Hellmarine
Μέλος
Καλησπερα !!! Παιδια εκανα μια προσπαθεια και εφτιαξα βαλιτσες πλαινες και τωρα θελω να φτιαξω και βασεις .... Μπορει καποιος να μου μετρησει τις διαστασεις απο το τετραγωνακι- ορθογωνιο που δενει πανω η βαλιτσα? Ευχαριστω!
Ρωτάς για συγκεκριμένα κάγκελα ή οτιδήποτε; Συνήθως είναι 30cm x 25cm με διάμετρο σωλήνας 16 ή 18mm. Εγώ θα έβαζα 18mm.Καλησπερα !!! Παιδια εκανα μια προσπαθεια και εφτιαξα βαλιτσες πλαινες και τωρα θελω να φτιαξω και βασεις .... Μπορει καποιος να μου μετρησει τις διαστασεις απο το τετραγωνακι- ορθογωνιο που δενει πανω η βαλιτσα? Ευχαριστω!
Πολύ όμορφα και μπράβο σου.Εδώ είναι ότι έχω φτιάξει μέχρι τώρα ,κόστος μέχρι εδώ 95€
Για το άνοιγμα κλείσιμο από την μεριά θα μπουν μεντεσέδες και από την άλλη καταβατης με κλειδαριάΠολύ όμορφα και μπράβο σου.
α) Έχεις σκεφτεί τι θα βάλεις για το άνοιγμα-κλείσιμο των κουτιών;
β) Με ποιο τρόπο θα πιάσεις τα κουτιά στα κάγκελα;
γ) Συνήθως για να μη στραβώσουν ή κοπούν τα κάγκελα από το βάρος του φορτώματος και τους κραδασμούς τα ενώνουν με μια αντιρίδα μεταξύ του σε σχήμα Γ.
Τα κάγκελα της Tusk που έχω βάλει εγώ έχουν μια πολύ ωραία πατέντα για τέτοιες περιπτώσεις. Αν είσαι Αθήνα και θέλεις να δεις/αντιγράψεις μπορούμε να συναντηθούμε να τα δεις από κοντά.
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος που αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου:Μια ερώτηση:
τι λάδι βάζετε ;;;
Έχω χρησιμοποιήσει BelRay Thumber 15w50 με σχετικά ικανοποιητικά αποτελέσματα όσον αφορά την αίσθηση/λειτουργία του κιβωτίου, τα οποία ανικαταστάθηκαν με Liqui Moly 15w50 semi, όμως η λειτουργία του κιβωτίου "υποβαθμίστηκε".
Υπάρχει κάποια άλλη εμπειρική σύγκριση λιπαντικών όσον αφορά τη λειτουργία το κιβωτίου;;;
/ Β
Άλλαξες δίσκους συμπλέκτη πρόσφατα; Το ίδιο συμβαίνει κ στο δικό μου από τη στιγμή που άλλαξα δίσκους και έκτοτε εκανα καμία 25 χιλ χιλ! Το αποδίδω σε κακής ποιότητας δίσκους που κολλάνε! Δεν νομίζω ότι είναι θέμα λαδιών γιατί άλλαξα αρκετά! Όσο αντέξουν κ μετά θα βαλω καλύτερους!Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος που αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου:
αλλάχθηκαν τα λάδια και για σύντομο χρονικό διάστημα η λειτουργία του βελτιώθηκε,
όμως κατόπιν αρκετών ημερών ακινησίας το πρόβλημα επανήλθε ...δριμύτερο:
δηλαδή όταν ακινητώ -πλήρης στάση- με οποιαδήποτε ταχύτητα (πχ απότομο φρενάρισμα για ερυθρό σηματοδότη) δεν μπορώ να βάλω νεκρά "με καμία κυβέρνηση",
ενίοτε δε ο μοχλός ταχυτήτων αρνείται πεισματικά να μετακινηθεί είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.
Ακόμα και με μικρή κίνηση, με άφημα του συμπλέκτη, δεν μετακινείται...
Επιπλέον παρατηρώ το εξής,
αν η μοτό έχει μείνει παρκαρισμένη με ταχύτητσ και θέλω να την μετακινήσω, πατώντας συμπλέκτη δεν κουνιέται ρούπι, ακόμα και αν σπρώχνουν δύο μαζί! (πρέπει να βάλω νεκρά)
Τι σημαίνει αυτό ;;;
Κλ@σμένοι/Κολλημένοι δίσκοι ;;; Απαιτούνται άλλα ελατήρια συμπλέκτη ;;; Κάτι άλλο ;;;
/ Β
Τα ίδια έκανε το στρομ που εχω τώρα, ένα γνήσιο σετακι δίσκοι, μεταλλικοι- φιμπερενιοι-ελατηρια, και όλα έγιναν όπως θα έπρεπε...100κ είχε βέβαια..Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος που αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου:
αλλάχθηκαν τα λάδια και για σύντομο χρονικό διάστημα η λειτουργία του βελτιώθηκε,
όμως κατόπιν αρκετών ημερών ακινησίας το πρόβλημα επανήλθε ...δριμύτερο:
δηλαδή όταν ακινητώ -πλήρης στάση- με οποιαδήποτε ταχύτητα (πχ απότομο φρενάρισμα για ερυθρό σηματοδότη) δεν μπορώ να βάλω νεκρά "με καμία κυβέρνηση",
ενίοτε δε ο μοχλός ταχυτήτων αρνείται πεισματικά να μετακινηθεί είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.
Ακόμα και με μικρή κίνηση, με άφημα του συμπλέκτη, δεν μετακινείται...
Επιπλέον παρατηρώ το εξής,
αν η μοτό έχει μείνει παρκαρισμένη με ταχύτητσ και θέλω να την μετακινήσω, πατώντας συμπλέκτη δεν κουνιέται ρούπι, ακόμα και αν σπρώχνουν δύο μαζί! (πρέπει να βάλω νεκρά)
Τι σημαίνει αυτό ;;;
Κλ@σμένοι/Κολλημένοι δίσκοι ;;; Απαιτούνται άλλα ελατήρια συμπλέκτη ;;; Κάτι άλλο ;;;
/ Β
Η χαρά του να φτιάχνεις κάτι μόνος σου! Είναι πολύ όμορφες, και μπράβο σου!Σήμερα καταφέραμε με τον πατέρα μου και τις τελειώσαμε! Το αποτέλεσμα εμένα με καλύπτει πλήρως! Υπάρχουν κάποιες ατέλειες αλλά δεδομένου ότι φτιάχτηκαν στο χέρι και το επιχειρήσαμε χωρίς ιδιαίτερη μελέτη τις δικαιολογουν! Το κόστος για όλα έφτασε τα 150€ περίπου και θα ήταν ποιο κάτω 30€ αν δεν φτιάχναμε καινούργια καπάκια! Βαλίτσες και βάσεις! Θα ακολουθήσει και top case τον
Αύγουστο!
Το έψαξα με ανθρώπους που έχουν κάνει την μετατροπή. Κατέληξα πως δεν αξίζει τα λεφτά της. Ανάρτηση μπροστά σημαίνει και ανάρτηση πίσω. Άλλες τιμονοπλακες, άλλη ζάντα με δίσκους τρόμπες, δαγκάνες. Αν θες να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο τροχό με τα ίδια φρένα πρέπει να κάνεις μετατροπή. Συνήθως χρησιμοποιούν 48mmΚαλησπέρα έχει κάνει κάποιος μετατροπή του μπροστινού με usd?