Καλημέρα.
Ενδιαφέρον ακούγεται η προσθήκη υδραυλικής προφόρτισης από άλλο αμορτισέρ.
Αν υπάρχει κάποιο λινκ ή φωτογραφίες ή άλλες πληροφορίες θα με ενδιέφερε να τα δω.
Δεν υπάρχει λινκ.
Η ιδέα συνελήφθη όταν μετά την αγορά πλήρους αμορτισέρ από Ζ1000SX για το ZZR, και αφού διαπίστωσα ότι δεν μου άρεσε η λειτουργία του, αποφάσισα να αξιοποιήσω την υδραυλική του SX (πανομοιότυπη με των F650) στο επισκευασμένο εργοστασιακό του ZZR.
Η υπόψη μετατροπή ήταν σχετικά εύκολη. Χρειαζόταν μόνο η κατασκευή ενός χιτωνιου με σπειρωμα γιατί το αμορτισέρ του ZZR είναι στενό.
Όταν πήρα το YSS σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να επεκτείνω την ιδέα. Μόνο που επειδή το σώμα του YSS έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τα σώματα των F650 και Ζ1000 χρειαζόταν να μεγαλώσω λίγο την εσωτερική διάμετρο της υδραυλικής το οποίο είναι δουλειά 1 λεπτού στον τορνο.
Τα έξτρα που χρειάζονται είναι η κατασκευή ανταπτορα για την συνεργασία της υδραυλικής με το ελατήριο και η κατασκευή ενός δακτυλιδιου που μπαίνει από πάνω γιατί το σημείο από το οποίο εισέρχεται το υδραυλικό εξέχει προς τα πάνω. Το δαχτυλίδι αυτό έρχεται σε επαφή με το πυργωτο στοπ του αμορτισέρ που χρησιμοποιείται για την μανιουαλ προφορτιση. Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο, αλλά επειδή το σπειρωμα του είναι τυποποιημένο βρήκα ένα παρόμοιο σε μαγαζί με βίδες και το κατέβασα σε πάχος για να κάνω πιο εύκολη τη συσπείρωση και τοποθέτηση του ελατηριου.
Προφανώς δε δουλεύω τορνο. Απλά αφού πήρα μέτρα, έδωσα σκαριφήματα με διαστάσεις στο μηχανουργό.
Ορίστε μερικές φωτογραφίες αν και δεν κράτησα αναλυτικές λεπτομέρειες με σκαριφήματα και διαστάσεις:
Το ελατήριο είναι OHLINS γιατί το στάνταρ ελατήριο του YSS μου φάνηκε πολύ σκληρό.
Αντίστοιχη, αλλά λίγο πιο δύσκολη δουλειά έκανα για το TFX αμορτισέρ που πήρα για το DAKAR.
Εν προκειμένω όμως ήταν πιο δύσκολο γιατί το σώμα του έχει 54mm διάμετρο. Άρα έπρεπε και το εσωτερικό του εξωτερικού τμήματος της υδραυλικής να μεγαλώσει, και να κατασκευαστεί
καινούριο χιτωνιο. Επίσης έπρεπε να βρεθούν custom oring για στεγανοποίηση. Είναι έτοιμο για συναρμολόγηση αλλά επιφυλάσσομαι γιατί παρόλο που το ζήτησα όσο πιο λείο γίνεται, δεν ξέρω αν τελικά θα είναι στεγανό. Ορίστε μερικές φωτό:
Με την ευκαιρία τελείωσε και ο ανταπτορας του μπροστινού φρένου που με ταλαιπώρησε πολύ και το μπροστινό WP EXTREME 50mm είναι έτοιμο για τοποθέτηση:
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα.
Στη διάθεση οποιουδήποτε για περισσότερες πληροφορίες.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro