Επανερχομαι στο θεμα, μιας και ειχα πολλες εξελιξεις ως προς το θεμα αυτο!! Να υπενθυμισω οτι μιλαμε για f800gs και οτι πριν λιγο καιρο ειχα καταφερει μονος να αλλαξω σαμπρελα σε anakee adventure , εμπρος κ πισω με αρκετα χιλιομετρα πανω τους. Η απορια τοτε ηταν τι θα γινει με τα wild τα οποια ειναι ντουκια. Ειχα κανει αποπειρα αλλα δεν ειχα καταφερει κατι...
Αυτα μεχρι χτες!!! Οπου επαθα λαστιχο με τα Wild πισω και εδω ξεκιναμε την ανασκοπηση!!
Το συμβαν ελαβε χωρα 40χλμ απο την βαση μου... Σκεφτηκαμε μηπως το αλλαζαμε επι τοπου αλλα βαρεθηκα... Το λαστιχο εχει περιπου 3000χλμ με πολλα χωματινα και το τακουνι είμαι καθισμενο αρκετα, οπου το καθιστα κοντα στην αλλαγη! Οποτε λεω, παμε για δοκιμες.... Δεματικα κ φυγαμε για την επιστροφη καβαλα κλαταρισμενος!! Στην δευτερη γκαζια (χαλαρη) τα δεματικα γιναν παρελθον... Αλλα δεν πτοηθηκα!! Συνεχισα ακαθεκτος μεχρι να με σταματησει κατι... Ολη η διαδρομη ορθιος και βαρος μπροστα, να μην επιβαρυνουμε το πισω και απαλα γκαζι φρενο. Το μηχανακι στα 50-60 πηγαινε μια χαρα. Προβληματα με ψαρεματα υπηρχαν μονο κατω των 30km/ωρα. Οποτε καπως ετσι εφτασα στην βαση μου. Η μονη μου φοβια ηταν μην βγει καμια σαμπρελα κ μπλοκαρει ο πισω τροχος... Βεβαια (θελω κ τις εμπειριες σας) η σαμπρελα δεν κουνηθηκε απο την θεση της ( σιγουρα επαιξε ρολο το μαλακο γκαζοφρενο και η φορτιση του μπροστα μερους).
Οταν εφτασα ημουν σιγουρος οτι το λαστιχο ηταν για πεταμα... Αλλα δεν!! Οπτικα ηταν αριστο και σκληρο οπως πριν. Ετσι παρθηκε η αποφαση να τοποθετηθει ξανα με νεα σαμπρελα!! Ετσι, μόνος, ξεκινησα την διαδικασια η οποια και εφερα εις περας με πληρη επιτυχια πραγμα για το οποιο ειχα αμφιβολιες οτι θα τα καταφερω!! Να σημειωφει οτι το λαστιχο ειχε ξεκουμπωσει ηδη απο το χειλος και η ζαντα δεν ακουμπησε ποτε ασφαλτο!!
Οποτε τελος καλο ολα καλα!!! Να σημειωθει οτι εχω βαλει μπροστινη σαμπρελα για να δω ποσο θα κρατησει στο πισω, μιας κ υπαρχει τετοιο γιατροσοφι... Θα ενημερωθειτε για την πορεια του!!!
Ισως βοηθησει πολλους νεους σαν κ εμενα που εχουν τετοιες φοβιες...
Να σημειωθει οτι οι λεβιεδες που χρησιμοποιηθηκαν ηταν 2 των 20 εκατοστων σιδερενιοι απλοι και ενας αλουμινενιος 25cm.