CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολύ σωστό.
Από τη μια υπάρχει μια αλήθεια που αφορά τη πλούσια πληροφόρηση που φέρνουν οι νέες ταμπλετο-οθόνες και είναι απαραίτητη αυτή λόγω των πλούσιων ηλεκτρονικών που συνοδεύουν πλέον τις μοτοσυκλέτες.
Από την άλλη συνεχίζει και με μαγνητίζει η ομορφιά -ορισμένων- συμβατικών οργάνων. Η απλότητα τους και πάνω από όλα η ασφαλέστατη αναγνωσιμότητα τους, ακόμη και να μη διάβαζες τα νούμερα αρκούσε η βελόνα για να αντιλαμβάνεσαι που παίζεις και από στροφές και από ταχύτητα.
Στη σημερινή πραγματικότητα θα ήθελα -τουλάχιστον- να συνεχίζει ο συνδυασμός μιας ταμπλέτας με ένα συμβατικό όργανο όπως γινόταν τα τελευταία χρόνια με τις οθόνες LCD.
Φυσικά αυτά τα "νιώθουμε" περισσότερο εμείς οι γηραιότεροι....
Η διαφορά στα xr είναι ίσως η συνδεσιμότητα με το κινητό, κλισιομετρο και κάτι ψιλοαχρηστα.
Το λέω γιατί και στο δικό μου ίδια ηλεκτρονικά έχει και μια χαρά τα ελενχεις στα όργανα.

Ένας πιο νέος σίγουρα σκέφτεται αλλιώς
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πολύ σωστό.
Από τη μια υπάρχει μια αλήθεια που αφορά τη πλούσια πληροφόρηση που φέρνουν οι νέες ταμπλετο-οθόνες και είναι απαραίτητη αυτή λόγω των πλούσιων ηλεκτρονικών που συνοδεύουν πλέον τις μοτοσυκλέτες.
Από την άλλη συνεχίζει και με μαγνητίζει η ομορφιά -ορισμένων- συμβατικών οργάνων. Η απλότητα τους και πάνω από όλα η ασφαλέστατη αναγνωσιμότητα τους, ακόμη και να μη διάβαζες τα νούμερα αρκούσε η βελόνα για να αντιλαμβάνεσαι που παίζεις και από στροφές και από ταχύτητα.
Στη σημερινή πραγματικότητα θα ήθελα -τουλάχιστον- να συνεχίζει ο συνδυασμός μιας ταμπλέτας με ένα συμβατικό όργανο όπως γινόταν τα τελευταία χρόνια με τις οθόνες LCD.
Φυσικά αυτά τα "νιώθουμε" περισσότερο εμείς οι γηραιότεροι....
Σημεία των καιρών!!!!
Πολυπλοκότητα εναντίον απλότητας!!!!!
Κερδίζει η πολυπλοκότητα, χάνουμε ... εμείς!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η διαφορά στα xr είναι ίσως η συνδεσιμότητα με το κινητό, κλισιομετρο και κάτι ψιλοαχρηστα.
Το λέω γιατί και στο δικό μου ίδια ηλεκτρονικά έχει και μια χαρά τα ελενχεις στα όργανα.

Ένας πιο νέος σίγουρα σκέφτεται αλλιώς
Απλά μια ταμπλέτα είναι πιο φθηνό για τις εταιρείες και πιο εύκολο με τσιπάκια με συγκεκριμένες εντολές τι θα δείξει και που.

Αν υπάρχει σήμερα μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα που τιμά τα συμβατικά όργανα όσο καμία άλλη -αν και φλύαρη- αυτή είναι η Hayabusa η οποία κατάφερε να κρατήσει σχεδόν ανεπηρέαστη τη συγγένεια με τις δυο προηγούμενες γενιές αλλά ταυτοχρόνως να είναι υπερσύγχρονη με όλες τις πληροφορίες.





 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Απλά μια ταμπλέτα είναι πιο φθηνό για τις εταιρείες και πιο εύκολο με τσιπάκια με συγκεκριμένες εντολές τι θα δείξει και που.

Αν υπάρχει σήμερα μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα που τιμά τα συμβατικά όργανα όσο καμία άλλη -αν και φλύαρη- αυτή είναι η Hayabusa η οποία κατάφερε να κρατήσει σχεδόν ανεπηρέαστη τη συγγένεια με τις δυο προηγούμενες γενιές αλλά ταυτοχρόνως να είναι υπερσύγχρονη με όλες τις πληροφορίες.



Συμφωνώ απόλυτα ! Οι βελόνες για στροφόμετρο και χιλιομετριτη είναι άλλη κ@@λααα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Απλά μια ταμπλέτα είναι πιο φθηνό για τις εταιρείες και πιο εύκολο με τσιπάκια με συγκεκριμένες εντολές τι θα δείξει και που.

