Αυτά κάνουν και πάει ο κόσμος και παίρνει 950seTo βίντεο αυτό είναι ακατάλληλο για τον κύριο amyroukai ...όταν το ανέβασε στα κατσάβραχα σταμάτησα να βλέπω και περίμενα να ακουσω το μπαμ...δεν ξερω τι προσπαθουν να αποδείξουν...να πουλήσουν το μηχανάκι ή σεμινάρια offroad οδήγησης;
Η τιμή του είναι απόλυτα λογική και συγκρίσιμη με τον ανταγωνισμό ( εκτός του ότι ήταν ήδη γνωστή). Το καληνύχτα πάει στον προπαραγγελία γουρούνι στο σακί με άγνωστη παράδοση κάπου στον Ιούλιο ή 2023 αν παραγγελθεί όταν έρθουν τα πρώτα και πάρεις μυρωδιά. Ερωτηματικό η αντοχή της μότο στα πεσίματα στο βουνό , οι τιμές αναλώσιμων τούμπας . Βεβαιότητες οι πανάκριβες τιμές για εξατμίσεις , κάγκελα μπρος πίσω κλπ. Το σετ για δεύτερα ρεζουρβουαρ στα 1800 usd ασχολίαστο γιατί δεν με ενδιαφέρει. Θα περιμένω να την οδηγήσω πρώτα , δεν χάθηκαν τα μηχανάκιαΑνακοινώθηκε η τιμή του στην Ελλάδα..........18.600€ το απλό μοντέλο ...καληνυχτα.........
Καλά, η τιμή δεν είναι λογική....Ειναι πολύ πιο ακριβή και από ΚΤΜ890 και από ΑΦΡΙΚΑ και απο TIGER900.....πιστεύω ότι επειδή οι πελάτες της DUCATI θέλουν να ψωνήσουν το ονομα, περίπου όπως και όσοι θέλουν BMW τα βαράει......Η τιμή του είναι απόλυτα λογική και συγκρίσιμη με τον ανταγωνισμό ( εκτός του ότι ήταν ήδη γνωστή). Το καληνύχτα πάει στον προπαραγγελία γουρούνι στο σακί με άγνωστη παράδοση κάπου στον Ιούλιο ή 2023 αν παραγγελθεί όταν έρθουν τα πρώτα και πάρεις μυρωδιά. Ερωτηματικό η αντοχή της μότο στα πεσίματα στο βουνό , οι τιμές αναλώσιμων τούμπας . Βεβαιότητες οι πανάκριβες τιμές για εξατμίσεις , κάγκελα μπρος πίσω κλπ. Το σετ για δεύτερα ρεζουρβουαρ στα 1800 usd ασχολίαστο γιατί δεν με ενδιαφέρει. Θα περιμένω να την οδηγήσω πρώτα , δεν χάθηκαν τα μηχανάκια
Αν η τιμή είναι το κριτήριο , θα διαφωνήσω . Με αυτή την λογική τα ον - οφ μηχανάκια θα πρέπει να περιοριστούν στα 10-12 k . Τα μηχανάκια πέφτουν από σταματημένα μέχρι high siding και συνέπειες από τπτ μέχρι ολική καταστροφή. Αυτό το αποδεχόμαστε από την στιγμή που αγοράζουμε μια μοτοσυκλέτα και την χρησιμοποιούμε . Δηλαδή μια supersport moto αξίας 30φεύγα δεν πρέπει να μπει στην πίστα;Αν θες να πηγαίνεις χώματα με ον-off τα T700 και tuareg είναι οι σοφές επιλογές, τα 890 και Norden η πολυτέλεια και κάτι τέτοια σαν το Ducati παροξυσμός!
Η τιμή της από ότι έχω δει είναι φθηνότερη από Άφρικα , 2000 ακριβότερη της γυμνής εντελώς ΚΤΜ είναι δε ίδια με το 950 multi . Οι πελάτες της Ducati που θέλουν όνομα θα πάρουν multi V4 με λίγο παραπάνω. Η desert x πιστεύω ότι είναι μια ειδική πρόταση των Ιταλών και απευθύνεται σε όσους έζησαν με τον ελέφαντα ή θέλουν ένα ον οφ και δεν μπορουν να βλέπουν τα μούτρα των ΚΤΜ και τα 160 άλογα. Αν θα κάνει αυτά που υποσχεται , μένει να το αποδείξει. Προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα ΑΝ δεν θέλει το μισό κουστούμι άλλαγμα σε κάθε χωμάτινο ακούμπημαΚαλά, η τιμή δεν είναι λογική....Ειναι πολύ πιο ακριβή και από ΚΤΜ890 και από ΑΦΡΙΚΑ και απο TIGER900.....πιστεύω ότι επειδή οι πελάτες της DUCATI θέλουν να ψωνήσουν το ονομα, περίπου όπως και όσοι θέλουν BMW τα βαράει......
Οι τιμές, των μοτό γενικώς και ειδικώς, των ντουκάτι (μπεμβέ κτλ) είναι π ρ ό κ λ η σ η!Αν θες να πηγαίνεις χώματα με ον-off τα T700 και tuareg είναι οι σοφές επιλογές, τα 890 και Norden η πολυτέλεια και κάτι τέτοια σαν το Ducati παροξυσμός!
Για το τελευταίο. Αν αποφάσιζα να κάνω τέτοια υπέρβαση ,θα το έλιωνα στα χέρια μου , στα χώματα και στην άσφαλτο και όπου θα μπορούσα να πάω.Οι τιμές, των μοτό γενικώς και ειδικώς, των ντουκάτι (μπεμβέ κτλ) είναι π ρ ό κ λ η σ η!
Ακόμα και αυτές των "ταπεινών" Τ700 και Τουαρέγκ, ξεπερνούν τις ετήσιες αποδοχές της πλειοψηφίας των μισθοδοτούμενων...
...και άντε το αγοράζεις με τη καρδιά θα το πας στα χώματα;;;
/// Β
Σαφώς,Δεν υπολογίζουν την μισθοδοσία του Έλληνα ρε παιδιά τα εργοστάσια
Σιγά την αγορά που εχουμε
225 δε λενε τα σπεκς?Καλώς η κακώς το μηχανάκι το δίνουν κοντά στα 240κιλα γεμάτο. Κοινώς κάνεις μια βόλτα χαλαρή στο χώμα εκτός και είσαι κάποιος από αυτους που οδηγάνε στα promo videos. Για χώμα είναι μέχρι τα 210 κιλά των norden και 890.ιδανικα τα 204 του tuareg το οποίο και οδήγησα χθες και είναι ότι πιο καλοστημένο στη κατηγορία. Τώρα τα λεφτά είναι θέμα τσέπης. Για την Ελλάδα τα λεφτά αυτά για να τα πετας δεξιά και αριστερά στα χώματα είναι πολλα. Καλώς η κακώς η άσφαλτος δεν συγκρίνεται με το χώμα. Στην ασφαλτο το πεσιμο είναι η κακιά στιγμή στο χώμα καθημερινη πραξη. Περί ορέξεως κολοκυθοπιτα. Πολυ ομορφο μηχανάκι αναμφισβήτητα αλλά το βλέπω να πουλαει στην Ελλάδα κυρίως για βόλτα στη καφετέρια και κυρίως από τους λάτρεις της φίρμας