DR 650...S

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είδες πως από σΚΤΜάκιας γίνεται σουτζουκάκιας ο άνθρωπος με ένα κλικ στο ebanking....

Πριν φας DRόσουπα, οι φήμες λένε ότι έρχεται νέο KουLουRi από το ακάσι από μέσα, θυμάσαι αυτά τα μονδέλα που έδειξε με τα σεντόνια από πάνω, ένα είχε 21/17 (ή 18) και το ίντερνετΣ έχει πάρει φωτιά.

Όχι άλλο γκραντάντι χρέπι, με τέτοια βίντεος ανεβαίνει ένα χιλιάρικο το παρατημένο στο ψαρ.γρ
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Είδες πως από σΚΤΜάκιας γίνεται σουτζουκάκιας ο άνθρωπος με ένα κλικ στο ebanking....

Πριν φας DRόσουπα, οι φήμες λένε ότι έρχεται νέο KουLουRi από το ακάσι από μέσα, θυμάσαι αυτά τα μονδέλα που έδειξε με τα σεντόνια από πάνω, ένα είχε 21/17 (ή 18) και το ίντερνετΣ έχει πάρει φωτιά.

Όχι άλλο γκραντάντι χρέπι, με τέτοια βίντεος ανεβαίνει ένα χιλιάρικο το παρατημένο στο ψαρ.γρ
Τα σουτζουΚάκια με πουρέ πάντα μαρέσανε να ξέρεις....
Το βίντεο θέλει να πει πόσα φτηνά και απλά μηχανάκια χάνουμε με την λαμογιά των ευρωπαίων....

υ.γ i love ktm και ας μην εχω αποκτήσει..(ακόμα);)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι χάνουμε; Την μούμια του Τουταγχαμών; Ε, όχι. Πάει το παλιό σουτζούκι ας το κλάψουμε παιδιά, ας το αφήσουμε στα 80ς, ο πλανήτης πάει μπροστά.


Φτηνό/αναλώσιμο που δεν το λυπάσαι όπως ένα 890R γιατί στοιχίζει (Αμερική προ μετατροπών) το 1/4 των χρημάτων. Αυτό το κάνει "adventure bike of choice"εκεί.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τι χάνουμε; Την μούμια του Τουταγχαμών; Ε, όχι. Πάει το παλιό σουτζούκι ας το κλάψουμε παιδιά, ας το αφήσουμε στα 80ς, ο πλανήτης πάει μπροστά.


Φτηνό/αναλώσιμο που δεν το λυπάσαι όπως ένα 890R γιατί στοιχίζει (Αμερική προ μετατροπών) το 1/4 των χρημάτων. Αυτό το κάνει "adventure bike of choice"εκεί.
Το συγκεκριμένο DR ήταν και γ@μώ τα μηχανάκια και στέκεται ακόμα μια χαρά σε άσφαλτο και χώμα αλλά δυστυχώς στην Ευρώπη δεν έρχεται.

Και το CCM 644 με το μοτέρ αυτου του DR ήταν καλή μοτοσυκλέτα και καλύτερο στο χώμα από το DR.

Ακόμα θυμάμαι το τεστ του Χούντρα στο περιοδικό Μοτό του τότε. Ο οποίος έκανε παπάδες στο χωμα και είχε κάνει πολύ ωραίο και αναλυτικό τεστ στο 650.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην Ευρώπη δεν έρχεται και Αμερική ζει χάρη στο "grandfather law" δηλαδή μπορούν να το πουλάνε σχεδόν παντού όσο δεν το εξελίσσουν και δεν το αλλάζουν.

Φθηνό πολύ. Εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση για μοτοσυκλέτες του 80.

Οποιοσδήποτε ξέρει να οδηγεί θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά, το μηχανάκι που δεν το λυπάται καλύτερα ακόμα. Δεν λέει τίποτα αυτό.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στην Ευρώπη δεν έρχεται και Αμερική ζει χάρη στο "grandfather law" δηλαδή μπορούν να το πουλάνε σχεδόν παντού όσο δεν το εξελίσσουν και δεν το αλλάζουν.

Φθηνό πολύ. Εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση για μοτοσυκλέτες του 80.

Οποιοσδήποτε ξέρει να οδηγεί θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά, το μηχανάκι που δεν το λυπάται καλύτερα ακόμα. Δεν λέει τίποτα αυτό.
Είναι μοντέλο του 98 και όχι του 80 με αξιοπρεπείς αναρτήσεις (αν και μαλακές), καλά φρένα και ικανοποιητική απόδοση μοτέρ, καλή γεωμετρία και καλή θέση οδήγησης, μίζα, δυνατότητα φόρτωσης, αξιοπιστία, απλότητα και σε καλή τιμή.

Πουλάει για όλα τα παραπάνω και όχι μόνο λόγω φτηνής τιμής.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
The DR650 engine is basically an enlargened DR600. It simply got bigger bore and longer stroke. Και το DR600 βγαίνει από....

Όντως βέβαια το τελευταίο DR στας Αμερικάς γράφει revised μοτέρ, αυτό του φρήγουιντ στα καθ'ημάς, το οποίο βαριέμαι να ψάξω πόση συγγένεια έχει με το προηγούμενο. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.

Αν δεν ήταν φτηνό, δεν θα το αγόραζε κανείς. Αν εξελισσόταν τόσα χρόνια, δεν θα ήταν φτηνό. Αντίστοιχο (ανύπαρκτο στις πωλήσεις) είναι το SWM650. Καλά τα λέμε οι γέροι που "πιάναμε την πέτρα και την στύβαμε χωρίς αβουσου υδραυλικά τιμόνια ηλεκτρικά παράθυρα, ο Βαγγέλης με τις πλατίνες και το καρέλια κασετίνα, γενικότερα όμως ο κόσμος έχει πάει αλλού.

BTW το SWM, τα Fantic και το AJP PR7 αξίζουν καλύτερη τύχη.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
The DR650 engine is basically an enlargened DR600. It simply got bigger bore and longer stroke. Και το DR600 βγαίνει από....
Το συγκεκριμένο απόσπασμα υπεραπλουστεύει κατασκευαστικές διαφορές. Η μόνη συγγένεια μεταξύ των 2 μοτέρ είναι ότι είναι μονοκύλινδροι κινητήρες.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τι χάνουμε; Την μούμια του Τουταγχαμών; Ε, όχι. Πάει το παλιό σουτζούκι ας το κλάψουμε παιδιά, ας το αφήσουμε στα 80ς, ο πλανήτης πάει μπροστά.
Φτηνό/αναλώσιμο που δεν το λυπάσαι όπως ένα 890R γιατί στοιχίζει (Αμερική προ μετατροπών) το 1/4 των χρημάτων. Αυτό το κάνει "adventure bike of choice"εκεί.
Αν δεν ήταν φτηνό, δεν θα το αγόραζε κανείς. Αν εξελισσόταν τόσα χρόνια, δεν θα ήταν φτηνό.
Στην Ευρώπη δεν έρχεται και Αμερική ζει χάρη στο "grandfather law" δηλαδή μπορούν να το πουλάνε σχεδόν παντού όσο δεν το εξελίσσουν και δεν το αλλάζουν.

Φθηνό πολύ. Εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση για μοτοσυκλέτες του 80.

Οποιοσδήποτε ξέρει να οδηγεί θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά, το μηχανάκι που δεν το λυπάται καλύτερα ακόμα. Δεν λέει τίποτα αυτό.
Υπερβολικά απλουστευμένη, έως μονοδιάστατη προσέγγιση θα έλεγα...

Ας αφήσουμε τελείως έξω την τιμή.
H απλότητα τέτοιων μονοκύλινδρων dualsport (DR, XR. KLR κλπ) για κάποιους είναι αρετή και η χρηστικότητά τους αναντικατάστατη από καινούργιες μοτό της κατηγορίας.
Το οτι η εξέλιξη, οι εταιρίες και το marketing έχουν στρέψει της αγορά τελείως αλλού, δεν καταργεί την πρακτική αξία αυτών των "χρεπιών" και δεν τα καθιστά "λύση των φτωχών".
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λύση των φτωχών το εν λόγω δεν είναι γιατί έχει άλλο ενάμιση μηχανάκι έξτρα επάνω, όλα αλλαγμένα είναι.

Κατά τα λοιπά "αναντικατάστατες" είναι λόγω τιμής. Αν βγάλεις την τιμή απ' έξω και το συγκρίνεις με το Τ700 που είναι επίσης πάναπλο, άσπαστο, χρηστικό, σε τι υπερτερεί το DR όπως το αγοράζεις σήμερα στην έκθεση;
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Λύση των φτωχών το εν λόγω δεν είναι γιατί έχει άλλο ενάμιση μηχανάκι έξτρα επάνω, όλα αλλαγμένα είναι.

Κατά τα λοιπά "αναντικατάστατες" είναι λόγω τιμής. Αν βγάλεις την τιμή απ' έξω και το συγκρίνεις με το Τ700 που είναι επίσης πάναπλο, άσπαστο, χρηστικό, σε τι υπερτερεί το DR όπως το αγοράζεις σήμερα στην έκθεση;
Τι σχέση έχει τώρα το Τ7 με το DR 650?? Σαν χρήση, σαν κατηγορία, σαν αγοραστικό κοινό, οτιδήποτε.....

Και μιας και αναφέρεις το Τ7, αυτή η απλότητα που περιγράφω παραπάνω ήταν ο λόγος που το περίμεναν όλοι πως και πως και έκανε τόσο σαματά και όχι η χαμηλή του τιμή (πολλοί θα το έπαιρναν και στην ίδια τιμή με πιο "εξελιγμένα" της κατηγορίας...).

Τέτοιας "φιλοσοφίας" μηχανάκια λείπουνε από όλες τις κατηγορίες και δεν έχουμε όλοι τα ίδια "γούστα"...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δεν έχει σχέση;

Πόσο στοίχισε το DR αυτό για να γίνει "αξιόμαχο";
Δεν περνάει ο έρωτας από την τσέπη καρδία μου...

Πέρα από αυτό, οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ των 2 είναι εντελώς άτοπη... Ποτέ κανείς που ξέρει τι θέλει να κάνει με τη μηχανή του, δε θα είναι αναμεσα σε ενα DR650 (ή και 690 αν θες σύγχρονο) και ενα Τ7... Είπαμε! :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με την ίδια λογική άτοπη είναι κάθε σύγκριση και κάθε επιλογή είναι "γιατί έτσι" οπότε κακώς συζητιούνται (δεν λέω κρίνονται, αυτό όντως κακώς συμβαίνει αν και όταν).

Ο έρωτας δεν χάνει ποτέ μάχες. Με 'γειά των ερωτευμένων με το DR, λογικά όλα αυτά μπαίνουν και σε όσα λειτουργούν ακόμα εδώ,.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τεσπα... Άσε τις μούμιες του Τουταγχαμών για τα κοροιδα κι όλα καλά :p
αφήνω την δική σου προσθήκη και κρατάω ό,τι έγραψα εγώ και όλα καλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έψαχνα ένα φεγγάρι για DR650 και αρκετό καιρό. Δεν έβρισκα κάτι σε καλή κατάσταση. Με ένα πηρουνάκι WP μπροστά απο κάνα 640, ένα αμορτισέρ πίσω, ένα τεπόζιτο μεγάλο και μερικές άλλες πινελιές θα ήταν το τέλειο all around τουριστικό χωμάτινο.

Και με κόστος σύνολο 2500-3000€ όλα μαζί. Δεν πλησιάζει το κοστολόγιο σαφώς σε ένα καινούργιο Τ700 και επίσης έχεις ένα αθάνατο εργαλείο απλό σε συντήρηση επισκευή.
 
Top Bottom