Ναι.Tener-ίσιος Δηλαδη για να συνοψισουμε, εκει που παταει η τσιμουχα βαζουμε το Castrol Molub-Alloy Paste White T.
Το ιδιο και στα καρε?
Αν έχει τις ίδιες προδιαγραφές, γιατί όχι!Ναυτιλιακό γρασσο υψηλών τριβων.... Τα πουλάνε με το κιλό σε ναυτιλιακά στο λιμάνι, μην πετάτε τα λεφτά σας..
Ο κατσκευαστής προτείνει Staburags NBU 30 PTM κι όποιο άλλο έχει τις ίδιες προδιαγραφές για λίπανση και στεγανοποίηση. Το κάνει αυτό που λέει. Το μόνο που δεν κάνει ενώ το λέει, είναι ότι είναι για πάντα.Ψαχνοντας βρηκα αυτα στο επισημο σαιτ:
Universal application as assembly paste.
Prevents fretting corrosion especially when exposed to vibrations Avoids stick-slip.
For machines subject to frictional vibrations.
Avoids squeaking noises in hydraulic cylinders and open lubrication points Temperature application range: - 30°C/-22°F to +250°C/+482°F
Απο αυτα που βλεπω δεν ξερω αν κανει καλη δουλεια περα απο την μονωση στα καρε.
Το σκεφτομαι λαθος?
Οκ τελεια! Ξεκιναω ψάξιμο!! Ευχαριστω!Ο κατσκευαστής προτείνει Staburags NBU 30 PTM κι όποιο άλλο έχει τις ίδιες προδιαγραφές για λίπανση και στεγανοποίηση. Το κάνει αυτό που λέει. Το μόνο που δεν κάνει ενώ το λέει, είναι ότι είναι για πάντα.
Στην πραγματικότητα υπάρχει και τριβή (ολίσθηση) στον πίσω σταυρό μόνο. Με το παίξιμο της ανάρτησης πάνω κάτω, ολισθενει μέσα έξω, το θυληκο από το αρσενικό πολυσφηνο!.... Δεν πρόκειται για κινούμενα μεταλλικά μέρη που τρίβονται μεταξύ τους αλλά για οδοντοτά που κουμπώνουν το ένα με το άλλο.
Ναι, σαφώς, αλλά δεν απαιτείται κάποια κάποια λίπανση πολύ υψηλών απαιτήσεων όπως ενός κυλινδροπίστονου π.χΣτην πραγματικότητα υπάρχει και τριβή (ολίσθηση) στον πίσω σταυρό μόνο. Με το παίξιμο της ανάρτησης πάνω κάτω, ολισθενει μέσα έξω, το θυληκο από το αρσενικό πολυσφηνο!
Αυτό που γράφεις, λειτουργεί σαν "σινεμπλόκ"! Ο άξονας είναι στην ουσία δύο τεμάχια, τα οποία είναι σφηνωμένα το ενα με το άλλο με ενα "σκληρό λαστιχο- σαν καουτσούκ".Κάποιος μου είπε μάλιστα, μεταλουργός στο επάγγελμα, ιδοκτήτης και χρήστης GS LC ότι σε αυτό το σημείο, ο άξονας έχει μια μικρή πλευστότητα, σαν μια πολύ σκληρή ανάρτηση με κάποια πολύ μικρή διαδρομή κάποιων χιλιοστών κι ότι γι αυτόν τον λόγο, θέλει ειδικά εκεί να μην έχει σκουριές και να έχει λίγο από το γράσο για να παίρνει τα κενά και οι μεταβολές που προκαλούνται από την ανάρτηση της μηχανής στο ψαλίδι.
Εγώ όταν το έβγαλα δεν το γνώριζα αυτό και συμπεριφερόταν σαν ένα σώμα. Μου είπε όμως ότι έτσι πρέπει να είναι γιατί είναι καλά σφηνωμένο το ένα μέσα στο άλλο για να αντέχει
(όσο αντέχει) κι ότι πρόκειται για λιγα χιλιοστά διαδρομής ίσα ίσα να έχει κάποιες ανοχές.
Παίζει κάτι τέτοιο λέτε; Το γνωρίζει κανείς στα σίγουρα; Δεν έχω διασταυρώσει αυτήν την πληροφορία, αλλά μου ακούγεται λογικό.
Παρόλα αυτά εγώ το καθάρισα και το λίπανα ούτως ή άλλως.
Εδώ φαίνεται πάντως, πριν το καθαρίσω, σαν να έχει ίχνη από μια μικρή διαδρομή.
Άρα επιβεβαιώνεις αυτό που μου είπε κι ο άλλος ότι πρόκειται για 2 μέρη αλλά όχι ότι υπάρχει κάποια ελάχιστη διαδρομή μέσα έξω για να παίρνει τα κενά. Σωστά;Αυτό που γράφεις, λειτουργεί σαν "σινεμπλόκ"! Ο άξονας είναι στην ουσία δύο τεμάχια, τα οποία είναι σφηνωμένα το ενα με το άλλο με ενα "σκληρό λαστιχο- σαν καουτσούκ".
Αυτό το έχουν κάνει για να αποσβενει (όσο μπορεί) τις απότομες στρεπτικες δύναμης από το απότομο άνοιγμα του γκαζιού κυρίως, αλλά και στο κόψιμο του γκαζιού κατά δεύτερο λόγο!
(Αντιστοιχη "λειτουργία" κάνουν τα μικρά "σινεμπλόκ" που υπάρχουν στο κέντρο της πίσω ζάντας, του πίσω γραναζιού. Σαφώς και αναφέρομαι στα μηχανάκια με αλυσίδα).
Ναι, αυτο ακριβως!Άρα επιβεβαιώνεις αυτό που μου είπε κι ο άλλος ότι πρόκειται για 2 μέρη αλλά όχι ότι υπάρχει κάποια ελάχιστη διαδρομή μέσα έξω για να παίρνει τα κενά. Σωστά;
Ευχαριστώ για την διευκρίνισηΝαι, αυτο ακριβως!
Εδώ διαφωνώ...Aκριβως οτι ισχυει και για ενα ημιαξονιο αυτοκινητου.
Οχι, λεω για τη φουσκα. Απαξ και βρεις σκισμένη φουσκα σε ημιαξονιο καλυτερα να θεωρησεις οτι εχει βγει off...Εδώ διαφωνώ...
Στα ημιαξόνια αυτοκινήτου την μέσα-έξω λειτουργία την επιβαρύνονται οι μπιλιοφόροι.
Τα καρέ του ημιαξονίου είναι σταθερά.
Ειδικά αυτό που είναι από την έξω πλευρά του τροχού στερεώνεται και με μεγάλη βίδα.
Α οκ...Οχι, λεω για τη φουσκα. Απαξ και βρεις σκισμένη φουσκα σε ημιαξονιο καλυτερα να θεωρησεις οτι εχει βγει off...
Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλη διαδρομή ανάρτησης! Και τα αντίστοιχα καρέ τους έχουν μεγάλη διαδρομή στα ιμιαξόνιά τους!Εδώ διαφωνώ...
Στα ημιαξόνια αυτοκινήτου την μέσα-έξω λειτουργία την επιβαρύνονται οι μπιλιοφόροι.
Τα καρέ του ημιαξονίου είναι σταθερά.
Ειδικά αυτό που είναι από την έξω πλευρά του τροχού στερεώνεται και με μεγάλη βίδα.
Μα τα καρέ αυτά κουμπώνουν στο διαφορικό και στον κάθε έναν τροχό κίνησης.Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλη διαδρομή ανάρτησης! Και τα αντίστοιχα καρέ τους έχουν μεγάλη διαδρομή στα ιμιαξόνιά τους!