδα μεγαλη στην μεση ωστε να ειναι πιο στιβαρο.... Τωρα η ειναι ενα απο τα τρια κατασκευαστικα του λαθη (γραναζι εμπρος, τρομπα, ανορθωτης) Η εχει τον λογο του, διοτι εχω παρατηρησει κατι πολυ περιεργο, ρυθμιζω αλυσιδα καθε 5000 χλμ οκ με πολυ νορμαλ οδηγηση και που και που καμοια 150αρα σταθερη πορεια στην εθνικη...... Αρα μηπως το κανει για μακροζωια της αλυσιδα λεω γω τωρα..... Γιατι δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι το πιο οικονομικο απο θεμα συντηρησης για να γυρισεις τον κοσμο..... Εσυ που εισαι πιο κανιβαλος ειδικα στο χωμα, καθε ποτε ριθμιζεις αλυσιδα και γενικα με μαμα γραναζι εμπρος τι εχεις παρατηρησει απο φθορα στον καρε του αξονα..... Ευχαριστω πολυ!!!!!!Το πλεονέκτημα αυτών των γραναζιών έναντι των συμβατικών (κόκκινο) είναι πως αγκαλιάζουν τα καρέ του άξονα σε όλο τους το μήκος και πιάνοντας και τα εξωτερικά μικρά καρέ (πορτοκαλί).
Με βάση τα παραπάνω κερδίζεις περίπου 20% σε επιφάνεια επαφής το οποίο θεωρητικά μπορείς να ανάγεις και σε 20% λιγότερη φθορά, 20% μεγαλύτερη μακροζωία κλπ.
Πρακτικά όμως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η σκληρότητα του γραναζιού η οποία δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των καρέ. Αν είναι ένα τέτοιο γρανάζι απλά να μου τρώει και τα εξωτερικά καρέ αντί μόνο τα εσωτερικά, δε θα το έλεγα και πλεονέτημα.
Δεν είναι τυχαίο πως στα άφρικα (και τα τρανσαλπ νομίζω) όλοι λένε για μαμά γρανάζι και όχι aftermarket για αυτό ακριβώς το λόγο. Τα μαμά γρανάζια είναι μαλακότεερα των καρέ και φθείρονται πρώτα.
Long story short, επειδή με ενδιέφερε το kkbike γρανάζι για προληπτικούς λόγους, τους έστειλα email για να ρωτήσω τη σκληρότητά τους έναντι του άξονα, αλλά δεν έλαβα ποτέ απάντηση.
Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
ασε τα ευχαριστω και τελειωνε με τα εξης...Ευχαριστω πολυ!!!!!!
Δεν έχω στάνταρ διαστήματα ούτε αλλαγής γραναζιού, ούτε ρύθμισης / αλλαγής αλυσίδας. Όλα εξαρτιόνται από τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Τα καρέ μετά από 70.000++km είναι πρακτικά σαν καινούργια.Μαρεσε πολυ η τοποθετηση σου..... Ο κατασκευαστης απο την αλλη γιατι αραγε εχει κανει το γραναζι να πιανει με δυο βιδακια ετσι ωστε να δημιουργει αυτο τον τζογο και δεν το εχει κανει με μια βιδα μεγαλη στην μεση ωστε να ειναι πιο στιβαρο.... Τωρα η ειναι ενα απο τα τρια κατασκευαστικα του λαθη (γραναζι εμπρος, τρομπα, ανορθωτης) Η εχει τον λογο του, διοτι εχω παρατηρησει κατι πολυ περιεργο, ρυθμιζω αλυσιδα καθε 5000 χλμ οκ με πολυ νορμαλ οδηγηση και που και που καμοια 150αρα σταθερη πορεια στην εθνικη...... Αρα μηπως το κανει για μακροζωια της αλυσιδα λεω γω τωρα..... Γιατι δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι το πιο οικονομικο απο θεμα συντηρησης για να γυρισεις τον κοσμο..... Εσυ που εισαι πιο κανιβαλος ειδικα στο χωμα, καθε ποτε ριθμιζεις αλυσιδα και γενικα με μαμα γραναζι εμπρος τι εχεις παρατηρησει απο φθορα στον καρε του αξονα..... Ευχαριστω πολυ!!!!!!
#xrv_world_explorer
Για το ίδιο λέγαμε παραπάνω. Και το 1/3 των χιλιομέτρων να είναι με τέτοιο γρανάζι, καλό ακούγεται...ασε τα ευχαριστω και τελειωνε με τα εξης...
παιρνεις αυτο ----->sprocket "SUPERPINION" Africa Twin 750
αφηνεις παντα την αλυσιδα ενα κλικ λασκα και δεν θα ΄χεις ποτε θεμα με το καρε του αξονα....
320.000χλμ εμιλησαν και ελαλησαν...
Οτι ειπε ο απο πανω αλλα και χωρις γράσο μολυβδενίου μια χαρα θα ειναιΤο πλεονέκτημα αυτών των γραναζιών έναντι των συμβατικών (κόκκινο) είναι πως αγκαλιάζουν τα καρέ του άξονα σε όλο τους το μήκος και πιάνοντας και τα εξωτερικά μικρά καρέ (πορτοκαλί).
Με βάση τα παραπάνω κερδίζεις περίπου 20% σε επιφάνεια επαφής το οποίο θεωρητικά μπορείς να ανάγεις και σε 20% λιγότερη φθορά, 20% μεγαλύτερη μακροζωία κλπ.
Πρακτικά όμως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η σκληρότητα του γραναζιού η οποία δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των καρέ. Αν είναι ένα τέτοιο γρανάζι απλά να μου τρώει και τα εξωτερικά καρέ αντί μόνο τα εσωτερικά, δε θα το έλεγα και πλεονέτημα.
Δεν είναι τυχαίο πως στα άφρικα (και τα τρανσαλπ νομίζω) όλοι λένε για μαμά γρανάζι και όχι aftermarket για αυτό ακριβώς το λόγο. Τα μαμά γρανάζια είναι μαλακότεερα των καρέ και φθείρονται πρώτα.
Long story short, επειδή με ενδιέφερε το kkbike γρανάζι για προληπτικούς λόγους, τους έστειλα email για να ρωτήσω τη σκληρότητά τους έναντι του άξονα, αλλά δεν έλαβα ποτέ απάντηση.
Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
Τα έβαλα σε χειμερία νάρκη.
Του χρόνου πάλι.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk