Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Αν πάω σε αυτά τα λεφτά,μήπως να πάω εδώ που έχει και μπροστινά ελατήρια;
Δεν έχει υδραυλική προφορτιση.

Οπότε 430(hagon χωρίς υδραυλική) + 150(μπροστινά ελατήρια + 20 λάδια μπροστινού = 600 Σύνολο
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Ξεφεύγουμε σε πόσα όπως και να εχει
Σαφώς.. θέλει σκέψη! Αλλά και τα 170 για service είναι σχεδόν τα μισά χρήματα.
Προσωπικά έβαλα χωρίς ρυθμιστή γνωριζοντας ότι θα παιδευτω με τη ρύθμιση αλλά θα έχω καινούργιο αμορτισέρ και μελλοντικά θα αγοράσω τον ρυθμιστή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σαφώς.. θέλει σκέψη! Αλλά και τα 170 για service είναι σχεδόν τα μισά χρήματα.
Προσωπικά έβαλα χωρίς ρυθμιστή γνωριζοντας ότι θα παιδευτω με τη ρύθμιση αλλά θα έχω καινούργιο αμορτισέρ και μελλοντικά θα αγοράσω τον ρυθμιστή.
Μόνο στα δικαβαλα και φόρτωμα έχει ευκολία η υδραυλική προφορτιση
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Μόνο στα δικαβαλα και φόρτωμα έχει ευκολία η υδραυλική προφορτιση
Τώρα στα κιλά μου θεωρείται φόρτωμα? Μάλλον ναι :ha

Γενικά τη χρειάζομαι προσωπικά αλλά από το λίγο που την δούλεψα τη μηχανή είναι απόλαυση και χωρίς αυτήν. Τώρα καταλαβαίνω όσους λένε συνεχώς για τα αμορτισέρ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Στο f650 η υδραυλική προφορτιση είναι αρκετά απαραίτητη γιατί το πάνω τμήμα του αμορτισερ είναι χωμένο στο ρεζερβουάρ και δεν υπάρχει πρόσβαση (πρέπει να λύσεις το υποπλαίσιο και να ανασηκώσεις το ρεζερβουάρ).

Συνήθως μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί η εργοστασιακή προφορτιση της showa και να ταιριάξει με καθόλου, λίγη ή περισσότερη κατεργασία ανάλογα με τη εξωτερική διάμετρο του σώματος του αμορτισερ.

Έχω στην κατοχή μου τρεις τέτοιες υδραυλικές. Την μια την έχω ανοίξει ήδη στα 51mm για να τη βάλω σε ένα ρυθμιζόμενο YSS που φοράω στο zzr.

Την δεύτερη την έχω στο μηχανουργειο ακόμα γιατί ήθελε περισσότερη δουλειά. Χρειαζόταν κατασκευή εσωτερικού χιτωνίου με εσωτερική διάμετρο 54mm (και άνοιγμα/μεγάλωμα της υποδοχής του) για να ταιριάξει με το αμορτισερ TFX για το Dakar, που έχω πάρει (και δεν έχω βάλει ακόμα) χωρίς υδραυλική, για να κρατήσω χαμηλότερα το κόστος.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Συμφωνώ σε όλα Χρήστο. Τα έχουμε ξαναπεί άλλωστε.

Για μένα πήρες ένα από τα καλύτερα αμορτισέρ για το μηχανάκι μας.
Στη TFX η υδραυλική κοστίζει κάπου στα 300 αν θυμάμαι καλά.
Στη HAGON που εβαλα κοστίζει κάπου στα 180.
Δεν ξέρω αν ασχοληθώ με μηχανουργείο για να κάνω μετατροπή τον παλιο ρυθμιστή.

