Οι βαλβίδες εντός ορίων και οι εκκεντροφόροι καθαροί, μία ανησυχία την είχα, ήταν καθαρό και το φίλτρο αέρα σχετικά. Εντυπωσιακά τα καβαλέτα εκκεντροφόρων σε μέγεθος. Μπήκα στον πειρασμό να του πω να βγάλει τις τρομπέτες από την εισαγωγή αλλά επικράτησε η λογική, δεν χρειάζεται άλλη δύναμη στα κόκκινα.
Το άσχημο είναι το πόση βρωμιά μαζεύεται εκεί μέσα στον χώρο του μοτέρ που αν δεν βγάλεις τα πάντα δεν καθαρίζει όπως είναι στριμωγμένα όλα και δεν βγαίνουν εύκολα τα πάντα.
Μπουζί περιέργως καθαρά και με σωστή (γκρι και κυλινδρική, όχι κώνο) ακίδα. Στο fazer μία φορά τα άφησα τόσο από αμέλεια και αφραγκια και είχαν λιώσει.
Το αυτόματο φρένο πίσω έχει φάει το τακάκι.
Ξηλώθηκε ότι έξτρα βρέθηκε από παρέμβαση προηγούμενη, μπήκε καινούργιο λαστιχάκι/στοπ πλευρικού σταντ, θα αλλάξει και το ένα πίσω φλας που δουλεύει μισό. Μπήκα στον πειρασμό για Κινέζο αλλά...
Το άσχημο είναι ότι θα μείνει μέσα για την επισκευή στο μπροστινό, δεν θυμάμαι να έχω μείνει άλλη φορά "μέσα", ένα μηχανάκι ίσον κανένα τελικά.
Juohmaru! Παπουτσας (σήμερα έμαθα ότι είναι δύο) θα τα πάρει αύριο θα τα φέρει μεθαύριο, οπότε εκτός απροόπτου Παρασκευή. Τώρα έχω την απορία γιατί στα βίντεο που είδα στο YouTube δείχνει ότι αλλάζεται το καλάμι με απλή μέγγενη και ένα κατσαβίδι για μοχλό να ξεβιδωσει, από το συνεργείο λένε θέλει κάποιου τύπου πρέσα/εργαλείο πιο ειδικό.
Άντε να δούμε...