Best τακούνια για χωματινους Λελους και ανΤρες!

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
δεν συμφέρει με τιποτε.,
αν ειναι να δινω τοσα φραγκα για ένα ελαστικο που θα βάλω σε 2 βόλτες .,ειναι ασύμφορο οικονομικά και όσο καλό και είναι οπως λέτε .,
Απο αυτη την οπτικη εχεις δικιο
Αλλα δεν θυμαμαι χωματινο πισω λαστιχο να εχει αντεξει πανω απο 4000-5000 χλμ
Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο παραειναι μαλακο , αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα!
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
δεν τα έχω βάλει τα wild ., για να συγκρίνω τι και πώς .,

αλλα ειναι ασυμφορα για περιπέτειες εκτος συνόρων θα πρέπει να κουβαλας και το βουλκανιζατερ μαζι σου .,χα.,χα.,
για την τιμή τους σε συγκριση με την φθορά τους ειναι ασυμφορα και απαγορευτικά για μενα
απο όλες τις πλευρες και ας εχουν και αντε και ένα τσικ ποιο πανω στα κρατήματα.,
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Ειδα τα λαστιχα του χτες,καμια σχεση με φοτο,στην πραγματικοτητα δειχνουν πολυ καλυτερα.Κατι αλλο,αν θες πολλα ασφαλτινα χλμ στα ταξιδια σου τοτε πρεπει να μεινεις ετσι κ αλλιως μακρυα απ τα τακουνατα
δεν μιλάω για αςφαλτινα χιλιόμετρα αποκληστικα και δεν μένεις μακρυά άπο τακουνατα αν θέλεις να κανεις μεγάλες αποστάσεις..
υπάρχουν πάντα εναλλακτικές ..
αλλα με 5.000 χλμ ζωή λαστιχο δεν πας πουθενά ..

για αυτή την χρήση που το κάνετε σε 3-4 τσαρκες του Σαββατοκύριακου και αν έχετε λεφτά για ξόδεμα κανένα πρόβλημα ..
αλλα μην λέμε ότι ειναι το καλύτερο λαστιχο κτλ ..

τεσπα η φαση με τα ελαστικά ειναι πολυ σχετική και οςο να το αναλύουμε .. ειναι στον καθένα τι κολλάει καλύτερα .


Sent from parallel universe using black holes.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Δεν είπε κανείς ότι είναι το καλύτερο σε αντοχές και για μεικτά σε χλμ ταξίδια!
Μιλάμε για κράτημα και γενική συμπεριφορά στο χώμα!
Άλλο αυτό που λες εσύ Χρήστο!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Δεν είπε κανείς ότι είναι το καλύτερο σε αντοχές και για μεικτά σε χλμ ταξίδια!
Μιλάμε για κράτημα και γενική συμπεριφορά στο χώμα!
Τοτε υπαρχει καλυτερο...πολυ καλυτερο.Mitas E-09...κλαϊν το Wild...μπροστα του σε τετοιες συνθηκες.Και ασφαλτο βεντουζα!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
δεν μιλάω για αςφαλτινα χιλιόμετρα αποκληστικα και δεν μένεις μακρυά άπο τακουνατα αν θέλεις να κανεις μεγάλες αποστάσεις..
υπάρχουν πάντα εναλλακτικές ..
αλλα με 5.000 χλμ ζωή λαστιχο δεν πας πουθενά ..

για αυτή την χρήση που το κάνετε σε 3-4 τσαρκες του Σαββατοκύριακου και αν έχετε λεφτά για ξόδεμα κανένα πρόβλημα ..
αλλα μην λέμε ότι ειναι το καλύτερο λαστιχο κτλ ..

τεσπα η φαση με τα ελαστικά ειναι πολυ σχετική και οςο να το αναλύουμε .. ειναι στον καθένα τι κολλάει καλύτερα .


Sent from parallel universe using black holes.
Δεν σου ειπα μονο για ασφαλτο ,για ταξιδια με πολλα ασφαλτινα χλμ μιλησα.Επισης αν κρινω απ τις βολτες και τα ταξιδια που εχεις ανεβασει εισαι ενας περιηγητικος (μπορει να κανω κ λαθος)μοτοσυκλετιστης,ενας φυσιολατρης ,ο μανιακ ειναι ΜΟΥΡΛΟΣ και το χρειαζεται το τακουνατο.Καποια στιγμη χτες πεσαμε σε ενα ρεμα που εκλεινε τον ετσι κ αλλιως κακο χωματοδρομο,χωρις να φαινεται συνεχεια μετα απ αυτο.Αρχισαν λοιπον οι φρασεις Ρε λες να πηγαινουμε λαθος ?μαλλον χαθηκαμε κλπ. και λεει ο μανιακ:Παω να δω αν βγαινει,περναει μεσα απ το ρεμα πηγαινει μερικες εκατονταδες μετρα γυρναει και μας λεει οτι δεν βγαινει,ειμαστε λαθος.Αντι να παει κανας αλλος με κανενα μικρο πηγε ο κολλημενος:wtf,:με τον ελεφαντα για αναγνωριση.:friendship:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Μια φορά με το 800 είχα "φάει" ένα Karoo 2 σε 1,5 μήνα (~2.500 km) και από τότε, όσο λαστιχάρα κι αν ήταν, δεν το ξανάβαλα.
Απλά συμφωνώ με τον Τατουλίξ παραπάνω, δε γίνεται να είναι το "καλύτερο" λάστιχο και να έχει αυτή την εικόνα...
Ό,τι ειπώθηκε παραπάνω... Mitas E09 Dakar και ξερό ψωμί... :D
Δοκιμασμένα σε F800GS, 990 ADV, Tenere 660 milf και προσεχώς ξανά στο 990..
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Μια φορά με το 800 είχα "φάει" ένα Karoo 2 σε 1,5 μήνα (~2.500 km) και από τότε, όσο λαστιχάρα κι αν ήταν, δεν το ξανάβαλα.
Απλά συμφωνώ με τον Τατουλίξ παραπάνω, δε γίνεται να είναι το "καλύτερο" λάστιχο και να έχει αυτή την εικόνα...
Ό,τι ειπώθηκε παραπάνω... Mitas E09 Dakar και ξερό ψωμί... :D
Δοκιμασμένα σε F800GS, 990 ADV, Tenere 660 milf και προσεχώς ξανά στο 990..
Γιάννη με το mitas 09 ποσά χλμ έβγαζες στο 800?

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Μια φορά με το 800 είχα "φάει" ένα Karoo 2 σε 1,5 μήνα (~2.500 km) και από τότε, όσο λαστιχάρα κι αν ήταν, δεν το ξανάβαλα.
Απλά συμφωνώ με τον Τατουλίξ παραπάνω, δε γίνεται να είναι το "καλύτερο" λάστιχο και να έχει αυτή την εικόνα...
Ό,τι ειπώθηκε παραπάνω... Mitas E09 Dakar και ξερό ψωμί... :D
Δοκιμασμένα σε F800GS, 990 ADV, Tenere 660 milf και προσεχώς ξανά στο 990..
Διευκρίνηση..... το καλύτερο λάστιχο σε κράτημα παντού!
Τα φραγκα, αντοχή κλπ ομορφιές....αναλογα τα γούστα του καθενός!
Πάντα προσωπικές απόψεις λεμεεεεε
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Διευκρίνηση..... το καλύτερο λάστιχο σε κράτημα παντού!
Τα φραγκα, αντοχή κλπ ομορφιές....αναλογα τα γούστα του καθενός!
Πάντα προσωπικές απόψεις λεμεεεεε
Κώστα για το wild φαντάζομαι λες. Το mitas 09 εσύ το έχεις βαλει;

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
δεν υπάρχει μάτια μου το καλύτερο λαστιχο σε κράτημα παντού ....


Sent from parallel universe using black holes.
Στο χώμα...καρντια μου αναφερομαι!
Τα χωμάτινα δεν κάνουν για κάτι άλλο....:p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Αυτη την απορια εχουνε γραψει καποιοι σε φορουμ του εξωτερικου, η Michelin λεει οτι εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης απο τον κυριοτερο αντιπαλο του, το TKC, αλλα στην πραξη εχει λιγοτερη.
Αυτό θα μας το πεί -όταν έρθει η ώρα- κάποιος που έχει δοκιμάει κ τελειώσει WILD & TKC στο ίδιο μηχανάκι.
Μόνον έτσι θα βγούν συμπεράσματα.

Κανενα απο τα δυο αυτα λαστιχα δεν ειναι για μονιμα πανω σε βαρυ on-off μηχανακι που κανει αρκετα ασφάλτινα χιλιομετρα, ειδικα το πισω.
Αν μου επιτρέπεις την προσθήκη ,συμφωνούμε απολύτως.

Ειδα τα λαστιχα του χτες,καμια σχεση με φοτο,στην πραγματικοτητα δειχνουν πολυ καλυτερα.Κατι αλλο,αν θες πολλα ασφαλτινα χλμ στα ταξιδια σου τοτε πρεπει να μεινεις ετσι κ αλλιως μακρυα απ τα τακουνατα
Αυτό παρατήρησα κ πιστεύω κι εγώ.
Προφανώς ο Κώστας εννοεί ότι μέχρι τα 3000 χλμ θα έχει την ίδια άριστη συμπεριφορά στο χώμα-λάσπη κλπ ,κ μετά θα αρχίσει να πέφτει σε πρόσφυση ,λόγω μείωσης τακουνιού.
Για βατούς χωματόδρομους κ άσφαλτο ,πιθανά να μπορεί να δουλέψει για άλλα τόσα.


Προσωπικά ,συνεχίζω να είμαι απόλυτα ικανοποιημένος ,μέχρι τώρα.
Εχω κάνει 1200 χλμ ,το 60%+ ασφάλτινα ,κ οπτικά δεν το βλέπω να 'χει κατέβει πάνω από 20% (το τακούνι του πίσω)
Σε αντίστοιχες συνθήκες ,σε 1κύλινδρο ,το CARROO T είχε φθορά τακουνιού 50% ,κ το Τ63 > 40%

Επίσης ,όσον αφορά την χλμτρική αντοχή του οποιουδήποτε ελαστικού ,ο κύριος υπεύθυνος είναι ο αναβάτης.
Σε αυτή τη φάση ,με τα WILD ,την κάθε μέρανύχτα επιστροφής ,έρχομαι σερί από ΕΟ με 120-130 (με κάποια στιγμιαία)140ρια ,τα οποία παλεύω με το ζόρι να μην τ'ανεβάσω κι άλλο ,καθαρά για λόγους φθοράς.
Αν άντεχα να ρολλάρω με 90-110 ,σίγουρα θα είχαν λιγότερη φθορά.
Αλλά έτσι ,θα μπορούσα να πάω κ με το Raid ,κ να είχα αμελητέα φθορά ελαστικών ,κ να ήμουν ακόμα πιό αλαφρής στο βουνό.


ΥΓ:
Εχω ακούσει από κάποιους ,για λάστιχα που "κράτησαν" 20.000χλμ ,κι έχω κουφαθεί.
Το ΜΑΧ που'χω κρατήσει πίσω λάστιχο (κ δεν εννοώ χωμάτινο) είναι 8,500χλμ ,κι από τα 7.500 κανονικά ήθελε αλλαγή.
Αλλά στο επαρχιακό στροφιλίκι είνμαι γκάζι-φρένα-χούφτωμα κ ΕΟ από 140 κι επάνω.
Αμα πάγαινα με 90 ,μπορεί κ να κράταγαν 20.000χλμ
Αλλά με 90 πάγαινα τότε...παλιά...με το παπί...επιδή δεν πήγαινε άλλο...κι επειδή δεν είχα κάτι άλλο.
Ωραία ήτανε κ τότε....
90
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
ΥΓ:
Εχω ακούσει από κάποιους ,για λάστιχα που "κράτησαν" 20.000χλμ ,κι έχω κουφαθεί.
Το ΜΑΧ που'χω κρατήσει πίσω λάστιχο (κ δεν εννοώ χωμάτινο) είναι 8,500χλμ ,κι από τα 7.500 κανονικά ήθελε αλλαγή.
Αλλά στο επαρχιακό στροφιλίκι είνμαι γκάζι-φρένα-χούφτωμα κ ΕΟ από 140 κι επάνω.
Αμα πάγαινα με 90 ,μπορεί κ να κράταγαν 20.000χλμ
Αλλά με 90 πάγαινα τότε...παλιά...με το παπί...επιδή δεν πήγαινε άλλο...κι επειδή δεν είχα κάτι άλλο.
Ωραία ήτανε κ τότε....
90
Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω ποιος καταφερε να κρατησει πισω τακουνατο ελαστικο για 20000 χλμ σε βαρυ μεσαιο-μεγαλο ον οφ μηχανακι
Σε ελαφρυ μικρο ομως ισως και να μπορει να συμβει αυτο
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω ποιος καταφερε να κρατησει πισω τακουνατο ελαστικο για 20000 χλμ σε βαρυ μεσαιο-μεγαλο ον οφ μηχανακι
Σε ελαφρυ μικρο ομως ισως και να μπορει να συμβει αυτο
Οχι Κώστα ,δεν μιλάω για χωμάτινο ,το σημείωσα κιόλας >>> (κ δεν εννοώ χωμάτινο)
Για ασφάλτινα μιλάω ,ή έστω ημιασφάλτινα τύπου 80%Α-20%Χ
Σε ελαφρύ μικρό "παλαιάς κοπής" ,εύκολα ξεχνάς ν'αλλάξεις λάστιχα ,αφού βάρος-ταχύτητες-ιπποδύναμη είναι λίγα για να το ζορίσουν-υπερθερμάνουν-φθείρουν.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Στο χώμα...καρντια μου αναφερομαι!
Τα χωμάτινα δεν κάνουν για κάτι άλλο....:p
παντού.,.,ειτε on ειτε off.,.,

Den mporoume na sinenoithoyme ayteq tis meres.,.:cool:


 
Top Bottom