Dunlop Trailsmart

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ευχαριστω..!!

Άντε να δουμε,αν το BMW θα αποκτησει ξανά αυτο για το οποιο φημίζονται.
Την ποιοτητα κυλισης.
Εχω βαλει ψηλα τον πήχη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ευχαριστω..!!

Άντε να δουμε,αν το BMW θα αποκτησει ξανά αυτο για το οποιο φημίζονται.
Την ποιοτητα κυλισης.
Εχω βαλει ψηλα τον πήχη.
Πολύ καλά είναι και σ αυτόν τον τομέα, αν και υστερούν από Dunlop Roadsmart & Michelin Pilot (πιθανότατα κι από άλλα φουλ ασφάλτινα)..... λογικό ;)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πολύ καλά είναι και σ αυτόν τον τομέα, αν και υστερούν από Dunlop Roadsmart & Michelin Pilot (πιθανότατα κι από άλλα φουλ ασφάλτινα)..... λογικό ;)
Παντως για τα roadsmart δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παντως για τα roadsmart δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα...
Γενικά:
Εγώ είχα το ΙΙ και καλός φίλος έχει το ΙΙΙ τώρα.
Αμφότεροι ευχαριστημένοι και οι 2 σε R1200 GS .
Πάντα με τη σκέψη ότι μιλάμε για sport-touring λάστιχα, που σημαίνει μεγάλες αποστάσεις, μέσες/υψηλές ταχύτητες!!!
Σαφώς υποδεέστερα από τα trailsmart σε συνθήκες καθημερινές, σε σκονισμένους δρόμους και σε ποικιλία οδοστρωμάτων, αλλά πολύ καλύτερα σε παρατεταμένη πίεση, σε υψηλές ΜΩΤ, στην καθαρή άσφαλτο κλπ.

To επαναλαμβάνω συνεχώς, ότι σε κάποια πράγματα η χρήση και το τι ζητάμε, παίζει σπουδαίο ρόλο!!! Δεν κάνουν όλα για όλους!!!

Για την ποιότητα κύλισης που λέμε εδώ, έχει πει κανείς παράπονο για την κύληση των Roadsmart??? Πολύ περίεργο!!!
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Καλόστριφτα και καλοτάξιδα.
Ενα αμιγώς ασφάλτινο λάστιχο έχει καλύτερη ποιότητα με λιγότερη αντίσταση στην κύλιση , άρα μεγαλύτερη οικονομία και σε καύσιμο . Γενικά η ποιότητα κύλισης επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες και όχι μόνο από τα ελαστικά .
Σε αυτό που είπε ο Θοδωρής @forester συμφωνώ .Σε καθημερινές συνθήκες κίνησης , αλλά και για τον χαρακτήρα της μηχανής λέω εγώ , το trail είναι καλύτερο .
Σε ιδανικές συνθήκες είναι λογικό τα αμιγώς ασφάλτινα να είναι καλύτερα σε onroad ταξίδι .
Και ΜΗΝ ξεχνάμε...άλλοι οι δρόμοι που πατάμε Οξω στα ταξίδια μας και άλλοι οι δρόμοι καθρέπτες στη καθημερινότητα και σε πάρα πολλά σημεία εντός Ελλάδας .
 
Τελευταία επεξεργασία:

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Καλόστριφτα και καλοτάξιδα.
Ενα αμιγώς ασφάλτινο λάστιχο έχει καλύτερη ποιότητα με λιγότερη αντίσταση στην κύλιση , άρα μεγαλύτερη οικονομία και σε καύσιμο . Γενικά η ποιότητα κύλισης επηρεάζετε από διάφορους παράγοντες και όχι μόνο από τα ελαστικά .
Σε αυτό που είπε ο Θοδωρής @forester συμφωνώ .Σε καθημερινές συνθήκες κίνησης , αλλά και για τον χαρακτήρα της μηχανής λέω εγώ , το trail είναι καλύτερο .
Σε ιδανικές συνθήκες είναι λογικό τα αμιγώς ασφάλτινα να είναι καλύτερα σε onroad ταξίδι .
Και ΜΗΝ ξεχνάμε...άλλοι οι δρόμοι που πατάμε Οξω στα ταξίδια μας και άλλοι οι δρόμοι καθρέπτες στη καθημερινότητα και σε πάρα πολλά σημεία εντός Ελλάδας .
Νασκαλα
Σωστος..
Ειχα κλαψει λιγο με το κ60 σε καταναλωση,περα απ το γαργαλημα στα χερια.
Και τρωγονταν ασκοπα σε ασφαλτο καθημερινα, και το μηχανακι δεν χαιρομουν οπως πρεπει.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@forester Καπου ειχα διαβασει αρνητικα σχολια ακομα και για θορυβο στις χαμηλες ταχυτητες αλλα τα λαστιχα ειναι πολυ παρεξηγημενο θεμα αρα ας μην χαλαμε το θεμα με τα trailmart.
Η ουσια ειναι οτι με τα trailsmart δυσκολα θα μεινεις δυσαρεστημενος, οτι οδηγος και να σαι.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Νομίζω το μονο αρνητικο των trailsmart,είναι πως τετραγωνιζουν αν η χρήση συμπεριλαμβάνει και εθνική δικαβαλο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Νομίζω το μονο αρνητικο των trailsmart,είναι πως τετραγωνιζουν αν η χρήση συμπεριλαμβάνει και εθνική δικαβαλο.
Τετραγωνίζουν, αλλά όχι όπως τα παλιά TR91, ούτε όπως Metzeler NEXT, τα Πιρέλια και τα Anakee III (κρίνω και από λάστιχα που είχα και από λάστιχα που είδα).
Αν είναι σωστές οι πιέσεις πάντα, έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και σ αυτόν τον τομεα. Το 1ο μου ζεύγος το δούλευα σχεδόν πάντα με πιέσεις πλήρους φορτίου (2.5-2.9) και τετραγώνισαν πολύ περισσότερο και πιο γρήγορα από το 2ο ζεύγος που έχω τώρα πάνω. Τώρα τα δουλεύω ευλαβικά ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο (μονός 2.2-2.5 και διπλός, φορτωμένος 2.5-2.9). Τετραγώνισαν μετά τις 9-10.000 χλμ και όχι πολύ έντονα.










Το πίσω. Δε νομίζω ότι είναι υπερβολικά τετραγωνισμένο για τα 12000 χλμ που έχει.



και το μπροστά, με επίσης λογική φθορά
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
εμένα το πίσω είχε τετραγωνίσει περισσότερο,στα 12-13.000 χλμ τα άλλαξα γιαυτό κυρίως.
Δεν μπορούσες να τα στρίψεις εύκολα πλέον.
Θεωρώ ότι μέχρι τα 7-8000 χλμ γ@μουν και δέρνουν.


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εμένα το πίσω είχε τετραγωνίσει περισσότερο,στα 12-13.000 χλμ τα άλλαξα γιαυτό κυρίως.
Δεν μπορούσες να τα στρίψεις εύκολα πλέον.
Θεωρώ ότι μέχρι τα 7-8000 χλμ γ@μουν και δέρνουν.


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κυρίως λόγω λάθος πιέσεων το παθαίνουν αυτό. Το τσέκαρα με τα δικά μου 2 ζευγάρια, όπως είπα πιο πάνω. Θέλουν φροντίδα ;)
Κα μαμούν και δέρνουν ακόμα ;)
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Αν είναι σωστές οι πιέσεις πάντα, έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και σ αυτόν τον τομεα. Το 1ο μου ζεύγος το δούλευα σχεδόν πάντα με πιέσεις πλήρους φορτίου (2.5-2.9) και τετραγώνισαν πολύ περισσότερο και πιο γρήγορα από το 2ο ζεύγος που έχω τώρα πάνω. Τώρα τα δουλεύω ευλαβικά ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο (μονός 2.2-2.5 και διπλός, φορτωμένος 2.5-2.9). Τετραγώνισαν μετά τις 9-10.000 χλμ και όχι πολύ έντονα.
Με μπερδεψες.
Στο 2ο ζευγαρι εβαζες χαμηλοτερες πιεσεις και τετραγωνισαν λιγοτερο?
Πωτς γκενεν?
o_O
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με μπερδεψες.
Στο 2ο ζευγαρι εβαζες χαμηλοτερες πιεσεις και τετραγωνισαν λιγοτερο?
Πωτς γκενεν?
o_O
Γιατι σε μπερδεψα;
Στο 2ο εβαζα τις σωστες παντα. Ωστε να παταει οσο λαστιχο πρεπει παντα.
Με μεγαλη πιεση και μικρο βαρος, παταει λιγοτερο λαστιχο, το οποιο και φθειρεται πιο γρηγορα στο σημειο που παταει. Στο κεντρο δηλαδη ;)
Οταν παταει ολο οσο εχει υπολογισει ο κατασκευαστης, φθειρεται πιο σωστα.
Το ειδα και στην πραξη οπως ειπα , αλλα ειναι και λογικο.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Γιατι σε μπερδεψα;
Στο 2ο εβαζα τις σωστες παντα. Ωστε να παταει οσο λαστιχο πρεπει παντα.
Με μεγαλη πιεση και μικρο βαρος, παταει λιγοτερο λαστιχο, το οποιο και φθειρεται πιο γρηγορα στο σημειο που παταει. Στο κεντρο δηλαδη ;)
Οταν παταει ολο οσο εχει υπολογισει ο κατασκευαστης, φθειρεται πιο σωστα.
Το ειδα και στην πραξη οπως ειπα , αλλα ειναι και λογικο.
Με ξεμπερδεψες.!
 
Top Bottom