Πολύ καλά είναι και σ αυτόν τον τομέα, αν και υστερούν από Dunlop Roadsmart & Michelin Pilot (πιθανότατα κι από άλλα φουλ ασφάλτινα)..... λογικόΕυχαριστω..!!
Άντε να δουμε,αν το BMW θα αποκτησει ξανά αυτο για το οποιο φημίζονται.
Την ποιοτητα κυλισης.
Εχω βαλει ψηλα τον πήχη.
Παντως για τα roadsmart δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα...Πολύ καλά είναι και σ αυτόν τον τομέα, αν και υστερούν από Dunlop Roadsmart & Michelin Pilot (πιθανότατα κι από άλλα φουλ ασφάλτινα)..... λογικό
Γενικά:Παντως για τα roadsmart δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα...
ΝασκαλαΚαλόστριφτα και καλοτάξιδα.
Ενα αμιγώς ασφάλτινο λάστιχο έχει καλύτερη ποιότητα με λιγότερη αντίσταση στην κύλιση , άρα μεγαλύτερη οικονομία και σε καύσιμο . Γενικά η ποιότητα κύλισης επηρεάζετε από διάφορους παράγοντες και όχι μόνο από τα ελαστικά .
Σε αυτό που είπε ο Θοδωρής @forester συμφωνώ .Σε καθημερινές συνθήκες κίνησης , αλλά και για τον χαρακτήρα της μηχανής λέω εγώ , το trail είναι καλύτερο .
Σε ιδανικές συνθήκες είναι λογικό τα αμιγώς ασφάλτινα να είναι καλύτερα σε onroad ταξίδι .
Και ΜΗΝ ξεχνάμε...άλλοι οι δρόμοι που πατάμε Οξω στα ταξίδια μας και άλλοι οι δρόμοι καθρέπτες στη καθημερινότητα και σε πάρα πολλά σημεία εντός Ελλάδας .
μεγειες!
Τετραγωνίζουν, αλλά όχι όπως τα παλιά TR91, ούτε όπως Metzeler NEXT, τα Πιρέλια και τα Anakee III (κρίνω και από λάστιχα που είχα και από λάστιχα που είδα).Νομίζω το μονο αρνητικο των trailsmart,είναι πως τετραγωνιζουν αν η χρήση συμπεριλαμβάνει και εθνική δικαβαλο.
Κυρίως λόγω λάθος πιέσεων το παθαίνουν αυτό. Το τσέκαρα με τα δικά μου 2 ζευγάρια, όπως είπα πιο πάνω. Θέλουν φροντίδαεμένα το πίσω είχε τετραγωνίσει περισσότερο,στα 12-13.000 χλμ τα άλλαξα γιαυτό κυρίως.
Δεν μπορούσες να τα στρίψεις εύκολα πλέον.
Θεωρώ ότι μέχρι τα 7-8000 χλμ γ@μουν και δέρνουν.
Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστω..!μεγειες!
Με μπερδεψες.Αν είναι σωστές οι πιέσεις πάντα, έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και σ αυτόν τον τομεα. Το 1ο μου ζεύγος το δούλευα σχεδόν πάντα με πιέσεις πλήρους φορτίου (2.5-2.9) και τετραγώνισαν πολύ περισσότερο και πιο γρήγορα από το 2ο ζεύγος που έχω τώρα πάνω. Τώρα τα δουλεύω ευλαβικά ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο (μονός 2.2-2.5 και διπλός, φορτωμένος 2.5-2.9). Τετραγώνισαν μετά τις 9-10.000 χλμ και όχι πολύ έντονα.
Γιατι σε μπερδεψα;Με μπερδεψες.
Στο 2ο ζευγαρι εβαζες χαμηλοτερες πιεσεις και τετραγωνισαν λιγοτερο?
Πωτς γκενεν?
Με ξεμπερδεψες.!Γιατι σε μπερδεψα;
Στο 2ο εβαζα τις σωστες παντα. Ωστε να παταει οσο λαστιχο πρεπει παντα.
Με μεγαλη πιεση και μικρο βαρος, παταει λιγοτερο λαστιχο, το οποιο και φθειρεται πιο γρηγορα στο σημειο που παταει. Στο κεντρο δηλαδη
Οταν παταει ολο οσο εχει υπολογισει ο κατασκευαστης, φθειρεται πιο σωστα.
Το ειδα και στην πραξη οπως ειπα , αλλα ειναι και λογικο.
Φιλε ο τύπος δε παιζειΜε ξεμπερδεψες.!
Πες πες κοντευει να ψησει κι εμενα να τα βαλωΦιλε ο τύπος δε παιζει
Ειναι εγκυκλοπαίδεια!!!! ο φουστης