Γιατί στημένο ; Δεν μας συμφέρει ;Εντάξει πιο στημένο τεστ μόνο τα καραγκιοζηλικια επί κοβιντ.
Αν έκανε όλο το λουπ που είχε κάνει με την κοπέλα την άλλη φορά... Θα βλέπαμε όντως κάτι χρήσιμο.
Γιατί είναι μισή αλήθεια.Γιατί στημένο ; Δεν μας συμφέρει ;
Καλά ναι αστειεύομαι . Μια στροφή έκανε , λογικό να πάνε περίπου ίδια . Από κει και πέρα τι να συγκρίνεις τώρα , 30 χρόνια διαφορά τεχνολογίαςΓιατί είναι μισή αλήθεια.
Μια ανοιχτή στροφή τέρμα γκάζι.
Ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει ένα όριο στην χρήσιμη δύναμη στο χώμα, θυμάμαι ότι ήταν κάτω από 50 ίππους, άρα τα τρία μηχανάκια γίνονται "ίσα".
Σε ένα πιστάκι με ανοιχτές και κλειστές και αναχώματα όπου μετράει και το φρένο και η ποιότητα της ανάρτησης, αλλά και το πόσο ταλαιπωρεί τον αναβάτη το μηχανάκι βλέπουμε άλλα.
Δεν ξέρω αν θυμάσαι τεστ 990/790 κάποτε που φαγώθηκαν οι γέροντες ότι το παλιό σκουπιζει το πάτωμα με τον νέο, στην πίστα είχαν ίδιο χρόνο (η μικρό πλεονέκτημα του 990) αλλά είπε ο δοκιμαστής "αυτό που βλέπετε είναι ένας γύρος, με το 790 το κάνω όλη την ημέρα, με το 990 κουράστηκα" οπότε το πλεονέκτημα ήταν... Πλασματικό και η πρόοδος που δεν ήθελαν να δουν οι παλιοί υπήρχε.
Μένουμε στο ωραίο πλάνο, ο Άνταμ εξαιρετικό χέρι, για κανέναν από εμάς δεν ισχύει αυτό που λέει. Να μην θυμηθώ το πόσο λάδι καίει η Άφρικα σπασμένη έτσι ή το ότι στο ταξίδι του έμεινε από την βενζίνη που μια χαρά έκαψε το "ευαίσθητο* Norden..
Ναι αλλά βλέπεις τι μλκιες επαναλαμβάνουν στα φόρουμ μετά και να γιατί πουλάνε Άφρικα ένα πεντοχιλιαρο και γελάμε αλλά θεωρούν "τίμιο" το νούμερο. Αφού το λέει ο Άνταμ. Αφού.Καλά ναι αστειεύομαι . Μια στροφή έκανε , λογικό να πάνε περίπου ίδια . Από κει και πέρα τι να συγκρίνεις τώρα , 30 χρόνια διαφορά τεχνολογίας
Μου αρεσει που εχεις αποψη για ΟΛΑ,θα ηθελα να μας διαφωτισεις και να μας πεις την (ισχυρη) γνωμη σου σε θεματα μηχανολογιας και οδηγησης στο χωμα που τοσο καλα κατεχεις.Σε ευχαριστουμε ολοι μας εκ των προτερων.Γιατί είναι μισή αλήθεια.
Μια ανοιχτή στροφή τέρμα γκάζι.
Ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει ένα όριο στην χρήσιμη δύναμη στο χώμα, θυμάμαι ότι ήταν κάτω από 50 ίππους, άρα τα τρία μηχανάκια γίνονται "ίσα".
Σε ένα πιστάκι με ανοιχτές και κλειστές και αναχώματα όπου μετράει και το φρένο και η ποιότητα της ανάρτησης, αλλά και το πόσο ταλαιπωρεί τον αναβάτη το μηχανάκι βλέπουμε άλλα.
Δεν ξέρω αν θυμάσαι τεστ 990/790 κάποτε που φαγώθηκαν οι γέροντες ότι το παλιό σκουπιζει το πάτωμα με τον νέο, στην πίστα είχαν ίδιο χρόνο (η μικρό πλεονέκτημα του 990) αλλά είπε ο δοκιμαστής "αυτό που βλέπετε είναι ένας γύρος, με το 790 το κάνω όλη την ημέρα, με το 990 κουράστηκα" οπότε το πλεονέκτημα ήταν... Πλασματικό και η πρόοδος που δεν ήθελαν να δουν οι παλιοί υπήρχε.
Μένουμε στο ωραίο πλάνο, ο Άνταμ εξαιρετικό χέρι, για κανέναν από εμάς δεν ισχύει αυτό που λέει. Να μην θυμηθώ το πόσο λάδι καίει η Άφρικα σπασμένη έτσι ή το ότι στο ταξίδι του έμεινε από την βενζίνη που μια χαρά έκαψε το "ευαίσθητο* Norden..
Έχω άποψη για αυτό που βλέπω. Αν έχεις άλλη, να την ακούσουμε. Αν απλά μπήκες για την κόντρα γιατί έτσι, ευχαριστούμε επίσης.Μου αρεσει που εχεις αποψη για ΟΛΑ,θα ηθελα να μας διαφωτισεις και να μας πεις την (ισχυρη) γνωμη σου σε θεματα μηχανολογιας και οδηγησης στο χωμα που τοσο καλα κατεχεις.Σε ευχαριστουμε ολοι μας εκ των προτερων.
Μπροστα στους Γκουρου παω παντα πασοΈχω άποψη για αυτό που βλέπω. Αν έχεις άλλη, να την ακούσουμε. Αν απλά μπήκες για την κόντρα γιατί έτσι, ευχαριστούμε επίσης.
Το τεστ δεν είναι δίκαιο...οχι μονο τα λάστιχα δεν είναι ίδια αλλά στα δυο πρώτα εβγαλε το traction...
Γιατί να μην βγάλει το τρακτιον ; Αφού κανένα δεν έχει , ούτε το αφρικαΤο τεστ δεν είναι δίκαιο...οχι μονο τα λάστιχα δεν είναι ίδια αλλά στα δυο πρώτα εβγαλε το traction...
Πάντως εμένα μου φάνηκε ότι τοσο με το Yamaha όσο και με το Africa πήρε τη στροφή πολύ πιο ανοιχτά, κοινως βγηκε από το όριο της πίστας.
Θα συμφωνήσω για τα λάστιχα. Το bmw έχει λάστιχο 50/50 τα άλλα έχουν το rally της pirelly. Αλλά είναι ξερό χώμα οπότε λίγη σημασία έχει...Το τεστ δεν είναι δίκαιο...οχι μονο τα λάστιχα δεν είναι ίδια αλλά στα δυο πρώτα εβγαλε το traction...
Πάντως εμένα μου φάνηκε ότι τοσο με το Yamaha όσο και με το Africa πήρε τη στροφή πολύ πιο ανοιχτά, κοινως βγηκε από το όριο της πίστας.
Σωστος….. με κατι τετοια βιντεο πανε ταβανι και τα views και οι τιμες απο τα χρεπια….Ναι αλλά βλέπεις τι μλκιες επαναλαμβάνουν στα φόρουμ μετά και να γιατί πουλάνε Άφρικα ένα πεντοχιλιαρο και γελάμε αλλά θεωρούν "τίμιο" το νούμερο. Αφού το λέει ο Άνταμ. Αφού.
Το πρόβλημα μου με τέτοια βίντεο δεν είναι οι τιμές, αυτό το λέω για να γελάσουμε λίγο.Σωστος….. με κατι τετοια βιντεο πανε ταβανι και τα views και οι τιμες απο τα χρεπια….