Κοιταζω τις φωτογραφίες και γενικα μου φαινεται σα να εκαναν τρομερες τσιπιες για να τσεκαρουν απλα το κουτακι του 19αρη μπροστινου τροχου.
Και εξηγουμαι. Απο τα απλα, φαινεται οτι ουτε φτερο δεν αλλαξαν. Το οτι κρατησαν την πισω ζαντα χωρις να την κανουν 17αρα, και αυτο ειναι ενδειξη οτι η εκδοση ειναι μαλλον sloppy.
Στα πιο σοβαρα τωρα. Ο 19αρης μπροστα χωρις τις καταλληλες μοντες θα δημιουργησει αρκετα θεματα στη γεωμετρια του μπροστινου, με τα κυριοτερα effect μειωση ιχνους και καστερ. Αυτα τι κανουν; Ασαφεια στο τιμονι, κοσκινισματα στις μεγαλες ταχυτητες, με μοναδικο πλεονεκτημα το γρηγοροτερο τιμονι στις πολυ χαμηλες ταχυτητες που αρχικα ισως ενθουσιασει.
Αυτο δυστυχως το υποψιαζομαι διοτι βλεπω τη μποτα της μπροστινης αναρτησης να εχει τον ιδιο leading axle με το μοντελο που φοραει τον 21αρη τροχο.
Leading axle, δηλαδη ο αξονας του μπρστινου τροχου να βρισκεται πιο μπροστα απο το πηρουνι (σε αντιθεση με τα στριτ μηχανακια) μειωνει (φερνοντας) το ιχνος που προσθετει ο 21αρης μπροστινος τροχος. Οταν ομως ο τροχος μικραίνει, πρεπει και ο αξονας να ερχεται πιο κοντα στο πηρουνι, για να προστεθει το ιχνος που αφαιρεθηκε, κατι που φαινεται να μην εγινε εδω. Ιχνος μπορει να προστεθει και με αλλους τροπους, οπως λιγοτερου offset τιμονοπλακες (που μπορει να δημιουργησει αλλα θεματα), αλλα δεδομενου οτι δεν αλλαξαν φτερο και πισω τροχο, αμφιβαλλω αν το εκαναν.
Ειδωμεν, μακαρι να βγω λαθος, ισως οι φωτο ειναι απλα προχειρες φωτοσουπες.