CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι ο παθητικά επιθετικός μεσήλικας, ο πιο βαρετός και από ομιλία του κομαντάντε Φιδέλ σας έχει ρίξει στο ποτό για να αντέξετε επιβεβαιώνει την εκτίμηση μου. Έχω δει, με ιωβεια υπομονή, κάποια, όχι άλλο, σόρι γέρο μου, ζονκ.


Τώρα που το συζητάμε, έχει νήματα σε κάθε φόρουμ του εξωτερικού με εκατοντάδες χρήστες του Άφρικα γιατί εδώ δεν έχει πουλήσει και τόσο. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι εκεί έξω. Όλες δηλαδή. GIYF
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σίγουρα αν είναι σούπερ η συμπεριφορά της μηχανής με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις εννοείται παίρνω αυτήν την έκδοση, για αυτό και ρωτάω εδώ μήπως μπορεί κάποιος να μου πει την γνώμη του, την εμπειρία του. Τιμή μηχανής καινουρια μοντέλο 22 σε μαύρο χρώμα με τις ηλεκτρονικές είναι στα 15κ. Και με 500€ έχει προσφορά εδώ στη χοντα παίρνεις 3βαλιτσο και κεντρικό Σταντ. Χωρίς ηλεκτρονικές είναι στα 14.200 .
Ήμουν χρόνια καχύποπτος με τις ηλεκτρονικές αναρτησεις και έλεγα ότι σε περιορίζει στα θέλω σου, ιδίως στο χώμα που έκανα με το χοντρό gs.
Όταν όμως άλλαξα gs που είχε ηλεκτρονικές αναρτήσεις, κατάλαβα πόσο λάθος σκέψεις έκανα.
Οι ηλεκτρονικές πέρα από την ευκολία ρύθμισης για σχεδόν όλες τις συνθήκες οδήγησης, φορτωματος κλπ, έχουν πάντα σωστό sag...πράγμα ζητούμενο.

Σίγουρα θα περάσεις καλύτερα αν αγοράσεις ένα μηχανάκι με ηλεκτρονικές αναρτήσεις για εμένα και δεν περιορίζεται στο αν είναι africa, multi, xr...κλπ
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ηλεκτρονικές αναρτήσεις και από μένα, ασυζητητί. Ευκολία μεγάλη, δουλεύουν πλέον σωστά χωρίς να πρέπει να ξέρει ο αναβάτης πως να ρυθμίσει σαγκ, κλικ κτλ.
Εφόσον έγραψες και αρχικά ότι δεν το πολυκατέχεις το αντικείμενο, προχωρά άφοβα.


ΥΓ: Τον γουστάρω τον nothing to prove. Λιτός, χωρίς τουπέ και το σημαντικότερο, δεν κανει βλογκ. Έλεος πια, βαρέθηκα να τους βλέπω όλους να κοτσάρουν κάμερα στο κράνος και να λένε, να λένε, 30λ από τα οποία ουσία έχουν τα 10 Μαξ.
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
Μια ένσταση και κάθε διαφωνία ευπρόσδεκτη
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις των mega-onoff δεν είναι τίποτε περισσότερο από αντικατάσταση των ρυθμιστών στα αμορτισέρ(κλικ) , από κουμπιά στο τιμόνι. Δηλαδή ρυθμίζουμε την προφορηση και την επαναφορά χωρίς να χρειαστεί εργαλείο , ούτε να ξεκαβαλήσουμε. Κακώς αναφέρονται σαν ηλεκτρονικές ,δεν έχουν καμία σχέση με τις hitec ηλεκτρονικές αναρτήσεις των superbikes που με αισθητήρες και εγκεφάλους αλλάζουν συνεχώς σε microsec την λειτουργία των αναρτήσεων. Εδώ μιλάμε για στατική ρυθμιση, δηλαδή για ένα που γνωρίζει να ρυθμίζει την ανάρτηση της μοτοσυκλέτας του, δε του προσφέρουν κάτι ,εκτός της ευκολίας.
Το sag στη μοτοσυκλέτα δεν έχει σχέση με ηλεκτρονικές ή μη. Ρυθμίζεται στατικά με τη μότο ΧΩΡΙΣ αναβάτη επάνω(στατικό) και με αναβάτη(δυναμικό).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχεις μείνει λίγο πίσω στην τεχνολογία, αυτό που λες πιο πάνω είναι η πιο απλή περίπτωση, πχ έτσι είναι του τενερε 1200.

Άλλες αναρτήσεις ρυθμίζουν προφορτιση σε κάθε στάση. Άλλες τροποποιούν απόσβεση "ζωντανά" με δυνατότητα πρόβλεψης της επόμενης κινητικής κατάστασης.
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
δεν νομιζω, μεταφέρω την αναλυση απο τα specs του crf1100 :
Showa EERA
In addition, Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) is available as an option. The Showa EERA is a semi-active suspension that adjusts damping relative to the setting chosen. EERA electronically adjusts the suspension in accordance with the bike’s four pre-set modes (Soft, Mid, Hard and, Off-Road). For those that want to customize the suspension settings, it also has two user-adjustable modes.

δηλαδη σου δίνει 4 προκαθορησμένα προγραμματα για να μην ψαχνεσαι ,ειναι μια βελτιωμενη γενιά σε σχεση με τα xt1200 και GS1200 ,αλλά ηλεκτρονική δεν είναι. τέλως παντων όλα σημερα για την ευκολία γίνονται , να μην ασχολουμαστε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μίλησες για τα "mega on off" γενικά.

Μετά βάζεις τις προδιαγραφές του Άφρικα μόνο.

Δύο διαφορετικές συζητήσεις.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Έχεις μείνει λίγο πίσω στην τεχνολογία, αυτό που λες πιο πάνω είναι η πιο απλή περίπτωση, πχ έτσι είναι του τενερε 1200.

Άλλες αναρτήσεις ρυθμίζουν προφορτιση σε κάθε στάση. Άλλες τροποποιούν απόσβεση "ζωντανά" με δυνατότητα πρόβλεψης της επόμενης κινητικής κατάστασης.
ετσι ακριβως..εκει που πας χαλαρος,τραβας ενα χαστουκι και αυτο εχει τσιμενταρει....capo 1200 rally
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σπαμ οn .
Όταν η πεμφε έβαζε τέτοιες αναρτήσεις στα μηχανάκια της, οι πρώτες ESA έτρεχαν λάδια για να μην χαλάνε την ευρωπαϊκή παράδοση
Spam off
Πιο σωστό.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Σήμερα ήταν η μέρα τον τεστ ραιντ .
Africa twin 1100 dct
και Triumph tiger 1200 rally pro , back to back :p
Θα γράψω αναγκάστηκα σε αυτό το τοπικ λίγα πράγματα και για τα δυο από ένα 30-40 λεπτό που τα οδήγησα σήμερα .

Africa twin 1100 dct adventure sport

Στο παρελθόν το είχα ξανά κάνει μια μικρή βόλτα και είχα μια μικρή ιδέα περί τίνος πρόκειται .
Επίσης ως πρώην κάτοχος του 1000 θα πω ότι είναι διαφορετικες μηχανεσ τόσο στην θέση οδήγησης όσο στο στήσιμο-διαχείριση βάρους αλλά και στο δούλεμα του μοτέρ . Κάθεσε σχετικά χαμηλά και μέσα στην μηχανή , πατάς πολύ άνετα κάτω και το τιμόνι έρχεται σε ωραία θέση μπροστά σου πολύ άνετη για το δικό μου σώμα .
Σήμερα μου έκανε εντύπωση ποσό μανιτζεβελο και εύκολο είναι μέσα στην πόλη στην κίνηση και στις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να πιάσεις πρώτη θέση στο φανάρι , δεν σου μοιάζει για μηχανή 1100 κυβικά .
Έχει ροπή από χαμηλά , η δύναμη του δεν είναι για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο ούτε τρομακτική , παρόλα αυτά μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , φτάνεις τα 120-130 και λες ποτέ τα πήγα ; Θα έλεγα ότι είναι μια διαχειρίσιμη δύναμη που μπορεί να γίνει και παιχνιδιάρικη , είτε στο χώμα είτε στο δρόμο . Όπως και έγινε σήμερα που έπαιξα λίγο μαζί του .

