τα έχουμε τόσες φορές....Τζάμπα εκεί, εδώ όμως γιατί 6800? Το τσιμπάνε αρκετά...
Τέλη ταξινόμησης και ΦΠΑ είμαστε "αλλού"....
Ξεκινώντας από την ίδια βασική τιμή, η τελική τιμή είναι άλλη σε κάθε κράτος λόγω τοπικών χρεώσεων.
τα έχουμε τόσες φορές....Τζάμπα εκεί, εδώ όμως γιατί 6800? Το τσιμπάνε αρκετά...
Ισχύει αυτό που λες αλλά και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη, δεν είναι 200-300 ευρώ. Γιατί το ιταλικό ΦΠΑ είναι 22% και το δικό μας 24%? Τι τέλος ταξινόμησης έχει το TRK502 για παράδειγμα?τα έχουμε τόσες φορές....
Τέλη ταξινόμησης και ΦΠΑ είμαστε "αλλού"....
Ξεκινώντας από την ίδια βασική τιμή, η τελική τιμή είναι άλλη σε κάθε κράτος λόγω τοπικών χρεώσεων.
Γιατι γνωριζουν οτι.....λεφτα υπαρχουνΙσχύει αυτό που λες αλλά και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη, δεν είναι 200-300 ευρώ. Γιατί το ιταλικό ΦΠΑ είναι 22% και το δικό μας 24%? Τι τέλος ταξινόμησης έχει το TRK502 για παράδειγμα?
Γιατί για το MT-07 (των 696cc) η τιμή στην Ιταλία είναι € 6.790,00 και στην Ελλάδα 7100. Δηλαδή 300 ευρώ διαφορά. Άρα γιατί το 5900 της Ιταλίας στο Benelli γίνεται 6800 στην Ελλάδα?
+ Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης. Και πάλι καλή τιμή γι αυτά που προσφέρει, πιστεύω όμως θα μπορούσε να είναι πιο κάτω. Είδα ότι πάνε και πολύ καλά σε πωλήσεις:ο TRK 502 X..
300€ ακριβότερο από το "απλό".
ωραιος....Γεια σας παιδια!!Με λενε Βαγγελη και ειμαι νεοπας στο γκρουπ!Εψαχνα να βρω πληροφοριες για το ΤRK502 και βρηκα τις συνομιλιες σας..Ζω στην Γερμανια και εχω ενα ΚΤΜ LC4 του 2006..Ειναι να το περασω ΚΤΕΟ και να το πουλησω μιας κ εδω πιανουνε καλη τιμη..Εδω και μερες το μυαλο μου καιγεται..Μια εκλεινα προς fazer 800 μια προς βερσυς 650 (ερωτευμενος απο παλια) μια προς nc750x..Ξαφνικα εκει που εψαχνα στο γερμανικο σαιτ λεω ας βαλω επιλογη ολες τις μαρκες για on off και μ πεταει το 502..Βλεπω καινουργιο στα 5490 ευρω..Λεω καμια κινεζια θα ειναι με πλαισιο χαρτονι φρενα ανυπαρκτα κτλ..Μπαινω κ βλεπω ενα πανεμορφο μηχανακι με φρεναρες καλο πλαισιο οχι τρελο γκαζι νταξει αλλα μην τα θελουμε κ ολα δικα μας..Ερωτευτηκα στο δευτερολεπτο..Ειμαι 35 χρονων κ παντα επαιρνα μεταχειρο γτ δεν ηθελα να χρεωνομαι σε τραπεζες κ ποτε δεν ειχα την υπομονη να μαζεψω πολλα λεφτα για καινουργιο..Νομιζω ηρθε επιτελους η ωρα μου μετα απο καμια 12αρια μηχανακια που εχω παρει να παρω ενα καινουργιο..Μεσα στην βδομαδα θα παω για τεστ ντραιβ λογικα και θα σας πω εντυπωσεις..
Καλησπέρα φίλος!Πριν λίγο γύρισα από το μαγαζί.Δεν είχανε διαθέσιμη για τεστ ντραιβ αλλά θα κοιτάξω να βρω σε άλλο.Εμφανισιακα είναι πανέμορφη η μηχανή!!Ποιοτική κατασκευή σε πλαστικά.Ωραιο σήμα της benelli στη μάσκα μπροστα όπως κ στον κινητήρα..Η σέλα πολύ αναπαυτική κ πολύ ωραία αίσθηση γενικά.Τα φρένα φαίνονται γαμάτα!Από τα λίγα που δεν μου άρεσαν είναι οι κολλήσεις κ η βαφή στο πλαίσιο κ το τελικό της εξάτμισης (αλλά αυτό αλλάζει)..Μου άρεσε που έχει led φλασάκια led φανάρι κάτω από κύριο έτοιμα κάγκελα γ βαλίτσες πολύ ωραίες χούφτες!!Είχε μόνο το γκρι χρώμα το οποίο μου άρεσε αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας!!Θεωρώ ότι αν ήταν μαύρο με κάποιο πράσινο στα αυτοκόλλητα TRK με πράσινη ανάρτηση κ πράσινα αυτοκόλλητα στη ζάντα θα ήταν απίστευτα όμορφο!!Όχι ότι δεν είναι κ τώρα!Δίπλα του είχε κ το BN600 το γυμνό..Έφαγα ένα σκάλωμα γερό κ με αυτό αλλά κ με το leovinco..Πανέμορφα μηχανάκια κ τα 3.Αυτα γ τώρα .Νεότερα όταν κάνω κ το τεστ ντραιβναι αναμενουμε εντυπωσεις γιατη με ενδιαφερει κι εμενα το συγκεκριμενο μοντελο.
Το εχουν δυο φιλοι κ μελη εδω δεν γραφουν συχνα.
Το εχω οδηγησει εχουμε παει βολτες δικαβαλοι.......αρκετα ποιοτικο μηχανακι....πολυ ανετο για δυο......νομιζεις οτι καβαλας χιλιαρι.....πολυ καλη ανεμοκαλυψη.....φρεναρες φοραει τετραπιστονες με 50αρια καλαμια.....κινητηρας με ωραιο δουλεμα....ζορικο ηχο.....με αποδοση οριακη....γιατι ειναι βαρουτσικο κ λογω ογκου δεν καταλαβαινεις τα χλμ. φτανει ευκολα τα 130-140 κ τα κραταει ανετα......ο ενας ειχε πριν Vstrom κ λεει οτι το κρατημα του 502 ειναι ανωτερο.......κ τελος πολυ καλη καταναλωση.
Εχεις δικιο Κωστη....ειναι πολυ κοντο γραναζωμενο....ο Γιωργος μακρυνε τις σχεσεις κ δουλευει σε χαμηλοτερες στροφες.....οσο για το δευτερο μγνξεχνας οτι ειναι αρκετα βαρυ....παιζει κοντα στα 800-1000αρια της αγορας......παντως ειναι πολυ ελαστικος ο κινητηρα.......να πω οτι λογω ογκου φορτωνεται ευκολα με τριβαλιτσο κ δικαβαλο.Έκανα test ride to x με 19-17 τροχούς. Μου φάνηκε πολύ άνετο αλλά το μοτέρ αν και ροπατο για 500ρι τα 120 τα είχε πολύ ψηλά. Επίσης δεν ανεβάζει γρήγορα στροφές.