CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα.
Σωστος, με dct παντως δε λεει να βγαλεις τελειως το wheelie, λιγο επιφοβο στα γρηγορα ξεκινηματα.
Ωπα, τωρα μου βαζεις ιδεες, δεν εχω βγαλει ποτε τελειως το wheelie control ουτε το HSTC. Στο User 1 mode που χρησιμοποιω συνηθως εχω το WC στο 1 (με max 3) και το HSTC στο 3 (με max 7) - και βεβαια την ισχυ/power στο 4/4. Αν ειχα το μηχανακι εδω, θα πηγαινα επι τοπου να βγαλω τελειως τα WC και HSTC να δω μηπως το "κοβουν". Αλλα το μηχανακι ειναι στην Ελλαδα κι'εγω στο Νησι, θα επανελθω στο θεμα.

ΥΓ Βεβαια ουτε στο 1000 βγαζω τελειως το traction control, σε στεγνη ασφαλτο το δουλευω στη θεση 1 (με max 3).
Οπότε τώρα θα σου πω κάτι να σε τρελάνω. Οσο ανεβαίνεις νούμερο τόσο κόβεις απο την μηχανή.

Το Power πρεπει να το εχεις στο 1.
Το 4 είναι κομμένο!
Το 4 το βάζω στο χώμα.. ;)

είναι οπως το traction… οσο πηγαίνει προς το 7 τόσο κόβει. Όσο πηγαίνει προς το 1 τόσο σου επιτρέπει την σπινιά!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κοιταζω τις φωτογραφίες και γενικα μου φαινεται σα να εκαναν τρομερες τσιπιες για να τσεκαρουν απλα το κουτακι του 19αρη μπροστινου τροχου.

Και εξηγουμαι. Απο τα απλα, φαινεται οτι ουτε φτερο δεν αλλαξαν. Το οτι κρατησαν την πισω ζαντα χωρις να την κανουν 17αρα, και αυτο ειναι ενδειξη οτι η εκδοση ειναι μαλλον sloppy.

Στα πιο σοβαρα τωρα. Ο 19αρης μπροστα χωρις τις καταλληλες μοντες θα δημιουργησει αρκετα θεματα στη γεωμετρια του μπροστινου, με τα κυριοτερα effect μειωση ιχνους και καστερ. Αυτα τι κανουν; Ασαφεια στο τιμονι, κοσκινισματα στις μεγαλες ταχυτητες, με μοναδικο πλεονεκτημα το γρηγοροτερο τιμονι στις πολυ χαμηλες ταχυτητες που αρχικα ισως ενθουσιασει.
Αυτο δυστυχως το υποψιαζομαι διοτι βλεπω τη μποτα της μπροστινης αναρτησης να εχει τον ιδιο leading axle με το μοντελο που φοραει τον 21αρη τροχο.
Leading axle, δηλαδη ο αξονας του μπρστινου τροχου να βρισκεται πιο μπροστα απο το πηρουνι (σε αντιθεση με τα στριτ μηχανακια) μειωνει (φερνοντας) το ιχνος που προσθετει ο 21αρης μπροστινος τροχος. Οταν ομως ο τροχος μικραίνει, πρεπει και ο αξονας να ερχεται πιο κοντα στο πηρουνι, για να προστεθει το ιχνος που αφαιρεθηκε, κατι που φαινεται να μην εγινε εδω. Ιχνος μπορει να προστεθει και με αλλους τροπους, οπως λιγοτερου offset τιμονοπλακες (που μπορει να δημιουργησει αλλα θεματα), αλλα δεδομενου οτι δεν αλλαξαν φτερο και πισω τροχο, αμφιβαλλω αν το εκαναν.

Ειδωμεν, μακαρι να βγω λαθος, ισως οι φωτο ειναι απλα προχειρες φωτοσουπες.
Πάνο, ακόμη δεν έχουν αποκαλυφθεί οι λεπτομέρειες των αλλαγών. Και στο V-Strom έγιναν αλλαγές στις γεωμετρίες με την παρουσία του 21 εμπρός. Λες η Honda να στερείται γνώσεων, θα μου φαινόταν απαράδεκτό να το προχωρήσει έτσι.

Για να δούμε τι θα δούμε από πληροφορίες, δε θα αργήσουν πιστεύω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οπότε τώρα θα σου πω κάτι να σε τρελάνω. Οσο ανεβαίνεις νούμερο τόσο κόβεις απο την μηχανή.

Το Power πρεπει να το εχεις στο 1.
Το 4 είναι κομμένο!
Το 4 το βάζω στο χώμα.. ;)

:oops::oops:o_Oo_O

Κι'αναρωτιωμουνα κι'εγω "γιατι στο gravel mode εχει φουλ ισχυ?!" o_O:roflmao::roflmao: RTFM - read the fcukin manual!!!

Οτι εγραψα πιο πανω για τον κινητηρα του 1100 ειναι ακυρο, apologies, σε 8000χμ δεν τον εχω δοκιμασει ποτε σε φουλ ισχυ!! :oops::sorry:

EDIT: απλα θεωρησα οτι οι default τιμες 2/4 σε User 1 και 4/4 σε User 2 ητανε για τον μεσο οδηγο η 1 και για τον προχωρημενο η 2 - και εκανα και το User 1 4/4 :roflmao: (και απλα αλλαξα λιγο τα WC και HSCT στα δυο modes).
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
:oops::oops:o_Oo_O

Κι'αναρωτιωμουνα κι'εγω "γιατι στο gravel mode εχει φουλ ισχυ?!" o_O:roflmao::roflmao: RTFM - read the fcukin manual!!!

Οτι εγραψα πιο πανω για τον κινητηρα του 1100 ειναι ακυρο, apologies, σε 8000χμ δεν τον εχω δοκιμασει ποτε σε φουλ ισχυ!! :oops::sorry:
Καπού εκεί το ανακάλυψα και εγω..
και στα 4000 κατάλαβα πως βγαίνει το πίσω ABS.
(γτ το ABS OFF που γράφει στην οθόνη στο gravel/ off road mode ειναι για το μπροστινό ABS)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πάνο, ακόμη δεν έχουν αποκαλυφθεί οι λεπτομέρειες των αλλαγών. Και στο V-Strom έγιναν αλλαγές στις γεωμετρίες με την παρουσία του 21 εμπρός. Λες η Honda να στερείται γνώσεων, θα μου φαινόταν απαράδεκτό να το προχωρήσει έτσι.

Για να δούμε τι θα δούμε από πληροφορίες, δε θα αργήσουν πιστεύω.

Δεν ειπα οτι δεν εχουν τις γνωσεις. Το βασικο κριτηριο ομως ειναι η ελαχιστοποιηση του κοστους. Δεδομενου οτι ο 19αρης ειναι πειραμα, το οποιο δεν ξερουν αν θα πιασει εμπορικα η οχι, ειναι αρκετα πιθανο να το αφησαν ετσι για να δουν αν θα προχωρησει.
 
Reactions: STF

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
:oops::oops:o_Oo_O

Κι'αναρωτιωμουνα κι'εγω "γιατι στο gravel mode εχει φουλ ισχυ?!" o_O:roflmao::roflmao: RTFM - read the fcukin manual!!!

Οτι εγραψα πιο πανω για τον κινητηρα του 1100 ειναι ακυρο, apologies, σε 8000χμ δεν τον εχω δοκιμασει ποτε σε φουλ ισχυ!! :oops::sorry:

EDIT: απλα θεωρησα οτι οι default τιμες 2/4 σε User 1 και 4/4 σε User 2 ητανε για τον μεσο οδηγο η 1 και για τον προχωρημενο η 2 - και εκανα και το User 1 4/4 :roflmao: (και απλα αλλαξα λιγο τα WC και HSCT στα δυο modes).
τα user mode ειναι για να τα ρυθμίσεις εσυ οπως θες εσυ και αποθηκευονται εκει..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
:oops::oops:o_Oo_O

Κι'αναρωτιωμουνα κι'εγω "γιατι στο gravel mode εχει φουλ ισχυ?!" o_O:roflmao::roflmao: RTFM - read the fcukin manual!!!

Οτι εγραψα πιο πανω για τον κινητηρα του 1100 ειναι ακυρο, apologies, σε 8000χμ δεν τον εχω δοκιμασει ποτε σε φουλ ισχυ!! :oops::sorry:

EDIT: απλα θεωρησα οτι οι default τιμες 2/4 σε User 1 και 4/4 σε User 2 ητανε για τον μεσο οδηγο η 1 και για τον προχωρημενο η 2 - και εκανα και το User 1 4/4 :roflmao: (και απλα αλλαξα λιγο τα WC και HSCT στα δυο modes).
Για μηχανάκια μιλάτε ακόμα, ή έχασα κάτι;;;;;; :ha
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γενικα η συγκριση ηλεκτρικου γκαζιου και μηχανικου ειναι λιγο ανουσια, διοτι συγκρινεις αλλα πραγματα.

Η ροη στην κεφαλη αυξανεται λογαριθμικα με το ανοιγμα του γκαζιου. Ροη=ροπη. Αυτο λοιπον σημαινει οτι αν ανοιξεις το μηχανικο γκαζι στο 30%, αυτο δε σημαινει οτι εχεις προσβαση στο 30% της ροπης, αλλα πολυ παραπανω.

Τα ηλεκτρικα γκαζια στα περισσοτερα οχηματα, ειναι ρυθμισμενα ωστε να παρεχουν μια γραμμικη σχεση γκαζιου-ροης/ροπης. Δηλαδη 30%ανοιγματος=30% της ροπης. Αυτο σημαινει οτι για το ιδιο ανοιγμα του γκαζιου, η πεταλουδα ανοιγει πολυ λιγοτερο σε σχεση με το συρματοσχοινο. Αν δε, λαβεις υποψιν, οτι αυτο το ανοιγμα μπορει να εχει και καποια προοδευτικοτητα, και καποιο μικρο λαγκ, τοτε η διαφορα στην αισθηση ειναι πολυ μεγαλη. Αυτο βεβαια φτιαχνεται ευκολα με μια χαρτογραφιση. Στην περιπτωση παντα που αποφασισει καποιος να το κανει.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν θέλω να γίνω κακουλης αλλά!
Mtc,hstc,wheelie control !
Στο Africa είπαμε ναι?
Τον αλήτη τον Σοϊτσίρο Χόντα:cool:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεν θέλω να γίνω κακουλης αλλά!
Mtc,hstc,wheelie control !
Στο Africa είπαμε ναι?
Τον αλήτη τον Σοϊτσίρο Χόντα:cool:
Κ ωμός με πρώτη, δεύτερα τσίτα το γκάζι σηκώνεται σούζα . Αλλά οκκ θα μπορούσες ίσως να το δαμάσεις και χωρίς wheelie control :p:wacky:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θέλω να γίνω κακουλης αλλά!
Mtc,hstc,wheelie control !
Στο Africa είπαμε ναι?
Τον αλήτη τον Σοϊτσίρο Χόντα:cool:
Το αστείο δεν είναι αυτό.
Οι υπόλοιποι κόβουν την δύναμη όταν ανιχνευθεί ολίσθηση. Η Χόντα απλά κόβει την δύναμη (όση έχει τέλος πάντων) γιατί δεν σας αξίζει να την έχετε αν ζητάτε έλεγχο. Τα πάντα εν σοφία.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χαχα, βγηκανε παλι οι γρηγοροι του πληκτρολογιου με τα μεγαλα ΟΝ-off με τα "πολλα" αλογα (που τα περισσοτερα δεν πατανε ουτε σκονη) να πουνε παλι για τα αλογα του Αφρικα. Πιο γραφικο μονο το Περτουλι! :p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για τα ηλεκτρονικά του Άφρικα λένε. Μην γίνεστε φορείς misinformation και disinformation.

