Dunlop Trailsmart

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Εγώ πάντως τα Pirelli Scorpion Trail που τα φορούσε από τη μαμά του το Tiger πραγματικά τα απόλαυσα. Μιλάμε πάντα για άσφαλτο βέβαια αν και σε εύκολους χωματοδρομους δεν με ζόρισαν ποτέ. Εξαιρετικο κράτημα, γρήγορο ζέσταμα, σχετικά γρήγορη κορόνα για το πλάγιασμα και πολύ καλά στο φρενάρισμα και στο βρεγμένο. Εχουν ήδη 13,000 χλμ και η απόδοσή τους δεν έχει πέσει καθόλου. Το μπροστινό έχει ακόμα 3 χιλ πέλμα και το πίσω περίπου 4.5. Στην αλλαγή σίγουρα θα βάλω τα ίδια ή μαλλον το νέο μοντέλο το Scorpion Trail 2.

ΥΓ. Βέβαια δεν φοράω τις πιέσεις που συνιστά η Triumph (36-42) αλλά 34-36 κι έτσι δεν το μαζέυω συνέχεια το πίσω από την άσφαλτο καθρέφτη των ελληνικών δρόμων...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάντως τα Pirelli Scorpion Trail που τα φορούσε από τη μαμά του το Tiger πραγματικά τα απόλαυσα. Μιλάμε πάντα για άσφαλτο βέβαια αν και σε εύκολους χωματοδρομους δεν με ζόρισαν ποτέ. Εξαιρετικο κράτημα, γρήγορο ζέσταμα, σχετικά γρήγορη κορόνα για το πλάγιασμα και πολύ καλά στο φρενάρισμα και στο βρεγμένο. Εχουν ήδη 13,000 χλμ και η απόδοσή τους δεν έχει πέσει καθόλου. Το μπροστινό έχει ακόμα 3 χιλ πέλμα και το πίσω περίπου 4.5. Στην αλλαγή σίγουρα θα βάλω τα ίδια ή μαλλον το νέο μοντέλο το Scorpion Trail 2.
Το 2 ή το πρώτο μοντέλο? ?

advφον!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φοράω το πρώτο μοντέλο και στην αλλαγή θα βάλω το 2
Έχουμε διαφορετικές μηχανές, αλλά το πρώτο μοντέλο που έβαλα το 2009, όταν είχε βγει....ειχε πρόβλημα στο μπροστινό ελαστικό από το εργοστάσιο.
Στα 5000 χλμ άνοιγε σαν τριανταφυλλο.......και αυτό συνέβη σ2 όλα τα multi που τα φορούσαν από μαμά.
Εκπληκτικό λάστιχο, με τρομερή ποιότητα κύλισης παντού. Στο βρεγμενο τέλειο. ...τι να λέμε.
Αλλά με αυτό το θέμα στο μπροστινό δεν τα ξαναεβαλα.
Όταν ήρθε το νέο μοντέλο, τα έβαλα αμέσως, γιατί πραγματικά πίστευα ότι θα είχαν λύσει τα προβληματακια του .
Τα έλυσαν. ...αλλά το νέο Scorpio είναι ένα μέτριο ελαστικό, που είναι παντού καλό αλλά όχι εξαιρετικό όπως το πρώτο.
Σημειωτέον ότι από το 2007 που έχω το gs, έχω αλλάξει 15 ζευγάρια ελαστικά και πότε δεν έβαλα τα ίδια.
Μου αρέσει να δοκιμάζω τα νέα. ...αλλά από εδώ και πέρα θα βαζω dunlop.
Ότι απορίες είχα τις έλυσα. :D

advφον!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ακομα και η Dunlop σκληρυνε το ελαστικο της για να βγαλει περισσοτερα χλμ και να καλυψει τη σκωτσεζικη πλευρα μας.
Αλλα το νεο της λαστιχο (Τrailsmart) περα απο τον αυξημενο θορυβο σε σχεση με το απερχομενο (TR 91)
και την εντυπωσιακα αυξημενη διαρκεια ζωης δεν εχει καμμια διαφορα στις εκπληκτικες επιδοσεις σε φρενα βροχη στριψιμο.
What else?
 
Reactions: n.l

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Έχουμε διαφορετικές μηχανές, αλλά το πρώτο μοντέλο που έβαλα το 2009, όταν είχε βγει....ειχε πρόβλημα στο μπροστινό ελαστικό από το εργοστάσιο.
Στα 5000 χλμ άνοιγε σαν τριανταφυλλο.......και αυτό συνέβη σ2 όλα τα multi που τα φορούσαν από μαμά.
Εκπληκτικό λάστιχο, με τρομερή ποιότητα κύλισης παντού. Στο βρεγμενο τέλειο. ...τι να λέμε.
Αλλά με αυτό το θέμα στο μπροστινό δεν τα ξαναεβαλα.
Όταν ήρθε το νέο μοντέλο, τα έβαλα αμέσως, γιατί πραγματικά πίστευα ότι θα είχαν λύσει τα προβληματακια του .
Τα έλυσαν. ...αλλά το νέο Scorpio είναι ένα μέτριο ελαστικό, που είναι παντού καλό αλλά όχι εξαιρετικό όπως το πρώτο.
Σημειωτέον ότι από το 2007 που έχω το gs, έχω αλλάξει 15 ζευγάρια ελαστικά και πότε δεν έβαλα τα ίδια.
Μου αρέσει να δοκιμάζω τα νέα. ...αλλά από εδώ και πέρα θα βαζω dunlop.
Ότι απορίες είχα τις έλυσα. :D

advφον!!
Τα δικά μου είναι παραγωγής 2013 (δεν θυμάμαι εβδομάδα...) και στα 13,000 ούτε υποψία σκασίματος και κράτημα ακόμη σχεδόν σαν καινούριο. Τι να πώ... Εχω διαβάσει για το πρόβλημα με τα σκασίματα. Ισως επειδή τα δικά μου παράχθηκαν πολύ αργότερα (2013) να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα και να το είχαν λύσει τότε...

Το νέο Scorpio εννοείς το 2; Τι δεν σου άρεσε σε αυτά; Γιατί τα σκέφτομαι σαν τα επόμενα λάστιχά μου.
Πασχάλη σχολίασε λίγο τα Trailsmart αν θέλεις. Το σκληρότερο σημαίνει μεγαλύτερη ζωή αλλά και αργότερο ζέσταμα; Γιατί με τα Σκορπιο είχα και γρήγορο ζέσταμα και μακρά διάρκεια ζωής, κάτι δύσκολο να επιτευχθεί.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα δικά μου είναι παραγωγής 2013 (δεν θυμάμαι εβδομάδα...) και στα 13,000 ούτε υποψία σκασίματος και κράτημα ακόμη σχεδόν σαν καινούριο. Τι να πώ... Εχω διαβάσει για το πρόβλημα με τα σκασίματα. Ισως επειδή τα δικά μου παράχθηκαν πολύ αργότερα (2013) να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα και να το είχαν λύσει τότε...

Το νέο Scorpio εννοείς το 2; Τι δεν σου άρεσε σε αυτά; Γιατί τα σκέφτομαι σαν τα επόμενα λάστιχά μου.
Πασχάλη σχολίασε λίγο τα Trailsmart αν θέλεις. Το σκληρότερο σημαίνει μεγαλύτερη ζωή αλλά και αργότερο ζέσταμα; Γιατί με τα Σκορπιο είχα και γρήγορο ζέσταμα και μακρά διάρκεια ζωής, κάτι δύσκολο να επιτευχθεί.
Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου με την κριτική μου, αλλά τα 2 έχουν χάσει σε ποιότητα κυλησης και σε γενική αίσθηση δεν έχουν την γρήγορη κορώνα του πρώτου Scorpio.
Στο gs....ή ποιότητα κυλησης είναι εμφανής στα πρώτα χλμ και η dunlop με το roadsmart2 είναι κορυφαία.
Αν έχουν λύσει και το πρόβλημα με την φθορά του tr91 στο νέο Trail. ..είναι μονόδρομος για εμενα

advφον!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα δικά μου είναι παραγωγής 2013 (δεν θυμάμαι εβδομάδα...) και στα 13,000 ούτε υποψία σκασίματος και κράτημα ακόμη σχεδόν σαν καινούριο. Τι να πώ... Εχω διαβάσει για το πρόβλημα με τα σκασίματα. Ισως επειδή τα δικά μου παράχθηκαν πολύ αργότερα (2013) να είχαν εντοπίσει το πρόβλημα και να το είχαν λύσει τότε...

Το νέο Scorpio εννοείς το 2; Τι δεν σου άρεσε σε αυτά; Γιατί τα σκέφτομαι σαν τα επόμενα λάστιχά μου.
Πασχάλη σχολίασε λίγο τα Trailsmart αν θέλεις. Το σκληρότερο σημαίνει μεγαλύτερη ζωή αλλά και αργότερο ζέσταμα; Γιατί με τα Σκορπιο είχα και γρήγορο ζέσταμα και μακρά διάρκεια ζωής, κάτι δύσκολο να επιτευχθεί.

Δεν είχα το προηγούμενο , οπότε δε μπορώ να συγκρίνω. Πάντως αποδίδουν μετά τα 3-4 πρώτα χλμ, μέχρι να ζεσταθεί και το μηχανάκι δηλαδή.
Επίσης να πω ότι το 2007 φορούσα στην Άφρικα το τότε αντίστοιχο Dunlop και η αίσθηση ήταν ίδια. Άριστο από τότε.....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου με την κριτική μου, αλλά τα 2 έχουν χάσει σε ποιότητα κυλησης και σε γενική αίσθηση δεν έχουν την γρήγορη κορώνα του πρώτου Scorpio.
Στο gs....ή ποιότητα κυλησης είναι εμφανής στα πρώτα χλμ και η dunlop με το roadsmart2 είναι κορυφαία.
Αν έχουν λύσει και το πρόβλημα με την φθορά του tr91 στο νέο Trail. ..είναι μονόδρομος για εμενα

advφον!!
Κώστα η ποιότητα κύλισης Roadsmart & Trailsmart είναι ίδια. Αν όχι ίδια, η όποια διαφορά είναι ανεπαίσθητη. Όμως, όπως το λέει κι ο Πασχάλης, είναι λίγο θορυβώδη τα trail κι ακούγονται συγκεκριμένα γύρω στα 80-110 χαω.
Φθορά θα δείξει.... , μέχρι τώρα καλά πάνε. Μακάρι να έχουν αντοχές ΝΕΧΤ ;)
Πάντως κι ένα πίσω να βάλω επιπλέον, δε με χαλάει. Λαστιχάρα!!! Μεγάλη σιγουριά παντού.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για να συμπληρώσω.....
Τα trailsmart είναι ό,τι καλύτερο καβάλησα στο βρεγμένο!
Ανώτερα από τα Roadsmart και από τα ΝΕΧΤ. Στο στεγνό είναι συγκρίσιμα με τα παραπάνω, κάπου χάνουν , κάπου κερδίζουν.
Στο νερό, ΔΕΝ παίζονται!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Σημερα ξαναεβαλα τα trialsmart επανω-εχω 2ο σετ χωματινους τροχους- η θερμοκρασια εξω
ηταν στους 6 βαθμους και στα πρωτα 5 χλμ ειχαν πιασει θερμοκρασια λειτουργιας.
Η διαρκεια ζωης τους ειναι υπεραρκετη για μενα, στις 16000 χλμ και μετα απο ενα ορθιο πανε-ελα Νορβηγια αλλαχτηκαν με ιδια
λογω του κλασικου τετραγωνισματος που προσθεσε κραδασμο αλλα εχοντας ακομα αψογο φρεναρισμα και κρατημα στις στροφες.
 

ΚΟΥΛΗΣ

Μέλος
Περιοχή
Πάργα
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
990 ADVENTURE
Διπλή προδωσια από τα trailsmart την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!
Η βολτα ήταν αθηνα φυλη δερβενοχωρια ερυθρες στάση βιλια για φαγητό ψαθα Μέγαρα αθηνα.
Στα πολλα υπήρχαν κάποια χασιματακια που δεν δίνεις σημασία.
Στα Μέγαρα όμως, ενώ το λάστιχο ήταν ζεστο, έχασα κυριολεκτικά δύο φορές το μπροστινό.
Οι πιέσεις ήταν 34 36
Στο παρελθόν που φοραγα τα tr91 δεν έκαναν κιχ.
Δεν ξέρω μήπως δουλεύουν καλύτερα στα bmw λόγο μεγαλύτερου βάρους...
Και κατά πόσον το σκληριναν για να βγάλει χιλιόμετρα.
Για πείτε την αππψη σας οι κατεμαδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Διπλή προδωσια από τα trailsmart την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!
Η βολτα ήταν αθηνα φυλη δερβενοχωρια ερυθρες στάση βιλια για φαγητό ψαθα Μέγαρα αθηνα.
Στα πολλα υπήρχαν κάποια χασιματακια που δεν δίνεις σημασία.
Στα Μέγαρα όμως, ενώ το λάστιχο ήταν ζεστο, έχασα κυριολεκτικά δύο φορές το μπροστινό.
Οι πιέσεις ήταν 34 36
Στο παρελθόν που φοραγα τα tr91 δεν έκαναν κιχ.
Δεν ξέρω μήπως δουλεύουν καλύτερα στα bmw λόγο μεγαλύτερου βάρους...
Και κατά πόσον το σκληριναν για να βγάλει χιλιόμετρα.
Για πείτε την αππψη σας οι κατεμαδες.
To λαστιχο οντως σκληρυνε στο βωμο της αξιοπιστιας και δινει μια πιο σκληρη αισθηση στο τιμονι σε σχεση με τα σβηστηρια τα tr91.
Αλλα ουτε λογος για γλιστρημα.Ισως οφειλεται και στην πιεση που δεχεται απο το telelever και την αντιστοιχο γρηγορο ζεσταμα.
Με την ευκαιρια παντως να πω πως σπανια θα βγαλω γνωμη για λαστιχα Φεβρουαριο και Μαρτιο
μιας και τα σημαδια του χειμωνα στην ασφαλτο αλλα και οι κρυμμενες υγρασιες μπορει να τα αδικησουν.
 

ΚΟΥΛΗΣ

Μέλος
Περιοχή
Πάργα
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
990 ADVENTURE
Σε όλο το ορεινό κομμάτι που η άσφαλτος ήταν καλή πηγαιναμε με ταυτότητα...
Δεν δίνω σημασία σε τυχόν γλυστριματακια από οποιονδήποτε παράγοντα
Εστιάζω στο γεγονός οτι Εκεί που ο δρόμος έγινε πιο λειος είχα παραλίγο 2 πτώσεις από μπροστινο σε διάστημα 5 λεπτών με ζεστά λάστιχα με νορμάλ ταχυτητες...
Η αποψη μου είναι πως για 990 ο σωστός συνδιασμος είναι tr91 μποστα και trailsmart πισω ώστε ούτε να τετραγωνιζει εύκολα το πίσω από το βάρος κ τις εθνικές αλλά κ να βεντουζαρει το εμπρος έχοντας την ίδια φθορά αν κάποιος πάει σε dunlop...
Εγώ πάω σε pirellia!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε όλο το ορεινό κομμάτι που η άσφαλτος ήταν καλή πηγαιναμε με ταυτότητα...
Δεν δίνω σημασία σε τυχόν γλυστριματακια από οποιονδήποτε παράγοντα
Εστιάζω στο γεγονός οτι Εκεί που ο δρόμος έγινε πιο λειος είχα παραλίγο 2 πτώσεις από μπροστινο σε διάστημα 5 λεπτών με ζεστά λάστιχα με νορμάλ ταχυτητες...
Η αποψη μου είναι πως για 990 ο σωστός συνδιασμος είναι tr91 μποστα και trailsmart πισω ώστε ούτε να τετραγωνιζει εύκολα το πίσω από το βάρος κ τις εθνικές αλλά κ να βεντουζαρει το εμπρος έχοντας την ίδια φθορά αν κάποιος πάει σε dunlop...
Εγώ πάω σε pirellia!!!
Στα Μέγαρα στο κομμάτι που βγαίνεις παλιά ΕΟ προς Μ. Πεύκο?
Όπως έρχεσαι από Αλεποχώρι λέω και βγαίνεις στο μικρό πλαταιάκι...?
 

ΚΟΥΛΗΣ

Μέλος
Περιοχή
Πάργα
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
990 ADVENTURE
Στα Μέγαρα στο κομμάτι που βγαίνεις παλιά ΕΟ προς Μ. Πεύκο?
Όπως έρχεσαι από Αλεποχώρι λέω και βγαίνεις στο μικρό πλαταιάκι...?
Μια πριν το πλαταιακι εκεί στην δεξιά την μίζερη...
και η άλλη πάνω στο γεφυράκι αριστερή πριν μπεις στο δρομο που στρίβεις για εθνική.
Θα μου πεις ειναι γυαλί ο δρόμος
αλλα δικαιολογουμε τις δύο σφαλιαρες;;;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια πριν το πλαταιακι εκεί στην δεξιά την μίζερη...
και η άλλη πάνω στο γεφυράκι αριστερή πριν μπεις στο δρομο που στρίβεις για εθνική.
Θα μου πεις ειναι γυαλί ο δρόμος
αλλα δικαιολογουμε τις δύο σφαλιαρες;;;
1000% τις δικαιολογώ, διότι εκεί δεν είναι δρόμος ρε φίλε!!!
Πλάκα με κάνεις? Μπροστά σ' αυτή την άσφαλτο και ο πάγος έχει πρόσφυση!
Εκεί γυρνάει για πλάκα το Forester το ατμοσφαιρικό που έχω.... (ψοφίμι, αυτόματο με 120 άλογα και 4Χ4 κι όμως "διπλώνει":D )
Πάνε πάνω κάτω όλη μέρα φορτηγά, πέφτουν λάδια, άμμος, χαλίκια.... Και η άσφαλτος είναι όπως ήταν τουλάχιστον το 1990! Κάποια στιγμή θα τη φτιάξουν, έχουν τελειώσει το κομμάτι λίγο πιο έξω και μέχρι Βένιζα (όπως είδες σίγουρα), κάποτε θα στρώσουν κι εκεί κάτι που να μοιάζει με άσφαλτο....
Πάντως εκεί αδικείται όποιο ελαστικό και να δοκιμάσεις!
Προσωπικά θεωρώ την κρίση σου γι αυτά τα γλιστρήματα, ως μη γενόμενη.
 
Top Bottom