Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά νομίζω ότι ήταν 250...Ποσο; Εμενα μου ειπαν κατι 280αρια για τα Pirelli trail2
advφον!!
Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά νομίζω ότι ήταν 250...Ποσο; Εμενα μου ειπαν κατι 280αρια για τα Pirelli trail2
Το 2 ή το πρώτο μοντέλο? ?Εγώ πάντως τα Pirelli Scorpion Trail που τα φορούσε από τη μαμά του το Tiger πραγματικά τα απόλαυσα. Μιλάμε πάντα για άσφαλτο βέβαια αν και σε εύκολους χωματοδρομους δεν με ζόρισαν ποτέ. Εξαιρετικο κράτημα, γρήγορο ζέσταμα, σχετικά γρήγορη κορόνα για το πλάγιασμα και πολύ καλά στο φρενάρισμα και στο βρεγμένο. Εχουν ήδη 13,000 χλμ και η απόδοσή τους δεν έχει πέσει καθόλου. Το μπροστινό έχει ακόμα 3 χιλ πέλμα και το πίσω περίπου 4.5. Στην αλλαγή σίγουρα θα βάλω τα ίδια ή μαλλον το νέο μοντέλο το Scorpion Trail 2.
Έχουμε διαφορετικές μηχανές, αλλά το πρώτο μοντέλο που έβαλα το 2009, όταν είχε βγει....ειχε πρόβλημα στο μπροστινό ελαστικό από το εργοστάσιο.Φοράω το πρώτο μοντέλο και στην αλλαγή θα βάλω το 2
Τα δικά μου είναι παραγωγής 2013 (δεν θυμάμαι εβδομάδα...) και στα 13,000 ούτε υποψία σκασίματος και κράτημα ακόμη σχεδόν σαν καινούριο. Τι να πώ... Εχω διαβάσει για το πρόβλημα με τα σκασίματα. Ισως επειδή τα δικά μου παράχθηκαν πολύ αργότερα (2013) να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα και να το είχαν λύσει τότε...Έχουμε διαφορετικές μηχανές, αλλά το πρώτο μοντέλο που έβαλα το 2009, όταν είχε βγει....ειχε πρόβλημα στο μπροστινό ελαστικό από το εργοστάσιο.
Στα 5000 χλμ άνοιγε σαν τριανταφυλλο.......και αυτό συνέβη σ2 όλα τα multi που τα φορούσαν από μαμά.
Εκπληκτικό λάστιχο, με τρομερή ποιότητα κύλισης παντού. Στο βρεγμενο τέλειο. ...τι να λέμε.
Αλλά με αυτό το θέμα στο μπροστινό δεν τα ξαναεβαλα.
Όταν ήρθε το νέο μοντέλο, τα έβαλα αμέσως, γιατί πραγματικά πίστευα ότι θα είχαν λύσει τα προβληματακια του .
Τα έλυσαν. ...αλλά το νέο Scorpio είναι ένα μέτριο ελαστικό, που είναι παντού καλό αλλά όχι εξαιρετικό όπως το πρώτο.
Σημειωτέον ότι από το 2007 που έχω το gs, έχω αλλάξει 15 ζευγάρια ελαστικά και πότε δεν έβαλα τα ίδια.
Μου αρέσει να δοκιμάζω τα νέα. ...αλλά από εδώ και πέρα θα βαζω dunlop.
Ότι απορίες είχα τις έλυσα.
advφον!!
Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου με την κριτική μου, αλλά τα 2 έχουν χάσει σε ποιότητα κυλησης και σε γενική αίσθηση δεν έχουν την γρήγορη κορώνα του πρώτου Scorpio.Τα δικά μου είναι παραγωγής 2013 (δεν θυμάμαι εβδομάδα...) και στα 13,000 ούτε υποψία σκασίματος και κράτημα ακόμη σχεδόν σαν καινούριο. Τι να πώ... Εχω διαβάσει για το πρόβλημα με τα σκασίματα. Ισως επειδή τα δικά μου παράχθηκαν πολύ αργότερα (2013) να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα και να το είχαν λύσει τότε...
Το νέο Scorpio εννοείς το 2; Τι δεν σου άρεσε σε αυτά; Γιατί τα σκέφτομαι σαν τα επόμενα λάστιχά μου.
Πασχάλη σχολίασε λίγο τα Trailsmart αν θέλεις. Το σκληρότερο σημαίνει μεγαλύτερη ζωή αλλά και αργότερο ζέσταμα; Γιατί με τα Σκορπιο είχα και γρήγορο ζέσταμα και μακρά διάρκεια ζωής, κάτι δύσκολο να επιτευχθεί.
Τα δικά μου είναι παραγωγής 2013 (δεν θυμάμαι εβδομάδα...) και στα 13,000 ούτε υποψία σκασίματος και κράτημα ακόμη σχεδόν σαν καινούριο. Τι να πώ... Εχω διαβάσει για το πρόβλημα με τα σκασίματα. Ισως επειδή τα δικά μου παράχθηκαν πολύ αργότερα (2013) να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα και να το είχαν λύσει τότε...
Το νέο Scorpio εννοείς το 2; Τι δεν σου άρεσε σε αυτά; Γιατί τα σκέφτομαι σαν τα επόμενα λάστιχά μου.
Πασχάλη σχολίασε λίγο τα Trailsmart αν θέλεις. Το σκληρότερο σημαίνει μεγαλύτερη ζωή αλλά και αργότερο ζέσταμα; Γιατί με τα Σκορπιο είχα και γρήγορο ζέσταμα και μακρά διάρκεια ζωής, κάτι δύσκολο να επιτευχθεί.
Κώστα η ποιότητα κύλισης Roadsmart & Trailsmart είναι ίδια. Αν όχι ίδια, η όποια διαφορά είναι ανεπαίσθητη. Όμως, όπως το λέει κι ο Πασχάλης, είναι λίγο θορυβώδη τα trail κι ακούγονται συγκεκριμένα γύρω στα 80-110 χαω.Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου με την κριτική μου, αλλά τα 2 έχουν χάσει σε ποιότητα κυλησης και σε γενική αίσθηση δεν έχουν την γρήγορη κορώνα του πρώτου Scorpio.
Στο gs....ή ποιότητα κυλησης είναι εμφανής στα πρώτα χλμ και η dunlop με το roadsmart2 είναι κορυφαία.
Αν έχουν λύσει και το πρόβλημα με την φθορά του tr91 στο νέο Trail. ..είναι μονόδρομος για εμενα
advφον!!
Εμείς φοράμε τακούνια....Για πείτε την αππψη σας οι κατεμαδες.
Είμαι διχασμένη...Εμείς φοράμε τακούνια....
_________________
Ντακάρετε-φον
To λαστιχο οντως σκληρυνε στο βωμο της αξιοπιστιας και δινει μια πιο σκληρη αισθηση στο τιμονι σε σχεση με τα σβηστηρια τα tr91.Διπλή προδωσια από τα trailsmart την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!
Η βολτα ήταν αθηνα φυλη δερβενοχωρια ερυθρες στάση βιλια για φαγητό ψαθα Μέγαρα αθηνα.
Στα πολλα υπήρχαν κάποια χασιματακια που δεν δίνεις σημασία.
Στα Μέγαρα όμως, ενώ το λάστιχο ήταν ζεστο, έχασα κυριολεκτικά δύο φορές το μπροστινό.
Οι πιέσεις ήταν 34 36
Στο παρελθόν που φοραγα τα tr91 δεν έκαναν κιχ.
Δεν ξέρω μήπως δουλεύουν καλύτερα στα bmw λόγο μεγαλύτερου βάρους...
Και κατά πόσον το σκληριναν για να βγάλει χιλιόμετρα.
Για πείτε την αππψη σας οι κατεμαδες.
Στα Μέγαρα στο κομμάτι που βγαίνεις παλιά ΕΟ προς Μ. Πεύκο?Σε όλο το ορεινό κομμάτι που η άσφαλτος ήταν καλή πηγαιναμε με ταυτότητα...
Δεν δίνω σημασία σε τυχόν γλυστριματακια από οποιονδήποτε παράγοντα
Εστιάζω στο γεγονός οτι Εκεί που ο δρόμος έγινε πιο λειος είχα παραλίγο 2 πτώσεις από μπροστινο σε διάστημα 5 λεπτών με ζεστά λάστιχα με νορμάλ ταχυτητες...
Η αποψη μου είναι πως για 990 ο σωστός συνδιασμος είναι tr91 μποστα και trailsmart πισω ώστε ούτε να τετραγωνιζει εύκολα το πίσω από το βάρος κ τις εθνικές αλλά κ να βεντουζαρει το εμπρος έχοντας την ίδια φθορά αν κάποιος πάει σε dunlop...
Εγώ πάω σε pirellia!!!
Μια πριν το πλαταιακι εκεί στην δεξιά την μίζερη...Στα Μέγαρα στο κομμάτι που βγαίνεις παλιά ΕΟ προς Μ. Πεύκο?
Όπως έρχεσαι από Αλεποχώρι λέω και βγαίνεις στο μικρό πλαταιάκι...?
1000% τις δικαιολογώ, διότι εκεί δεν είναι δρόμος ρε φίλε!!!Μια πριν το πλαταιακι εκεί στην δεξιά την μίζερη...
και η άλλη πάνω στο γεφυράκι αριστερή πριν μπεις στο δρομο που στρίβεις για εθνική.
Θα μου πεις ειναι γυαλί ο δρόμος
αλλα δικαιολογουμε τις δύο σφαλιαρες;;;