Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το βράδυ αυτάΜια αύρα...πιο καλα
Το βράδυ αυτάΜια αύρα...πιο καλα
Και τα πιο παλια, δεν είχαν δυνατό υποπλαίσιο. Αναφέρομαι σε 1100 και 1150 που κόβουν σχετικά εύκολα πίσω υποπλαίσιο αν φορτωθούν μαλακισμένα και αρκετά πίσω. Θεωρώ θα έχει βελτιωθεί, πάνε και 20 χρόνια και βάλε απο τότε.Βλέπωντας το γυμνό, αναρωτιέμαι αν είναι τόσο ανθεκτικό όσο το προηγούμενο και ειδικά αν φορτώνεται σε τέτοιο βαθμό με το νέο υποπλαίσιο
πιπέριΚαι τα πιο παλια, δεν είχαν δυνατό υποπλαίσιο. Αναφέρομαι σε 1100 και 1150 που κόβουν σχετικά εύκολα πίσω υποπλαίσιο αν φορτωθούν μαλακισμένα και αρκετά πίσω. Θεωρώ θα έχει βελτιωθεί, πάνε και 20 χρόνια και βάλε απο τότε.
Τα είχε κάνει και ο Ρίμαν αν θυμάμαι καλά, γενικώς δεν είναι κάτι πρωτότυπο και δεν έχει και πρακτική αξία πέραν της διαφήμισης. Τι α κανς.Όταν τα έκανε αυτά η γιαμαχα με τον τάρες η Γερμανοί κοιμοσαντε τον ύπνο του δικαίου.
Πάντως μέχρι τα 5800 έχει σίγουρα δρόμο που ανέβαινει αγροτικό.Σε μία αποστολή πολύ μεγάλης δυσκολίας ενεπλάκησαν η BMW Motorrad και η κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών Metzeler, με στόχο την κατάκτηση των υψών στην έρημο Ατακάμα της Χιλής. Με έναν στόλο από R 1300 GS, εξοπλισμένες με τα ελαστικά Metzeler Karoo 4, η ομάδα που ανέλαβε την αποστολή ξεκίνησε μια αναρρίχηση η οποία ολοκληρώθηκε στα 6.006 μέτρα, στην βόρεια πλευρά του Nevado Ojos de Salado, του υψηλότερου ενεργού ηφαιστείου στον κόσμο, μέσα σε 19 ώρες και 22 λεπτά.
Έχει ο μπάρμπας μου μια McCulloch με φιλτρο πρόγραμμα εξάτμιση που κάνει ίδιο ήχο όταν ροπιάζει στο γκαζόν. Εργαλείο!
Και τις γυναίκεςοι εταιρείες έχουν στο νου τους πλέον ολοένα και περισσότερο τους Κινέζους ως καταναλωτές