Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?
Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.
Το θέμα αυτό μ' έχει προβληματίσει αρκετές φορές, το ομολογώ.
Το' χω ένα χρόνο και ακόμα δεν το' χω βγάλει εξωτερικό, σε αντίθεση με το VFR που είχα, που είχε βγει Ευρώπη 2 φορές τα τελευταία χρόνια.
Η διαφορά είναι η εξής. Στο Honda δεν τσέκαρα τίποτα, απλά έφευγα (ξέροντας φυσικά πως έχουν γίνει όλα τα σέρβις, ότι έχω λάστιχα, λάδια κλπ κλπ).
Στο Περτικαλί θα έκανα εξονυχιστικό έλεγχο πριν φύγω και θα κρατούσα μαζί μου ό,τι μπορώ να έχω σε ζόρικο ανταλλακτικό που δε μπορώ να βρω εύκολα και ΚΥΡΙΩΣ άμεσα (πχ καμιά τρόμπα συμπλέκτη). Κι επειδή δεν αισθάνομαι καμία αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσω βλάβη στο δρόμο (εκτός αν έχω κάποιον που ξέρει από ΚΤΜ μαζί μου - ονόματα δε λέμε
), θα τσέκαρα από πριν που παίζουν... orange service points κοντά στη διαδρομή μου, έτσι τζαστ ιν κέις. Και φυσικά εδώ που τα λέμε, ας είναι καλά η πανευρωπαϊκή οδική.
Κατά τ' άλλα, σε οποιοδήποτε μηχανάκι μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε. Και μιας και είπα για το VFR μου που ήταν σκύλος μαύρος (το μαύρος στην κυριολεξία), ΚΑΙ τις δύο φορές που βγήκα έξω, μας άφησε άλλο VFR στην παρέα (διαφορετικό την κάθε φορά φυσικά) από... καμμένα πηνία. Κι άντε λύστο αυτό στα 2300 στις Άλπεις!
Γι αυτό λέω... Τι ΚΤΜ, τι Honda, τι BMW, τι... lifan, οδική βοήθεια, στοιχειώδεις γνώσεις και ΚΥΡΙΩΣ καλή συντήρηση και γνώση της μηχανής σου πριν το ταξίδι.
Απλά ναι, με το Honda ήμουν κάπως, σχετικά πιο εντελώς στα @@ μου.
Σιγά μωρέ, απλά φοβήθηκαν πως θα κολλούσαν σ' εκείνο το γεφυράκι στο Καζακστάν και τι θα πει μετά ο κόΖμος;!