λάστιχα ποια...?

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007


110/80-19+150/70-17 ANAKEE2 V MICHELIN **********
ΓΕΥΣΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΥΣΗ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ?Τ Ο MICHELIN ANAKEE 2 ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.29% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΕΔΑΦΟΣ*!ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ Η MICHELIN ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕ ΝΕΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.

*ΔΟΚΙΜΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ C.E.R.M ( ΚΕΝΤΡΟ ΟΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ) ΤΟ 2008 ΣΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 110/80-19+150/70-17 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ.
https://www.tyreshop.gr/Product/243/Page/476/el/






Λάστιχα τεχνολογίας 2008.....
Και τα συζητάμε 10 χρόνια μετά?
OK mates, go ahead....:cool:
Απο το 2008 και τα κατασκευαζουν ακομα, σκεψου ποσο πετυχημενη ειναι η συνταγη... Ασε που κι η μηχανη ειναι πιο παλια, τι να την κανω; Να την πεταξω; :woot:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν βαζουν τα Anakee 2 Κωστα...αλλά τα Anakee III...και οσοι λενε οτι τα πετανε,διαβαζω οτι κανουν με τα επομενα ελαστικα...25.000χλμ...o_Oαρα ισως να μην ειναι και καλος γνωμονας τα οσα διαβαζουμε...
Προσωπικα φοραω τα Anakee III για ασφαλτο...Ομως εαν ειχα την επιλογη θα εβαζα τα Anakee 2,που τα εχω βαλει παλι και θεωρω ενα απο τα καλυτερα ελαστικα για ασφαλτο κ λιγες βλεψεις χωμα...Δεν εχω παραπονο ως ωρας με το Anakee III ισα ισα που επιβεβαιωνει αυτα που γραφω πιο πανω,οτι δηλαδη περιμενα να ειναι χάλια μαυρα και ισα-ισα που 3.000χλμ τωρα δεν θα ελεγα οτι με αφηνουν παραπονεμενο(Κρητη τα φορουσα δικαβαλος και πηγαινει μια χαρα...νομιζω:cool:)Τωρα αν στο υπολοιπο χρονου αντοχης τους αρχισουν τιποτα κουλά...ειδωμεν.Ως ωρας ομως εχουν δειξει πολυ καλη συμπεριφορα.

Και Λιακο... @ibar με το 12αρι που πηρες με ενα Anakee 2 φορεμενο και θα το ευχαριστηθεις στο δρομο(τον ασφαλτινο) αλλά και θα δοκιμασεις και κανα χωματακι να δεις οτι θα γουσταρεις(και μετα να βαλεις τοπικ "ποιο λαστιχο να βαλω για χωμα":D)...
Αυτα :)
Σωστό αυτό για τα Anakee III , αυτά "πετάνε".
Τα δοκίμασα καινούρια, όταν φόραγα το ΝΕΧΤ. Στην ελληνική"άσφαλτο" έχασαν πανηγυρικά, στις ίδιες ακριβώς διαδρομές, εντός πολής. Στο εξωτερικό έχουν καλές κριτικές, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Τα Anakee II τώρα, είναι πίσω 10 χρόνια!
Με τα Dunlop Trailsmart πάω καλύτερα και στο χώμα (μόνο για στεγνό μιλάω), από ότι πήγαινα με το Anakee II! Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο λόγω χάραξης, έτσι είναι. Τα ξέρω τα Anakee I&II. Το κυριο γνώρισμα σ αυτά τα Μισλένια, είναι ότι πέφτει η απόδοσή τους στα 6-7000 χλμ, και ενώ η γόμα φαίνεται μια χαρά! Και βγάζουν άνετα όσα χλμ θες, αλλά είναι καμμένα ;)

Σήμερα, τα λάστιχα για τα μεγάλα on/off είναι τα εξής:
1. Dunlop Trailsmart
2. Metzeler NEXT
3. Bridgestone τα τελευταία

Αυτή είναι και η προσωπική σειρά που τα κατατάσσω, με τα 2-3 να είναι ισάξια και να έχουν διαφορετικά πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα.
Τα παραπάνω τα έχω φορέσει (1 και 2) και το 3 το ξέρω καλά απο το μηχανάκι του αδερφού μου (1200GS επίσης).

Μετά υπάρχει το αειθαλές ΜΤ90 για τα ΚΤΜ 950-990 και το άλλο Dunlop που βγήκε για την Αφρικα (το βρήκε και το φοράει ο @πυξιδας990 και μου είπε πολύ θετικά σχόλια).
Τα Pirelli Scorpio παρουσίασαν πολλά θέματα αξιοπιστίας κυρίως στο μπροστινό.
Τα Metzeler Neo επίσης, κυρίως στο πίσω.
Αυτά από μένα και over :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Απο το 2008 και τα κατασκευαζουν ακομα, σκεψου ποσο πετυχημενη ειναι η συνταγη... Ασε που κι η μηχανη ειναι πιο παλια, τι να την κανω; Να την πεταξω; :woot:
Mάλλον γιατί απέτυχε το ΙΙΙ ;)
Και το ΜΤ90 μετράει 20ετία.... Αλλά ταιριάζει γάντι στα ΚΤΜια!
Το μηχανάκι σου είναι παλιό, αλλά ουσιαστικά ίδιο με το δικό μου ας πούμε και πολύ εμπρός από την εποχή του! Πειράζει που ήταν εμπρός κι από τα λάστιχα της εποχής?????
Γιατί να μην επιλέξω κάτι που βελτιώνει κι αναδυκνείει το μηχανάκι μου, όντας πιο τεχνολογικά προηγμένο ως αναλώσιμο???? (στα 220-230€ συμπληρώνω.... , όχι παρανοϊκές τιμές!)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για τα Μichelin pilot road4 εχει κανεις αποψη?
Κορυφαίο, 100% on road!
Σε χώμα τα καταστρέφεις και τα μηχανάκια μας είναι κρίμα να δεσμέυονται τόσο απο τα λάστιχα.
Φόρεσα μια φορά για δοκιμή το αντίστοιχο της Dunlop. Κορυφαία κύλιση και απίστευτο σε στρίψιμο και όρια! Το Μισλένι είναι αντίστοιχο και καλύτερο ακόμα στο βρεγμένο. Αλλά 100% ον.....
Ειλικρινά το καλοκαίρι που χρειάστηκα να πάω σε χώμα (διέλευση) τα λυπήθηκα και όντως έπαθαν μεγάλες φθορές, άσε που είχα κατευθυντικότητα σχεδόν μηδενική. Σε αντίθεση με το trailsmart που είναι περίφημο στο στεγνό χώμα.
Και φυσικά δεν έκανα 20 χλμ χώμα που ήθελα, γιατί φοβήθηκα το κλατάρισμα....
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Σόρρυ που πετάγομαι στην κουβέντα σας, αλλά θέλω να κάνω κι εγώ μια πρόταση..
Προς το παρόν δουλεύω το μπροστινό Avon TrailRider και μου αρέσει αρκετά. (Μου πήγε μαζί με τοποθέτηση 90 ευρώ). Το έχω πάνω κοντά στα 2Κ χλμ, είναι σαφέστατο σε στεγνό και βρεγμένο, μέχρι την ταπεινή τελική του Τρανσαλπ δεν κάνει το παραμικρό κούνημα, ενώ η χάραξη μου δείχνει πως θα το πάει και το χωματάκι του αν χρειαστεί.
Μόλις τελειώσει το πίσω Conti TrailAttack (by Μητσάρας :ok:) θα μπει και πίσω Avon.
Ειδικά για τα δικά σας μηχανάκια (με ράντιαλ ελαστικά) έχει και μια έξτρα πατεντούλα με μικρές χαρακιές πάνω στα τακούνια για να έρχεται πιο εύκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Νομίζω αξίζει μια ματιά..
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το trailsmart το εχω ευχαριστηθει.Το εχω 15.000 πανω και φαινεται οτι αντεχει ακομα μεχρι τα 20.000. Τουλαχιστον ετσι μου ειπε γνωστος λαστιχας στα μερη σου @forester .
To μονο παραπονο ειναι οτι τετραγνωνιζει αν πας παρατεταμενα απο εθνικη οδο.Αλλα το λαστιχο κανει το βρεγμενο-στεγνο.
Στα 15.000 χλμ που το εχω, εχω γλυστρισει 3 φορες μπροστα υπο κλιση αλλα μαλλον εφταιγα εγω γιατι το λαστιχο ακομα και μετα τα 10.000χλμ το πιεζω το ιδιο στις στροφες.Δεν κανει κιχ...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Κορυφαίο, 100% on road!
Σε χώμα τα καταστρέφεις και τα μηχανάκια μας είναι κρίμα να δεσμέυονται τόσο απο τα λάστιχα.
Φόρεσα μια φορά για δοκιμή το αντίστοιχο της Dunlop. Κορυφαία κύλιση και απίστευτο σε στρίψιμο και όρια! Το Μισλένι είναι αντίστοιχο και καλύτερο ακόμα στο βρεγμένο. Αλλά 100% ον.....
Ειλικρινά το καλοκαίρι που χρειάστηκα να πάω σε χώμα (διέλευση) τα λυπήθηκα και όντως έπαθαν μεγάλες φθορές, άσε που είχα κατευθυντικότητα σχεδόν μηδενική. Σε αντίθεση με το trailsmart που είναι περίφημο στο στεγνό χώμα.
Και φυσικά δεν έκανα 20 χλμ χώμα που ήθελα, γιατί φοβήθηκα το κλατάρισμα....
Τετοιου ειδους λαστιχα, και πιο πολυ τα Pilot Road 4, φορανε παρα πολλα 1200 GS στη βορεια Ευρωπη τα οποια φυσικα δεν πατανε καθολου χωμα. Εχοντας φορεσει τετοια λαστιχα στο VFR, συνυπογραφω οτι εχουν αλλα ορια και απιστευτη ακριβεια στο στριψιμο σε σχεση ακομη και με στρηταδικα on-off ελαστικα. Απο την αλλη δε λεει να εχει κανεις on-off μηχανακι και να γυρναει οταν βλεπει χωμα ή να περναει σαν κοτα..
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Βεβαια να συμπληρωσω οτι οδηγαω με ροη χωρις αποτομες επιταχυνσεις και πολλα φρενα.
Επισης οτι μετα τα γλυστριματα που εγιναν στις 12000 σταματησα να θελω να το φτασω στο οριο.
Οχι τιποτα αλλο,μην νομιζετε οτι θελω να αυτοκτονησω...:roflmao:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σόρρυ που πετάγομαι στην κουβέντα σας, αλλά θέλω να κάνω κι εγώ μια πρόταση..
Προς το παρόν δουλεύω το μπροστινό Avon TrailRider και μου αρέσει αρκετά. (Μου πήγε μαζί με τοποθέτηση 90 ευρώ). Το έχω πάνω κοντά στα 2Κ χλμ, είναι σαφέστατο σε στεγνό και βρεγμένο, μέχρι την ταπεινή τελική του Τρανσαλπ δεν κάνει το παραμικρό κούνημα, ενώ η χάραξη μου δείχνει πως θα το πάει και το χωματάκι του αν χρειαστεί.
Μόλις τελειώσει το πίσω Conti TrailAttack (by Μητσάρας :ok:) θα μπει και πίσω Avon.
Ειδικά για τα δικά σας μηχανάκια (με ράντιαλ ελαστικά) έχει και μια έξτρα πατεντούλα με μικρές χαρακιές πάνω στα τακούνια για να έρχεται πιο εύκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Νομίζω αξίζει μια ματιά..
Τα Avon τα είχα δει παλιά σε κάποια Τενερέ και Τρανσάλπ. Τα είχα δοκιμάσει κιόλας, όντως πολύ καλά. Δεν τα έχω βρει πάντως, όταν έψαξα (πάνε και χρόνια) είπαν ότι δε βγαίνουν πια.
Σε μηχανή 100 ίππων και 230 κιλών, δεν τα δοκίμασα, οπότε δεν έχω και άποψη.

Μια διευκρίνηση Στέφανε. Τα λάστιχα ζεσταίνονται από μέσα, λόγω περιστροφής*. Στην άσφαλτο ουσιαστικά "κρυώνουν", για να μένει η θερμοκρασία σε επίπεδα λειτουργίας, αλλιώς θα ζεσταίνονταν ασταμάτητα! Αυτό που λες με το :"με μικρές χαρακιές πάνω στα τακούνια για να έρχεται πιο εύκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας.", άλλο λόγο ύπαρξης έχουν οι χαρακιές. Όχι αυτό που λες.

*το έχω γράψει ξανά σε άλλο ποστ, ότι το λάστιχο θερμαίνεται από μέσα, κι αυτός είναι ο λόγος της διαμόρφωσης του εσωτερικού του με ανάγλυφες λοξές γραμμές. Αλλιώς θα ήταν λεία εσωτερικά!
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Κορυφαίο, 100% on road!
Σε χώμα τα καταστρέφεις και τα μηχανάκια μας είναι κρίμα να δεσμέυονται τόσο απο τα λάστιχα.
Φόρεσα μια φορά για δοκιμή το αντίστοιχο της Dunlop. Κορυφαία κύλιση και απίστευτο σε στρίψιμο και όρια! Το Μισλένι είναι αντίστοιχο και καλύτερο ακόμα στο βρεγμένο. Αλλά 100% ον.....
Ειλικρινά το καλοκαίρι που χρειάστηκα να πάω σε χώμα (διέλευση) τα λυπήθηκα και όντως έπαθαν μεγάλες φθορές, άσε που είχα κατευθυντικότητα σχεδόν μηδενική. Σε αντίθεση με το trailsmart που είναι περίφημο στο στεγνό χώμα.
Και φυσικά δεν έκανα 20 χλμ χώμα που ήθελα, γιατί φοβήθηκα το κλατάρισμα....
με το PR3 οταν ειχα το τδμ δεν μπορεις να φανταστείς τι χωματόδρομο περνουσα ακομα και μεσα απο ποταμακι σαν αυτο στο ADVTROFY...χωρις κιχ...
μειλαμε για 1 1/2 ωρα κροκάλα και φυτευτή πετρά με πιέσεις δρόμου...και το πήγαινα τεζα... και χωρις καμια φθορά
απλα δεν μου πολυ αρεσουν σε εμφανιση πανω στο gs...θα το ξανά σκεφτώ...
ποσο να κανουν?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Σωστό αυτό για τα Anakee III , αυτά "πετάνε".
Τα δοκίμασα καινούρια, όταν φόραγα το ΝΕΧΤ. Στην ελληνική"άσφαλτο" έχασαν πανηγυρικά, στις ίδιες ακριβώς διαδρομές, εντός πολής. Στο εξωτερικό έχουν καλές κριτικές, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Τα Anakee II τώρα, είναι πίσω 10 χρόνια!
Με τα Dunlop Trailsmart πάω καλύτερα και στο χώμα (μόνο για στεγνό μιλάω), από ότι πήγαινα με το Anakee II! Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο λόγω χάραξης, έτσι είναι. Τα ξέρω τα Anakee I&II. Το κυριο γνώρισμα σ αυτά τα Μισλένια, είναι ότι πέφτει η απόδοσή τους στα 6-7000 χλμ, και ενώ η γόμα φαίνεται μια χαρά! Και βγάζουν άνετα όσα χλμ θες, αλλά είναι καμμένα ;)

Σήμερα, τα λάστιχα για τα μεγάλα on/off είναι τα εξής:
1. Dunlop Trailsmart
2. Metzeler NEXT
3. Bridgestone τα τελευταία

Αυτή είναι και η προσωπική σειρά που τα κατατάσσω, με τα 2-3 να είναι ισάξια και να έχουν διαφορετικά πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα.
Τα παραπάνω τα έχω φορέσει (1 και 2) και το 3 το ξέρω καλά απο το μηχανάκι του αδερφού μου (1200GS επίσης).

Μετά υπάρχει το αειθαλές ΜΤ90 για τα ΚΤΜ 950-990 και το άλλο Dunlop που βγήκε για την Αφρικα (το βρήκε και το φοράει ο @πυξιδας990 και μου είπε πολύ θετικά σχόλια).
Τα Pirelli Scorpio παρουσίασαν πολλά θέματα αξιοπιστίας κυρίως στο μπροστινό.
Τα Metzeler Neo επίσης, κυρίως στο πίσω.
Αυτά από μένα και over :)
μεταχειρω τα πηρα με 2000 χλμ,εχω κανει κανα 3αρι και το λαστιχο ειναι απαικτο,,,,με δεικτη ταχυτητας μεχρι 210 ετσι...μοιαζουν εμφασινιακα με το mt90 και κανουν το ιδιο τρεμουλο στα 75-85χλμ που κανουν ολα τα κατεμια με το Mt90,ευχαριστημενος στο φουλ,,
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ/ΟΙΚΙΑ ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
VARADERO 05 BLACK ABS
KTM640 ADV
Θα πω την προσωπικη μου αποψη για το varadero και μονο.
Ξεκινησα να εχω το anakee 2 απο το 2008 εχοντας πειραματιστει με πολλα αλλα μολις το εβαλα ειλικρινα το καλυτερο λαστιχο που εχω βαλει ποτε σε βροχη σε στεγνο σε χωμα κροκαλα αμμο φορτωμενος διπλος αλλα οχι σε λασπη.Φυσικα δεν ειναι χωματινο 100% αλλα πας αξιοπρεπεστατα και γρηγορα και για ασφαλτο το μηχανακι ταξιδευει βελουδινα.Τωρα εχω χωματινα heidenaou αλλο ευαγγελιο αυτο αλλα οταν αλλαζω βαζω anakee 2 τα εχω αποθηκευμενα.....
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
μεταχειρω τα πηρα με 2000 χλμ,εχω κανει κανα 3αρι και το λαστιχο ειναι απαικτο,,,,με δεικτη ταχυτητας μεχρι 210 ετσι...μοιαζουν εμφασινιακα με το mt90 και κανουν το ιδιο τρεμουλο στα 75-85χλμ που κανουν ολα τα κατεμια με το Mt90,ευχαριστημενος στο φουλ,,
ποια ειναι αυτα?
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι καταφέραμε να μπερδεύουμε άλλον έναν που έχει απορίες με τι λάστιχα να βαλει:D
Και μπράβο μας....:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το μόνο σίγουρο είναι ότι καταφέραμε να μπερδεύουμε άλλον έναν που έχει απορίες με τι λάστιχα να βαλει:D
Και μπράβο μας....:p
Αναμενομενο.
Λαστιχα κι αποψεις.... Οσες και οι......μυτες μας:D:p
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Μια χαρά ακούω γνώμες και κρατάω αυτές που συγκλίνουν σε εμένα και περνώ και γνώσεις γενικότερες...
 

al_tzamp

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Σέρρες
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
DL650 L2
Ε, να πω και εγώ την... γνώμη μου!
Έχω βέβαια ένα V-strom 650L2 οπότε δεν ξέρω αν βοηθάω πολύ.

Φορούσα τα PR4 για 16.000, τα μισά σε Ελλαδα και τα μισά σε Ευρώπη και μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις
Έχει αργή κορώνα και για τις μεγάλες τουριστικές βόλτες που το θέλω είναι πολύ σταθερό.
Πολύ καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο, ποτέ δεν με τρόμαξε ότι συνθήκες και αν συνάντησα εντός κ εκτός πόλης/Ελλάδος . Όταν φτάνει στο όριό του είναι πολύ προοδευτικό και ελεγχόμενο.

Μετά τα PR4 έβαλα τα A40 για τα οποία δεν μπορώ να μιλήσω με τον ίδιο ενθουσιασμό..
Ενώ στο στεγνό φαίνονται καλύτερα από τα PR4, σε ελληνικούς δρόμους και βροχή με έχουν τρομάξει αρκετές φορές και δεν θα τα ξαναβάλω.
 
Top Bottom