990 Adv για test ride

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Στις 4 σελιδες με ρωτησατε διαφορα που δεν προλαβαινα να απαντησω και να μπουμε σε μια χρονοδυνη ερωταπαντησεων,αλλα
@MoNiker και @Gio_Diego_950_ADV
και οσοι μου πατε για 950,το ξερω οτι δουλευει καλυτερα και πιο γλυκα το 950 και οτι γενικα ειναι το ιδιο αξιοπιστο και περισσοτερο με το 990,
αλλα η αληθεια ειναι οτι στην μεταπωληση 990 παιρνει και η κουτση Μαρια.
Το 950 θελει αυτον που ξερει τι παιρνει κι εχει ψαχτει(λιγοτεροι).
Έ!!Όχι και περισσότερο αξιόπιστα τα 950 απτα 990,μην τρελαθούμε τελείως και ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε,διαφωνώ κάθετα.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Κι εγω διαφωνω... οσο πιο καινουριο τοσο λιγοτερα απο τα γνωστα θεματα εχει... πχ τρομπα βενζινης μονο τα 950... τρομπα συμπλεκτη σχεδον ολα... τρομπα νερου εως το 2009 νομιζω... και για να μην ξεχνιομαστε... τρομπα συμπλεκτη κατω βαζουμε ομπερον και πανω βαζουμε απο 1190-1290... και λυνεται το θεμα... τρμπα νερου βαζουμε την τελευταια και τελειωνει το παραμυθι... αμα βγαλει και κανεναν ανορθωτη παιζουμε απο σειριακο ελληνικο ,ε 120 η αμερικανικο με 180...

Ολα αυτα τα προβληματα επιδυνονονται μεσα στην αθηνα λογω μικρων σχεσεων στο κιβωτιο, χαμηλες ταχυτητες και αυξημενες θερμοκρασιες... ανθρωποι που το εχουν μονο για ταξιδια ακους να λενε: προβληματα? δεν ξερω ρε φιλε ςγω το εχω 10 χρονια και εχω κανει 90000 και μου εκαψε την λαμπα απο το φλας... χαχα
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Για να το λετε,δεν εχω λογο να διαφωνησω.

Απλα ειχα διαβασει οτι τα καρμπ δεν μασανε απο μαπα βενζινη οπως την ακουνε τα ψεκαστα.
Και γι αυτο ειναι λιγοτερο ευαλωτα σε χωρες/μερη με κακο καυσιμο οπως πχ η Νοτια Αμερικη,Aφρικη κτλ..
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Το γκρί 990 που είναι με το μονό τελικό εξάτμισης(αυτό που είχες ανεβάσει το λίνκ κάπου εδώ)για πούλημα στο car.gr και θέλει ανταλλαγή με 1150 gs να υποθέσω ήταν το υποψήφιο?
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Απλά το 990 αν σου βγάλει πρόβλημα με τον ψεκασμο μπορεί να τρέχεις και να μη φτάνεις. Προσωπικά, και μετά από δύο 990, όταν ξαναπάρω θα πάρω 950.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Απλά το 990 αν σου βγάλει πρόβλημα με τον ψεκασμο μπορεί να τρέχεις και να μη φτάνεις. Προσωπικά, και μετά από δύο 990, όταν ξαναπάρω θα πάρω 950.
Ειχες ΚΑΙ 950 η μονο 990?
Αν εχεις ορεξη θες να μ πεις που βασιζεσαι και το λες?
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Οπως του τα λετε ...............
καλυτερα να αφοπλιζει.........
..βομβες...στη....Βαγδατη......
παρα να οδηγησει....ΚΤΜι !!!!!
EΛΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

:friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:

στο επόμενο advride.gr μπλουζάκι πρέπει να υπάρχει και αυτό....
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Φίλε μου δεν είχα 950. Είχα 2 990. Το πρώτο δυστυχώς δεν το κράτησα πάρα πολύ οπότε η εμπειρία μου πηγάζει περισσότερο από τα χιλιόμετρα που έκανα με το δεύτερο.

Ο ψεκασμός κάτω από τις 3000 στροφές δεν παλεύεται. Και εγώ που γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός με πείραζε αυτό πάρα πολύ. Στο χώμα μάλιστα σε δύσκολα κομμάτια, γινόταν ουσιαστικό θέμα.

Επίσης μου είχε βγάλει ο ψεκασμός σημαντικά προβλήματα, με το τελευταίο να μην μπορούν να το εντοπίσουν ακόμη και έμπειροι εξουσιοδοτημένοι (αυξημένη κατανάλωση από ένα σημείο και μετά και το σημαντικότερο μερικές φορές έσβηνε επάνω στην αλλαγή ταχύτητας με το πάτημα του συμπλέκτη - κίνδυνος να σε πατήσει ο πίσω όπως στο περσινό march moto madness όπου το ψιλοπατούσαμε σε μια στριφτερή ανηφορική και σε μια αλλαγή μου έσβησε και ο @gsmaniac που ακολουθούσε κόντεψε να με περάσει σουβλάκι...). Και επειδή έχω διαβάσει πάρα πολύ αυτά που γράφονται εντός και εκτός Ελλάδας για το εν λόγω πρόβλημα, αλλά και άλλα που αφορούν στον ψεκασμό (σε όλα τα 990 και όχι μόνο στα πρώτα), υπάρχουν μερικά τέτοια θέματα που παίζει να μη λυθούν ποτέ ή να λυθούν με πατέντες.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Φίλε μου δεν είχα 950. Είχα 2 990. Το πρώτο δυστυχώς δεν το κράτησα πάρα πολύ οπότε η εμπειρία μου πηγάζει περισσότερο από τα χιλιόμετρα που έκανα με το δεύτερο.

Ο ψεκασμός κάτω από τις 3000 στροφές δεν παλεύεται. Και εγώ που γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός με πείραζε αυτό πάρα πολύ. Στο χώμα μάλιστα σε δύσκολα κομμάτια, γινόταν ουσιαστικό θέμα.

Επίσης μου είχε βγάλει ο ψεκασμός σημαντικά προβλήματα, με το τελευταίο να μην μπορούν να το εντοπίσουν ακόμη και έμπειροι εξουσιοδοτημένοι (αυξημένη κατανάλωση από ένα σημείο και μετά και το σημαντικότερο μερικές φορές έσβηνε επάνω στην αλλαγή ταχύτητας με το πάτημα του συμπλέκτη - κίνδυνος να σε πατήσει ο πίσω όπως στο περσινό march moto madness όπου το ψιλοπατούσαμε σε μια στριφτερή ανηφορική και σε μια αλλαγή μου έσβησε και ο @gsmaniac που ακολουθούσε κόντεψε να με περάσει σουβλάκι...). Και επειδή έχω διαβάσει πάρα πολύ αυτά που γράφονται εντός και εκτός Ελλάδας για το εν λόγω πρόβλημα, αλλά και άλλα που αφορούν στον ψεκασμό (σε όλα τα 990 και όχι μόνο στα πρώτα), υπάρχουν μερικά τέτοια θέματα που παίζει να μη λυθούν ποτέ ή να λυθούν με πατέντες.
Το σκορτσαρισμα με αλλο γραναζωμα δεν στρωνει?

Το αλλο ακουγεται τρομακτικο.

Καλα δεν ειναι κανονας,αλλα αν σου κατσει...
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το σκορτσαρισμα με αλλο γραναζωμα δεν στρωνει?

Το αλλο ακουγεται τρομακτικο.

Καλα δεν ειναι κανονας,αλλα αν σου κατσει...
Δυστυχώς δεν στρώνει. Επίσης δεν υπάρχει καμία στάνταρ (universal) λύση για να στρώσει. Υπάρχουν αρκετές πατέντες που κάνουν πολλοί και πιθανώς να δουλέψουν μερικώς, αποκλειστικά όμως για το δικό τους μηχανάκι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φίλε μου δεν είχα 950. Είχα 2 990. Το πρώτο δυστυχώς δεν το κράτησα πάρα πολύ οπότε η εμπειρία μου πηγάζει περισσότερο από τα χιλιόμετρα που έκανα με το δεύτερο.

Ο ψεκασμός κάτω από τις 3000 στροφές δεν παλεύεται. Και εγώ που γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός με πείραζε αυτό πάρα πολύ. Στο χώμα μάλιστα σε δύσκολα κομμάτια, γινόταν ουσιαστικό θέμα.

Επίσης μου είχε βγάλει ο ψεκασμός σημαντικά προβλήματα, με το τελευταίο να μην μπορούν να το εντοπίσουν ακόμη και έμπειροι εξουσιοδοτημένοι (αυξημένη κατανάλωση από ένα σημείο και μετά και το σημαντικότερο μερικές φορές έσβηνε επάνω στην αλλαγή ταχύτητας με το πάτημα του συμπλέκτη - κίνδυνος να σε πατήσει ο πίσω όπως στο περσινό march moto madness όπου το ψιλοπατούσαμε σε μια στριφτερή ανηφορική και σε μια αλλαγή μου έσβησε και ο @gsmaniac που ακολουθούσε κόντεψε να με περάσει σουβλάκι...). Και επειδή έχω διαβάσει πάρα πολύ αυτά που γράφονται εντός και εκτός Ελλάδας για το εν λόγω πρόβλημα, αλλά και άλλα που αφορούν στον ψεκασμό (σε όλα τα 990 και όχι μόνο στα πρώτα), υπάρχουν μερικά τέτοια θέματα που παίζει να μη λυθούν ποτέ ή να λυθούν με πατέντες.
Το θυμάμαι αυτό......άγιο ειχαμε:D

advφον
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το θυμάμαι αυτό......άγιο ειχαμε:D

advφον
Ναι καλά....
Εσύ είχες GS και σ έσωσε ;) Και φυσικά τη γλίτωσε την κουτουλιά κι ο ψηλός :)
:roflmao::laugh:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δυστυχώς δεν στρώνει. Επίσης δεν υπάρχει καμία στάνταρ (universal) λύση για να στρώσει. Υπάρχουν αρκετές πατέντες που κάνουν πολλοί και πιθανώς να δουλέψουν μερικώς, αποκλειστικά όμως για το δικό τους μηχανάκι.
Το θεμα αυτο εχει κουβεντιαστει πολυ στα φορουμ του εξωτερικου, εγω παντως οσες φορες οδηγησα το 990 δεν το διαπιστωσα στο βαθμο που λενε καποιοι κατοχοι, απλα ειναι αποτομο στο ανοιγμα του γκαζιου απο τερμα κλειστο οπως πολλα ψεκαστα μηχανακια. Αλλα καπου ειχα διαβασει οτι προσεκτικο σεταρισμα με power commander (δηλ. universal λυση) το μειωνει παρα πολυ αυτο το θεμα, ή οχι?
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το θεμα αυτο εχει κουβεντιαστει πολυ στα φορουμ του εξωτερικου, εγω παντως οσες φορες οδηγησα το 990 δεν το διαπιστωσα στο βαθμο που λενε καποιοι κατοχοι, απλα ειναι αποτομο στο ανοιγμα του γκαζιου απο τερμα κλειστο οπως πολλα ψεκαστα μηχανακια. Αλλα καπου ειχα διαβασει οτι προσεκτικο σεταρισμα με power commander (δηλ. universal λυση) το μειωνει παρα πολυ αυτο το θεμα, ή οχι?
Μα ρε Γιώργο το power commander και το σεταρισμα σε δυναμομετρο είναι η κατεξοχην ειδική λύση (αν και δεν χρειάζεται power commander από τη στιγμή που μπορεί εύκολα ο καθένας να επέμβει στην ecu) . Το πρόγραμμα που θα φτιαχθει με τον τρόπο αυτό αν πας να το βάλεις σε άλλο μηχανάκι που φοράει τα ίδια ακριβώς πράγματα, το πιο πιθανό είναι να μην δουλέψει καλά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μα ρε Γιώργο το power commander και το σεταρισμα σε δυναμομετρο είναι η κατεξοχην ειδική λύση (αν και δεν χρειάζεται power commander από τη στιγμή που μπορεί εύκολα ο καθένας να επέμβει στην ecu) . Το πρόγραμμα που θα φτιαχθει με τον τρόπο αυτό αν πας να το βάλεις σε άλλο μηχανάκι που φοράει τα ίδια ακριβώς πράγματα, το πιο πιθανό είναι να μην δουλέψει καλά.
Οκ Παντελη, ο χαρακτηρισμος universal πιο πανω απο μενα εχει να κανει με την γενικη προσεγγιση, δηλ. setup με power commander ή ecu reprogramming, φυσικα και δεν υπαρχει καποιος σχετικος "χαρτης" που εξαλειφει το φαινομενο και ο οποιος μπορει αυτουσιος να χρησιμοποιηθει σε ολα τα 990.

ΥΓ Ανεφερα μονο το power commander γιατι μπορει να το "πειραξει" κανεις με καποιες γνωσεις και μονος του, σε αντιθεση με ecu reprogramming που ειναι δουλεια για ειδικους.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Οκ Παντελη, ο χαρακτηρισμος universal πιο πανω απο μενα εχει να κανει με την γενικη προσεγγιση, δηλ. setup με power commander ή ecu reprogramming, φυσικα και δεν υπαρχει καποιος σχετικος "χαρτης" που εξαλειφει το φαινομενο και ο οποιος μπορει αυτουσιος να χρησιμοποιηθει σε ολα τα 990.

ΥΓ Ανεφερα μονο το power commander γιατι μπορει να το "πειραξει" κανεις με καποιες γνωσεις και μονος του, σε αντιθεση με ecu reprogramming που ειναι δουλεια για ειδικους.
Πάντως επειδή είχα σε προηγούμενο μου μηχανάκι pc και είχα και το tune ecu για το 990, θεωρώ ότι είναι εξίσου εύκολα ή δύσκολα.

Αλλά στάσου... Εσύ γιατί τα ρωτάς αυτά;;;
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Μαλλον εχω καποια γριπη των ΚΤΜ και με τριγυρναει.
Δεν λεει να περασει.

Μια αρκετα υποκειμενικη ερωτηση που κυριως εχει να κανει με το πως αισθανεται το μηχανακι του ο καθενας.

Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?

Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.

Η λογικη λεει οτι για ενα τετοιο μοτερ ειναι αστεια καποια χιλιαδες χιλιομετρα ταξιδιου.
Εδω ο Μητσακης πηγε Ινδια με παπι.

Αλλα..καταλαβαινετε τι εννοω.

Σας εμπνεει εμπιστοσυνη η το φοβαστε.

Θελω ειλικρίνεια.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μαλλον εχω καποια γριπη των ΚΤΜ και με τριγυρναει.
Δεν λεει να περασει.

Μια αρκετα υποκειμενικη ερωτηση που κυριως εχει να κανει με το πως αισθανεται το μηχανακι του ο καθενας.

Θα εμπιστευοσασταν το 9Χ0 σας για να πατε ταξιδι εκτος Ελλαδας?

Καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας,οχι ανεσης.

Η λογικη λεει οτι για ενα τετοιο μοτερ ειναι αστεια καποια χιλιαδες χιλιομετρα ταξιδιου.
Εδω ο Μητσακης πηγε Ινδια με παπι.

Αλλα..καταλαβαινετε τι εννοω.

Σας εμπνεει εμπιστοσυνη η το φοβαστε.

Θελω ειλικρίνεια.

Σαφώς.... μέχρι Ανδόρρα έφτασε η χάρη του...

Πουλήθηκε με 100.000 πριν 3 χρόνια και συνεχίζει.....
 
Top Bottom