BMW S1000XR(F?) ... τι να λεμε τωρα!... Funbike!

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ότι πεις
Δεν θέλω σπορ λάστιχο, είναι η μόνιμη συζήτηση από τον καιρό του bandit ακόμα. Αφού οδηγώ κοτέιν ταξί λεωφορείο, προτιμώ τον τουρίστα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θέλω σπορ λάστιχο, είναι η μόνιμη συζήτηση από τον καιρό του bandit ακόμα. Αφού οδηγώ κοτέιν ταξί λεωφορείο, προτιμώ τον τουρίστα.
Σκέψου όμως ότι χάνεις ποιότητα κύλισης .....τουριστική αλλά ποιότητα
Αφού η αντοχή είναι ίδια νομίζω πρέπει να το δεις
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποιότητα κύλισης έχει το σπορ λάστιχο καλύτερη από το τουριστικό;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ποιότητα κύλισης έχει το σπορ λάστιχο καλύτερη από το τουριστικό;
Από ότι έχω καταλάβει ....μάλλον.
Ιδίως το diablo που έχω τώρα είναι απίστευτα ήσυχο και χωρίς τον παραμικρό κραδασμό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι.....γιατί κάποιοι άλλοι οδηγούν racing
Έχει και τέτοιους, ναι, τέρμα τα λάστιχα σε κάθε βόλτα κλπ. Χαρά στο κουράγιο τους.


Από ότι έχω καταλάβει ....μάλλον.
Ιδίως το diablo που έχω τώρα είναι απίστευτα ήσυχο και χωρίς τον παραμικρό κραδασμό.
Το συζήτησα με λαστιχάδικο αυτό. Μια πιθανή εξήγηση ότι τα σπορ λάστιχα είναι πιο εύκαμπτα γιατί θεωρητικά είναι για πιο ελαφριά μηχανάκια.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σαν χιλιόμετρα πάντως υπολείπονται πολύ των τουριστικών, τα σπορ.για μένα οποίος δεν οδηγάει με τη ταυτότητα στο στόμα και κάνει το τουρίστα βάζει τουριστικό,κάποιο σχετικά μαλακό να έχει και καλό κράτημα όπως πχ το dunlop
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σαν χιλιόμετρα πάντως υπολείπονται πολύ των τουριστικών, τα σπορ.για μένα οποίος δεν οδηγάει με τη ταυτότητα στο στόμα και κάνει το τουρίστα βάζει τουριστικό,κάποιο σχετικά μαλακό να έχει και καλό κράτημα όπως πχ το dunlop
Όλα τα λάστιχα στο xr αντέχουν γύρω στις 7-8000 χλμ, οδηγώντας το σαν σπορ μηχανάκι.
Δεν κερδίζεις κάτι βάζοντας τουριστικό λάστιχο, απλά χάνεις την τελειότητα των sport
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Όλα τα λάστιχα στο xr αντέχουν γύρω στις 7-8000 χλμ, οδηγώντας το σαν σπορ μηχανάκι.
Δεν κερδίζεις κάτι βάζοντας τουριστικό λάστιχο, απλά χάνεις την τελειότητα των sport
Είναι πρακτικά αδύνατο η σκληρή γόμα να βγάζει τα ίδια χλμ με τη μαλακή ανεξαρτήτως οδήγησης. Ειδικά στη καταπόνηση του ελαστικού στο δικά βάλουμε στην εθνική η διαφορά είναι μεγάλη.ανεξαρτητως μηχανής. Και μην μου πεις για άλογα γιατί οδηγαγαμε τα ίδια άλογα χωρίς ηλεκτρονικά πριν χρόνια που όλο κάτι σώζουν από το λάστιχο και πάντα βγάζανε 3-4κ παραπάνω.
Αν με ρωτάς τι θα έβαζα εννοείται ένα σπορ λάστιχο κ ας αλλάζω κάθε 6/7 κ γιατί τόσο κράταγε το πίσω.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Γιάννη από περιέργεια,ποιο Dunlop έβαλες και πόσα χλμ έβγαλε?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι πρακτικά αδύνατο η σκληρή γόμα να βγάζει τα ίδια χλμ με τη μαλακή ανεξαρτήτως οδήγησης. Ειδικά στη καταπόνηση του ελαστικού στο δικά βάλουμε στην εθνική η διαφορά είναι μεγάλη.ανεξαρτητως μηχανής. Και μην μου πεις για άλογα γιατί οδηγαγαμε τα ίδια άλογα χωρίς ηλεκτρονικά πριν χρόνια που όλο κάτι σώζουν από το λάστιχο και πάντα βγάζανε 3-4κ παραπάνω.
Αν με ρωτάς τι θα έβαζα εννοείται ένα σπορ λάστιχο κ ας αλλάζω κάθε 6/7 κ γιατί τόσο κράταγε το πίσω.
Και όμως .. τα ηλεκτρονικά τα τρώνε.
Μην συγκρίνεις τα παλια με ότι συμβαίνει τώρα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη από περιέργεια,ποιο Dunlop έβαλες και πόσα χλμ έβγαλε?
Roadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.

Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)

Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Roadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.

Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)

Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
Έχει βγάλει κάτι καλά conti
Τα επόμενα μου
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Roadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.

Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)

Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
Έχουν ξεφύγει οι τιμές. Άσε τα μετζελερ και βάλε το καινούργιο roadsmart
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Roadsmart 3.
Μπήκε στις 38000, τώρα έχει 46000 και θεωρητικά έχει ακόμα 2000 για να φτάσει δείκτη, έχει σκαλοπάτι λόγω Εθνικής οδού, λέω να βάλω τα 4.

