DR 650...S

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι έχει άποψη... Δεν είναι απαραίτητα κακό, το αντίθετο θα έλεγα.
Να είσαι απόλυτος, είναι λίγο άσχημο, ιδίως όταν δεν έχεις περάσει από τον "πάγκο".
Το κόστος είναι μεγάλο αν μπλέξεις με μοντέλα 20 χρόνων και θέλεις να το φέρεις σε κατάσταση ικανή να βολταρεις στα χωματα
Δεν είναι θέμα κόστους, αλλά πολλών πραγμάτων μαζί.
Να συμφωνήσω με τον snpl
Ναι αλλά βλέπεις ότι δεν ξεκινάει με παλιό για ανακαίνιση.
Ξεκινάει με νέο, κούτα.

Αυτό μπερδεύει όλους τους συνομιλητές, μιλάνε για μηχανάκι 1500 ευρώ μεταχειρισμένο και άλλα 500 προσωπική εργασία, δηλαδή εντελώς το αντίθετο με το βίντεο. Οπότε η κουβέντα γίνεται σε εντελώς λάθος βάση, συζητάμε για άλλα πράγματα και αρπάζεται ο κάθε ένας για λάθος λόγο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι αλλά βλέπεις ότι δεν ξεκινάει με παλιό για ανακαίνιση.
Ξεκινάει με νέο, κούτα.

Αυτό μπερδεύει όλους τους συνομιλητές, μιλάνε για μηχανάκι 1500 ευρώ μεταχειρισμένο και άλλα 500 προσωπική εργασία, δηλαδή εντελώς το αντίθετο με το βίντεο. Οπότε η κουβέντα γίνεται σε εντελώς λάθος βάση, συζητάμε για άλλα πράγματα και αρπάζεται ο κάθε ένας για λάθος λόγο.
Μα για τον Αμερικανό.... Έτσι και αλλιώς είναι αστεία τα νούμερα και δεν το φτιάχνει για οικονομία, αλλά για αυτά που προσφέρει η γριετζω
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα για τον Αμερικανό.... Έτσι και αλλιώς είναι αστεία τα νούμερα και δεν το φτιάχνει για οικονομία, αλλά για αυτά που προσφέρει η γριετζω
Σοβαρά, η νέα "γριά" προσφέρει περισσότερο οτιδήποτε από T700 και 790R, στο κόστος των οποίων φτάνει μετά τις εργασίες;

Ακόμα και την απλότητα του καρμπιρατέρ την έχει απομυθοποιήσει πλέον αρκετός κόσμος που ταξιδεύει, πρώτο σωστό τεκμηριωμένο στην πράξη άρθρο σχετικά είχα δει από τον Walter Colebatch που έχει περισσότερες περγαμηνές από πολύ κόσμο. Και δεν ξεχνάμε έστω και στην φάση των rtw ταξιδευτών, μία που μιλάμε για βροχιδη, σκισμένες μεμβράνες, άδειασμα μοτέρ σε υψόμετρο κλπ.

Το τι επιλέγει ο κάθε ένας δικαίωμα του και γούστο και καπέλο του στο τέλος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σοβαρά, η νέα "γριά" προσφέρει περισσότερο οτιδήποτε από T700 και 790R, στο κόστος των οποίων φτάνει μετά τις εργασίες;

Ακόμα και την απλότητα του καρμπιρατέρ την έχει απομυθοποιήσει πλέον αρκετός κόσμος που ταξιδεύει, πρώτο σωστό τεκμηριωμένο στην πράξη άρθρο σχετικά είχα δει από τον Walter Colebatch που έχει περισσότερες περγαμηνές από πολύ κόσμο. Και δεν ξεχνάμε έστω και στην φάση των rtw ταξιδευτών, μία που μιλάμε για βροχιδη, σκισμένες μεμβράνες, άδειασμα μοτέρ σε υψόμετρο κλπ.

Το τι επιλέγει ο κάθε ένας δικαίωμα του και γούστο και καπέλο του στο τέλος.
Δεν είναι χαζός που το κάνει... Αν και αμερικανος
Αυτό δεν θελεις να δεχθεις
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η νεα γρια προσφερει ακομα και τωρα καλυτερη και πιο ανετη διελευση απο τα χωματα, οποτε καποιος που θελει να εστιασει στο off, η να κινηθει μονο off εχει σιγουρα λογους να προτιμησει ακομα και την περιπτωση της νεας γριας, αν και η επιλογη καποιου καλου μεταχειρισμενου ειναι no brainer

Οσο για τα καρμπς, ακομα και σημερα δεν εχουν ξεπεραστει απο τους ψεκασμους σε επιπεδο αποκρισης και ακριβειας η επιδοσεων, με μοναδικο προβλημα τον οχι ακριβη ελεγχο καυσιμου κατι που κανει πιο δυσκολη την οικονομια, οπου ειναι και ο λογος που εξαφανιστηκαν. Μονο καποια εντουρο και μοτοκρος απο τα τελευταια χρονια να δουλευουν οριακα ''σαν να εχουν καρμυρατερ''

Υπαρχει ξεκαθαρα θεση για αυτα τα μηχανακια, βεβαια θα επρεπε να ειχαν εξελιχθει λιγο και οχι να πεθανουν (για παραδειγμα ενα ελαφρυ πολιτισμενο μονοκυλιδρο με το μοτερ του xr650r η ακομα καλυτερα της 700αρας γουρουνας της χοντα (που ειναι το ιδιο μοτερ υπερκυβισμενο με μιζα) ειναι πραγματικα αμαρτια που δε βγηκε ποτε στην παραγωγη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ισως η μεγάλη διαφορά είναι τα 45 κιλά σε βάρος.
Ναι οκ, καθόλου αμελητέα.

Και πάλι, το μηχανάκι του βίντεο είναι πιο ακριβό από 690/701 στα ίδια κιλά και δεν συγκρίνεται πουθενά.

Όπου και να το πιάσεις πλην του έρωτα, σαν "μοντέλο 2020 σύν μετατροπή" πάσχει.


Σαν μηχανάκι των 1500 χωρίς σοβαρή ζημιά θα το αγόραζα και εγώ, για χρήση χωρίς τύψεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι χαζός που το κάνει... Αν και αμερικανος
Αυτό δεν θελεις να δεχθεις
Πουλάει. Σαν πωλητής κάνει επίδειξη προϊόντων, πολύ λογικό αυτό.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ναι οκ, καθόλου αμελητέα.

Και πάλι, το μηχανάκι του βίντεο είναι πιο ακριβό από 690/701 στα ίδια κιλά και δεν συγκρίνεται πουθενά.

Όπου και να το πιάσεις πλην του έρωτα, σαν "μοντέλο 2020 σύν μετατροπή" πάσχει.


Σαν μηχανάκι των 1500 χωρίς σοβαρή ζημιά θα το αγόραζα και εγώ, για χρήση χωρίς τύψεις.
μπορεις ομως να το φτιαξεις στη μεση της σαχαρας...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μπορεις ομως να το φτιαξεις στη μεση της σαχαρας...
Εξαρτάται τι θα χαλάσει.

Μεγάλος μύθος αυτό, έχει πολλάκις αποδειχτεί.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το ότι έχει άποψη... Δεν είναι απαραίτητα κακό, το αντίθετο θα έλεγα.
Να είσαι απόλυτος, είναι λίγο άσχημο, ιδίως όταν δεν έχεις περάσει από τον "πάγκο".
Το κόστος είναι μεγάλο αν μπλέξεις με μοντέλα 20 χρόνων και θέλεις να το φέρεις σε κατάσταση ικανή να βολταρεις στα χωματα
Δεν είναι θέμα κόστους, αλλά πολλών πραγμάτων μαζί.
Να συμφωνήσω με τον snpl
Κωστα ,στην προκειμενη περιπτωση υπαρχει Αποψη που υποστηριζεται Επιτακτικα και Χωρις γνωση του θεματος.Στεκομαι στον χαρακτηρισμο αχρηστα χρεπια.Υπαρχουν ταξιδευτες και χωματινοι (εμπειροι) που τα δουλευουν απο Επιλογη και οχι λογω φθηνιας.
Δεν κολλαω στο συγκεκριμενο του βιντεο,θα πω μονο οτι ταξιδι διαρκειας σε αγονες περιοχες μαλλον Απαιτουν τετοια "χρεπια" που επισκευαζονται ευκολα και ακομα κ αν δεν το εχει ο ιδιοκτητης θα του το επισκευασουν ντοπιοι,χωρις διαγνωστικα και επιτηδευμενα ανταλλακτικα,απλα με μια σειρα εργαλεια, συν την μειωμενη πιθανοτητα βλαβης.
Ξερω, καποιος μπορει να μην το δεχτει και να αντιπαραθεσει ενα καρο (γι αυτον) επιχειρηματα,καποιος που δεν πατησε ποτε σοβαρο χωμα φυσικα ισως να μην καταλαβαινει...
Δεν ειναι επιθεση τα γραφομενα μου ,απλα για να εχεις Αποψη πρεπει ναχεις κ μια τουλαχιστον στοιχειωδη γνωση.Αυτο ισχυει για ολους και ολα τα θεματα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Βρε amyroukai, δεν είναι κακό να κάνεις κάπου λάθος, όλοι κάνουμε. Όπως δεν είναι κακό να έχουμε και αντίθετη άποψη, αρκεί βέβαια να μπορούμε να στηρίξουμε την αποψή μας κάπως...
Το οτι γράφεις ο,τι σου κατέβει στο κεφάλι απλά για να το γραψεις και μάλιστα με τελείως απαξιωτικό τρόπο, χωρίς να έχεις καν βασικές γνώσεις και εμπειρία πάνω σε αυτό το θέμα, ενώ μετά προσπαθείς μανιωδώς να το στηρίξεις με νύχια και με δόντια, σόρρυ, αλλά είναι τελείως παιδαριώδες και λάθος!
Τη μία απαξιώνεις τα παλιά μοτόρια, την άλλη το που δίνει τα λεφτά του ο καθένας, την άλλη πόσο κόστισαν οι μετατροπές (κούτα ή οχι τελικα???o_O) και στο τέλος τα κάνεις και λίγο αχταρμά όλα μαζί μπας πιαστείς από κάπου για να έχεις δίκιο.
Αφού έχεις τόση όρεξη και χρόνο, δεν πιάνεις να τα μελετήσεις λίγο καλύτερα πριν τα αναλύσεις? Δε γουστάρεις αρχαιολογία, το καταλάβαμε :p
Όλοι λίγο πολύ καταλαβαίνουμε αυτά που γράφονται, άσχετα με την καλή θέληση και τη διπλωματία. Μη γινόμαστε όμως και πολιτικάντηδες...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κωστα ,στην προκειμενη περιπτωση υπαρχει Αποψη που υποστηριζεται Επιτακτικα και Χωρις γνωση του θεματος.Στεκομαι στον χαρακτηρισμο αχρηστα χρεπια.Υπαρχουν ταξιδευτες και χωματινοι (εμπειροι) που τα δουλευουν απο Επιλογη και οχι λογω φθηνιας.
Δεν κολλαω στο συγκεκριμενο του βιντεο,θα πω μονο οτι ταξιδι διαρκειας σε αγονες περιοχες μαλλον Απαιτουν τετοια "χρεπια" που επισκευαζονται ευκολα και ακομα κ αν δεν το εχει ο ιδιοκτητης θα του το επισκευασουν ντοπιοι,χωρις διαγνωστικα και επιτηδευμενα ανταλλακτικα,απλα με μια σειρα εργαλεια, συν την μειωμενη πιθανοτητα βλαβης.
Ξερω, καποιος μπορει να μην το δεχτει και να αντιπαραθεσει ενα καρο (γι αυτον) επιχειρηματα,καποιος που δεν πατησε ποτε σοβαρο χωμα φυσικα ισως να μην καταλαβαινει...
Δεν ειναι επιθεση τα γραφομενα μου ,απλα για να εχεις Αποψη πρεπει ναχεις κ μια τουλαχιστον στοιχειωδη γνωση.Αυτο ισχυει για ολους και ολα τα θεματα.
μαζί πέσαμε.. βαρύ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό είναι το ζήτημα τελικά. Το είχε πει ο stf σε άλλο νήμα. Μιλάμε για μοτοσυκλέτες, κάποιος το εκλαμβάνει ως προσωπική προσβολή στην τιμή και την υπόληψη του αντί για συζήτηση για σιδερα και βγάζει αφρούς, εφευρίσκει λογια που δεν ειπώθηκαν γιατί νομίζει ότι υπονοηθηκαν και ένα γενικότερο λολ σε συζήτηση με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς επί προσωπικού. Περαστικά σας.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Άλλο το ταξίδι και το χωμάτινο ταξίδι με παλιό μηχανάκι κ άλλο το σοβαρό χώμα (τύπου εντουρο)

Επισκευάζονται πολλά άλλα όχι όλα σε ένα παλιό μηχανάκι από την άλλη το καινούριο χαλάει πολύ πιο δύσκολα.

Ο amyroukai νομίζω ότι εξετάζει το value for money και σίγουρα μετά από ένα σημείο δεν αξίζει να πετάς χρήματα εκτός από το αν υπάρχει έρωτας .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Μην είσαι αδιάβαστος!!

Η Mercedes αρχές δεκαετίας 80 ήθελε να μπει στα rally. Έκανε συνεργασία τότε με την Βρετανική cosworth η οποία την προμήθευσε τον κινητήρα των 2.3 λίτρων. Τότε όμως παρουσιάστηκε το φαινόμενο audi Quattro ξαφνικά στο προσκήνιο και τα σχέδια αυτά ανατραπηκαν. Τότε η Mercedes στράφηκε στο DTM.

Για να τρέξει στο DTM και να πάρει homologation έπρεπε να πουλήσει κάποια κομμάτια με την E190 με αυτό το μοτέρ το οποίο ήταν ένα detuned ίδιο μοτέρ της cosworth στο οποίο ενεπλακη φυσικά η AMG στον τομέα της βελτίωσης όμως μόνο.

Αυτά τα αυτοκίνητα έγιναν φυσικά ανάρπαστα και με ένα τέτοιο έγινε γνωστός ο άγνωστος τότε πιτσιρικάς Ayrton Senna στον ιστορικό πλέον αγώνα των πρωταθλητών το 1984 στο ανανεωμένο τοτε μικρό Nurburgring.

Ο Senna μπήκε στην πίστα και πάλεψε στα ίσια με Niki Lauda, Keke Rosberg, Alain Prost κλπ. Ο Senna πήρε μετά από μάχη με τον Lauda την πρώτη θέση και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.


Το E190 2.3-16 cosworth έμεινε φυσικά στην ιστορία ως ένα αυτοκίνητο σύμβολο για την φιρμα και πόθος για πολλούς. Οι λάτρεις των ραλυ στην Ελλάδα πάντα θα θυμούνται τα περάσματα του Γιώργου Αγγελίδη με συνοδηγό τον Τάσο Γουσετη με ένα σχεδόν εργοστασιακό τέτοιο αυτοκινητο


Κάπου στο αρχείο μου πρέπει να έχω μια ωραία φώτο με τον Αγγελίδη ντριφταριστο σε μια ειδική του ραλυ ακρόπολις του 2000.. Μαγεία..
spam on Η Mercedes ειχε ηδη μπει ως εργοστασιακή συμμετοχή στο τοτε ΠΠΡ απο το 1978 πριν φυσικα την ελευση των Group B με τα 500 το 78 και 450 SLC το 1979. Μαλιστα ο Βαλτενγαρντ πηρε το πρωταθλημα της χρονιας εκεινης κανοντας 7 αγωνες με το escort και 2 αγωνες με την SLC. Στο δικο μας Ακροπολις ηρθαν οι Γερμανοι της Benz με τρια αυτοκινητα. Εσπασαν τα δυο τερματισε το ενα. Αυτο που θυμαμαι με οσες ειδικες ειχα δει εκεινη την χρονια ηταν το υπερμεγεθη αμαξωμα που στις σφικτες Ε.Δ. της Στερεας και Θεσσαλιας τα πληρωματα τους δυσκολευοντουσαν. Το 1981 απαντες αιφνιδιαστηκαν απο την Audi που προετοιμαζε αρκετα χρονια πριν το quattro δουλευοντας πανω στο σασι και την μεταδοση του Iltis-Steyer Puch και ηταν αδυνατον να την ακολουθησουν αμεσα. spam off
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ναι οκ, καθόλου αμελητέα.

Και πάλι, το μηχανάκι του βίντεο είναι πιο ακριβό από 690/701 στα ίδια κιλά και δεν συγκρίνεται πουθενά.

Όπου και να το πιάσεις πλην του έρωτα, σαν "μοντέλο 2020 σύν μετατροπή" πάσχει.

Σαν μηχανάκι των 1500 χωρίς σοβαρή ζημιά θα το αγόραζα και εγώ, για χρήση χωρίς τύψεις.

Ένα βιντεάκι από την ανακατασκευή του DR που έχουμε εδώ.
Πλαίσιο και περιφερειακά από μοντέλο '96, μοτερ από '02 με σπασμένο γρανάζι 3ης και 110k χιλιόμετρα. Το μοτέρ του '96 μιας και δούλευε κομπλέ το κάναμε δωρεά στον κάτοχο του '02.

 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ένα βιντεάκι από την ανακατασκευή του DR που έχουμε εδώ.
Πλαίσιο και περιφερειακά από μοντέλο '96, μοτερ από '02 με σπασμένο γρανάζι 3ης και 110k χιλιόμετρα. Το μοτέρ του '96 μιας και δούλευε κομπλέ το κάναμε δωρεά στον κάτοχο του '02.


Ωραιοι
 
Top Bottom