CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι αλλά συνδυαστικά με 21 μπροστινο
Για την περιορισμένη επιλογή ελαστικών το λέω, δεν είναι "τόσο" περιορισμένη

Να πω ότι περίμενα μια κατεύθυνση πιο... BMW με λιγότερο βάρος τουλάχιστον, δεν φαίνεται να έγινε αυτό.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για την περιορισμένη επιλογή ελαστικών το λέω, δεν είναι "τόσο" περιορισμένη

Να πω ότι περίμενα μια κατεύθυνση πιο... BMW με λιγότερο βάρος τουλάχιστον, δεν φαίνεται να έγινε αυτό.
Είναι περιορισμένη μόνο όσον αφορά τα αμιγώς ασφαλτινα ελαστικα
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Οι τροχοί του νέου Adventure Sports θα είναι tubeless 19x2.50 εμπρός και 18x4.00 πίσω. Με 110/80 ελαστικό εμπρός και 150/70 πίσω. Το διάβασα ξεκάθαρα στα τεχνικά στοιχεία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H Άφρικα έγινε ΤΑ700 και το ΤΑ750 έγινε Άφρικα.

Για να δούμε πως θα πάνε οι τιμές στα υπάρχοντα 1100AS γιατί το καινούριο μόλις βγήκε από την θεωρητική λίστα αγορών.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είναι περιορισμένη μόνο όσον αφορά τα αμιγώς ασφαλτινα ελαστικα
Ακριβώς. Ουσιαστικά, μπορείς να βάλεις μόνο ότι ασφάλτινο πισινό βγάζουν για τα ονΟΦ. Πχ, νομίζω ότι τα Road 6 δεν τα βγάζει σε αυτή την διάσταση.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Αν δεν πάρει καμιά 30 αλόγα δεν θα δει ταξινομήσεις..
Είναι θέμα κόστους πιστεύω. Τα αλόγατα είναι μια χαρά ιαπωνικά νταβραντισμένα σας περιμένουν στον ιππόδρομο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικά καρφάκι δε μου καίγεται για το αν πήρε άλογα (και ξέρουμε πλέον πως δεν πήρε).
Αντιθέτως υποδέχομαι με χαρά το γεγονός ότι πήρε επιπλέον 7Nm σε 750 στροφές χαμηλότερα και πλέον παίζει στα 112Nm στις 5.500 στροφές (από 105Nm στις 6.250 στροφές που ήταν). Επίσης φυσικά υποδέχομαι με χαρά και όλες τις λοιπές αλλαγες γιατί προσωπικά μιλώντας μου ταιριάζουν απόλυτα για το είδος και τη κατηγορία μοτοσυκλέτας.
Έχουμε μια "απλή" εκδοχή που παραμένει στο χωμάτινο προσανατολισμό με περισσότερο σύγχρονες πινελιές και επιτέλους μετά το Tuareg 660 έχουμε άλλη μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Επίσης έχουμε μια έκδοση AS που φαίνεται ότι θα γίνει πιο απολαυστική στην άσφαλτο και θα μπορεί να πατάει χώμα στα πλαίσια του συνολικού χαρακτήρα της, με τους απαραίτητους συμβιβασμούς δλδ.
Από εμένα -τουλάχιστον με όσα έχω διαβάσει από τον ειδικό τύπο- παίρνει ένα μεγάλο ΝΑΙ και στις δυο εκδόσεις με όλες τις προσθήκες και τους περιορισμούς που έχουν βάλει στη ποικιλία επιλογών.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom