Σαν το 310gs με boxer ειναι
Εγώ βλέπω κατι καινουργιο σαν σχέδιο και αυτός είναι ο λόγος που ξενίζει.
Σα να είναι πιο compact από το προηγούμενο.
Αν δεις ότι ο αναβάτης με το κόκκινο έχει κάτσει στην σέλα του συνεπιβάτη και το πόδι του είναι 90 μοίρες ενώ με το άλλο πατάει κάτω και η κνήμη έχει κλίση προς τα εμπρός άρα το πόδι είναι χαλαρό, είναι ένα τέραστιο WTF. R1300GS, built to take Frodo to the epic trip through Mordor. (σταυρωμένα δάχτυλα να χωράνε και φυσιολογικοί άνθρωποι επάνω).Σα να είναι πιο compact από το προηγούμενο.
Αν έβαζε κανονικό πηρούνι, θα έχανε τους παραδοσιακούς πελάτες.Σα να είναι πιο compact από το προηγούμενο.
Το φανάρι είναι περίεργο αλλά κλάϊν. Η ζελατίνα είναι πολύ μικρή σε όσα βάλατε φωτογραφίες άρα μάλλον με αυτή θα κυκλοφορήσει.
(Θα ήταν ωραία μαγκιά να έβαζαν ένα κανονικό πιρούνι . Αυτό θα ήταν μια σημαντική αλλαγή)
Για να δούμε πόσο θα κοστίζει...
Κουβεντούλα να γίνεται.. Άλλωστε το έχουν εξελίξει πολύ και προφανώς θα δουλεύει ωραία.Αν έβαζε κανονικό πηρούνι, θα έχανε τους παραδοσιακούς πελάτες.
Εχεις δικιοΚουβεντούλα να γίνεται.. Άλλωστε το έχουν εξελίξει πολύ και προφανώς θα δουλεύει ωραία.
Θα μπορούσαν να το βγάλουν κανονικά με telelever και στην έκδοση ράλι να έβαζαν ένα καλό usd με τις ανάλογες αλλαγές στο πλαίσιο. Βέβαια η τιμή θα πήγαινε πολύ πάνω όπως έκανε με το hp2.
Το έκανε στο rs και πήγε καλά σε πωλήσεις και οι κριτικές του ειδικού τύπου για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ καλές.
Αν το πλάσαρε σωστά στην αγορά το ικανότατο αν μη τι άλλο τμήμα marketing, θα πήγαινε καλά πιστεύω. Και θα κέρδιζε πελάτες που τους τρομάζει το telelever.
Μπορείς να κάνεις και αλλιώς;;;Τι να σχολιάσουμε για φανάρι εμείς με τα τουαρεγκ , δεν μας παίρνει
Πλάκα πλάκα το δικό μου το Έχω συνηθίσει και μαρεσει τώρα .. λολ
Ότι δεν μπορεί να αποφύγεις , απόλαυσε το που λέειΜπορείς να κάνεις και αλλιώς;;;