Τι μηχανή on/off να διαλέξω;

Trexantiri

Μέλος
Όνομα
Minas
Μοτό
V-Strom 800 DE
Καλησπέρα συμφορουμιτες… θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια σας! Είμαι στην φάση να αγοράσω καινούργια μηχανή και είμαι σε τρελό μα τρελό δίλλημα! Λοιπόν να σας πω έχω διαβάσει σχεδόν όλες τις σελίδες στο φόρουμ για τα μοντέλα που θα σας πω ότι σκέφτομαι… λοιπόν τα μοντέλα είναι τα εξής tenere 700, Ktm 790 adv, transalp 750.
Να σας πω ότι θα είναι η πρώτη μου μηχανή, με ενδιαφέρει πολύ το δεύτερο άτομο διότι θα έχω συχνά συγκυβερνήτη στις εξορμήσεις μου και την θέλω για λίγο χώμα όχι κάτι ακραίο και ταξιδάκια με κάμποσα χιλιόμετρα επίσης θα την χρησιμοποιώ και για μέσα στην πόλη! Αυτά από εμένα σας υπέρ ευχαριστώ εκ των προτέρων για του καθενός τον χρόνο ξεχωριστά!
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Επίσης πριν γυρίσω με τα ποπ κορν γράψε μας κ γιατί κατασταλάξες σ αυτά τα 3 κ άφησες σουζουκι κ απριλια εξω
Εσύ πας να το κάψεις τελείως το θέμα....

Βάλε και cf moto ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γειά σου Μηνά. Η άποψη μου στο θέμα είναι πώς απο την ποικιλία που έχουμε πλέον στην κατηγορία έχεις αφήσει απέξω τα 2 μοντέλα που θεωρώ εγώ τουλάχιστον πιο ολοκληρωμένες και ποιοτικές λύσεις στην κατηγορία.

Για να το πάρουμε απο την αρχή. Αφού έχεις απαίτηση για δεύτερο άτομο και ΄΄λίγο΄΄ χώμα απευθείας το TENERE το ξεχνάς. Είναι ιδανικό για αρκετό χώμα και ελάχιστα με δεύτερο άτομο. Δεν έχει τις απαιτούμενες ανέσεις. Επιπλέον αυτή τη στιγμή αναμένει μάλλον μια ανανέωση απο την yamaha καθώς σε θέμα μοτέρ έχει μείνει πίσω.

Το Transalp δεν θα το πρότεινα σε κανένα καθώς εμένα προσωπικά με εξέπληξε αρνητικά πόσο φτωχό φαίνεται ως εμφάνιση απο κοντά, δεν μου άρεσε το φινίρισμα του και η αίσθηση ποιότητας που βγάζει και οι αναρτήσεις του βάσει δοκιμών δείχνουν εξαιρετικά βασικές σε λειτουργία και χωρίς ρυθμίσεις, όπως και ο εξοπλισμός του σε περιφερειακά. Τώρα αν είσαι τόσο βαμμένος Honda-κιας που όλα αυτά σε αφήνουν αδιάφορο τότε με το καλό! Εμένα θα ήταν η τελευταία επιλογή στη κατηγορία και το σώζει κάπως το σύγχρονο και αποδοτικό μοτέρ. Περι ορέξεως.

Το ΚΤΜ 790 είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην κατηγορία που ξαναεμφανίστηκε μετά απο Facelift σε προσιτή τιμή εκμετταλευόμενο την κατασκευή του στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας CF-moto/KTM στην Κίνα. Δεν με αφήνει αδιάφορο αλλά γενικά οι εκδόσεις που φωνάζουν γειά σας είμαι η βασική έκδοση με τα τάσια της αντιπροσωπείας και αν είχες λεφτά θα έπαιρνες Norden ή 890 αλλά τώρα αρκέσου στο βασικό που δεν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ας πούμε και κάποια άλλα πράγματα με προβληματίζουν. Κ¨Ατι θα νιώθω πως μου λείπει.

Τα 2 κορυφαία της κατηγορίας θεωρώ πως είναι το Aprilia Tuareg και το Suzuki V-strom 800. Έχουν έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα, τις καλύτερες δυνατές αναρτήσεις και φρένα. Πολύ καλό ζύγισμα και στήσιμο και τα δύο και πλήρη πακέτα ηλεκτρονικών .Το Suzuki δεν έχει Cruise Control αλλά έχει ένα πολύ καλό Quickshifter και το Aprilia δεν έχει στον βασικό εξοπλισμό νομίζω Quickshifter αλλά έχει Cruise.

Μεταξύ αυτών των δύο θα σου προτείνω το Suzuki επειδή θέλεις πολλά δικάβαλα και το Suzuki είναι πιο άνετο για συνεπιβάτη, πιο ευρύχωρο και γενικά σε χωροταξία πιο αφοσιωμένο και σε μακρυνά ταξίδια.

Θα σου βάλω και μπαλαντέρ το CFmoto 800MT που δεν έχεις βάλει στην εξίσωση αν και ξέρω πως πολλοί άνθρωποι κολ΄λάνε στην προελευση των Κινέζικων.

Αν θέλεις να επιμείνεις σε made in Japan, 4 χρόνια εγγύηση, εξαιρετικό μοτέρ και αναρτήσεις, πολύ καλό σε άσφαλτο και χώμα και πολύ ευρύχωρο για αναβάτη συνεπιβάτη πας καρφωτός σε Suzuki.

Αν θες να εξοικονομήσεις 2 χιλιαρικα και να πάρεις πάλι ένα πολύ καλό All arounder με λιγότερες ομως δυνατότητες σε χώμα κοιτάς και το CFmoto

Παρόλα αυτά η πρώτη μου πρόταση είναι το Suzuki με κοντά πίσω το Aprilia απλά ένα τσικ πίσω στο δικάβαλο
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Φιλος μετακομισε απο 950 σε τενερε ραλλυ. Η κοπελα του του ειπε μετα απο μεγαλη πολυημερη βολτα πως η σελλα του τ7 ειναι πολυ καλλιτερη απο του 950. Καμια φορα αυτο που φαινεται οτι ειναι, δεν ειναι.

Και στο θεμα μας...εγω θα επερνα τον γιαπωνεζο που θα μου αφηνε τις καλλιτερες εντυπωσεις μετα απο ενα τεστ ραιντ.