Όσο αναφορά το DCT θα το αγόραζα άνετα για να το δουλεύω στην θέση manual . Εκεί μου αρέσει τρομερά να αλλάζω εγώ κατά αυτόν τον τρόπο τις ταχύτητες στο σασμάν , να μην σε νοιάζει αν κόψεις να πατήσεις συμπλέκτη να μην αφήνεις το γκάζι και να την πατάς ‘’καρφωτη’’.
Σηκωνόμουν όρθιος και έκανα εικόνα κατά αυτόν τον τρόπο το δούλεμα του στο χώμα και πραγματικά θα ήταν παιχνιδάκι .
Όρθια θέση οδήγησης είναι καλή , στο τουαρεγκ είναι καλύτερη …
Στο αυτόματο δεν μου αρέσει γιατί αλλάζει όχι όποτε θα την άλλαζα εγώ , θα το χρησιμοποιούσα σε κάνα ταξίδι ή αν βαριόμουν … ξέρω εγώ :ha
Γενικα δεν με ξένισε κάτι και κατέβηκα κάτω με ένα χαμογελο , καθώς έπαιξα και λίγο στο δρόμο . Τώρα για τις αναρτήσεις δεν έχω σφαιρική γνώμη για να εκφέρω αποψη δεν μου άφησε αρνητική εντύπωση . Όπως και με την οθόνη και τις ρυθμίσεις δεν ασχολήθηκα …
Επίσης κάτι που έχει αναφερθεί αυτές τις μέρες στο φόρουμ , ενώ οδηγάς δεν καταλαβαίνεις το παραμικρό αλλά σε μια δόση άφησα τα χέρια και με τράβηξε δεξιά η μηχανή . Κάτι που δεν θα με απότρεπε σε καμία περίπτωση για την αγορά της .

Triumph tiger 1200 rally pro .

Πρωτη φορά οδηγάω 1200 κυβικά και 150 άλογα .
WTF , τι άγριογκαζο είναι αυτό ;;; :eek::p
Με Τρίτη σχέση μισό γκάζι και κάπου κοντά στα 150 χλμ το έκλεισα γιατί φοβήθηκα .
Πραγματικα αυτή την δύναμη δεν ξέρω αν μπορώ να την διαχειριστώ εγώ … εκτός αν κάποια στιγμή το συνηθίσω .
Και εδώ δεν ασχολήθηκα με την οθόνη το μόνο που προσπάθησα ήταν να το βάλω εξαρχής στο sport και αυτό δεν ξέρω αν το κατάφερα .
Θεση οδήγησης διαφορετική τελείως απτό αφρικα
Πιο ψηλά πιο σπορ θέση και πιο σπορ οδήγηση γενικά , πραγματικά νόμιζα ότι οδηγάω street μοτοσυκλέτα ! Το μοτέρ όσο ανεβάζει στροφεσ σκυλιάζει λες και θα καταπιεί τον οπιοδιποτε σταθεί δίπλα του . Η σέλα παααρα πολύ αναπαυτική , αλλά νομίζω ήταν στην ψηλή θέση ; Γενικά η θέση ήταν ψηλή , δεν πάταγα κάτω όλο το πέλμα αλλά σχεδόν στις μύτες .
Και εδω μου έκανε εντύπωση η διαχείριση του βάρους . Πολύ καλά ζυγισμένο που δεν σου φαίνονται τα κιλά καθόλου ρε παιδί μου , περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σαν σκούτερ …
Το χώμα νομίζω εδω δεν το σκέφτεσαι καθόλου . Θα το έλεγα ένα ψηλό street το tiger παρά τις διαστάσεις του σε ρόδες και αναρτήσεις .
και δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να παει χώμα η μηχανή , αλλά η αίσθηση και η θέση οδήγησης πραγματικά είναι πολύ σπορ που σε προδιαθέτουν για αλλά πράγματα . Και εδώ δεν μπορώ να εκφέρω αποψη για τις αναρτήσεις μέσα στην πόλη αλλά θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλές σε αίσθηση .
Επίσης τα φρένα του ήταν παρά πολύ καλά για να ανταπεξέλθουν σε αυτή την ιπποδύναμη .
είχαν καλύτερη αίσθηση απτου africa όσο αναφορά το δρόμο όπου έμοιαζαν με το 1000 που είχα , από τα οποία ναι μεν είναι αποδοτικά αλλά έχουν αυτήν την σπόγγοδη αίσθηση που θέλει πάτημα αρκετά το φρένο .
Αυτά εν ολίγης , ελπίζω να μην φλυάρησα Εάν εγώ διάλεγα σήμερα να πάρω μια από τις δυο αύτες μηχανές θα διάλεγα το αφρικα . Μου αρέσει και οπτικά περισσότερο αλλά ταιριάζει νομίζω στα δικά μου θέλω .

ελπίζω αύριο που θα πάρω το τουαρεγκ και ανοίγω το γκάζι να μην νομίζω ότι χάλασε :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα ήταν η μέρα τον τεστ ραιντ .
Africa twin 1100 dct
και Triumph tiger 1200 rally pro , back to back :p
Θα γράψω αναγκάστηκα σε αυτό το τοπικ λίγα πράγματα και για τα δυο από ένα 30-40 λεπτό που τα οδήγησα σήμερα .

Africa twin 1100 dct

Στο παρελθόν το είχα ξανά κάνει μια μικρή βόλτα και είχα μια μικρή ιδέα περί τίνος πρόκειται .
Επίσης ως πρώην κάτοχος του 1000 θα πω ότι είναι διαφορετικες μηχανεσ τόσο στην θέση οδήγησης όσο στο στήσιμο-διαχείριση βάρους αλλά και στο δούλεμα του μοτέρ . Κάθεσε σχετικά χαμηλά και μέσα στην μηχανή , πατάς πολύ άνετα κάτω και το τιμόνι έρχεται σε ωραία θέση μπροστά σου πολύ άνετη για το δικό μου σώμα .
Σήμερα μου έκανε εντύπωση ποσό μανιτζεβελο και εύκολο είναι μέσα στην πόλη στην κίνηση και στις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να πιάσεις πρώτη θέση στο φανάρι , δεν σου μοιάζει για μηχανή 1100 κυβικά .
Έχει ροπή από χαμηλά , η δύναμη του δεν είναι για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο ούτε τρομακτική , παρόλα αυτά μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , φτάνεις τα 120-130 και λες ποτέ τα πήγα ; Θα έλεγα ότι είναι μια διαχειρίσιμη δύναμη που μπορεί να γίνει και παιχνιδιάρικη , είτε στο χώμα είτε στο δρόμο . Όπως και έγινε σήμερα που έπαιξα λίγο μαζί του .

Όσο αναφορά το DCT θα το αγόραζα άνετα για να το δουλεύω στην θέση manual . Εκεί μου αρέσει τρομερά να αλλάζω εγώ κατά αυτόν τον τρόπο τις ταχύτητες στο σασμάν , να μην σε νοιάζει αν κόψεις να πατήσεις συμπλέκτη να μην αφήνεις το γκάζι και να την πατάς ‘’καρφωτη’’.
Σηκωνόμουν όρθιος και έκανα εικόνα κατά αυτόν τον τρόπο το δούλεμα του στο χώμα και πραγματικά θα ήταν παιχνιδάκι .
Όρθια θέση οδήγησης είναι καλή , στο τουαρεγκ είναι καλύτερη …
Στο αυτόματο δεν μου αρέσει γιατί αλλάζει όχι όποτε θα την άλλαζα εγώ , θα το χρησιμοποιούσα σε κάνα ταξίδι ή αν βαριόμουν … ξέρω εγώ :ha
Γενικα δεν με ξένισε κάτι και κατέβηκα κάτω με ένα χαμογελο , καθώς έπαιξα και λίγο στο δρόμο . Τώρα για τις αναρτήσεις δεν έχω σφαιρική γνώμη για να εκφέρω αποψη δεν μου άφησε αρνητική εντύπωση . Όπως και με την οθόνη και τις ρυθμίσεις δεν ασχολήθηκα …
Επίσης κάτι που έχει αναφερθεί αυτές τις μέρες στο φόρουμ , ενώ οδηγάς δεν καταλαβαίνεις το παραμικρό αλλά σε μια δόση άφησα τα χέρια και με τράβηξε δεξιά η μηχανή . Κάτι που δεν θα με απότρεπε σε καμία περίπτωση για την αγορά της .

Triumph tiger 1200 rally pro .

Πρωτη φορά οδηγάω 1200 κυβικά και 150 άλογα .
WTF , τι άγριογκαζο είναι αυτό ;;; :eek::p
Με Τρίτη σχέση μισό γκάζι και κάπου κοντά στα 150 χλμ το έκλεισα γιατί φοβήθηκα .
Πραγματικα αυτή την δύναμη δεν ξέρω αν μπορώ να την διαχειριστώ εγώ … εκτός αν κάποια στιγμή το συνηθίσω .
Και εδώ δεν ασχολήθηκα με την οθόνη το μόνο που προσπάθησα ήταν να το βάλω εξαρχής στο sport και αυτό δεν ξέρω αν το κατάφερα .
Θεση οδήγησης διαφορετική τελείως απτό αφρικα
Πιο ψηλά πιο σπορ θέση και πιο σπορ οδήγηση γενικά , πραγματικά νόμιζα ότι οδηγάω street μοτοσυκλέτα ! Το μοτέρ όσο ανεβάζει στροφεσ σκυλιάζει λες και θα καταπιεί τον οπιοδιποτε σταθεί δίπλα του . Η σέλα παααρα πολύ αναπαυτική , αλλά νομίζω ήταν στην ψηλή θέση ; Γενικά η θέση ήταν ψηλή , δεν πάταγα κάτω όλο το πέλμα αλλά σχεδόν στις μύτες .
Και εδω μου έκανε εντύπωση η διαχείριση του βάρους . Πολύ καλά ζυγισμένο που δεν σου φαίνονται τα κιλά καθόλου ρε παιδί μου , περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σαν σκούτερ …
Το χώμα νομίζω εδω δεν το σκέφτεσαι καθόλου . Θα το έλεγα ένα ψηλό street το tiger παρά τις διαστάσεις του σε ρόδες και αναρτήσεις .
και δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να παει χώμα η μηχανή , αλλά η αίσθηση και η θέση οδήγησης πραγματικά είναι πολύ σπορ που σε προδιαθέτουν για αλλά πράγματα . Και εδώ δεν μπορώ να εκφέρω αποψη για τις αναρτήσεις μέσα στην πόλη αλλά θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλές σε αίσθηση .
Επίσης τα φρένα του ήταν παρά πολύ καλά για να ανταπεξέλθουν σε αυτή την ιπποδύναμη .
είχαν καλύτερη αίσθηση απτου africa όσο αναφορά το δρόμο όπου έμοιαζαν με το 1000 που είχα , από τα οποία ναι μεν είναι αποδοτικά αλλά έχουν αυτήν την σπόγγοδη αίσθηση που θέλει πάτημα αρκετά το φρένο .
Αυτά εν ολίγης , ελπίζω να μην φλυάρησα Εάν εγώ διάλεγα σήμερα να πάρω μια από τις δυο αύτες μηχανές θα διάλεγα το αφρικα . Μου αρέσει και οπτικά περισσότερο αλλά ταιριάζει νομίζω στα δικά μου θέλω .

ελπίζω αύριο που θα πάρω το τουαρεγκ και ανοίγω το γκάζι να μην νομίζω ότι χάλασε :ha
Ευχαριστούμε για το review...! :friendship:
 
Top Bottom