Παρασκευή που θα ανέβεις θα έχω βγάλει το ψαλίδι για περιποίηση...Θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερο με πέρασμα 2 και 3 φορές κρέμα-γυάλισμα.
Μετά
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!!Μια που λέμε για αναρτήσεις έβγαλα και εγώ ψαλίδι - ανάρτηση για γρασάρισμα ρουλεμάν ψαλιδιου και μοχλικου και ανάρτησης για σέρβις στον τασουλη.
Σκέφτομαι να βάψω το ελατήριο πορτοκαλί.
Να το κάνω;
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιας χρονιας ειναι το 640?Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!!
Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...
Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;
Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
2003 με το γκρι μοτέρ (high flow) σαν του ΑμπεμπαμπλόμΠοιας χρονιας ειναι το 640?
70/260 Είναι το stantard ελατήριο. 70N/mm και 260χιλιοστα μήκος.Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!!
Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...
Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;
Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
Αλέξανδρε ίδιο ελατήριο έχουμε, 70-260 είναι και εμένα το οποίο είναι για 75 kg αναβάτη.Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!!
Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...
Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;
Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
Όντως Παναγιώτη, έτσι βγάζει νόημα!70/260 Είναι το stantard ελατήριο. 70N/mm και 260χιλιοστα μήκος.
Αν θυμάμαι καλα με το μαμά ελατήριο και τέρμα προφόρτιση, δεν πρέπει να έχεις καθόλου στατικό sag πίσω.
Γενικά απ' ότι θυμάμαι (και από του άλλου φίλου μου Γιάννη παλαιότερα) οι αναρτήσεις του 640 έχουν σχετικά μαλακά ελατήρια ή μάλλον είναι για αναβάτες φτερού.Αλέξανδρε ίδιο ελατήριο έχουμε, 70-260 είναι και εμένα το οποίο είναι για 75 kg αναβάτη.
Δεν έχω ασχοληθεί με την πίσω ανάρτηση του 640, η προφόρτιση είναι τόση όση ήταν φτιαγμένη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Το μόνο που έκανα ήταν να ρυθμίσω αποσβέσεις σύμφωνα με το μανιουαλ, και μόλις σήμερα έμαθα ότι η επαναφορά είναι κολλημένη.
Σχετικά με ρυθμίσεις θα τις κάνω μόλις το πάρω και το βάλω απάνω.
Η αλήθεια είναι ότι σκεφτομουν να αλλάξω το ελατήριο, γιατί το βάρος μου είναι 110 κιλά.
Μπροστά έχω αλλάξει λάδια σε 7,5αρι και έχω αυξήσει τη στάθμη 10mm.
Σίγουρα δεν είχες βεστρομ παλιά;;;Θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερο με πέρασμα 2 και 3 φορές κρέμα-γυάλισμα.
Μετά
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν εχω ψάξει αν ταιριάζει από κάποιο άλλο.Γενικά απ' ότι θυμάμαι (και από του άλλου φίλου μου Γιάννη παλαιότερα) οι αναρτήσεις του 640 έχουν σχετικά μαλακά ελατήρια ή μάλλον είναι για αναβάτες φτερού.
Το μπροστινό τώρα με σκληρότερα ελατήρια (δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης έτσι κι αλλιώς) δουλεύει πολύ καλά.
Πίσω πέρα από το σέρβις του αμορτισέρ, μάλλον θα χρειαστεί και αλλαγή ελατηρίου. Το θέμα είναι αν ταιριάζει από κάποιο άλλο μοντέλο, μήπως βρεθεί μτχ και πέσει το κόστος.
Το ρουλεμάν του μοχλικού σου είναι ΟΚ, απ' ότι καταλαβαίνω.
Βρήκες τίποτα?Ποιας χρονιας ειναι το 640?
Όχι Αλέξανδρε δεν κάνει του 690 δυστυχώς και το SMC φόραγε επίσης 70άρι.Όντως Παναγιώτη, έτσι βγάζει νόημα!
Ξέρεις αν κάποιο άλλο μοντέλο LC4 (πχ το SMC) εκείνης της εποχής φορούσαν σκληρότερο ελατήριο (>70) που αξίζει να ψαχτεί μτχ;
Ειδάλλως πρέπει να δω αν το μαμά ελατήριο από 690 enduro '08, που μου χει μείνει από την αντικατάσταση του με σκληρότερο, ταιριάζει στο 640 (αν και αμφιβάλλω πρώτα απ' όλα λόγω μήκους)...
Ναι, οτι 70260 ειναι το μαμα ελατηριο με 70N , και η ΚΤΜ εδινε και δυο ελατηρια 63260 και 66260 σαν εναλλακτικα... Αλλα με πηρε ο υπνος κ με προλαβατε.Βρήκες τίποτα?