CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν δεν ανανεώσουν εντός του 2024 και το NT1100 θα κανιβαλιστεί από το νέο AT Big Tank.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κοιταζω τις φωτογραφίες και γενικα μου φαινεται σα να εκαναν τρομερες τσιπιες για να τσεκαρουν απλα το κουτακι του 19αρη μπροστινου τροχου.

Και εξηγουμαι. Απο τα απλα, φαινεται οτι ουτε φτερο δεν αλλαξαν. Το οτι κρατησαν την πισω ζαντα χωρις να την κανουν 17αρα, και αυτο ειναι ενδειξη οτι η εκδοση ειναι μαλλον sloppy.

Στα πιο σοβαρα τωρα. Ο 19αρης μπροστα χωρις τις καταλληλες μοντες θα δημιουργησει αρκετα θεματα στη γεωμετρια του μπροστινου, με τα κυριοτερα effect μειωση ιχνους και καστερ. Αυτα τι κανουν; Ασαφεια στο τιμονι, κοσκινισματα στις μεγαλες ταχυτητες, με μοναδικο πλεονεκτημα το γρηγοροτερο τιμονι στις πολυ χαμηλες ταχυτητες που αρχικα ισως ενθουσιασει.
Αυτο δυστυχως το υποψιαζομαι διοτι βλεπω τη μποτα της μπροστινης αναρτησης να εχει τον ιδιο leading axle με το μοντελο που φοραει τον 21αρη τροχο.
Leading axle, δηλαδη ο αξονας του μπρστινου τροχου να βρισκεται πιο μπροστα απο το πηρουνι (σε αντιθεση με τα στριτ μηχανακια) μειωνει (φερνοντας) το ιχνος που προσθετει ο 21αρης μπροστινος τροχος. Οταν ομως ο τροχος μικραίνει, πρεπει και ο αξονας να ερχεται πιο κοντα στο πηρουνι, για να προστεθει το ιχνος που αφαιρεθηκε, κατι που φαινεται να μην εγινε εδω. Ιχνος μπορει να προστεθει και με αλλους τροπους, οπως λιγοτερου offset τιμονοπλακες (που μπορει να δημιουργησει αλλα θεματα), αλλα δεδομενου οτι δεν αλλαξαν φτερο και πισω τροχο, αμφιβαλλω αν το εκαναν.

Ειδωμεν, μακαρι να βγω λαθος, ισως οι φωτο ειναι απλα προχειρες φωτοσουπες.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα 102 άλογα για τα κιλά του adventure sports είναι λίγα.ναι το μηχανακι βελτίωσε ροπή, αλλά φεν του έλλειπε κ ολας.το μόνο που μου είχε αφήσει από την βόλτα μου μ αυτό ήταν η ροπή κ το ωραίο δουλεμα του κινητήρα, αλλά γκάζι του έλλειπε.τωρα βέβαια όλα σχετικά είναι και με τον αναβάτη
Πάντως βελτίωσε ελλείψεις κ λεπτομέρειες που έπρεπε,για να γίνει σωστό κ ολοκληρωμένο το μηχανακι
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κοιταζω τις φωτογραφίες και γενικα μου φαινεται σα να εκαναν τρομερες τσιπιες για να τσεκαρουν απλα το κουτακι του 19αρη μπροστινου τροχου.

Και εξηγουμαι. Απο τα απλα, φαινεται οτι ουτε φτερο δεν αλλαξαν. Το οτι κρατησαν την πισω ζαντα χωρις να την κανουν 17αρα, και αυτο ειναι ενδειξη οτι η εκδοση ειναι μαλλον sloppy.

Στα πιο σοβαρα τωρα. Ο 19αρης μπροστα χωρις τις καταλληλες μοντες θα δημιουργησει αρκετα θεματα στη γεωμετρια του μπροστινου, με τα κυριοτερα effect μειωση ιχνους και καστερ. Αυτα τι κανουν; Ασαφεια στο τιμονι, κοσκινισματα στις μεγαλες ταχυτητες, με μοναδικο πλεονεκτημα το γρηγοροτερο τιμονι στις πολυ χαμηλες ταχυτητες που αρχικα ισως ενθουσιασει.
Αυτο δυστυχως το υποψιαζομαι διοτι βλεπω τη μποτα της μπροστινης αναρτησης να εχει τον ιδιο leading axle με το μοντελο που φοραει τον 21αρη τροχο.
Leading axle, δηλαδη ο αξονας του μπρστινου τροχου να βρισκεται πιο μπροστα απο το πηρουνι (σε αντιθεση με τα στριτ μηχανακια) μειωνει (φερνοντας) το ιχνος που προσθετει ο 21αρης μπροστινος τροχος. Οταν ομως ο τροχος μικραίνει, πρεπει και ο αξονας να ερχεται πιο κοντα στο πηρουνι, για να προστεθει το ιχνος που αφαιρεθηκε, κατι που φαινεται να μην εγινε εδω. Ιχνος μπορει να προστεθει και με αλλους τροπους, οπως λιγοτερου offset τιμονοπλακες (που μπορει να δημιουργησει αλλα θεματα), αλλα δεδομενου οτι δεν αλλαξαν φτερο και πισω τροχο, αμφιβαλλω αν το εκαναν.

Ειδωμεν, μακαρι να βγω λαθος, ισως οι φωτο ειναι απλα προχειρες φωτοσουπες.

Υπαρχουν μικρες διαφορες και στο φτερο και στις μποτες. Ασχετως αυτου, τι προβλημα δημιουργειται δηλαδη αν παρεις την διαφορα του ιχνους απο τις πλακες αντι απο την μποτα?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα 102 άλογα για τα κιλά του adventure sports είναι λίγα.ναι το μηχανακι βελτίωσε ροπή, αλλά φεν του έλλειπε κ ολας.το μόνο που μου είχε αφήσει από την βόλτα μου μ αυτό ήταν η ροπή κ το ωραίο δουλεμα του κινητήρα, αλλά γκάζι του έλλειπε.τωρα βέβαια όλα σχετικά είναι και με τον αναβάτη
Πάντως βελτίωσε ελλείψεις κ λεπτομέρειες που έπρεπε,για να γίνει σωστό κ ολοκληρωμένο το μηχανακι
Τα παραπανω κιλα θελουν παραπανω ροπη οχι ισχυ. Το υπαρχον αφρικα μεχρι τα 150 θα φυγει σφαιρα, και θα ταξιδεψει ολη μερα φορτωμενο με 170. Εγω ας πουμε βρισκω το μοτερ ιδανικο για την κατηγορια του 21 τροχου και δε θα ανταλλαζα την ροπη και την ροη του χαμηλα-μεσαια για αλογα ψηλα. Τωρα, αν παρει ψηλα χωρις να χασει αλλου, μεσα θα ημουνα, αλλα το ενα μηχανακι που τα κανει ολα ειναι ονειρο απατηλο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα παραπανω κιλα θελουν παραπανω ροπη οχι ισχυ. Το υπαρχον αφρικα μεχρι τα 150 θα φυγει σφαιρα, και θα ταξιδεψει ολη μερα φορτωμενο με 170. Εγω ας πουμε βρισκω το μοτερ ιδανικο για την κατηγορια του 21 τροχου και δε θα ανταλλαζα την ροπη και την ροη του χαμηλα-μεσαια για αλογα ψηλα. Τωρα, αν παρει ψηλα χωρις να χασει αλλου, μεσα θα ημουνα, αλλα το ενα μηχανακι που τα κανει ολα ειναι ονειρο απατηλο.
Στα κυβικά αυτά έχει κ άλλα άλογα χωρίς να χάσει ροπή ή φάσμα ροπής. Είναι ο ορισμός του detuned για 1100 κυβικά.
Επίσης μιλάμε πλέον για 19ρη μπροστινο κ ο ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή έχει πολλά παραπάνω άλογα.
Προφανώς κ απευθύνεται σε αναβάτες που τους αρκεί η αναλογία αυτή κιλών ίππων κ ροπής,και θα κοιτάξει άλλες χαρες που έχει το μηχανάκι
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η παραπανω ροπη στις χαμηλο-μεσαιες ειναι ευπροσδεκτη, οχι βεβαια οτι ελειπε αλλα το 1100 δεν εχει την "κλωτσια" ροπης χαμηλα που εχει το 1000, η καινουργια χαρτογραφηση σιγουρα θα βοηθησει εκει. Απο την αλλη το μοτερ του 1100 ανεβαζει ωραια μεχρι τον κοφτη ενω το μοτερ του 1000 "πεθαινει" μετα τις 6-6500σαλ. Τα εχω και τα δυο και εχω δει τα μοτερ συγκριτικα.

Προσωπικα για το στυλ της on-off οδηγησης που εχω και τις διαδρομες που κανω προτιμω κλωτσια ροπης χαμηλα απο ευστροφια/αλογα ψηλα. Ειμαι περιεργος να οδηγησω το 1100L του 2024 για να δω τι διαφορα εχει κανει η κανινουργια χαρτογραφηση στον κινητηρα.

ΥΓ Εγω ειμαι ενας απο τους λιγους που προτιμω tubeless τροχους στο απλο/χωματινο 1100L.


EDIT: τα παραπανω σχολια μου για την ελλειψη κλωτσιας ροπης στο 1100 πιθανα δεν ισχυουν καθως δεν τοχω δοκιμασει με τη φουλ δυναμη και χωρις περιορισμους wheelie control, δετε παρακατω στο νημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα παραπανω κιλα θελουν παραπανω ροπη οχι ισχυ. Το υπαρχον αφρικα μεχρι τα 150 θα φυγει σφαιρα, και θα ταξιδεψει ολη μερα φορτωμενο με 170. Εγω ας πουμε βρισκω το μοτερ ιδανικο για την κατηγορια του 21 τροχου και δε θα ανταλλαζα την ροπη και την ροη του χαμηλα-μεσαια για αλογα ψηλα. Τωρα, αν παρει ψηλα χωρις να χασει αλλου, μεσα θα ημουνα, αλλα το ενα μηχανακι που τα κανει ολα ειναι ονειρο απατηλο.

Οσο λιγοτερο ειναι το offset των τιμονοπλακων, τοσο πιο ευαισθητο γινεται το τιμονι
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η παραπανω ροπη στις χαμηλο-μεσαιες ειναι ευπροσδεκτη, οχι βεβαια οτι ελειπε αλλα το 1100 δεν εχει την "κλωτσια" ροπης χαμηλα που εχει το 1000
Καμια σχεση το 1000 με το 1100 σε ροπη χαμηλα και εκρηξη. Αλλο μηχανακι το 1100. Αναφερομαι σε 1000 του 18 και σε 1100 του 20, αμφοτερα euro4
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καμια σχεση το 1000 με το 1100 σε ροπη χαμηλα και εκρηξη. Αλλο μηχανακι το 1100. Αναφερομαι σε 1000 του 18 και σε 1100 του 20, αμφοτερα euro4
Αυτο λενε και ολοι οι testers αλλα δεν συναδει με τη δικη μου εμπειρια στα χαμηλα μεχρι τωρα. Αναφερομαι σε 1000 του 2017 με σχεδον 90Κ χμ, δηλ euro3 χωρις ηλεκτρογκαζο, και 1100 του 2021 με 10Κ χμ (που ειναι ουσιαστικα ιδιο με του 2020). Βεβαια αναφερομαι σε εντυπωσεις οδηγησης και οχι σε αμεση συγκριση με ανοιγματα απο χαμηλα κλπ. Απο την αλλη, οπως και προανεφερα, το 1100 απο τις μεσαιες και πανω ειναι αλλου σε ευστροφια/λειτουργια και σε προδιαθετει να το "κοκκινισεις", κατι που δε συμβαινει στο 1000 το οποιο "πεθαινει" ψηλα.

Εχω σκοπο παντως να συγκρινω αμεσα το παλιο δικο μου 1000 του 2017 (euro3, γκαζι με συρματοσχοινο) με το 1000 του 2018 (euro4, ηλεκτρογκαζο) του Κωστα adventsuras και με το καινουργιο δικο μου 1100 του 2021 (euro5, ηλεκτρογκαζο) και θα αναφερω σχετικα.


EDIT: το παραπανω σχολιο μου για τα χαμηλα του 1100 πιθανα δεν ισχυουν καθως δεν τοχω δοκιμασει με τη φουλ δυναμη και χωρις περιορισμους wheelie control, δετε παρακατω στο νημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το δικο μου 1100 20ρι ειναι euro4 το 21 euro5 και το 17 δε ξερω, ισως euro3 η early euro4?
Πρωτη γενια 1000 δεν εχω οδηγησει ουτε και euro5 1100. To euro4 1100 παντως ειναι καννιβαλος στα χαμηλομεσαια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά να γράφετε μήπως βρεθεί κανένα atas σε λογική τιμή να ψωνίσουν μερικοί αμήχανοι (φαντάζομαι θα ταξιδεύει καλύτερα από 901Ε)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το δικο μου 1100 20ρι ειναι euro4 το 21 euro5 και το 17 δε ξερω, ισως euro3 η early euro4?
Πρωτη γενια 1000 δεν εχω οδηγησει ουτε και euro5 1100. To euro4 1100 παντως ειναι καννιβαλος στα χαμηλομεσαια.
Νομιζα οτι ολα τα 1100 απο το 2020 και μετα ειναι euro5, ειναι πιθανο να κανει τη διαφορά το γεγονος οτι τα 2020 ειναι euro4 και τα 2021 euro5. Μια back-to-back συγκριση θα δειξει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Υπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
Σωστος, με dct παντως δε λεει να βγαλεις τελειως το wheelie, λιγο επιφοβο στα γρηγορα ξεκινηματα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Υπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
ΝΑιι ρέε εγώ στο τουαρεγκ τα έχω απενεργοποιημενα όλα , μπας και τσουλήσει λίγο παραπάνω :ha
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Υπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
Ωπα, τωρα μου βαζεις ιδεες, δεν εχω βγαλει ποτε τελειως το wheelie control ουτε το HSTC. Στο User 1 mode που χρησιμοποιω συνηθως εχω το WC στο 1 (με max 3) και το HSTC στο 3 (με max 7) - και βεβαια την ισχυ/power στο 4/4. Αν ειχα το μηχανακι εδω, θα πηγαινα επι τοπου να βγαλω τελειως τα WC και HSTC να δω μηπως το "κοβουν". Αλλα το μηχανακι ειναι στην Ελλαδα κι'εγω στο Νησι, θα επανελθω στο θεμα.

ΥΓ Βεβαια ουτε στο 1000 βγαζω τελειως το traction control, σε στεγνη ασφαλτο το δουλευω στη θεση 1 (με max 3).
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ωπα, τωρα μου βαζεις ιδεες, δεν εχω βγαλει ποτε τελειως το wheelie control ουτε το HSTC. Στο User 1 mode που χρησιμοποιω συνηθως εχω το WC στο 1 (με max 3) και το HSTC στο 3 (με max 7) - και βεβαια την ισχυ/power στο 4/4. Αν ειχα το μηχανακι εδω, θα πηγαινα επι τοπου να βγαλω τελειως τα WC και HSTC να δω μηπως το "κοβουν". Αλλα το μηχανακι ειναι στην Ελλαδα κι'εγω στο Νησι, θα επανελθω στο θεμα.

ΥΓ Βεβαια ουτε στο 1000 βγαζω τελειως το traction control, σε στεγνη ασφαλτο το δουλευω στη θεση 1 (με max 3).
Οπότε τώρα θα σου πω κάτι να σε τρελάνω. Οσο ανεβαίνεις νούμερο τόσο κόβεις απο την μηχανή.

Το Power πρεπει να το εχεις στο 1.
Το 4 είναι κομμένο!
Το 4 το βάζω στο χώμα.. ;)

είναι οπως το HSTC (torque/traction)οσο πηγαίνει προς το 7 τόσο κόβει. Όσο πηγαίνει προς το 1 τόσο σου επιτρέπει την σπινιά!

Χαχαχαχα μην ανησυχείς
Και εγω αργότερα κατάλαβα τί μηχανή εχω.
Οπότε καταλαβαίνεις οι περισσότεροι δεν έχουν δοκιμάσει σωστά το μηχανάκι.
Οταν τα απενεργοποιησα όλα μπηκα σε ευθεία και έκανε χρόνους 0-100 και γελούσα απο τη χαρά μ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom