Δεν θέλω σπορ λάστιχο, είναι η μόνιμη συζήτηση από τον καιρό του bandit ακόμα. Αφού οδηγώ κοτέιν ταξί λεωφορείο, προτιμώ τον τουρίστα.Ότι πεις
Σκέψου όμως ότι χάνεις ποιότητα κύλισης .....τουριστική αλλά ποιότηταΔεν θέλω σπορ λάστιχο, είναι η μόνιμη συζήτηση από τον καιρό του bandit ακόμα. Αφού οδηγώ κοτέιν ταξί λεωφορείο, προτιμώ τον τουρίστα.
Από ότι έχω καταλάβει ....μάλλον.Ποιότητα κύλισης έχει το σπορ λάστιχο καλύτερη από το τουριστικό;
Ναι.....γιατί κάποιοι άλλοι οδηγούν racingοδηγώ κοτέιν ταξί λεωφορείο
Έχει και τέτοιους, ναι, τέρμα τα λάστιχα σε κάθε βόλτα κλπ. Χαρά στο κουράγιο τους.Ναι.....γιατί κάποιοι άλλοι οδηγούν racing
Το συζήτησα με λαστιχάδικο αυτό. Μια πιθανή εξήγηση ότι τα σπορ λάστιχα είναι πιο εύκαμπτα γιατί θεωρητικά είναι για πιο ελαφριά μηχανάκια.Από ότι έχω καταλάβει ....μάλλον.
Ιδίως το diablo που έχω τώρα είναι απίστευτα ήσυχο και χωρίς τον παραμικρό κραδασμό.
Όλα τα λάστιχα στο xr αντέχουν γύρω στις 7-8000 χλμ, οδηγώντας το σαν σπορ μηχανάκι.Σαν χιλιόμετρα πάντως υπολείπονται πολύ των τουριστικών, τα σπορ.για μένα οποίος δεν οδηγάει με τη ταυτότητα στο στόμα και κάνει το τουρίστα βάζει τουριστικό,κάποιο σχετικά μαλακό να έχει και καλό κράτημα όπως πχ το dunlop
Είναι πρακτικά αδύνατο η σκληρή γόμα να βγάζει τα ίδια χλμ με τη μαλακή ανεξαρτήτως οδήγησης. Ειδικά στη καταπόνηση του ελαστικού στο δικά βάλουμε στην εθνική η διαφορά είναι μεγάλη.ανεξαρτητως μηχανής. Και μην μου πεις για άλογα γιατί οδηγαγαμε τα ίδια άλογα χωρίς ηλεκτρονικά πριν χρόνια που όλο κάτι σώζουν από το λάστιχο και πάντα βγάζανε 3-4κ παραπάνω.Όλα τα λάστιχα στο xr αντέχουν γύρω στις 7-8000 χλμ, οδηγώντας το σαν σπορ μηχανάκι.
Δεν κερδίζεις κάτι βάζοντας τουριστικό λάστιχο, απλά χάνεις την τελειότητα των sport
Και όμως .. τα ηλεκτρονικά τα τρώνε.Είναι πρακτικά αδύνατο η σκληρή γόμα να βγάζει τα ίδια χλμ με τη μαλακή ανεξαρτήτως οδήγησης. Ειδικά στη καταπόνηση του ελαστικού στο δικά βάλουμε στην εθνική η διαφορά είναι μεγάλη.ανεξαρτητως μηχανής. Και μην μου πεις για άλογα γιατί οδηγαγαμε τα ίδια άλογα χωρίς ηλεκτρονικά πριν χρόνια που όλο κάτι σώζουν από το λάστιχο και πάντα βγάζανε 3-4κ παραπάνω.
Αν με ρωτάς τι θα έβαζα εννοείται ένα σπορ λάστιχο κ ας αλλάζω κάθε 6/7 κ γιατί τόσο κράταγε το πίσω.
Roadsmart 3.Γιάννη από περιέργεια,ποιο Dunlop έβαλες και πόσα χλμ έβγαλε?
Έχει βγάλει κάτι καλά contiRoadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.
Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)
Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
Έχουν ξεφύγει οι τιμές. Άσε τα μετζελερ και βάλε το καινούργιο roadsmartRoadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.
Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)
Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
Μακριά από τα metzeler...τα φορούσε όταν το πήρα.Roadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.
Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)
Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
Για να μην αναλωθούμε σε ατέρμονες αναλύσεις που ξέρουμε πως δεν θα βγάλουν κάπου. Εμένα η εμπειρία μου απο 15 χρόνια με μοτοσυκλετες 17 ροδα έδειξε πως τα SS βγάζουν περίπου 30% λιγότερα χλμ σε ίδιες συνθήκες απο τα τουριστικά. Μια ερώτηση έχω μόνο. Θες να μου εξηγήσεις γιατί δεν θες να δοκιμάσεις ένα λάστιχο όπως το Mutant που το έβγαλε η DUNLOP εξειδικευμένα για το δικό σου μηχανακι και προτιμάς να βαλεις ένα λάστιχο που εξελίχθηκε για μηχανές όπως R1, GSXR1000, Speed triple Κλπ. Μοτοσυκλέτες με διαφορετικά οδικά χαρακτηριστικά, διαφορετική γεωμετρία, διαφορετικό βάρος. Δεν ξέρω τελικά αν θα σε ικανοποιήσει 100% αλλά η DUNLOP ξόδεψε πόρους και R&D για να εξελίξει ένα λάστιχο πάνω στο μηχανακι σου. Αυτό δεν είναι άξιο σκέψης?Πώς γίνεται και πας στοίχημα βρε Βαγγέλη σε κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει?
Τα pilot στην χοντρή με το ζόρι μου έβγαζαν 10000 χλμ.
Μιλαω για την χρήση που κάνουν αυτές οι μηχανές.....δικαβαλα φορτωμένα μεγάλα ταξίδια
Αν είναι να γυρίζουμε εδώ μέσα γύρω γύρω όλοι....ίσως και να βγάζουν παραπάνω