Βέβαια αυτά μπήκαν Αύγουστο 22 στα 290 και τώρα μου λένε 380 ή 375 για μετζελερ κάτι με 01 στο όνομα. (Edit, τα roadtec 01)

Θα ρωτήσω και σε άλλο μαγαζί γιατί λίγο σοκ.
Μακριά από τα metzeler...τα φορούσε όταν το πήρα.
Μανταρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ η DUNLOP έχει κάνει ολόκληρη εξέλιξη σε ελαστικά Hypersport-Crossover για μηχανές ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ όπως το MULTISTRADA, S1000XR που φαίνονται το ιδανικό λάστιχο για Ελληνικές ειδικά συνθήκες και τους δρόμους μας, με τις υγρασίες, τις κακοτεχνίες και τις μεταβλητές συνθήκες οδοστρώματος και θερμοκρασιών, δεν το περιλαμβάνετε στην συζήτηση.

Ο Κώστας βάζει ένα λάστιχο που το εξέλιξαν πάνω σε GSXR1000 και R1, ο Αμυρού σκέφτεται ορθά λέει θα βάλω ένα τουριστικό αφού δεν το βάζω μαρσπιέ στις στροφές αλλά πάει σε λάστιχο με αρκετά σκληρό σκελετό ενδεχομένως και η DUNLOP Μάλλον τσάμπα δίνει λεφτά και εξελίσσει λάστιχα για τα Hyper Touring τύπου XR αφού ο καθένας κάνει του κεφαλιού του.

Ένα Supersport λάστιχο στο XR πες βγάζει 7-8000km, ένα τουριστικό τύπου Pilot Road 6 πχ ένα εξαιρετικό λάστιχο και με υψηλή απόδοση ως Michelin σε νερά υγρασίες βγάζει σίγουρα 11-12.000km σε ένα S1000XR (Κώστα αν θες το πάω και στοίχημα!!) χωρίς ένας μέσος οδηγός να του λείψει πρόσφυση στο 99.9% των περιπτώσεων και όπως το βλέπω το mutant γεφυρώνει τους δύο κόσμους και λογικά θα έχει μια χιλιομετρική απόδοση κάπου στη μέση.

Μάλιστα είναι τόσο στοχευμένη η εξέλιξη του συγκεκριμένου ελαστικού σε μοτοσυκλέτες όπως το XR που το χρησιμοποιούν άμεσα στην καμπάνια τους.


Τώρα όσο αφορά τις διαφορές ένός Supersport ελαστικού με ένα τουριστικό αυτά δεν περιορίζονται στην πρόσφυση στο βρεγμένο. Έχουν άλλη φιλοσοφία στην κατασκευή απο τον σκελετό κιόλας. τα τουριστικά έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης και ευθυβολία στην εθνική, δεν αλλοιώνουν τα οδικά χαρακτηριστικά τους στο φόρτωμα και έχουν σαφώς καλύτερη απόδοση σε πολλές περιπτώσεις στο βρεγμένο λόγω προσανατολισμού (Silica-Carbon-πυρίτιο αναλογία)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πώς γίνεται και πας στοίχημα βρε Βαγγέλη σε κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει?
Τα pilot στην χοντρή με το ζόρι μου έβγαζαν 10000 χλμ.
Μιλαω για την χρήση που κάνουν αυτές οι μηχανές.....δικαβαλα φορτωμένα μεγάλα ταξίδια

Αν είναι να γυρίζουμε εδώ μέσα γύρω γύρω όλοι....ίσως και να βγάζουν παραπάνω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πώς γίνεται και πας στοίχημα βρε Βαγγέλη σε κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει?
Τα pilot στην χοντρή με το ζόρι μου έβγαζαν 10000 χλμ.
Μιλαω για την χρήση που κάνουν αυτές οι μηχανές.....δικαβαλα φορτωμένα μεγάλα ταξίδια

Αν είναι να γυρίζουμε εδώ μέσα γύρω γύρω όλοι....ίσως και να βγάζουν παραπάνω
Για να μην αναλωθούμε σε ατέρμονες αναλύσεις που ξέρουμε πως δεν θα βγάλουν κάπου. Εμένα η εμπειρία μου απο 15 χρόνια με μοτοσυκλετες 17 ροδα έδειξε πως τα SS βγάζουν περίπου 30% λιγότερα χλμ σε ίδιες συνθήκες απο τα τουριστικά. Μια ερώτηση έχω μόνο. Θες να μου εξηγήσεις γιατί δεν θες να δοκιμάσεις ένα λάστιχο όπως το Mutant που το έβγαλε η DUNLOP εξειδικευμένα για το δικό σου μηχανακι και προτιμάς να βαλεις ένα λάστιχο που εξελίχθηκε για μηχανές όπως R1, GSXR1000, Speed triple Κλπ. Μοτοσυκλέτες με διαφορετικά οδικά χαρακτηριστικά, διαφορετική γεωμετρία, διαφορετικό βάρος. Δεν ξέρω τελικά αν θα σε ικανοποιήσει 100% αλλά η DUNLOP ξόδεψε πόρους και R&D για να εξελίξει ένα λάστιχο πάνω στο μηχανακι σου. Αυτό δεν είναι άξιο σκέψης?
 
Top Bottom