Πάντως σίγουρα θα βάλω γιατί όπως είπες στο μηχανάκι μας δεν μπορείς να ρυθμίσεις αλλιώς.
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Από Ιταλία..
Το έχω δει. Δεν το στέλνουν ξεχωριστά.. θα πρέπει να στείλω mail μου φαίνεται για σιγουριά
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Με τη HAGON έχω ανάμεικτες εμπειρίες (ως προϊόντα και ως αντιπροσωπεία -speedy-), στην άλλη μοτό, συγκεκριμένα :
- τα μπροστινά ελατήρια με το προτεινόμενο λάδι, μεταμόρφωσαν το "πλαδαρό" πιρούνι του ST.
- το πίσω αμορτισέρ ήταν επίσης εκπληκτικό ...για όσο διάστημα δεν έχανε λάδι...
Το αμορτισέρ επιστράφηκε δύο φορές, χωρίς αποτέλεσμα... Τρίτη φορά δεν ασχολήθηκα καθόσον, είχα βρει μια προσφορά combo πίσω αμορτισέρ και ελατήρια wilbers*.
/// B
ΥΓ : *για τη ιστορία: τα μπροστινά ελατήρια wilbers ήταν απαράδεκτα σκληρά για τα γούστα μου, το πίσω αμορτισέρ θα έλεγα οριακά ικανοποιητικό.
Οι βρετανικές αναρτήσεις -και οι HAGON- έχουν γενικά μια γλυκιά-σφιχτή λειτουργία που ταιριάζει στο στυλ μου, σε αντίθεση με τις wilbers των οποίων θα χαρακτήριζα την λειτουργία τους περισσότερο σκληρή και ξερή. Σαφώς προτείνω τη HAGON, αρκεί να λειτουργεί, πράγμα που δεν είναι δεδομένο. Υπόψη, ότι τουλάχιστον μέχρι πριν 10+ χρόνια, η επισκευή τους δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί στην ημεδαπή καθόσον απαιτούνταν ειδικά εργαλεία, με ότι συνεπάγονταν αυτό σε ανάλωση χρόνου, αδυναμία χρήσης μοτό κτλ...
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Ενδιαφέρον οι πληροφορίες.. συμφωνώ ότι είναι σφιχτή η hagon από τη λίγη εμπειρία που έχω τουλάχιστον έτσι τη νιώθω, δεν με χαλάει τόσο!
Επίσης σκεφτόμουν κάποια στιγμή για ελατήριο μπροστά Wilbers. Με αυτά που αναφέρεις μάλλον θα πάω σε Ohlins. Ίδια λεφτά είναι άλλωστε.

Θυμάσαι καθόλου στα ποσά χλμ ξεκίνησαν τα λάδια να τρέχουν?
Ελπίζω να μην έχω θέμα σύντομα..:brr:
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ενδιαφέρον οι πληροφορίες.. συμφωνώ ότι είναι σφιχτή η hagon από τη λίγη εμπειρία που έχω τουλάχιστον έτσι τη νιώθω, δεν με χαλάει τόσο!
Επίσης σκεφτόμουν κάποια στιγμή για ελατήριο μπροστά Wilbers. Με αυτά που αναφέρεις μάλλον θα πάω σε Ohlins. Ίδια λεφτά είναι άλλωστε.

Θυμάσαι καθόλου στα ποσά χλμ ξεκίνησαν τα λάδια να τρέχουν?
Ελπίζω να μην έχω θέμα σύντομα..:brr:
...πολύ σύντομα, τότε έκανα 120+ χλμ τη μέρα και δεν θυμάμαι να άντεξε 2 μήνες...
Το θέμα ήταν ότι δεν έστελναν νέο αμορτισέρ, αλλά επισκεύαζαν -ανεπιτυχώς- το ίδιο. Θέλω να πιστεύω ότι είχε πρόβλημα το συγκεκριμένο, -εξάλλου δεν φημίζομαι για την τύχη μου-, πλην όμως αυτό κλόνισε την εμπιστοσύνη μου στην εταιρεία. Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες άλλων χρηστών από αυτήν. Πάντως σαν λειτουργία είναι τοπ, συγκρίσιμη με ολινς από την οποία έχω επίσης εμπειρία.
/// Β
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
5 χρόνια αμορτισέρ Hagon που το είχα στην κατοχή μου απροβληματιστο.
Χαίρομαι που ακούω τέτοια. Γενικά έχω ακούσει μόνο καλά λόγια για την εταιρεία. kaf το ένιωθες καπως σφιχτό? Εμένα σίγουρα θέλει ρύθμιση αλλά στο δρόμο είναι η μέρα με τη νύχτα από το μαμά ( ήταν σωβρακο βέβαια)

Οπότε vassat πιστευω είχες πέσει σε ελαττωματικό κομμάτι από το εργοστασιο.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Χαίρομαι που ακούω τέτοια. Γενικά έχω ακούσει μόνο καλά λόγια για την εταιρεία. kaf το ένιωθες καπως σφιχτό? Εμένα σίγουρα θέλει ρύθμιση αλλά στο δρόμο είναι η μέρα με τη νύχτα από το μαμά ( ήταν σωβρακο βέβαια)

Οπότε vassat πιστευω είχες πέσει σε ελαττωματικό κομμάτι από το εργοστασιο.
Προσωπικά το είχα σφίξει λίγο παραπάνω από τη μαμά ρύθμιση του Hagon.ειχα προσθέσει τρία κλικ(πλήρεις περιστροφές) για προφορτιση για τα κιλά μου 90+ατομικός εξοπλισμός με τις μετρήσεις του Sag και είχα επίσης ανεβάσει και την επαναφορά ,την ήθελα λίγο πιο σφιχτη
Αλλά από ότι θυμάμαι πριν πειράξω την επαναφορά, μου άρεσε όπως ήταν δεν ήταν σφιχτή ήταν αρκετά προοδευτική (μάλλον για τα κιλά μου)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Επίσης να προσθέσω ότι είχα απευθείας τοποθέτησει προστατευτικό αμορτισέρ με βελκρο αγορασμενο από ebay φτηνό και το προστάτευε φουλ από σκόνη λάσπη νερά. Πριν λίγους μήνες το αφαίρεσα για να το πλύνω και το αμορτισέρ ήταν λες και απλά ήταν αφημένο σε αποθήκη, ελάχιστη σκόνη μόνο. Τελικά το προστατευτικό το πέταξα γιατί είχε πολυκαιριστει και άρχισε να τρίβεται στο πλύσιμο.
Το προστατευτικό είναι must σε καινούργιο αμορτισέρ για χωμάτινη χρήση και ανεξοδο εντελως
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Ωραία ιδέα το προστατευτικό! Θα πρέπει να αγοράσω ένα , δεν έχεις άδικο. Σίγουρα προστατεύει!

Όσο για τις ρυθμίσεις.. ίσως θα πρέπει να ξεσφιξω λίγο!
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Επίσης να προσθέσω ότι είχα απευθείας τοποθέτησει προστατευτικό αμορτισέρ με βελκρο αγορασμενο από ebay φτηνό και το προστάτευε φουλ από σκόνη λάσπη νερά. Πριν λίγους μήνες το αφαίρεσα για να το πλύνω και το αμορτισέρ ήταν λες και απλά ήταν αφημένο σε αποθήκη, ελάχιστη σκόνη μόνο. Τελικά το προστατευτικό το πέταξα γιατί είχε πολυκαιριστει και άρχισε να τρίβεται στο πλύσιμο.
Το προστατευτικό είναι must σε καινούργιο αμορτισέρ για χωμάτινη χρήση και ανεξοδο εντελως
Το προστατευτικό του πίσω αμορτισέρ τοποθετήθηκε άπαξ ;;; ή αφαιρούνταν για να γίνει καθαρισμός και μετά επανατοποθέτηση ;;;
Ρωτάω γιατί έχω ακούσει διφορούμενες απόψεις για τα προστατευτικά, κυρίως για το πιρούνι, με το σκεπτικό ότι προστατεύουν μεν όσο προστατεύουν, αλλά από την άλλη συγκρατούν και αθροίζουν τη λάσπη/ρύπους...
/// Β
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Στο Dakar όταν το πήρα το 13 με το που το έβαλα χώματα έσκασε τσιμουχα μπροστινού στο 6μηνο. Από το 13 μέχρι το 23 είχα νεοπρεν και δεν έσκασε ποτέ ξανά. Σημειωτέον ότι η τσιμουχα του άλλου καλαμιού ήταν η εργοστασιακή όλα αυτά τα χρόνια. Και εκεί τοποθετήθηκε και δεν πειραχτηκε παρά μόνο αλλάχτηκε με καινούργιο νεοπρεν όταν άρχισε να τρίβεται το εσωτερικό του και αυτό λόγω παλαιοτητας
 
Top Bottom