A
aeriko
Επισκέπτης
Στο manual του μοντέλου 2010 (διπλός εκκεντροφόρος) δεν αναφέρει πουθενά για λάδια 20W-50. Συνεπώς εάν θέλουμε να είμαστε σύμφωνοι με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή δεν το χρησιμοποιούμε.
Στα τεχνικά σεμινάρια που έκανε η επίσημη BMW κατά τους πρώτους μήνες πριν αλλά και μετά τη διάθεση του 2010 μοντέλου, η πρόταση του αρχιμηχανικού για την Ελλάδα ήταν 20-50........κάποιοι ξέρετε ότι έχω πληροφορίες εκ των...έσωΣτο manual του μοντέλου 2010 (διπλός εκκεντροφόρος) δεν αναφέρει πουθενά για λάδια 20W-50. Συνεπώς εάν θέλουμε να είμαστε σύμφωνοι με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή δεν το χρησιμοποιούμε.
Στα τεχνικά σεμινάρια που έκανε η επίσημη BMW κατά τους πρώτους μήνες πριν αλλά και μετά τη διάθεση του 2010 μοντέλου, η πρόταση του αρχιμηχανικού για την Ελλάδα ήταν 20-50........κάποιοι ξέρετε ότι έχω πληροφορίες εκ των...έσω
Ε λοιπόν, εφόσον το συγκεκριμένο μοτέρ προορίζεται από τον αναβάτη του για στίψιμο, ναι, θέλει ειδικών προδιαγραφών αναλώσιμα......καλά κάνεις forester και το ψάχνεις περισσότερο από εμένα, δεν είναι ευχάριστη σκέψη να πάρεις στο χέρι ένα μοτέρ που δεν είναι προσανατολισμένο για χρήση SS....
Ευχαριστώ τον Παναγιωτίδη για τη παράθεση της εμπειρίας του όσον αφορά στη χρήση διαφορετικού ιξώδους λαδιού στην ίδια μοτό με καταστροφικά αποτελέσματα.....σχεδόν με είχαν ψήσει να εγκαταλείψω τα 20-50, τώρα πλέον ούτε που το σκέφτομαι....thnx
Δεν βλεπω τσακωμο πουθενα.....Μάλιστα...δλδ απ ότι κατάλαβα ο κάθε μηχανικός λέει τα δικα του το manual bmw λέει άλλα από τον μηχανικό bmw κι εμείς τσακωνόμαστε για τα λάδια; :confused:
Έτσι!Δεν βλεπω τσακωμο πουθενα.....
Ο καθενας λεει την αποψη του, παραμυθιαζοντας τον εαυτο του οτι ξερει καλυτερα.....απο αλλους
εχει ενδιαφερον η περιπτωση του Παναγιωτιδη, γιατι εσπασε ενα μοτερ, πηγαινοντας"ταπα", με "περιεργα μπουζι" και λαδια........οποτε μακρια απο ιριδιου και τσιτες.
Ετσι.....Έτσι!
Πιστεύω στην περίπτωση του γιάννη μόνο η τσίτα έφταιγε!
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι φταίνε τα μπουζια ή τα λάδια που στην τελική ήταν καλύτερα
Απλα βρήκε μια δικαιολογία η μαμα για το σπάσιμο του κινητήρα
Προσθεσε και το οτι σαν αεροψυκτος(1) με τοσο μεγαλο κυλιδρισμο,600 cc ανα κυλινδρο (2), εχει μεγαλες ανοχές, αρα τα συνθετικα λαδια τα εχει για πρωινο καφεδακι! Τουτεστιν, πολυ πιο συχνος ελεγχος σταθμης και συμπληρωμα -συνθετικου- λαδιουΆρα ο μποξερ ειναι παλιομοδιτης
Μπορεί να πάρει όλα τα λαδια !!!!
Αν τον πιέζεις ψηλα καλα ειναι τα συνθετικά
Αν δεν τον πιέζεις !!! Ορυκτελαίο
Θα πρόσθετα δε το εξεις
Συχνές αλλαγές
Εγω τα αλλάζω κάθε 5000
Σε ένα άνοιγμα μιας κεφαλής οι μηχανικοί στο Γέρακα πάθανε πλάκα το ποσο καθαρα ηταν όλα μεσα !!!!!!!
Δεν βλεπω τσακωμο πουθενα.....
Ο καθενας λεει την αποψη του, παραμυθιαζοντας τον εαυτο του οτι ξερει καλυτερα.....απο αλλους
εχει ενδιαφερον η περιπτωση του Παναγιωτιδη, γιατι εσπασε ενα μοτερ, πηγαινοντας"ταπα", με "περιεργα μπουζι" και λαδια........οποτε μακρια απο ιριδιου και τσιτες.
.....
το λοιπον η αρχικη η απαντηση του τοπικου αρχοντα/μαστορα στη μαμα BMW του Solingen ..και για να γυρισουμε στη συζητηση των λαδιων (ριψοκινδυνεύοντας να σας μπερδεψω παραπανω) ηταν οτι ηταν λαθος η κινηση μου .... και οτι με το απλο ορυκτελαιο ειχαν δημιουργηθεί απ την καυση γυρω απ τις βαλβιδες στον κυλινδρο καταλοιπα ..,βρωμια...πουρί ..ή οπως αλλιως πεστε τα οποιο σε βαθος χρονου λειτουργουσαν σαν σφραγισμα του θαλαμου σε καθε εκρηξη...το οποιο ομως με τα προσθετα βελτιωτικα και καθαριστικά προσθετα που ειχε το συνθετικο ...εξαφανίστηκαν επιτρεποντας να περνανε υψηλες θερμοκρασιες απ τις βαλβιδες εξαγωγης ...πραγμα που σε μια κακια στιγμη υπερθερμανσης ...κοπηκε η μια και τα κανε λίμπα! Γνωμη του λοιπον ...ακομα και αν το στιβεις το μοτορι ...αν αρχισες με ορυκτελαιο ...να το πας μεχρι το τελος της ζωης του μα τα ιδια !
....βγαλτε συμπερασμα τωρα!
....
Kαλά αυτή η ιστορία του μηχανικού κι όσα είπε στο Γιάννη, είναι μεγάλο ανέκδοτο!!!!
Δε στέκει τίποτα από όσα είπε, από την πρώτη λέξη μέχρι το τέλος!
Αλλά γι αυτό, θα ανοίξω ένα άλλο θέμα, όταν βρω χρόνο
Ελα μαρι !!!!!! Που όλα τα ξέρεις !!!!!Kαλά αυτή η ιστορία του μηχανικού κι όσα είπε στο Γιάννη, είναι μεγάλο ανέκδοτο!!!!
Δε στέκει τίποτα από όσα είπε, από την πρώτη λέξη μέχρι το τέλος!
Αλλά γι αυτό, θα ανοίξω ένα άλλο θέμα, όταν βρω χρόνο
Σωστος ο CaptainΜιά "ζημιά" ή όπως και ενα "ατύχημα" δεν συμβαίνουν από έναν και μόνον παράγοντα...μιά σειρά από παραμέτρους συμβάλουν ώστε να συμβεί το "κακό". Γιαυτό μήν ρίχνετε την αιτία ούτε στα μπουζί, ούτε στα λάδια, ούτε πουθενά μεμονωμένα και μήν αναλώνεστε με φιλικές προστριβές τέτοιου είδους...ούτε οι μελετημένοι ούτε οι έμπειροι. Η δική μου εμπειρία με ορυκτέλαια, ιριδίου, στρφόμετρα κτλ. είναι άριστη χωρίς καμμιά ζημιά ή βλάβη ποτέ ..και με το GS και με το RT χωρίς βέβαια να τσιτώνω την μηχανή στίς 7 και 8 χιλιάδες στροφές συνεχώς. Για τον boxer τα πράγματα είναι σχεδόν απλά αλλά το συζητάμε αν θέλετε σε κάποιον καφέ...Να είστε όλοι καλά !