BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ερώτημα τώρα σε εσάς που γνωρίζετε και δεν είστε και φανατικοί.

Στον πίνακα σέρβις που μπήκε πριν, γράφει replacement, relative to the service life of the component.

Αντικατάσταση, σχετική με την... Ωφέλιμη ζωή του προϊόντος να το μετάφρασω; οπότε δεν αλλάζεται υποχρεωτικά στα 80,000 αλλά αν κάποιος οδηγεί νεκροφόρα μπορεί να το κρατήσει πολύ, άλλος που το οδηγεί σαν να είναι κλεμμένο πιο νωρίς (γιατί ελέγχεται κάθε 20).

Ξέρω τι θα λένε οι αντιπρόσωποι, το θέμα είναι τι ισχύει.


Επίσης, ο παλιός καλός άξονας που επισκευάζεται "φτηνά", πόσες επισκευές δέχεται πριν φύγει ανακύκλωση;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παντως ρε παιδια ειναι απορίας άξιο που ολο και περισσοτερο η εταιρια φτυνει τους πελάτες της και οι πωλήσεις - πωλήσεις.
Δηλαδη με ολα αυτα δεν θα έπαιρνα με τιποτα BMW ξανα. Απορω με το μυαλο του κόσμου.
Και δεν ειναι μονο τα gs. Διαβάζω και αστοχίες σε xr.

Θελω να πω οτι παλια έπαιρνες BMW γιατι ηταν συνονυμο της ποιότητας και της αξιοπιστίας.
Τωρα απλα θεωρώ οτι ψωνίζουμε με το τι μας αρεσει στο ματι και μονο μιας και δεν υπαρχουν αξιόπιστα ευρωπαϊκά, με την έννοια του εντελως απροβλημάτιστου.
Για το θέμα ποιότητας και αξιοπιστίας, ανεξάρτητα μάρκας, νομίζω ότι μία απάντηση είναι αυτή:


Γίνεται ένας χαμούλης, και δεν ξέρεις τι αγοράζεις πλέον!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αντικατάσταση, σχετική με την... Ωφέλιμη ζωή του προϊόντος να το μετάφρασω; οπότε δεν αλλάζεται υποχρεωτικά στα 80,000 αλλά αν κάποιος οδηγεί νεκροφόρα μπορεί να το κρατήσει πολύ, άλλος που το οδηγεί σαν να είναι κλεμμένο πιο νωρίς (γιατί ελέγχεται κάθε 20).

Ξέρω τι θα λένε οι αντιπρόσωποι, το θέμα είναι τι ισχύει.


Επίσης, ο παλιός καλός άξονας που επισκευάζεται "φτηνά", πόσες επισκευές δέχεται πριν φύγει ανακύκλωση;
Και το σημερινό 1300, αν το οδηγάς "συνετά" θα κρατήσει πολλά περισσότερα χλμ απ'τα 80χλ που λένε!!!
Αν το πας σαν "κλεμμένο" σίγουρα πολλά λιγότερα.
Το ίδιο ισχύει και για τα προηγούμενα μοντέλα (που όμως αυτά δεν είχαν το 80 σαν "όριο" απ'την εταιρεία)!

Στον "παλιό" άξονα, αν δεν σου πάθουν κάτι τα πολυσφηνα (τρομερά δύσκολο και σπανιότατο θα έλεγα), οι σταυροί (πάνω και κάτω), δεν έχουν "όριο" στο πόσες φορές θα αντικατασταθούν!!!
 
Reactions: sek

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Από τα δυνατά στα πιο αδύναμα και σχετικά καινούρια μοντέλα VFR1200F 170 αλογα, 129Nm ροπή,FJR 1300 140 αλογα, 135 ροπή,VFR Crosstourer 1200 127 άλογα και 126 ροπή,ΧΤ1200Ζ 110 αλογα και 114 ροπή γιατί δεν βγάζουν πρόβλημα με τον άξονα να θέλει αντικατάσταση μα κανένας δεν το οδηγησε σκληρά από αυτούς όλοι όσοι τα πήρανε αυτά για την εκκλησία τα είχανε κάθε Κυριακή; Αν ήθελε η ΒΜW θα εβγαζε αξιόπιστο άξονα και μηχανή , γιατί δεν λέω ότι δεν είναι καλή μηχανή προφανώς είναι για να έχει τετοιες πωλήσεις, Αλλά αφού σου λέει πουλάω και έτσι γιατί να ασχοληθώ ασε που θα τα παίρνω από νέους ιδιοκτήτες παλιούς ιδιοκτήτες κτλπ κτλπ και έτσι ένα GS σε βάθος χρόνου θα έχει στοιχίσει 2 και 3 φορές αναλόγως τα χλμ που θα έχει κάνει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το τ1200 οι φήμες λένε ότι ο Νικ Σάντερς του έκανε στην μαμά του ότι έκανε ο χαρακτήρας του Παπακαλιάτη και ότι του έμεινε από μετάδοση αλλά η μαφία της γιαμαχα είναι πιο κρυφή από της Χόντα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ερώτημα τώρα σε εσάς που γνωρίζετε και δεν είστε και φανατικοί.

Στον πίνακα σέρβις που μπήκε πριν, γράφει replacement, relative to the service life of the component.

Αντικατάσταση, σχετική με την... Ωφέλιμη ζωή του προϊόντος να το μετάφρασω; οπότε δεν αλλάζεται υποχρεωτικά στα 80,000 αλλά αν κάποιος οδηγεί νεκροφόρα μπορεί να το κρατήσει πολύ, άλλος που το οδηγεί σαν να είναι κλεμμένο πιο νωρίς (γιατί ελέγχεται κάθε 20).

Ξέρω τι θα λένε οι αντιπρόσωποι, το θέμα είναι τι ισχύει.


Επίσης, ο παλιός καλός άξονας που επισκευάζεται "φτηνά", πόσες επισκευές δέχεται πριν φύγει ανακύκλωση;
Όλοι επισκευάζονται, λογικά και αυτός του 1300 ίδια τεχνολογία θα έχει. Αν συντηρείται τακτικά δηλαδή κάθε 20.000-40.000 βγάλσιμο, καθάρισμα και γρασσαρισμα με ειδικό γράσο το οποίο είναι ακριβό αλλά θαυματουργό θα αντέξει. Αυτό δεν χρειάζεται να γίνεται σε συνεργείο. Αν παίζει και χώμα αυτό πρέπει να γίνεται τακτικά.

Απλά το ειδικό συνεργείο θα καταλάβει αν έχει θέμα ο άξονας.

Θέλει και πιο smooth οδήγηση, δηλαδή όχι απότομα κατεβάσματα τα οποία ταλαιπωρούν και τις μοτοσυκλέτες με αλυσίδα, όχι παρατεταμένες τελικές φορτωμένο και δικαβαλο κτλ.

Στην τελική όμως, έσκασες 25.000+ για την αγορά, το ξεσκίζεις και στο σέρβις πληρώνεις κάτι πολύ παραπάνω αλλά τουλάχιστον θα το έχεις χαρεί.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο νέος άξονας λόγω θέσης ταλαιπωρείται πολύ λιγότερο, μικρότερη γωνία στροφής.

Ο νέος συμπλέκτης επίσης βοηθάει.

Το 80 μπορεί να είναι υπερβολή.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Η BMW ξέρει πολύ καλά,ίσως καλύτερα από τους υπόλοιπους, ότι το κέρδος της είναι μεγαλύτερο αν στα 3-5 χρόνια κάνεις "ανταλλαγή" με το νέο μοντέλο(ή ακόμα και με XR) ,και ταυτόχρονα έχει και το παλιό σου για αλλαγή /επισκευή αξονα από τον καινούργιο ιδιοκτήτη ,που το πιο πιθανό έχει ξαναπουλησει η ίδια μέσω της "ανταλλαγης". Με τις τιμές των ΜΤΧ στα ύψη και την ποιότητα συνολικά των gs δεν έχει να φοβάται τίποτα ,όσο βγάζει νέα μοντέλα τόσο θα πουλάει. Η πιστότητα των πελατών της είναι κάτι το αδιαμφισβητητο και αυτό φαίνεται απο τις προπαραγγελιες των 1300 και των "μεταχειρισμένων" 1250 που εμφανίζονται στους dealers με 1000 έως 5000χλμ ,καινούργια μηχανάκια δλδ.



Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μόνο που είχε 1250, δεν είναι το πρώτο του. Είναι ένας από τους πολλούς που λένε ότι είναι "άλλο" μηχανάκι.
 

Eliaskat

Μέλος
Όνομα
Elias
Μοτό
GS 1250ADV
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
715 ποστ μετα και ακόμα περιμένουμε μια λεπτομέρεια για το 1400
Οι τελευταία χώρα στην Ευρώπη χωρίς τιμή Άφρικα. Μείνετε στα τσικεν γουινγκς σας τα σάπια παρακαλώ.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Οι τελευταία χώρα στην Ευρώπη χωρίς τιμή Άφρικα. Μείνετε στα τσικεν γουινγκς σας τα σάπια παρακαλώ.
θα δει αν υπάρχει κινητικότητα για το GS 1300 και μετα θα ρίξει και αυτή στο ψαχνό
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τοπ 25 των πρώτων εννέα μηνών μαρτυράει πολλά. Μάντεψε ποιό μοντέλο λείπει.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Οι τελευταία χώρα στην Ευρώπη χωρίς τιμή Άφρικα. Μείνετε στα τσικεν γουινγκς σας τα σάπια παρακαλώ.
Με πια συμβαδίζουμε στο περίπου ξέρουμε ;;; Μου είπε ένας με τις Ιταλίας , ισχύει ;
 
Top Bottom