CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλησπερα Γιωργο και καλοταξιδο το καινουργιο μοτορι .
Μπορουμε να τα ενοποιησουμε ολα σε ενα , εγω δεν εχω προβλημα !!!
Tnx! Ας τα αφησουμε ετσι, αυτο εδω ειναι πιο πολυ για ταξιδιωτικο εξοπλισμο, το αλλο πιο γενικο για εντυπωσεις, θεματα, συντηρηση κλπ.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κωνσταντινε, υπαρχει σχεδον το ιδιο και αλουμινενιο για μικροτερο βαρος αλλα κανει €100:
http://shop.sw-motech.com/en/4052572037997.htm

Δηλ €30 παραπανω απο το σιδερενιο, ουσιαστικα οσα και ο ανταπτορας της Givi monokey:
http://shop.sw-motech.com/en/4052572004456.htm
http://shop.sw-motech.com/en/4052572037997.htm
Εχω τετοια αλουμινενια "ουρα" στo VFR και ειναι εξαιρετικης ποιοτητας/αντοχης.
Εβαλα το μεταλλικό γιατί μόνο σε αυτο θα μπορουσα να βάλω κατ'ευθιαν τα δυο " πιν "
Και το κλείδωμα του monokey και όχι το πλαστικό πιάτο που μπαίνει πάνω στην αλουμινίου . Αυτο ήθελα να αποφύγω και γινόταν μόνο με το μεταλλικό .
Η διαφορά στο βάρος ήταν μικρή γιατί τα είχα και τα δυο στα χέρια μου πριν αποφασίσω πιο να παρω και πιο σύστημα να ακολουθήσω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εβαλα το μεταλλικό γιατί μόνο σε αυτο θα μπορουσα να βάλω κατ'ευθιαν τα δυο " πιν "
Και το κλείδωμα του monokey και όχι το πλαστικό πιάτο που μπαίνει πάνω στην αλουμινίου . Αυτο ήθελα να αποφύγω και γινόταν μόνο με το μεταλλικό .
Η διαφορά στο βάρος ήταν μικρή γιατί τα είχα και τα δυο στα χέρια μου πριν αποφασίσω πιο να παρω και πιο σύστημα να ακολουθήσω
Πολυ καλη πληροφορια αυτη :ok: ισως λοιπον βαλω κι'εγω το ιδιο. Αν και δε βαζω ποτε πισω βαλιτσα στα ταξιδια, οταν αγορασα το δευτερο Transalp για commuting ειχε πανω μια Givi Ε45 και με εχει βολεψει πολυ καθε μερα στη δουλεια και στο supermarket, οποτε αν μπαινουν τα δυο pin του monokey κατ'ευθειαν πανω ισως παρω κι'εγω αυτη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και σημερα εκανα την τελευταια προσθηκη , εβαλα τα pirelli scorpion mt 90 at που του ταιριαζουν γαντι για το χειμωνα και για αυτα που θελω να κανω εγω.
Μαλακο λαστιχο , καλο στη βροχη και στον πατημενο χωματοδρομο , θα τα παει μια χαρα . Οσοι εχουν ktm 9χ0 ξερουν.
Τελεια επιλογη, λενε πολλοι οτι τα μαμισια Dunlop Trailmax γλυστρανε στο βρεγμενο, ας το κουβεντιαζουμε αυτο στο αλλο πιο γενικο θεμα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
θερμαινομενα το σκευτομαι , γκριπ ή γαντια ?
Επειδή διαβάζω για την Άφρικα στο φέισμπουκ και σε ξένα φόρουμς, να σου πω ότι εξυμνούν τα θερμαινόμενα γκριπς της Oxford (touring model).
Είναι με 5 σκάλες :eek: και σε φυσιολογική τιμή (100 euro).


 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ναι , ερχετε χωρις , το εβαλα μιας και ειναι απαραιτητο για να φορτωθει σωστα η μηχανη , η ακομα καλυτερα αμα παθεις κανενα φουιτ (λαστιχο)
Σωστο, σε μενα το κεντρικο σταντ ητανε δωρο στην ηδη χαμηλομενη τιμη αγορας :ok:


Κατι αλλο Κωστα, οι χουφτες ειναι της πλακας απο πλευρας αντοχης και θα σπασουν στο πρωτο σοβαρο πεσιμο. Στα ξενα φορουμ εξυμνουν τις Barkbusters, εγω εχω σκοπο να βαλω τις Motech Kobra που φτιαχνονται για τη Motech απο την Barkbusters και ειναι πιο κομψες και παρομοιες σε στυλ με τις μαμισιες:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Κάγκελα προστασίας HEPCO BECKER....είναι αρκετά ενισχυμενα και προστατεύουν καλύτερα χαμηλά κινητήρα και dct.
Είναι λίγο μπελάς στο βαλσιμο (πρέπει να ξέκουμπωσει η εξάτμιση) και όταν αλλάζει φίλτρο το DCT πρέπει να χαλαρωσει το κάτω κάγκελο.
https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/tankschutzbuegel-schwarz.html

TANKBAG...
Δεν είδα να λέει για το δικό σου, μοντέλο όμως είναι ρυθμιζόμενα.. Από ποιότητα είναι κορυφή μαζί και η τιμή.
http://www.enduristan.com/en/products/sandstorm-tankbags/sandstorm-3e-tankbag.html

επίσης...Famsa γιατί είναι πολύ καλό ποιοτικά...
http://www.windingroads.co.uk/shop/product.php/1380/honda-africa-twintank-bag

επίσης...Altrider γιατί είναι πλήρως αδιάβροχο και καλή ποιότητα...
http://www.altrider.eu/altrider-hemisphere-tank-bag/pid/1329/cid/1


θερμαινόμενα γκριπς της Oxford...
http://upsidedown.gr/motorbikes/moto-accessories/grips/oxford-hotgrips-premium-adventure
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ένα απο τα επόμενα βήματα ειναι να βάλω κάγκελα προστασίας εμπρός , όποτε μου εχουν βγει τα μάτια στο διάβασμα .
Κυκλοφορούν παρα πολλά απο αυτα που ειναι μόνο για ομορφιά και υπάρχουν πολλά παράπονα οτι στην πρώτη πτώση έσπασαν τα πλαστικά και πολλές φορές το ψυγείο .

Για τις χούφτες δεν το έχω σκεφτεί αν και πιστεύω οτι θα ειναι απο τα τελευταία πραγματα που θα πειράξω .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Σωστο, σε μενα το κεντρικο σταντ ητανε δωρο στην ηδη χαμηλομενη τιμη αγορας :ok:


Κατι αλλο Κωστα, οι χουφτες ειναι της πλακας απο πλευρας αντοχης και θα σπασουν στο πρωτο σοβαρο πεσιμο. Στα ξενα φορουμ εξυμνουν τις Barkbusters, εγω εχω σκοπο να βαλω τις Motech Kobra που φτιαχνονται για τη Motech απο την Barkbusters και ειναι πιο κομψες και παρομοιες σε στυλ με τις μαμισιες:
Οι BB είναι πολύ καλές. Ψάχνω κι εγώ γενικά χουφτες με μεταλλική ενίσχυση. Λίγο αργότερα ομως
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Ένα απο τα επόμενα βήματα ειναι να βάλω κάγκελα προστασίας εμπρός , όποτε μου εχουν βγει τα μάτια στο διάβασμα .
Κυκλοφορούν παρα πολλά απο αυτα που ειναι μόνο για ομορφιά και υπάρχουν πολλά παράπονα οτι στην πρώτη πτώση έσπασαν τα πλαστικά και πολλές φορές το ψυγείο .

Για τις χούφτες δεν το έχω σκεφτεί αν και πιστεύω οτι θα ειναι απο τα τελευταία πραγματα που θα πειράξω .



Sent from my iPhone using Tapatalk
Κώστα, τα είδες τα hepco becker.
Εμένα και τα altrider μου έκαναν καλή εντύπωση.

Κάτω θέλει σίγουρα μιας κι ο κινητήρας είναι αρκετά εκτεθειμενος. Πάνω, είναι ο φόβος των ακριβων πλαστικών..
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Κάγκελα προστασίας HEPCO BECKER....είναι αρκετά ενισχυμενα και προστατεύουν καλύτερα χαμηλά κινητήρα και dct.
Είναι λίγο μπελάς στο βαλσιμο (πρέπει να ξέκουμπωσει η εξάτμιση) και όταν αλλάζει φίλτρο το DCT πρέπει να χαλαρωσει το κάτω κάγκελο.
https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/tankschutzbuegel-schwarz.html

TANKBAG...
Δεν είδα να λέει για το δικό σου, μοντέλο όμως είναι ρυθμιζόμενα.. Από ποιότητα είναι κορυφή μαζί και η τιμή.
http://www.enduristan.com/en/products/sandstorm-tankbags/sandstorm-3e-tankbag.html

επίσης...Famsa γιατί είναι πολύ καλό ποιοτικά...
http://www.windingroads.co.uk/shop/product.php/1380/honda-africa-twintank-bag

επίσης...Altrider γιατί είναι πλήρως αδιάβροχο και καλή ποιότητα...
http://www.altrider.eu/altrider-hemisphere-tank-bag/pid/1329/cid/1
Δικά σου λόγια είναι αυτά;
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Πλαινες βαλιτσες θα χρησιμοποιησω τις givi trekker 33 black που εχω απο την προηγουμενη μοτο.
http://www.revzilla.com/motorcycle/givi-monokey-trekker-case

Δεν εχω ομως καγκελα για να τις στηρίξω .

Σκευτομαι αυτα που ειναι ταχειας απελευθερωσης
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=1481216985718&ls=en&nc=1481217074-2433&rubnum=brands.honda.crf1000l&artnum=KFT.01.622.20001/B&id=37&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.honda.crf1000l&typid=236682078
Κώστα αν πάρεις τις πλαινες βάσεις στήριξης της sw-motech νομίζω οτι δεν θα ταιριάζουν να κουμπωθούν με τις πλαινές της givi, το έχεις τσεκάρει;
Στο λέω αυτό γιατί και εγω τις givi φοράω με κάγκελα πάλι της givi και όπως τα βλέπω απο την φωτό δεν νομίζω να κουμπώνουν.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τώρα μετά απο αρκετά χιλιόμετρα εντός πόλης , σε εθνική και επαρχιακό έχω να πω για το μηχάνημα οτι ειναι εξαιρετικό .
Καλή κάλυψη απο τον αέρα για το ύψος μου (1,74) , εύκολο-οδήγητο (σαν μικρο μονοκύλινδρο ,χωρίς ξεσπάσματα αλλα ανεβάζει γρήγορα χιλιόμετρα και κρατάει εύκολα μεγάλες ταχύτητες .

Η σέλα ειναι απόλαυση , τα όργανα υπερπλήρη και το τραξιον σώζει απο την απίθανη ελληνική άσφαλτο .

Η πίσω ανάρτηση ειναι λίγο μαλακή και δεν θελει πολύ πίεση αλλα για τα δικά μου θέλω ειναι οκ απλά

Δεν φταρνίζεται ο ψεκασμός ακόμα και στις ξερογκαζιές .

Όταν ειναι κρύο θελει 1 λεπτό για να στρώσει .

Τα πρώτα λάστιχα γλιστράνε αρκετά όποτε ειναι για λίγα πραγματα και με το ζόρι βγάζουν 10000klm

Τα εμπρός μασπιε ειναι λίγο πιο ψηλά απο οτι θα έπρεπε και άμα εισαι ψηλός θα υποφέρεις , ακόμα και εγώ το νιώθω .

Ένα ακόμα σφάλμα για εμένα ειναι στους αριστερούς διακόπτες που θες να πατήσεις κόρνα και ανάβεις φλας ! Κάτι εχουν κάνει λάθος εκει .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κώστα αν πάρεις τις πλαινες βάσεις στήριξης της sw-motech νομίζω οτι δεν θα ταιριάζουν να κουμπωθούν με τις πλαινές της givi, το έχεις τσεκάρει;
Στο λέω αυτό γιατί και εγω τις givi φοράω με κάγκελα πάλι της givi και όπως τα βλέπω απο την φωτό δεν νομίζω να κουμπώνουν.
Ναι κουμπώνουν μια χαρά καθώς όταν τα παραγγέλνεις , έχει επιλογή τι βαλίτσες θα κουμπωσεις , έχει 5-6 επιλογές και μεσα σε αυτές ειναι και η givi monokey


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Ένα απο τα επόμενα βήματα ειναι να βάλω κάγκελα προστασίας εμπρός , όποτε μου εχουν βγει τα μάτια στο διάβασμα .
Κυκλοφορούν παρα πολλά απο αυτα που ειναι μόνο για ομορφιά και υπάρχουν πολλά παράπονα οτι στην πρώτη πτώση έσπασαν τα πλαστικά και πολλές φορές το ψυγείο .

Για τις χούφτες δεν το έχω σκεφτεί αν και πιστεύω οτι θα ειναι απο τα τελευταία πραγματα που θα πειράξω .



Sent from my iPhone using Tapatalk
Για κάγκελα θα σου πρότεινα να δεις αυτά
http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-honda-crf-1000-africa-twin-bunker-en

Στο άφρικα δεν τα έχω δει αλλά αν κρίνω από το 800αρι μου, προστατεύουν πλήρως, δένουν με τα πλαστικά, και πολύ ποιοτικά για την τιμή τους!
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κώστα, τα είδες τα hepco becker.
Εμένα και τα altrider μου έκαναν καλή εντύπωση.

Κάτω θέλει σίγουρα μιας κι ο κινητήρας είναι αρκετά εκτεθειμενος. Πάνω, είναι ο φόβος των ακριβων πλαστικών..
Τα ειδα και μου άρεσε που τα ειδα και πάνω στο μηχανάκι σου , μου αρέσει το σχήμα και εμπρός όπως σου είπα αργότερα θα βάλω ένα προβολακι.

Βασικά κλίνω προς τα altrider , ειναι πιο hardcore αλλα ειναι σουπερ σε μια τούμπα που θα φας στην άλλη άκρη του κόσμου .

Να σώσουμε το ψυγείο ειναι το θέμα και μετά ολα τα αλλα .

Όποτε μάλλον πρεπει να παρω τα κάγκελα πάνω κάτω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Δικά σου λόγια είναι αυτά;
ελεγα να κανω μια μικρη αναφορα σε σενα...
οτι τις πληροφοριες τις μετεφερα απο διπλανο φορουμ...
και να ελεγα του κωστα να μιλησει μαζι σου επειδη το εχεις ψαξει αρκετα...
αλλα αφου προλαβες και εγραψες...ας βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους...


σε αλλο σαιτ ο γιωργος (ggs) εχει γραψει σχετικα με aftermarket προιοντα για το αφρικανακι του...
οτι βρηκα εκει τα αντεγραψα με σκοπο να ενημερωθει ο κωστης (onroad)...

:friendship:


σημ...οπως αλλωστε βλεπεις εξακολουθω να επεξεργαζομαι το ποστ μου προσθετωντας και αλλους συνδεσμους...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η πίσω ανάρτηση ειναι λίγο μαλακή και δεν θελει πολύ πίεση αλλα για τα δικά μου θέλω ειναι οκ απλά
Κωστα για το δικο σου βαρος (και οριακα για το δικο μου) πρεπει ναναι οκ, δοκιμασε να σφιξεις προφορτιση/αποσβεση, η μαμισια ρυθμιση ειναι για αναβατη 80 κιλων το πολυ απ'οτι διαβασα. Εγω παντως σκεφτομαι να βαλω μπρος-πισω hyperpro ελατηρια με την πρωτη ευκαιρια, ιδιως καθως ταξιδευω αρκετα δικαβαλος με αποσκευες.


Ένα ακόμα σφάλμα για εμένα ειναι στους αριστερούς διακόπτες που θες να πατήσεις κόρνα και ανάβεις φλας ! Κάτι εχουν κάνει λάθος εκει .
Ναι, αυτο ειναι σπαστικο :thumbsdown: Η Χονδα ειχε τους καλυτερους εργονομικα διακοπτες και στα τελευταια μοντελα αλλαξε τη θεση φλας με κορνα και ειναι απαραδεκτο μεχρι να το συνηθισει κανεις :mad:
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κάγκελα προστασίας HEPCO BECKER....είναι αρκετά ενισχυμενα και προστατεύουν καλύτερα χαμηλά κινητήρα και dct.
Είναι λίγο μπελάς στο βαλσιμο (πρέπει να ξέκουμπωσει η εξάτμιση) και όταν αλλάζει φίλτρο το DCT πρέπει να χαλαρωσει το κάτω κάγκελο.
https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/tankschutzbuegel-schwarz.html

TANKBAG...
Δεν είδα να λέει για το δικό σου, μοντέλο όμως είναι ρυθμιζόμενα.. Από ποιότητα είναι κορυφή μαζί και η τιμή.
http://www.enduristan.com/en/products/sandstorm-tankbags/sandstorm-3e-tankbag.html

επίσης...Famsa γιατί είναι πολύ καλό ποιοτικά...
http://www.windingroads.co.uk/shop/product.php/1380/honda-africa-twintank-bag

επίσης...Altrider γιατί είναι πλήρως αδιάβροχο και καλή ποιότητα...
http://www.altrider.eu/altrider-hemisphere-tank-bag/pid/1329/cid/1


θερμαινόμενα γκριπς της Oxford...
http://upsidedown.gr/motorbikes/moto-accessories/grips/oxford-hotgrips-premium-adventure
Απο tankbag έχω ένα enduristan απο το ktm και προσπαθώ να το βάλω πάνω με πατέντα tanklock απο givi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα ειδα και μου άρεσε που τα ειδα και πάνω στο μηχανάκι σου , μου αρέσει το σχήμα και εμπρός όπως σου είπα αργότερα θα βάλω ένα προβολακι.

Βασικά κλίνω προς τα altrider , ειναι πιο hardcore αλλα ειναι σουπερ σε μια τούμπα που θα φας στην άλλη άκρη του κόσμου .

Να σώσουμε το ψυγείο ειναι το θέμα και μετά ολα τα αλλα .

Όποτε μάλλον πρεπει να παρω τα κάγκελα πάνω κάτω ;
Εμενα προσωπικα δεν μου αρεσουν αισθητικα τα πανω καγκελα καθολου.

Γι'αυτο το λογο μαλλον θα προτιμησω τα sw-motech που μπαινουν μονο κατω και τα οποια σε συνδυασμο με καλες χουφτες, γιατι το τιμονι σταματαει το μηχανακι οτα πεφτει, προστατευουν πολυ καλα - εχω τον ιδιο συνδυασμο στο Τρανσαλπ και τον εχω τεσταρει σε αρκετες πτωσεις στο χωμα :rolleyes:
 
Top Bottom