Anakee Wild ή TKC 80?

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
οτι και να γίνει, 10000 χλμ δε βγαίνουν (όχι απ το πίσω... για το μπροστά λεω ;) ). Πιέσεις όπως τα λες τα δούλεψα, έτσι κάνω και στα wild. Ούτε κι αυτά θα βγάλουν τόσα πολλά. Λίγα πάνω από τα TKC τα βλέπω.
εγώ ποτε δεν έβγαλα, ούτε στην άφρικα, ούτε στο V-strom και φυσικά ούτε και στο GS
5000 μαξ σε όλα (το εμπρός) και 3500-4000 χλμ το πίσω! Πιο πολύ ρόλο παίζει ο αναβάτης με φαίνεται *εφόσον υπάρχουν άνθρωποι με τοσα χλμ, τι άλλο να πω? )
Εισαι λαστιχοφαγος Θοδωρη :D Το μπροστα σουβγαλε μονο 5000χμ λογω telelever, σε αλλα μηχανακια βγαζει πολυ περισοτερα. Σε αρκετα Τρανσαλπ που εχει φορεθει, εχει βγαλει γυρω στα 15000χμ. Τωρα το πισω ναι, τρωγεται γρηγορα και μουκανε και μενα εντυπωση που στο XTZ660 του Μητσαρα εβγαλε 12000χμ. Σε Τρανσαλπ 650 το πισω βγαζει μετα βιας 8000χμ και μετα τα 6500χμ εχει πολυ λιγο τακουνι για σοβαρο χωμα. Στο 1200 GS που εχει διπλασια αλογα και ροπη δεν εκπλησομαι που βγαζει max τα μισα, οπως εγραψες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ πάντως ,όταν τα'χα βαλει στον Τενεκέ μου ,στα 4500χλμ το πίσω ήταν καραφλό.
Από τα 3500χλμ ,δεν έκανε για χειμωνιάτικο χώμα.
Το εμπρός ,ναι ,φτάνει τις 10.000χλμ
Αλλά γύρω στις 6000 το γύρισα ανάποδα ,γιατί τα τακούνια είχαν γίνει ανισόπεδα από τα φρένα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πάντως πως έχει σημασία και η ταχύτητα στην άσφαλτο. Άλλο να πηγαίνεις με 120 στην Εθνική, άλλο 140 και άλλο 160, αυξάνει δραματικά το ρυθμό φθοράς των τακουνάτων ελαστικών. Δε λέω τίποτα καινούριο βέβαια...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Εισαι λαστιχοφαγος Θοδωρη :D Το μπροστα σουβγαλε μονο 5000χμ λογω telelever, σε αλλα μηχανακια βγαζει πολυ περισοτερα. Σε αρκετα Τρανσαλπ που εχει φορεθει, εχει βγαλει γυρω στα 15000χμ. Τωρα το πισω ναι, τρωγεται γρηγορα και μουκανε και μενα εντυπωση που στο XTZ660 του Μητσαρα εβγαλε 12000χμ. Σε Τρανσαλπ 650 το πισω βγαζει μετα βιας 8000χμ και μετα τα 6500χμ εχει πολυ λιγο τακουνι για σοβαρο χωμα. Στο 1200 GS που εχει διπλασια αλογα και ροπη δεν εκπλησομαι που βγαζει max τα μισα, οπως εγραψες.
εννοειται πως και στο δικο μου,μετα τις 8.000χμ δεν ηταν για πολλα πολλα στο χωμα,οποτε και περιορίστικα σε ασφαλτινες βολτες μεχρι τα τελειωματα του.
σκεψου στο trophy στο Παναχαικο έφετο, που ητανε σοβαρο μανικι και το ειχα αγχος αν θα με βγαλουν,ειχαν κανα 9.000-9.500χμ σιγουρα,και οχι απλα με εβγαλαν,αλλα δεν ειχα ουτε και χαζοπτωση,ουτε το παραμικρο σε ολα τα τερεν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οκ τωρα μιλατε σωστα ολοι ;)
Μεχρι 8000 μαξ το πισω σ ελαφρυτερα και μονοκυλινδρα μηχανακια η σε μηχανακια με 60 αλογα.
Και το μπροστα επισης με προυποθεσεις πανω απο αυτα τα χλμ!
Λογικα ολα ;)

Οποτε καλα ειμαι στα μισα με το gs :)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλαδη εγω που εχω βγαλει με μπροστινο TKC80 24000 χλμ τι να πω;
Και ειχαν ακομα μπολικο τακουνι αλλα πλεον απο τα 16-17000 χλμ μαλλον εδιωχνε αποτομα
Πραγματικα δεν καταλαβαινω πως βγαζετε μονο τοσα λιγα χλμ απο το μπροστινο Τα 15000 χλμ τα εχει σιγουρα το μπροστινο (στο ΤΑ)
Για το πισω οπως τα λεει ο XLGeorge

Α και τουλαχιστον στο ΤΑ που τα ξερω ουτε καν προσοχη θελουν με τις πιεσεις (σε νορμαλ πλαισια παντα) Οσο εβαζα με οποιοδηποτε αλλο βαζω και με τα TKC Δλδ 29-30/31-32 μπρος-πισω για την ασφαλτο και 22-26 για το χωμα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και στην χοντρή το πισω τακουνατο αντέχει το πολύ 5000......το μπροστά λίγο περισσότερο.
Από τα karooT μέχρι τα tkc.....και τα anlas ακόμη λιγότερο!
Τα wild....θα τα δούμε φέτος!
Και παντα με σεβασμό στην άσφαλτο!
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Καλημέρα και από εμένα..Όπως τα λέει ο σύντροφός @konkost.Θεωρω ένα λάστιχο όπως το tkc 80 ότι τα 10000 τα έχει χαλαρά...Τα δικά μου είναι με ακριβώς 12000 και όπως βλέπετε έχουν ακόμα ψωμί...Το πιο σημαντικό από όλα είναι να μην τα αφήνετε με χωμάτινες πιέσεις όταν κυκλοφορείτε στο δρόμο...Εγώ προσωπικά άσφαλτο τα έχω 28-32 και όταν μπαίνω χώμα τα ρίχνω 20-22...Βέβαια σημαντικότερο ρόλο παίζει και το πώς τους φέρεστε...Οποίο και να βάλεις πάνω από την στιγμή που το πας μόνιμα τέρμα ή με μεγάλες τελικές ιδίως στην άσφαλτο λογικό είναι ότι θα φαγωθεί πολύ πιο γρήγορα όπως όμως και όλα τα άλλα λάστιχα...Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι είναι ένα λάστιχο το οποίο θέλει κάποιους περιορισμούς αλλά σε αποζημιώνει με αυτά που σου προσφέρει...


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα και από εμένα..Όπως τα λέει ο σύντροφός @konkost.Θεωρω ένα λάστιχο όπως το tkc 80 ότι τα 10000 τα έχει χαλαρά...Τα δικά μου είναι με ακριβώς 12000 και όπως βλέπετε έχουν ακόμα ψωμί...Το πιο σημαντικό από όλα είναι να μην τα αφήνετε με χωμάτινες πιέσεις όταν κυκλοφορείτε στο δρόμο...Εγώ προσωπικά άσφαλτο τα έχω 28-32 και όταν μπαίνω χώμα τα ρίχνω 20-22...Βέβαια σημαντικότερο ρόλο παίζει και το πώς τους φέρεστε...Οποίο και να βάλεις πάνω από την στιγμή που το πας μόνιμα τέρμα ή με μεγάλες τελικές ιδίως στην άσφαλτο λογικό είναι ότι θα φαγωθεί πολύ πιο γρήγορα όπως όμως και όλα τα άλλα λάστιχα...Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι είναι ένα λάστιχο το οποίο θέλει κάποιους περιορισμούς αλλά σε αποζημιώνει με αυτά που σου προσφέρει...


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι.....ποσα κιλά είπαμε είναι το πριόνι??:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλημέρα και από εμένα..Όπως τα λέει ο σύντροφός @konkost.Θεωρω ένα λάστιχο όπως το tkc 80 ότι τα 10000 τα έχει χαλαρά...Τα δικά μου είναι με ακριβώς 12000 και όπως βλέπετε έχουν ακόμα ψωμί...Το πιο σημαντικό από όλα είναι να μην τα αφήνετε με χωμάτινες πιέσεις όταν κυκλοφορείτε στο δρόμο...Εγώ προσωπικά άσφαλτο τα έχω 28-32 και όταν μπαίνω χώμα τα ρίχνω 20-22...Βέβαια σημαντικότερο ρόλο παίζει και το πώς τους φέρεστε...Οποίο και να βάλεις πάνω από την στιγμή που το πας μόνιμα τέρμα ή με μεγάλες τελικές ιδίως στην άσφαλτο λογικό είναι ότι θα φαγωθεί πολύ πιο γρήγορα όπως όμως και όλα τα άλλα λάστιχα...Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι είναι ένα λάστιχο το οποίο θέλει κάποιους περιορισμούς αλλά σε αποζημιώνει με αυτά που σου προσφέρει...


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Aυτή η φράση είναι "κλειδί" : Τα δικά μου είναι με ακριβώς 12000 και όπως βλέπετε έχουν ακόμα ψωμί.

Εδώ μπαίνει το πώς το βλέπει και πώς το νιώθει ο καθένας!
Στα δικά μου μάτια, είναι τελειωμένο αυτό το λάστιχο!!! Στη στεγνή άσφαλτο μπορεί να είναι καλό, αλλά στο χώμα... γεια!!! Μιλάω για χώμα που θα το χρειαστείς το λάστιχο, όχι για το χώμα που κάνω και με τα Dunlop Trailsmart! Να εξηγούμαστε ;)

Επίσης το άλλο που είπε ο Κώστας @konkost : Δηλαδη εγω που εχω βγαλει με μπροστινο TKC80 24000 χλμ τι να πω;
Και ειχαν ακομα μπολικο τακουνι αλλα πλεον απο τα 16-17000 χλμ μαλλον εδιωχνε αποτομα


Πάνω σ' αυτό εγώ καταλαβαίνω: πάνω από τις 16-17000 το λάστιχο ήταν διακοσμητικό ;)
Ουσιαστικά, κι αφού τότε έδιωχνε απότομα, πολύ νωρίτερα, από τις 10-12000 χλμ είχε τελειώσει!


ΜΤ 21, Τ63, TKC 80, Anlas, που έχω κατά καιρούς χρησιμοποιήσει σ' όλα μου τα μηχανάκια (Αφρικα, V-Strom & GS) το πίσω τέλειωσε μέχρι τις 5-6000 χλμ σε όλες τις περιπτώσεις και το εμπρός είχε λίγη ζωή ακόμα. Στο GS το πίσω έβγαλε 3500 το TKC και 1500 σκάρτα το Anlas . Τα Wild δείχνουν να μπορούν 1000-2000 χλμ ακόμα σε σχέση με τα άλλα, θα δείξει. Πάντα θεωρώ το λάστιχο της φώτο του Τάκη "τελειωμένο", για τέτοια κατάσταση μιλάω, αν και τα έχω φέρει σε ποιο οριακό λιώσιμο, χωρίς να το επικροτώ αυτό. Απλώς έτυχε.
Μόνο στην Άφρικα άφησα μπροστινό πάνω γι να αλλάξω το πίσω. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μπροστινό είχε λίγη ζωή για να μπω στη διαδικασία 2 πίσω/ένα μπρος.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εγω πανω απο 3000Κμ με τακουνατο πισω δεν ειδα ποτε μου,το μπροστινο σχεδον 80% επιπλεον,με μηχανακι μεσαιο(KLR650,173kgστεγνο).
Οποτε εχει να κανει με το ποσο ηπιος αναβατης ειναι καποιος.
Στο θεμα των πιεσεων δεν υπαρχει"Σωστη πιεση",αυτες που αναφερονται ειναι ενδεικτικες.Εχουν να κανουν με το συνολο βαρους Αναβατη-μοτο-μπαγκαζια κλπ.οποτε σε καθε περιπτωση ειναι διαφορετικες για τον καθενα μας.
Δεν θα πω τι ειναι το σωστο γιατι πολλοι εχουν αποψη,θα πω μονο τι κανω Εγω,αν καποιου δεν του αρεσει ο τροπος ας μην τον εφαρμοσει.
-Αφου λοιπον ετοιμασω την μοτο φουλαρισμενη και φορτωμενη βαζω τις ενδεικτικες πιεσεις,κατοπιν ανεβαινω στη μοτο χωρις να ριχνω το βαρος μου σε αυτην(ορθιος με τα ποδια στο εδαφος),αφηνω την κορμαρα μου να κατσει στο κεντρο της σελας η ελαχιστα πιο μπροστα ,θελω κανοντας αυτην την κινηση να δω μια Ελαφρια παραμορφωση στο μαγουλο του ελαστικου και κατεβαζω πιεση μεχρι να την δω.
Εννοειται οτι αν η παραμορφωση ειναι αρκετη ,η πιεση θελει ανεβασμα.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Επειδή είναι το 2ο ποστ μέσα με μια μέρα για τκψ80 με 12000χλμ και μου πέσανε και τα υπόλοιπα μαλλιά..

Πάρτε ένα με 2925χλμ. Τα ίδια χάλια έχει και το μπροστά... Με πολύ σεβασμό στην άσφαλτο.
Εσένα έχει χαλάσει το στοπ στον καρπό και δεν αντέχουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Aυτή η φράση είναι "κλειδί" : Τα δικά μου είναι με ακριβώς 12000 και όπως βλέπετε έχουν ακόμα ψωμί.

Εδώ μπαίνει το πώς το βλέπει και πώς το νιώθει ο καθένας!
Στα δικά μου μάτια, είναι τελειωμένο αυτό το λάστιχο!!! Στη στεγνή άσφαλτο μπορεί να είναι καλό, αλλά στο χώμα... γεια!!! Μιλάω για χώμα που θα το χρειαστείς το λάστιχο, όχι για το χώμα που κάνω και με τα Dunlop Trailsmart! Να εξηγούμαστε ;)

Επίσης το άλλο που είπε ο Κώστας @konkost : Δηλαδη εγω που εχω βγαλει με μπροστινο TKC80 24000 χλμ τι να πω;
Και ειχαν ακομα μπολικο τακουνι αλλα πλεον απο τα 16-17000 χλμ μαλλον εδιωχνε αποτομα


Πάνω σ' αυτό εγώ καταλαβαίνω: πάνω από τις 16-17000 το λάστιχο ήταν διακοσμητικό ;)
Ουσιαστικά, κι αφού τότε έδιωχνε απότομα, πολύ νωρίτερα, από τις 10-12000 χλμ είχε τελειώσει!
Συμφωνω οτι το λαστιχο στην φωτο που ανεβασε ο ztakisg16 ειναι τελειωμενο Αλλα για την πολη, οπου δεν θα στριψει καποιος με τα αυτια κατω, ειναι ακομα ΟΚ

Οπως εγραψα μεχρι τα 16-17000 χλμ ηταν ενταξει παντου Χωμα, ταξιδι, στριψιμο,πολη Αρχισε να διωχνει απο κει και περα αλλα αυτο εγινε σταδιακα Αρα για συνετη οδηγηση σε ασφαλτινες στροφες ηταν και μετα απο αυτα τα χλμ αποδεκτο Και για την πολη (φρενα, ελιγμοι) και το χωμα ηταν μεχρι και την στιγμη που το πεταξα καπου στα 24000 χλμ σχεδον μια χαρα Αρα λοιπον μπορει να μην ηταν οπως ενα φρεσκο αλλα σιγουρα ουτε και διακοσμητικο ηταν

Με τα εξης λοιπον δεδομενα:
Οτι εχω μια βαρια μοτοσυκλετα, αυτη βρισκεται σχεδον μονιμα παρκαρισμενη στον δρομο χωρις προστασια, οτι δεν ειμαι και απολυτως συνεπης με την πιεση, και οτι πολλα απο τα tkc80 που εχω βαλει ηταν μεταχειρισμενα και αρα αγνωστο με ποσα ακριβως χλμ
Το συμπερασμα μου ειναι οτι το πισω "παντα" θα με βγαζει καμια 5-6000 χλμ για χρηση στο χωμα, και απο κει και περα σχεδον αλλα τοσα για χρηση μονο στην ασφαλτο (αφου εχω δευτερο πισω τροχο δεν το πεταω,το κανω ασφαλτινο) Το δε μπροστα 14-16000 χλμ σιγουρα για χρηση παντου
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Εγω πανω απο 3000Κμ με τακουνατο πισω δεν ειδα ποτε μου,το μπροστινο σχεδον 80% επιπλεον,με μηχανακι μεσαιο(KLR650,173kgστεγνο).

Με στεγνο μηχανακι πας βολτα εσυ Mητσο μου;;; :p :p
Kαθεσαι πανω ή μπαα ;; :p

και γω πανω απο 1500χλμ σε χωματινο πισινο δεν εχω δει ποτε :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester δεν ξέρω μόνο από διάρκεια τι θα πουν...κατά τ"αλλά...ναι δαγκωτο!
Τουλάχιστον όπως τα λοιπά της κατηγορίας σε διάρκεια! ίσως και λίγο παραπάνω. Λιγότερο μάλλον αποκλείεται, όπως τα βλέπω τα δικά μου με 2000 χλμ σχεδόν ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Το θέμα αντοχής σε χλμ των τακουνιών,μιας και διάβασα όλα τα παραπάνω σχόλια σχετικά,έχει να κάνει και με 3 σοβαρούς παράγοντες στην πράξη...Πέρα δηλαδή από την ίδια την αντοχή ως κατασκευή του ελαστικού,για μένα,το πόσο θα διαρκέσει ένα ελαστικό πριν παραδώσει πνεύμα,έχει να κάνει πολύ και με...
1.Βαρος μοτοσυκλέτας (+αναβάτη+μπαγκαζια)που θα κληθεί να μεταφέρει
2.Δυναμη(ίπποι-ροπη) μότο
3.Ποσο χουφτωνει το γκάζι ο οδηγός.

Σαφώς και τα χαρακτηριστικά ενος ελαστικού παίζουν ρόλο,σαφώς και κάθε ελαστικό προδιαθέτει για διάρκεια ή όχι αλλά οι 3 παράγοντες που λέω,έχουν δείξει σε μένα,πολύ διαφορετικά μερικες φορες συμπεράσματα σε σχέση με ότι διαβάζω η συμπεραίνει άλλος αναβάτης με άλλη μότο κ άλλες οδηγικές συνήθειες...Κάποιες φορές συμπίπτουν οι απόψεις,κάποιες... διαφέρουν παρασάγγας...
 
Top Bottom