Εδιτ. Την ιδια εντυπωση αποκομισε και ο φιλος. Βεβαια η σελλα του ραλλυ ειναι διαφορετικη απο του απλου τ7. Καλλιτερη, χειροτερη δε ξερω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Φιλος μετακομισε απο 950 σε τενερε ραλλυ. Η κοπελα του του ειπε μετα απο μεγαλη πολυημερη βολτα πως η σελλα του τ7 ειναι πολυ καλλιτερη απο του 950. Καμια φορα αυτο που φαινεται οτι ειναι, δεν ειναι.
Το ίδιο θέμα υπάρχει και με το 790. Η σέλα του, ενώ είναι μεγάλη και φαρδιά με αρκετό αφρώδες και φαίνεται άνετη, είναι σχετικά κουραστική, ειδικά ο πίσω επιβάτης υποφέρει και χρειάζεται συχνές στάσεις.
Σε βόλτα που έκανα με τη συζυγο με το Τ7 που φοράει στοκ σέλα και που είχα προετοιμαστεί να φάω γκρίνια με το τσουβάλι, έκπληκτος ακούω να μου λέει ότι είναι μια χαρά και ότι δεν την κούρασε!! :oops:
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
το θέμα του συνεπιβάτη και της σέλλας είναι το πιο υποκειμενικό κομμάτι που θα συναντήσετε σε μια τέτοια συζήτηση.
Τα κριτήρια είναι πολλά και τις περισσότερες φορές άσχετα με τα μοτοσυκλετιστικά δεδομένα.
Έχω εισπράξει απο γκρίνια έως διθυραμβικά σχόλια για την ίδια σέλα στο ίδιο μηχανάκι.
Το κριτήριο; το πόσο καψούρα ήταν μαζί μου η εκάστοτε κοπέλα :p
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
το θέμα του συνεπιβάτη και της σέλλας είναι το πιο υποκειμενικό κομμάτι που θα συναντήσετε σε μια τέτοια συζήτηση.
Τα κριτήρια είναι πολλά και τις περισσότερες φορές άσχετα με τα μοτοσυκλετιστικά δεδομένα.
Έχω εισπράξει απο γκρίνια έως διθυραμβικά σχόλια για την ίδια σέλα στο ίδιο μηχανάκι.
Το κριτήριο; το πόσο καψούρα ήταν μαζί μου η εκάστοτε κοπέλα :p
Το καταλαβαίνω αυτό .
Η δικιά μου 48 ετών είπε ότι της άρεσε πολύ η σέλα στο 990 και στο 1290 (που είναι λιμουζίνα)δεν ανεβαίνει καν!
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Επειδή είναι η πρώτη σου μηχανή θα σου πρότεινα να δεις το CB500X ώστε να μην "τρομάξεις".
Είναι η πλέον τίμια,οικονομικη σε συντήρηση και μετακίνηση μοτοσυκλέτα.

Με τις τιμές της βενζίνης το ζητούμενο είναι να μπορείς να βολταρεις κι όχι να κάθεσαι να βλέπεις το μηχανάκι που αγόρασες.
Παπί όπου το θες το cb500x,μανούλα στον επαρχιακό,λίγο ΜΟΝΟ στην εθνική αν θες δικάβαλος φορτωμένος να κινηθείς με "πολλά".
Τα ανώτερα όρια σε δρόμο στην Ελλάδα είναι τα 130,πληροφοριακά.
Αν ειίσαι πολύ ψηλός η με πολλά κιλά μάλλον δεν σου κάνει.

Επίσης σαν πρώτη μοτοσυκλέτα θα σου έλεγα να βάλεις στα πλάνα σου και το nc750 της honda με το DCT κιβώτιο.Θα σου λύσει τα χέρια σε πολλά και είναι το πλέον οικονομικό σε μετακίνηση..


Από τα μηχανάκια που ανέβασες το Transalp.
ΔΕΝ θα το μετανιώσεις.Αυτο θα έπαιρνα κι αυτό θα έλεγα και στον αδερφό μου να πάρει.
Γιατί;Για όλα αυτά που δεν θα το έπαιρναν οι "ψαγμένοι" που τους φαίνεται λίγο..
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Φίλε Μηνά, προφανώς τα κριτήρια και οι απόψεις διαφέρουν ΠΑΡΑ πολύ - εξ ου κ τα ποπ κορν που χρειάζονται σε ένα τέτοιο thread :D

Πριν 3 μήνες πήρα το Tuareg, ερχόμενος από άλλη κατηγορία (Husqvarna Svartpilen 401) και τα δικά μου κριτήρια ήταν αρκετά διαφορετικά από όσα γράφουν τα λοιπά μέλη του forum παραπάνω. Πολύ ψηλά στη λίστα μου ήταν το design και το πόσο με τραβάει η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα - κάτι που επιβεβαίωσα και όταν την έκανα test ride. Λιγότερο με ένοιαζε πως στέκεται συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (που δεν αξιώθηκα να δοκιμάσω σε test ride).

Δική μου πρόταση λοιπόν είναι να διαλέξεις όποια σε τρελαίνει περισσότερο, αλλά να μην καταλήξεις σε αυτό μόνο οπτικά. Να την έχεις κάνει και βόλτα ιδανικά.

Καλή επιλογή! :friendship:
 
Top Bottom