Τα παιδιά από την Πάτρα ήταν γρήγορα.
Η διαφορά σε μέγεθος όντως είναι μικρή, μετά το πάθημα με την puig ο μύθος της ψηλής ζελατίνας κατέρρευσε εκκωφαντικά, περίπου σαν την τύρβη από υποπίεση που δημιουργούσε.
Καλλιτεχνική αξία μηδέν, αλλά μια ιδέα για την διαφορά μεγέθους (ακριβώς όπως τα έλεγε το διάγραμμα, σοκ ειλικρίνεια) την δίνει η φωτό.
Να προσθέσω το εξής: Η στοκ ζελατίνα κρατιέται από δύο πλαστικά μπράτσα με τα οποία έχει δυνατότητα εύκολα, ακόμα και εν κινήσει ως κάποια ταχύτητα, να αλλάξει θέση ψηλά/χαμηλά. Στην ψηλή θέση κάνει κακή τύρβη στο κράνος (είπαμε είναι υποκειμενικό αυτό) οπότε την άφηνα πάντα χαμηλά. Σε βροχή το ψηλά και προστατευμένος/χαμηλά και ήσυχος ήταν ανάλογο των κεφιών και της ταχύτητας, αν πας σχετικά αργά ενοχλεί λιγότερο προφανώς οπότε επιλέγεις την προστασία.
Η puig λοιπόν είχε σχήμα "κεφάλι μάνας άλιεν" και έκανε δουλίτσα σε σχέση με την ανεμοπίεση στο σώμα με αντάλλαγμα θόρυβο που μετά από μία ή δύο μεγάλες βόλτες αποφάσισα ότι δεν αξίζει τον κόπο, φαντάζομαι και ο αρχικός της ιδιοκτήτης κάπως έτσι ένιωσε και την ξεφορτώθηκε. Επιπροσθέτως προκαλούσε μιά έντονη ταλάντωση στα μπράτσα, τα οποία είναι και σχετικά ευαίσθητα.
Η Ζ-τεκνικ λοιπόν έχει έναν μεταλλικό σκελετό μέσα, ο οποίος βιδώνει στις μαμά θέσεις με τις μαμά βίδες και φέρνει την νέα ζελατίνα σε λίγο πιο έξω/λίγο πιο όρθια θέση, διατηρείται η δυνατότητα των θέσεων ψηλά/χαμηλά και δένονται τα μπράτσα μεταξύ τους οπότε είναι πιο στιβαρή η στήριξη.
Δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι στην ιδέα του να βγω βόλτα τώρα για δοκιμή λόγω καιρού. Το μηχανάκι θέλει πλύσιμο έτσι και αλλιώς γιατί και λάσπη έχει επάνω και μυγάκια, όχι το λέω μήπως κάποιος έχει λερώσει ιταλοαυστριακογερμανικά κατασκευάσματα και ψήνεται για double date στον ψυχοπαθή με το σφουγγάρι κάποια στιγμή.