Αν υπάρχει σήμερα μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα που τιμά τα συμβατικά όργανα όσο καμία άλλη -αν και φλύαρη- αυτή είναι η Hayabusa η οποία κατάφερε να κρατήσει σχεδόν ανεπηρέαστη τη συγγένεια με τις δυο προηγούμενες γενιές αλλά ταυτοχρόνως να είναι υπερσύγχρονη με όλες τις πληροφορίες.



Δεν συγκρίνονται φιλαράκι!!!!
Απλά..... δεν συγκρίνονται με καμμία... παστίλια- ταμπλέτα όπως διάολο και αν λέγεται!!!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
ε όχι και έτσι :p
Μην τα βλέπεις τώρα.
Άσε να περάσουν χρόνια....
Και δεν εννοώ τρία πέντε ή δέκα!!!! Όταν είναι κάτι καινούργιο, είναι καινούργιο.
Αυτά, πολύ απλά, δεν βγάζουν χρόνια. Δεν αντέχουν!!!
Τώρα θα βγει κάποιος να πει, πχ τα bmw έχουν "κλείσει" ήδη δέκα χρόνια και ΔΕΝ καταλαβαίνουν τίποτα :)ha). Είναι δοκιμασμένη τεχνολογία κτλ κτλ....
Πάρε καινούργια μηχανή.... Θα την αλλάξω σε πέντε χρόνια..... κτλ!!!
Απλά, εμένα δεν με πείθουν με την καμμία.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ξέρουμε τπτ για το θέμα με το touch της TFT?
Μετα απο δυο βδομάδες ακινησίας δεν πιάνει το touch.

Υπόθεση νουμερο 1 .. ξύλιασε απτη Μπάρμπαρα
Πληροφοριακα, στο δικο μου CRF1100 που προς το παρον το παιρνω μονο τα σ/κ, δε δουλευει αρχικα το κεντρικο κουμπι στον αριστερο διακοπτη που αλλαζει απο Trip A / 1, σε Trip B / 2, και μετα σε 3 και 4 που εχουν αλλες πληροφοριες. Και δε δουλευει μονο στη μια κατεθυνση προς τα δεξια, δηλ αν το βαλω στο 4 με αφη/δαχτυλο, τοτε δουλευει προς τα αριστερα. Αργοτερα δουλευει, μετα δεν ξαναδουλευει κλπ. Περιμενω να δω οταν ο καιρος ειναι λιγοτερο κρυος αλλα θα το αναφερω στη Χονδα καθως το μηχανακι ειναι ακομα στην εγγυηση (μεχρι το τελος Μαιου 2023).

Και κατι αλλο. Δεν εχω βαλει το προστατευτικο της οθονης γιατι δεν το ειχε βαλει ο προηγουμενος και το πηρα με τα χαρτια της μηχανης. Αλλα μαλλον θα παρω ενα φθηνοτερο αφτερμαρκετ να βαλω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Πληροφοριακα, στο δικο μου CRF1100 που προς το παρον το παιρνω μονο τα σ/κ, δε δουλευει αρχικα το κεντρικο κουμπι στον αριστερο διακοπτη που αλλαζει απο Trip A / 1, σε Trip B / 2, και μετα σε 3 και 4 που εχουν αλλες πληροφοριες. Και δε δουλευει μονο στη μια κατεθυνση προς τα δεξια, δηλ αν το βαλω στο 4 με αφη/δαχτυλο, τοτε δουλευει προς τα αριστερα. Αργοτερα δουλευει, μετα δεν ξαναδουλευει κλπ. Περιμενω να δω οταν ο καιρος ειναι λιγοτερο κρυος αλλα θα το αναφερω στη Χονδα καθως το μηχανακι ειναι ακομα στην εγγυηση (μεχρι το τελος Μαιου 2023).

Και κατι αλλο. Δεν εχω βαλει το προστατευτικο της οθονης γιατι δεν το ειχε βαλει ο προηγουμενος και το πηρα με τα χαρτια της μηχανης. Αλλα μαλλον να παρω ενα φθηνοτερο αφτερμαρκετ να βαλω πανω.
εντάξει λίγο το κακό! Αυτο ανοίγει λογικά! Τπτ το touch στο κρυο το ξεχνάμε!
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Βρήκα και αυτό
How to mirror cellphone screen on the TFT screen (only...

στο οποίο ένας κάτοχος παρουσιάζει μία μέθοδο για να γίνεται η οθόνη των crf1100 "καθρέπτης" adroid smartphone , διευρύνοντας κατά πολύ τις περιορισμένες εφαρμογές του adroid auto.

Απότι λέει δεν ισχύει για το αντίστοιχο carplay των iphone

Δεν το δοκίμασα ακόμα γιατί έτσι και αλλιώς δεν είμαι οπαδός των πολλών "παρεμβολών" :) όταν οδηγώ μοτοσυκλέτα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να αναφερω οτι αυτο που εγραφα παραπανω οτι δε δουλευει ενιοτε το κεντρικο κουμπι στον αριστερο διακοπτη που αλλαζει απο Trip A / 1, σε Trip B / 2, κλπ, στην μια κατευθυνση, νομιζω οτι ητανε καθαρα θεμα κρυου. Μου τοκανε Γεναρη και Φλεβαρη με θερμοκρασιες 4-7'C αλλα δεν τοχει ξανακανει απο τοτε καθως ανεβηκανε η θερμοκρασιες. Παντως η οθονη TFT δουλευε παντα, ακομη και στο πολυ κρυο.

Κατι αλλο που αξιζει ν'αναφερω τωρα που εχω αρχισει να πασπατευω το μηχανακι για να το εξοπλισω σχετικα, ειναι οτι τα πλαϊνα πλαστικα του 1100 βγαινουν ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ σε σχεση με το 1000, η σχετικη σχεδιαση εχει απλοποιηθει πολυ :ok: Στο 1000 θελουν πολυ προσοχη για να μη σπασουν τα μπροστινα "καβλιτζεκια", εγω τελικα τασπασα και τα δυο και εκανα τη δουκεια πολυ ευκολη :D Ε λοιπον αυτα δεν υπαρχουν στο 1100, και επισης χρειαζεται να βγουνε λιγοτερα συνδετικα.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Να αναφερω οτι αυτο που εγραφα παραπανω οτι δε δουλευει ενιοτε το κεντρικο κουμπι στον αριστερο διακοπτη που αλλαζει απο Trip A / 1, σε Trip B / 2, κλπ, στην μια κατευθυνση, νομιζω οτι ητανε καθαρα θεμα κρυου. Μου τοκανε Γεναρη και Φλεβαρη με θερμοκρασιες 4-7'C αλλα δεν τοχει ξανακανει απο τοτε καθως ανεβηκανε η θερμοκρασιες. Παντως η οθονη TFT δουλευε παντα, ακομη και στο πολυ κρυο.

Κατι αλλο που αξιζει ν'αναφερω τωρα που εχω αρχισει να πασπατευω το μηχανακι για να το εξοπλισω σχετικα, ειναι οτι τα πλαϊνα πλαστικα του 1100 βγαινουν ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ σε σχεση με το 1000, η σχετικη σχεδιαση εχει απλοποιηθει πολυ :ok: Στο 1000 θελουν πολυ προσοχη για να μη σπασουν τα μπροστινα "καβλιτζεκια", εγω τελικα τασπασα και τα δυο και εκανα τη δουκεια πολυ ευκολη :D Ε λοιπον αυτα δεν υπαρχουν στο 1100, και επισης χρειαζεται να βγουνε λιγοτερα συνδετικα.
Ισχύει οτι είναι απλοποιημένο σε σχέση με τα άλλα. Και εγω φόβομουνα πολύ ! Μέχρι που τα άνοιξα 2 φορές για τα φίλτρα αέρα ( πρέπει να μετακινήσεις το ντεπόζιτο ,επίσης εύκολο). Ολοι φοβόμαστε τον ήχο «κρακ» χαχα




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Για όσους δεν ξέρουν τί σημαίνουν τα ΑBCD στο manual, (σαν εμένα) ενω το μηχανάκι λέγεται CRF1100 L.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Να αναθεωρήσω πρόσφατο σχετικό μου σχόλιο σχετικά με την οθόνη.
Διάβασα διάφορα από διεθνή φόρουμ και τελικά υπάρχει θέμα σε αρκετές μοτό με την λειτουργία αφής και άλλα θέματα σε μικρότερο ποσοστό.
Η οθόνη, όπου υπάρχει το θέμα αφής, μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλήρως από τα κουμπιά στους διακόπτες στο τιμόνι.

Και όντως (με διαβεβαίωσαν από το τμήμα εγγυήσεων του Σαρακάκη) η Χόντα ετοιμάζει συνολική διευθέτηση του θέματος.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Χθές μου στέλνει τηλ πατριώτης με μοντέλο του 22 γυρω στα 8000 χλμ μόνο σε άσφαλτο και με ρωτάει αν έχω παρατηρήσει τπτ τέτοιο .



Αυτό είναι ψυκτικό υγρό και βγαίνει απο ενα τσουτσούνι εκει απο κάτω.

Σύμφωνα με το βίντεο αν εχει κατι πράσινο τότε πάει για αντλία νερού. Η οποία είναι κινέζικη συμφωνα με το βίντεο. WTF

το τσουτσούνι/σωληνάκι θέλει σκύψιμο για να το δείτε και ειναι οριζόντιο



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom