990 Adv για test ride

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
κοιτα να σου πω ακη... αμα το παρεις και φευγεις για ταξιδι σε 5 μερες αστο.. πρεπει να το εχεις κανει δικο σου πριν πας μακρυα.. και εξηγω, να ξερεις οτι εχει γινει ρυθμιση βαλβιδων, να εχεις παρατατηρησει το παραφλου και την σταθμη του για να δεις αν εχει θεμα με την τρομπα νερου, και να δεις τι γινεται με τις τρομπες συμπλεκτη.. αν εχεις κανει ολα αυτα τοτε πηγαινε οπου θες...!!! ενα γενικο τσεκαρισμα και εφυγες!
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
κοιτα να σου πω ακη... αμα το παρεις και φευγεις για ταξιδι σε 5 μερες αστο.. πρεπει να το εχεις κανει δικο σου πριν πας μακρυα.. και εξηγω, να ξερεις οτι εχει γινει ρυθμιση βαλβιδων, να εχεις παρατατηρησει το παραφλου και την σταθμη του για να δεις αν εχει θεμα με την τρομπα νερου, και να δεις τι γινεται με τις τρομπες συμπλεκτη.. αν εχεις κανει ολα αυτα τοτε πηγαινε οπου θες...!!! ενα γενικο τσεκαρισμα και εφυγες!
Βρε ναι.
Προφανως και δεν φευγεις ταξιδι αν δεν εχεις ζησει μαζι του να ξερεις που πασχει.


Αλλα εσυ πχ που το ξερεις το μηχανακι σου.
Και του χεις κανει οτι χρειαζεται.

Η απαντηση σ αυτο που ρωτησα?
Ειναι
1. "Ευκολα?Με κλειστα ματια." ?
2. " Ναι και ζω με το αγχος μεχρι να γυρισω"
Η
3. Καποια αλλη.

Επισης αισθανεσαι αυτοπεποιθηση για να αντιμετωπισεις μια βλαβη στον δρομο?
Απο αποψη πολυπλοκοτητας σαν μηχανη.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Θα το γράψω άλλη μία φορά(γιατί σε βλέπω σύντομα με 990;)),ΑΝ το 950/990 είναι προβλεπόμενα και ΣΩΣΤΑ συντηρημένο(by the book)απο ΓΝΩΣΤΗ ιδιοκτήτη ή μηχανικό είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ 100%(στις βενζίνες θα ξοδέψεις περισσότερα χρήματα απότι ένα άλλο on-off κάτω των 1000cc,με το δικό σου πάνω κάτω τα ίδια θα ξοδέψεις νομίζω:)),τρόμπες συμπλέκτη άν έχεις ανασφάλεια έχεις εφεδρικές μαζί σου μία κάτω(αν δεν έχει ήδη after market που δεν χρειάζεται αλλαγή ξανά)και το σετάκι για την πάνω(προσωπικά έχω αλλάξει και την πάνω με brembo)και έφυγες για όπου γουστάρεις:ok:,με το καλό η αγορά:friendship:
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
παντος η μαμα οταν της ζητησαν μηχανακια για τον γυρο του κοσμου..........αρνηθηκε. Κατι ηξερε. :muted::muted::muted::muted:


























(ωχ ωχ ωχ θα φαμε ξυλο!! :p:p:p)
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?

Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.
Το θέμα αυτό μ' έχει προβληματίσει αρκετές φορές, το ομολογώ.
Το' χω ένα χρόνο και ακόμα δεν το' χω βγάλει εξωτερικό, σε αντίθεση με το VFR που είχα, που είχε βγει Ευρώπη 2 φορές τα τελευταία χρόνια.

Η διαφορά είναι η εξής. Στο Honda δεν τσέκαρα τίποτα, απλά έφευγα (ξέροντας φυσικά πως έχουν γίνει όλα τα σέρβις, ότι έχω λάστιχα, λάδια κλπ κλπ).
Στο Περτικαλί θα έκανα εξονυχιστικό έλεγχο πριν φύγω και θα κρατούσα μαζί μου ό,τι μπορώ να έχω σε ζόρικο ανταλλακτικό που δε μπορώ να βρω εύκολα και ΚΥΡΙΩΣ άμεσα (πχ καμιά τρόμπα συμπλέκτη). Κι επειδή δεν αισθάνομαι καμία αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσω βλάβη στο δρόμο (εκτός αν έχω κάποιον που ξέρει από ΚΤΜ μαζί μου - ονόματα δε λέμε :p), θα τσέκαρα από πριν που παίζουν... orange service points κοντά στη διαδρομή μου, έτσι τζαστ ιν κέις. Και φυσικά εδώ που τα λέμε, ας είναι καλά η πανευρωπαϊκή οδική. :D

Κατά τ' άλλα, σε οποιοδήποτε μηχανάκι μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε. Και μιας και είπα για το VFR μου που ήταν σκύλος μαύρος (το μαύρος στην κυριολεξία), ΚΑΙ τις δύο φορές που βγήκα έξω, μας άφησε άλλο VFR στην παρέα (διαφορετικό την κάθε φορά φυσικά) από... καμμένα πηνία. Κι άντε λύστο αυτό στα 2300 στις Άλπεις!

Γι αυτό λέω... Τι ΚΤΜ, τι Honda, τι BMW, τι... lifan, οδική βοήθεια, στοιχειώδεις γνώσεις και ΚΥΡΙΩΣ καλή συντήρηση και γνώση της μηχανής σου πριν το ταξίδι.
Απλά ναι, με το Honda ήμουν κάπως, σχετικά πιο εντελώς στα @@ μου. :laugh:

παντος η μαμα οταν της ζητησαν μηχανακια για τον γυρο του κοσμου..........αρνηθηκε. Κατι ηξερε. :muted::muted::muted::muted:
Σιγά μωρέ, απλά φοβήθηκαν πως θα κολλούσαν σ' εκείνο το γεφυράκι στο Καζακστάν και τι θα πει μετά ο κόΖμος;! :p:p:p:laugh::laugh:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μια αρκετα υποκειμενικη ερωτηση που κυριως εχει να κανει με το πως αισθανεται το μηχανακι του ο καθενας.

Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?

Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.
Εκανα αυτη την ερωτηση στον εαυτο μου μολις την περασμενη βδομαδα, οταν "ξαναπαιξε" για λιγο σαν επιλογη το 990 του Δημητρη @kranomitros, επειδη εχω σχεδιασει ταξιδι στο Μαροκο την επομενη ανοιξη. Το μηχανακι εχει αποδειχτει αρκετα αξιοπιστο απο πλευρας κινητηρα αλλα εχει τα αλλα γνωστα θεματα που αντιμετωπιζονται. Το θεμα ειναι οτι πρεπει να να εχει αλλαξει καποιος οτι πρεπει να αλλαχτει και να εχει μαζι του οτι μπορει να χρειαστει και να ξερει φυσικα να τ'αλλαξει. Ετσι παει κανεις οπουδηποτε στον "πολιτισμενο" κοσμο τουλαχιστο. Τωρα για ταξιδι μεχρι το Magadan ή τη διασχιση της Αφρικης μεχρι το Cape Town ή το Αλασκα-Παταγωνια, εγω τουλαχιστο δεν θα τοπαιρνα (συχνη ρυθμιση βαλβιδων, αλλαγη λαδιων/φιλτρου που θελει ..μιση μερα, και ο φοβος μηπως κατι αλλο που δεν περιμενει κανεις ..παει στραβα).

Το αλλο βεβαια που σκεφτηκα ειναι οτι θαβαζα τη γυναικα πανω σε ΚΤΜ για πρωτο ταξιδι ..6-7000 χιλιομετρων :eek: και ειπα καλυτερα να μην το διακινδυνεψω μη και μου ζητησει να την αφησω σε κανενα αεροδρομιο :D
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
https://bigbiketrip.net/equipment/
Riding 53,800 kilometers around the world on motorcycles (ktm 990)

Όταν το διάβασετε θα συνεχίσω με άλλη παρέα,
και όταν τελειώσουμε με τα μεγάλα θα πάμε στα travel enduro(620-690), μετά θα πάμε στα enduro...
Από όλα έχει ο μπαχτσές...

Και τέλος θα μιλήσουμε για την μαμά Honda που δεν μπορεί να τερματίσει Dakar... xaxaxax

Tα μηχανάκια είναι αξιόπιστα όταν τα συντηρούν αξιόπιστοι...
Δώσε με να σου ρυθμίσω βαλβίδες να μην μπορείς ούτε στην σέλα να κάτσεις... χααχαχα

και όσοι βαρίουνται να διαβάσουν ας βάλω το πως επέλεξε μηχανάκι...

Also, it would have been a terrible waste to have made any compromises as regards to reliability, performance and most importantly, fun.

How about a BMW? There is no doubt they are good bikes with superb after sales support and a huge following, but to my mind they are just too clunky, too agricultural, too heavy and what is it with those lumps of metal sticking out the sides of the engine waiting to be dinked into trees and rocks, or smashed into my shins.

The smaller GS 800? Not bad.. it ticks a lot of boxes. However, I am far too young and handsome to be riding a BMW. I’ll get one of those when I take up golf or lawn bowls.

How about a Triumph 800 XC? Very nice engine, but unproven reliability as a RTW bike and it has a strange (to me) riding position. Yamaha? The 1200 Super Teniere is very heavy and ridiculously expensive for what it is and the lighter XT 660, a very competent dual purpose bike, turns out to be even higher in the saddle than the KTM, and also rather expensive.

My mind, body and soul wanted the KTM… but what about Fanny? A powerful and big KTM 990 Adventure for… (lets be bluntly honest)… a women with extremely limited motorcycling experience? It had to be Fanny’s call and so I did my best to present an objective “pros and cons” assessment on all the available options.

Her decision was emphatic …. a KTM…. and an orange one.


με λίγα λόγια λέει γύρνα τον κόσμο με ότι κάνει την καρδιά σου να χτυπάει...
είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε καλές επιλογές από όλες τις εταιρείες...
Αν έχουμε και λεφτά να τα αγοράσουμε τι άλλο θέλουμε...?

:friendship::friendship::friendship:
 
Last edited by a moderator:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
εγω δεν εχω λυσει ακομα θεματα με συμπλεκτες αλλα κατα τα αλλα παω δεν εχω θεμα.. στο κατω κατω εχω και οδικη! χαχαχα
Εδω εχω εγω οδικη κ τη πληρωνω τζαμπα 8 χρονια !!!!!
Στα περτικαλι πρεπει να ειναι το Νο 1 εχτρα !!!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ρε τι διαβαζουμε....
με 250ε εξτρα εχει λυξει ολα τα προβληματα που μπορει να υπαρξουν απο πιο πριν...και εισαι απροβληματιστος..
το εκανα στο 950 τοτε στα 20000χλμ και μετα απο αλλα 50000χλμ περιπου και 3 ταξιδια σοβαρα στο εξωτερικο,δουλευε ρολοι.
εδω το εδωσα σε φιλο και πηγε ιταλια 3000 χλμ τουρισμος.......
αναφερθηκε το θεμα βαλβιδες....
θελω να βρεθει ιδοικτητης και να αλλαζει καπελοτα καθε 15000χλμ....δεν υπαρχει με την καμια.
σπανια παροτι τσεκαριζονταν κανονικα,θελαν.......
για τα λαδια....και σε 5000 εχω αλλαξει και σε 70000 και σε 8000.διαδικασια υπαρχει,αν τσεκαρεις τις καποτες στο δοχειο.εγω τις τσεκαρω στο μεγαλο,οχι στα ενδιαμεσα........για να κανεις απλη αλλαγη με ενα λεπτο χωνι,βγαζεις ευκολα απο το δοχειο,τα αλλα στο καρτερ ειναι πανευκολα....
σαφεστατα ενα κακοσυντηρημενο μηχανακι θα ταλιπωρησει,αν ο προηγουμενος ειναι μονο πληντυριο και φρατζα
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
ρε τι διαβαζουμε....
με 250ε εξτρα..
...το εκανα στο 950
Μανώλη με μπέρδεψες..!

Τι έκανες με 250 ευρώ και κοιμόσουν ήσυχος?

Οδικη?
Η επεμβάσεις στα θέματα που πονάνε?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανώλη με μπέρδεψες..!

Τι έκανες με 250 ευρώ και κοιμόσουν ήσυχος?

Οδικη?
Η επεμβάσεις στα θέματα που πονάνε?
oberon κατω(συμπλεκτη) και τρομπα νερου τοτε στο 950 απο 990.τελος λεμε....

και για να το προχωρησω,,,πιο πολυ φοβαμαι τη μανουρα με κανα λαστιχο-σαμπρελα κτλπ παρα οτιδηποτε αλλο...εδω αλλοι δινουν 1000ε για εξατμισεις κτλπ,σε μια αναβαθμιση π.χ 110ε τρομπα oberon θα κολησουμε?
 

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Καλά τα λέει και ο @πυξιδας990 και ο @NIKOLTSOS .
Απο όλα τα μηχανάκια μου με το Africa εχω ανεβει σε οδική περισσότερο απο όλα.

Το ΚΤΜ δεν είναι για όλες τις κυρίες. Αμα μπορείς να πιάσεις κατσαβίδη στο χέρι όλα καλά. Γιατί στις Άλπεις στα 2300 αλλάζεις τρόμπα σε 5΄, πηνία ή διαφορικό ποτέ.

Υπάρχει προέκταση για το κάρτερ του ΚΤΜ που αλλάζεις λάδια σε 4' χωρίς να λύσεις τπτ!!!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μαλλον εχω καποια γριπη των ΚΤΜ και με τριγυρναει.
Δεν λεει να περασει.

Μια αρκετα υποκειμενικη ερωτηση που κυριως εχει να κανει με το πως αισθανεται το μηχανακι του ο καθενας.

Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?

Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.

Η λογικη λεει οτι για ενα τετοιο μοτερ ειναι αστεια καποια χιλιαδες χιλιομετρα ταξιδιου.
Εδω ο Μητσακης πηγε Ινδια με παπι.

Αλλα..καταλαβαινετε τι εννοω.

Σας εμπνεει εμπιστοσυνη η το φοβαστε.

Θελω ειλικρίνεια.
Εγώ χωρίς οδική βοήθεια (ή την κινητή οδική βοήθεια δηλαδή τον Χριστόφορο που είναι μηχανικός μου και συνταξιδιώτης μου) δεν θα πήγαινα εξωτερικό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ χωρίς οδική βοήθεια (ή την κινητή οδική βοήθεια δηλαδή τον Χριστόφορο που είναι μηχανικός μου και συνταξιδιώτης μου) δεν θα πήγαινα εξωτερικό.
:pointu:.......βγαίνεις κάθε τόσο και τους χαλάς το ονειρο
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το ΚΤΜ δεν είναι για όλες τις κυρίες. Αμα μπορείς να πιάσεις κατσαβίδι στο χέρι όλα καλά. Γιατί στις Άλπεις στα 2300 αλλάζεις τρόμπα σε 5΄, πηνία ή διαφορικό ποτέ.
Τα πηνια του VFR αλλαζουν πολυ ευκολα στην ακρη του δρομου αρκει να εχει κανεις λιγα εργαλεια μαζι του επιπλεον απο τα λιγα που εχει το τσαντακι της μηχανης - και που πρεπει να ταχει κανεις αν ταξιδευει στο εξωτερικο αλλα και στην Ελλαδα χωρις οδικη - μπορω να βαλω συνδεσμο σε μικρο οδηγο που εχω φτιαξει καθως αλλαξα τα δικα μου στο πεζοδρομιο μπροστα στο σπιτι μου. Μη τρελλαθουμε κιολας, καλα και αγια τα 950/990 και "σχετικα" αξιοπιστα αλλα καμια σχεση με πολλα γιαπωνεζικα μηχανακια που αλλαζεις λαδια/φιλτρο και πας οπουδηποτε. Και ακομη και τα VFR που αναφερθηκανε και που εχουν τα θεματα τους με τα πηνια (που αν εχεις προβλεψει, οπως και τις τρομπες συμπλεκτη στα 950/990, δεν σ'αφηνουν ποτε), ειναι ικανα για 300-400Κ χμ χωρις ανοιγμα κινητηρα και χωρις να καινε καν λαδι που τα περισοτερα 950/990 καινε απο σχεδον καιτουργια. Αυτα τα ολιγα.

@Vvag: θα σε καταδωκω στους VFRαδες :p :D τους "χαλας" απ'τη μια τις πανελληνιες με τα θεματα του 990 σου και μετα ερχεσαι εδω και βαζεις τα μηχανακια (σχεδον) στο ιδιο τσουβαλι, θες "chilli στη γλωσσα" μου φαινεται :mad: ;) :D

ΥΓ Και μιλαω σαν παρα λιγο κατοχος 990 καθως τοχω ψαξει αρκετα και εχω μιλησει με πολλους, μη κολλημενους, κατοχους τους.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
@Vvag: θα σε καταδωκω στους VFRαδες :p :D τους "χαλας" απ'τη μια τις πανελληνιες με τα θεματα του 990 σου και μετα ερχεσαι εδω και βαζεις τα μηχανακια (σχεδον) στο ιδιο τσουβαλι, θες "chilli στη γλωσσα" μου φαινεται :mad: ;) :D
Εγώ φταίω;! Εσείς καίτε πηνία!!! :laugh::laugh::laugh:
Πάντως αν πρόσεξες ξεκίνησα λέγοντας "το VFR απλά το έπαιρνα κι έφευγα χωρίς να τσεκάρω τίποτα"...
Που τα βάζω στο ίδιο τσουβάλι... ;)
 
Top Bottom