Ισχύει,
αλλά στα 300 ευρώ δύσκολο να "χωρέσει" το κόστος της υδραυλικής προφόρτισης...
Πιστεύω αν δεν φορτώνεται ή/και δεν μεταφέρεται συχνά δεύτερο άτομο, μπορεί να είναι αποδεκτή η απουσία της. (Θα σεταριστεί μια φορά και τέλος).
Το υφιστάμενο είχε επισκευαστεί πριν δύο χρόνια με 55Κ χλμ και πέταξε τα λάδια μετά από 2Κ+ στα 57Κ κάτι χλμ με τρεις ονοφάδες και καθόλου φόρτωμα.
Θυμάμαι ότι ο τεχνικός που είχε αναλάβει την επισκευή με είχε πει ότι μια τσιμούχα είχε επαναχρησιμοποιηθεί η ίδια, γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμη, αλλά εκτιμούσε ότι δεν θα υπήρχε ζήτημα άμεσα. (Υπόψη ότι ο χρόνος είναι αντίστοιχος αν όχι μεγαλύτερος "εχθρός" από την χιλιομετρική καταπόνηση καθόσον το ελαστικό πολυμερίζεται προϊόντος του χρόνου, ενώ η συγκεκριμένη μοτό δεν έκανε χλμ λόγω μακροχρόνιων απουσιών -εδώ ταιριάζει το "use it or loose it"-).
Ο συγκεκριμένος τεχνικός -τον οποίο σε κάθε περίπτωση συστήνω- στη παρούσα φάση δεν είναι δυνατό να αναλάβει την εκ νέου επισκευή, ενώ πάντα θα υπάρχει η πιθανότητα η εν λόγω τσιμούχα να μην είναι διαθέσιμη ως ΟΕΜ, οπότε θα απαιτηθεί πατέντα, με όλα ενδεχόμενα αστοχίας στο τραπέζι...
Συναφώς, έκανα μια ερώτηση σε γνωστή αντιπροσωπεία ΥΑΜΑΗΑ που ασχολείται με αναρτήσεις (σύσταση του συμφορουμίτη bill race) για τη δυνατότητα/κόστος επισκευής όπου έλαβα καταφατική απάντηση για 160/170 ευρώ.
Αφού έλαβα υπόψη όλα τα ανωτέρω, επέλεξα YSS το οποίο έχει ικανοποιητικές κριτικές και αποτελεί σύσταση του τεχνικού που προαναφέρθηκε.
/// Β