Μου θυμίζει φάση τα σκυλιά που έχουμε στο σπίτι, ο μικρός γαβγίζει ακόμα και στη σκιά του ο μεγάλος απλά αγνοεί οτιδήποτε και να γίνεται γύρω του.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Πραγματικά πιστεύει κάποιος ότι σε στροφές που συναντάμε όλοι στους δρόμους σε βουνά κτλπ που κατά γενική ομολογία μας αρέσει όλους χρησιμοποιεί κάποιος παραπάνω από 70 αλογα να πω και πολλά λέω, δεν είναι ανοιχτές στροφές-καμπές δηλαδή για να μπορείς να βάλεις κάτω 150 άλογα , ασε που όσα περισσότερα άλογα μια μηχανή τόσο πιο χειρουργικήπρέπει να είναι η κίνηση του χεριού μας πάνω στην στροφή γιατί όσο καλή χαρτογράφηση και να έχει θελει προσοχή πάνω στην στροφή. Οπότε που χρησιμοποιούμε τα πολλά τα άλογα και την δύναμη στις επιταχύνσεις στις ευθείες για να περνάμε τους υπόλοιπους, είτε γιατί γουστάρουμε την πολλή την δύναμη. Αλλά από εκεί και πέρα αν ενας είναι καλός οδήγός αν έχει καμια 80 αλογα η μηχανή που οδηγάει ας ερθει να τον περάσει στο βουνό ένας με 150 που τόσο πολύ τα χρειάζεται και του φαίνονται λίγα τα 110 του Αφρικα δεν ξέρω και εγώ πόσα είναι.

Θα είχε μεγαλύτερη σημασία η κουβέντα κατά πόσο υπερτερεί μια μηχανή στις αναρτήσεις στο στήσιμο στην συνολική αίσθηση δηλαδη παρά στα άλογα και στο πόσο χρόνο χρειάζεται το 0-100.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συμφωνούμε απόλυτα.

Η συζήτηση τώρα είναι ότι κόβεται η δύναμη χωρίς λόγο, γιατί έτσι δεν σπιναρει το λάστιχο ξέρω γω, άγνωστη η βουλή του Γιαπωνέζου. Άνθρωποι φανατικοί Χόντα συνειδητοποιούν ότι... δεν οδηγούν το μηχανάκι που πληρώνουν και κατά τύχη στην συζήτηση το μαθαίνουν.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ισως ακομα καλυτερα ετσι, ευχαριστη εκπληξη για τον κατοχο :D:ok:

Αν με την ισχυ στα 4 κουτακια (δηλ. στο "μικροτερο" - να πανε να διαβασουν εκει στη Τζαπαν και κανενα επιστημονικο αρθρο για user interface design :rolleyes:) φτανει τα 190χμω GPS 2καβαλο 3βαλιτσο και κανει και πλακες στα στροφιλικια των Δολομιτων, με την ισχυ στο 1 κουτακι θα γινεται αγριο θηριο !! :p:roflmao::roflmao:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για τα ηλεκτρονικά του Άφρικα λένε. Μην γίνεστε φορείς misinformation και disinformation.

Μου θυμίζει φάση τα σκυλιά που έχουμε στο σπίτι, ο μικρός γαβγίζει ακόμα και στη σκιά του ο μεγάλος απλά αγνοεί οτιδήποτε και να γίνεται γύρω του.
Πες μου οτι εχεις και μποξερ. :geek:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πες μου οτι εχεις και μποξερ. :geek:
Είδα μια ωραία αγγελία σήμερα σε Κ7 που είναι ιερή χρονιά, αλλά όχι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
με την ισχυ στο 1 κουτακι θα γινεται αγριο θηριο !! :p:roflmao::roflmao:
Ωχ αμάν αμάν.

I cried to my dealer on the telephone
how long now
Undo the torque control and you come home
the line went
But the traction still remain since your descent
your descent

The ATAS are coming, the ATAS are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply

A drowning sorrow floods the deepest grief
How much hp now
Until a engine change condemns belief
The stone says
This internet guide once had his day
Once had his day


(Εντάξει να το πω και αυτό, το κάρμα γράφει και πλέον σίγουρα γράφει ATAS, αφού πλήρωσα το γραμμάτιο BMW, πιατζιο γκρουπ και KTM).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom