BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλάς για απλά 1200 GS φαντάζομαι.

11500-22500 στο καρ. Όχι, δεν κάνω λάθος, τώρα κοίταξα τιμές LC.

Καλά πάει αυτό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μιλάς για απλά 1200 GS φαντάζομαι.

11500-22500 στο καρ. Όχι, δεν κάνω λάθος, τώρα κοίταξα τιμές LC.

Καλά πάει αυτό.
1250 ...λόγω συνήθειας έγραψα 1200.
Αν συμβεί, θα πάθουβ ένα κοκομπλοκ οι κάτοχοι 1250 που πουλάνε για να ψωνίσουν 1300
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
30 τεμάχια απλό 1250GS που δεν πουλάει και τόσο πολύ έτσι και αλλιώς (συγκριτικά με το ADV πάντα, όχι με τον ανταγωνισμό του που το βλέπει με κιάλια) δεν θα κάνουν πάταγο στην αγορά, είναι οι πωλήσεις ενός μήνα περίπου, σε κάτι που θα έμενε στο ράφι για πάντα μαζί με τον έξτρα εξοπλισμό του αφού το 1300 ήρθε με τις περίεργες VARIO και όχι με μεταλλικές.

Λογική κίνηση το ξεστοκάρισμα.
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Προσφορές για το 1250 υπήρχαν από τον Ιούνιο που ψαχνόμουν.
Οι μηχανές ερχόταν με συγκεκριμένο εξοπλισμο από Γερμανια και δεν μπορούσες πλέον να κανεις εσυ παραγγελία με εξοπλισμο της επιλογής σου.
Υπήρχαν διαθέσιμα κομμάτια σε διάφορα χρώματα με αρχικές τιμές πάνω από 30.000 να δίνονται 26.000 με 27.500.

Η αίσθηση μου ήταν ότι έκαναν ξεστοκάρισμα (περιττού) εξοπλισμού και όχι μηχανών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τα λέμε Βασίλη, οι άπιστοι θωμαδες όμως επιμένουν
[/QUOTE
Καμία σχέση με τις φωτό, πολύ όμορφη απο κοντά, πιο race απο την προηγούμενη
Σκοπός του gs δεν ήταν ποτέ το race .
Ήταν ταξιδιωτικό εργαλείο που φτιάχτηκε να πηγαίνει μακριά και με 2 αναβάτες άνετα .
Ο ανταγωνισμός όμως προκαλεί .
Οπότε!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο σκοπός του GS του πρώτου 80αριού που ήταν βασισμένο σε σπορ στριτ μηχανάκι της πενφέ, ήταν άλλος.
Όσο το τρέξανε Ντακάρ ήταν άλλος.

Και μετά μίλησε η πουλμουριά και η πορτοφόλα για 30 χρόνια, μέχρι που πήγε το μήνυμα ότι "ο 30άρης που είχε πάρει το 1100 και σας πληρώνει ακόμα όπου να'ναι μπαίνει σε κασόνι και πάει μόνιμα στο χώμα, ο σημερινός 30άρης κοιτάζει Ντουκάτι και ΚΤΜ οπότε ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ"

Για το θέμα τιμής δεν κάνουν κάτι ακόμα γιατί τους συντηρεί το Ασιατικό νεοπλουτιστικό κοινό.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
To κοινο της μοτοσυκλετας εχει αλλαξει και ηλικιακα αυξανεται πολυ, οι εποχες που οι νεοτεροι ηθελαν μοτοσυκλετες εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Οι κατασκευαστες συντομα θα βρεθουν αντιμετωποι με το προβλημα που βρεθηκε η χαρλευ, και γυρισμος δεν θα υπαρξει. Το να πουλανε ακριβα απλα μεγιστοποιει το κερδος τους, για οσο αυτο κρατησει. Αξιολογες μηχανολογικα μοτοσυκλετες δεν θα ξαναδουμε, θα βλεπουμε πολυ καλο integration για λιγα χρονια ακομα, προτου τα κλεισουν τα μαγαζια εντελως. Φυσικα αυτο αφορα ολους τους κατασκευαστες.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο σκοπός του GS του πρώτου 80αριού που ήταν βασισμένο σε σπορ στριτ μηχανάκι της πενφέ, ήταν άλλος.
Όσο το τρέξανε Ντακάρ ήταν άλλος.

Και μετά μίλησε η πουλμουριά και η πορτοφόλα για 30 χρόνια, μέχρι που πήγε το μήνυμα ότι "ο 30άρης που είχε πάρει το 1100 και σας πληρώνει ακόμα όπου να'ναι μπαίνει σε κασόνι και πάει μόνιμα στο χώμα, ο σημερινός 30άρης κοιτάζει Ντουκάτι και ΚΤΜ οπότε ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ"

Για το θέμα τιμής δεν κάνουν κάτι ακόμα γιατί τους συντηρεί το Ασιατικό νεοπλουτιστικό κοινό.
Μια σκληρή κυνική τοποθέτηση ειδικά - το Κασονι- μα ...αληθινή θα έλεγα ότι εμπαση περίπτωση στέκει !!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
To κοινο της μοτοσυκλετας εχει αλλαξει και ηλικιακα αυξανεται πολυ, οι εποχες που οι νεοτεροι ηθελαν μοτοσυκλετες εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Οι κατασκευαστες συντομα θα βρεθουν αντιμετωποι με το προβλημα που βρεθηκε η χαρλευ, και γυρισμος δεν θα υπαρξει. Το να πουλανε ακριβα απλα μεγιστοποιει το κερδος τους, για οσο αυτο κρατησει. Αξιολογες μηχανολογικα μοτοσυκλετες δεν θα ξαναδουμε, θα βλεπουμε πολυ καλο integration για λιγα χρονια ακομα, προτου τα κλεισουν τα μαγαζια εντελως. Φυσικα αυτο αφορα ολους τους κατασκευαστες.
Αρκετά δυστοπικό σενάριο και ελπίζω να μην εξελιχθούν έτσι τα πράγματα. Σίγουρα οι μεγάλες πολυεθνικές θα κάνουν τα κουμάντα τους, δεν μπορεί να αφεθούν στην τύχη τους.
Από την άλλη, η εκθετική παρουσία νέων κατασκευαστών και η μείωση υποψηφίων αγοραστών οδηγεί σε αδιέξοδο.
Για να δούμε ...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μείωση στην Ευρώπη
Έχουμε όμως Ινδία και Κίνα περί τα 3 δις βάλε και Πακιστάν ...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μείωση στην Ευρώπη
Έχουμε όμως Ινδία και Κίνα περί τα 3 δις βάλε και Πακιστάν ...
Εκεί όμως η μοτοσικλέτα ακόμα είναι μέσο χρήσης και όχι απόλαυσης, ως επί το πλείστον.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ίσως το κέρδος από τα μικρά να είναι περισσότερο από τα μεγάλα για κάθε μονάδα
Από την άλλη πιστεύετε ότι στις προαναφερόμενες χώρες δεν υπάρχει μεσαία τάξη , νεόπλουτοι κλπ
Δεν είναι αυτές οι χώρες αυτό που νομίζουμε
Βεβαίως υπάρχει φτώχεια μεγάλη αλλά μιλάμε για τεράστιες χώρες
Να αναφέρω και την Ινδονησία ,πλησιάζει τα 250 εκατομμύρια
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Ίσως το κέρδος από τα μικρά να είναι περισσότερο από τα μεγάλα για κάθε μονάδα
Από την άλλη πιστεύετε ότι στις προαναφερόμενες χώρες δεν υπάρχει μεσαία τάξη , νεόπλουτοι κλπ
Δεν είναι αυτές οι χώρες αυτό που νομίζουμε
Βεβαίως υπάρχει φτώχεια μεγάλη αλλά μιλάμε για τεράστιες χώρες
Να αναφέρω και την Ινδονησία ,πλησιάζει τα 700 εκατομμύρια πλας
Μεγαλύτερο ανά μονάδα δεν είναι, αλλά είναι πάρα πολλές οι μονάδες. Το θέμα με τα μικρά που κυκλοφορούν εκεί είναι ότι δεν έχουν και καθόλου σχεδόν κόστος εξέλιξης
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Πληροφορίες λένε ότι ο κυνηγός θα κινηθεί νομικά για αντιγραφή.....μούτρου ....λες να έχει και λειτουργία αυτοκαταστροφής !!


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom