F900gs

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βίντεο motο: 20 λεπτά "εμείς είμαστε και άλλοι δεν είναι, εμείς ξέρουμε και κανείς άλλος", 5 λεπτά τεχνικά χαρακτηριστικά, ένα λεπτό "θα τα διαβάσετε στο τεύχος " το οποίο θα έχει την ίδια αναλογία λέξεων. Το αγοράζω μηχανικά γιατί... Θέλω να υπάρχει ελληνικό περιοδικό, αλλά με πλήρη συνείδηση του τι ψωνίζω. Ακραία ναρκισσιστική διαταραχή.


Και τώρα ο άγνωστος influencer από την Νορβηγία.

Γρήγορη και αργή συμπίεση στο αμορτισέρ θυμόμαστε ποιο μηχανάκι είχε και μετά "ξεχάστηκε" για οικονομία; Ποιος το περίμενε ότι η BMW θα αναβιώσει ποιότητα 9Χ0 μετά τα χλιαρά 800 & 850. Ο ανταγωνισμός πιάστηκε στον ύπνο, η "pro" tiger δεν ρυθμίζεται καν για συμπίεση.


Σαν δοκιμή δεν λέει τίποτα, εξάλλου με λιγότερα από 30 χιλιόμετρα στο οδόμετρο σε δικό του μηχανάκι δεν περιμένω να το κάνει κάτι "αξιόλογο". Θα τον παρακολουθώ για την συνέχεια.
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον κομμάτι...
Και εμφανισιακά...
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Το Άφρικα με τις ρυθμιζομενες πάει 18 οπότε καλά ειναι

απο εδω το πίσω αμορτισερ είναι πληρως ρυθμιζόμενο προφορτιση επαναφορα και συμπιεση ωραια υστερει στο οτι δεν εχει γρηγορη και αργη συμπιεση σε σχεση με το gs900, και μπροστά αν και με μπαιρδευει το τι σημαίνει το DF αν δεν κάνω λάθιος και αυτό είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτήσεις που αλλωστε ούτε το gs900 εχει, αρα δεν βλέπω που υστερεί, ίσα ίσα βγαίνει πιο φθηνό με περισσότερα κυβικά, αν ημουν ανάμεσα στα δύο θα πήγαινα αφρικα χαλαρα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χρέπι.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc

απο εδω το πίσω αμορτισερ είναι πληρως ρυθμιζόμενο προφορτιση επαναφορα και συμπιεση ωραια υστερει στο οτι δεν εχει γρηγορη και αργη συμπιεση σε σχεση με το gs900, και μπροστά αν και με μπαιρδευει το τι σημαίνει το DF αν δεν κάνω λάθιος και αυτό είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτήσεις που αλλωστε ούτε το gs900 εχει, αρα δεν βλέπω που υστερεί, ίσα ίσα βγαίνει πιο φθηνό με περισσότερα κυβικά, αν ημουν ανάμεσα στα δύο θα πήγαινα αφρικα χαλαρα
Νομίζω ότι όλη η κατηγορία είναι ισάξια πλέον, και σε λεφτά και σε εξοπλισμό. Αποκει κ πέρα είναι θέμα γούστου.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

απο εδω το πίσω αμορτισερ είναι πληρως ρυθμιζόμενο προφορτιση επαναφορα και συμπιεση ωραια υστερει στο οτι δεν εχει γρηγορη και αργη συμπιεση σε σχεση με το gs900, και μπροστά αν και με μπαιρδευει το τι σημαίνει το DF αν δεν κάνω λάθιος και αυτό είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτήσεις που αλλωστε ούτε το gs900 εχει, αρα δεν βλέπω που υστερεί, ίσα ίσα βγαίνει πιο φθηνό με περισσότερα κυβικά, αν ημουν ανάμεσα στα δύο θα πήγαινα αφρικα χαλαρα
Το Άφρικα πρέπει να είναι το μόνο της κατηγορίας με "παλιά καλή" συμπίεση και επαναφορά και στα δύο καλάμια, αντί για ένα και ένα.


Το ότι το GS έχει αργή και γρήγορη δεν σημαίνει κατ ανάγκη ότι είναι καλύτερη η πίσω ανάρτηση, είναι όμως ένδειξη του ποιο μηχανάκι αντέγραψαν ή τέλος πάντων στόχευαν να "αναβιώσουν" στο πνεύμα. Δεν είχαν λόγο να κάνουν κάτι που όλοι αντιμετωπίζουν ως περιττό πια.

Δεν ξέρω αν θα αγόραζα 900gs παρά το γεγονός ότι ταίριαξα "κουτί" επάνω του, το απλό είναι πολύ χωμάτινο (θεωρητική μικρή αυτονομία για το γούστο μου) και το Adventure πωλείται χωρίς την τούμπανη ανάρτηση (λεπτομέρειες για το esa θα μάθουμε, μέχρι σήμερα δεν έχω εντυπωσιαστεί σε κανένα μοντέλο).
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Το Άφρικα πρέπει να είναι το μόνο της κατηγορίας με "παλιά καλή" συμπίεση και επαναφορά και στα δύο καλάμια, αντί για ένα και ένα.


Το ότι το GS έχει αργή και γρήγορη δεν σημαίνει κατ ανάγκη ότι είναι καλύτερη η πίσω ανάρτηση, είναι όμως ένδειξη του ποιο μηχανάκι αντέγραψαν ή τέλος πάντων στόχευαν να "αναβιώσουν" στο πνεύμα. Δεν είχαν λόγο να κάνουν κάτι που όλοι αντιμετωπίζουν ως περιττό πια.

Δεν ξέρω αν θα αγόραζα 900gs παρά το γεγονός ότι ταίριαξα "κουτί" επάνω του, το απλό είναι πολύ χωμάτινο (θεωρητική μικρή αυτονομία για το γούστο μου) και το Adventure πωλείται χωρίς την τούμπανη ανάρτηση (λεπτομέρειες για το esa θα μάθουμε, μέχρι σήμερα δεν έχω εντυπωσιαστεί σε κανένα μοντέλο).
Για να το πω ακόμα πιο ξεκάθαρα, θεωρώ κλάσεις ανώτερη επιλογή ανάμεσα στα δύο την Αφρικα, ειδικά του 2024 μοντέλο που πλέον πιστεύω με αυτά που καταλαβαίνω γιατί έχω οδηγήσει μόνο το 1000αρι, ότι είναι ραφιναρισμένο-βελτιωμένο σε όλα σε κάθε μικρή του λεπτομέρεια στα τόσα χρόνια που βγαίνει ουσιαστικά. Και όπως και να το κάνουμε ε το ένα θα δουλεύει και για το εγγόνι σου ε το άλλο δεν ξέρεις, όχι πως η αξιοπιστία είναι ο μοναδικός λόγος για να αγοράσεις το αφρικα το αντίθετο. Αυτά από εμένα. Παρόλο αυτά μου αρέσει πάρα πολύ σαν εμφάνιση κτλπ το GS900 μιλάω για το απλό και όχι το adventure.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά, ξεκάθαρο ήταν και πριν το τι εννοείς.


Το θα δουλέψει για το εγγόνι είναι ένας μύθος που γεννήθηκε στα 70ς-80ς και καλά κρατεί, δεν ισχύει για κανένα μοντέλο πια (άσε που οι πολιτικοί θα φροντίσουν για να μην οδηγεί το εγγόνι τίποτα, για το καλό του και για τον πλανήτη).


Σήμερα λοιπόν μιλάμε για πολλά εξίσου ικανά μοντέλα μοτοσικλέτας, που δεν έχει να ζηλέψει το ένα από το άλλο και ανάλογα με το γούστο ψωνίζει το κοινό. Έχει για όλους, για περάστε ταμείο, για περάστε.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το Άφρικα πρέπει να είναι το μόνο της κατηγορίας με "παλιά καλή" συμπίεση και επαναφορά και στα δύο καλάμια, αντί για ένα και ένα.


Το ότι το GS έχει αργή και γρήγορη δεν σημαίνει κατ ανάγκη ότι είναι καλύτερη η πίσω ανάρτηση, είναι όμως ένδειξη του ποιο μηχανάκι αντέγραψαν ή τέλος πάντων στόχευαν να "αναβιώσουν" στο πνεύμα. Δεν είχαν λόγο να κάνουν κάτι που όλοι αντιμετωπίζουν ως περιττό πια.

Δεν ξέρω αν θα αγόραζα 900gs παρά το γεγονός ότι ταίριαξα "κουτί" επάνω του, το απλό είναι πολύ χωμάτινο (θεωρητική μικρή αυτονομία για το γούστο μου) και το Adventure πωλείται χωρίς την τούμπανη ανάρτηση (λεπτομέρειες για το esa θα μάθουμε, μέχρι σήμερα δεν έχω εντυπωσιαστεί σε κανένα μοντέλο).
Για αρπακολα το βλέπω το μηχανάκι.....το 850 είναι με τελικό , αλλο υποπλαισιο και μικρό ντεπόζιτο και μούτρο για να ελαφρίνει στα χαρτιά.......δεν ειναι νεο σχέδιο απο λευκό χαρτί όπως είναι το τενερε,το αππριλια και όλα τα νέα μεσαία ον-οφφ......βιαζονται να προλαβουν να παρουν μεριδιο απο αυτη τη κατηγορια μου φαινεται.......
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φίλε είναι δεν είναι μετοχές δεν έχω στην BMW δυστυχώς για να βγάλω μεροκάματο. Ούτε στην ΚΤΜ έχω, ούτε κάπου αλλού σε τέτοια βιομηχανία, τώρα που το λέμε δεν έχω γενικότερα αλλά διαβάζω ότι τοποθέτηση σε διεθνείς αγορές τύπου s&p500 κάτι τέτοιο μπορεί να είναι μακροπρόθεσμα επικερδής.

"Βιάζονται" να πάρουν μερίδιο από την αγορά από την οποία δεν έλειπαν ποτέ, σε αντίθεση με τους άλλους που αναφέρεις που την είχαν παρατήσει 10-15 χρόνια; Λογικό ακούγεται, έτσι θα είναι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Φίλε είναι δεν είναι μετοχές δεν έχω στην BMW δυστυχώς για να βγάλω μεροκάματο. Ούτε στην ΚΤΜ έχω, ούτε κάπου αλλού σε τέτοια βιομηχανία, τώρα που το λέμε δεν έχω γενικότερα αλλά διαβάζω ότι τοποθέτηση σε διεθνείς αγορές τύπου s&p500 κάτι τέτοιο μπορεί να είναι μακροπρόθεσμα επικερδής.

"Βιάζονται" να πάρουν μερίδιο από την αγορά από την οποία δεν έλειπαν ποτέ, σε αντίθεση με τους άλλους που αναφέρεις που την είχαν παρατήσει 10-15 χρόνια; Λογικό ακούγεται, έτσι θα είναι.
Μη τα παιρνετε ολα προσωπικα........σχολιασμο κανουμε δεν δικαζουμε.....κατευθειαν αρπαζεστε μερικοι.....οταν λεμε κατηγορια λεμε την καινουργια ταση που εφερε το Τ7, δηλαδή ελαφρύ, σπαρτιάτικο με έμφαση στο χώμα.....το 850GS δεν ηταν αυτο το πράμα και αν ακομα ήταν, ήταν σε άλλο βαθμό πιο παλιακό σε φάση τρανσαλπ650, τα κανω ολα ..........τώρα οσον αφορά το νεο 900 δεν σχολιαζεις οτι δεν ειναι πρακτικά νέο απο λευκό χαρτί μηχανάκι αλλα ενα facelift του 850 με σκοπό να το ελαφρύνουν τεχνιτά.........μέχρι και ακραποβιτσ βαλανε στανταρτ για να κοψουνε κανα κιλο..........εεε.....ρε φιλε αυτο ειναι πουστια της BMW συγνώμη κι ολας.......μας κοροιδευει οτι εχω και εγω το καθαρο, το Τ7 κιλλερ, δηλαδή αμα σου δωσω ενα 850GS και σου βαλω επανω αναρτησεις και εξατμιση και το πετσοκοψω για να ελαφρινει θα σου αρεσει ?????
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά, ξεκάθαρο ήταν και πριν το τι εννοείς.


Το θα δουλέψει για το εγγόνι είναι ένας μύθος που γεννήθηκε στα 70ς-80ς και καλά κρατεί, δεν ισχύει για κανένα μοντέλο πια (άσε που οι πολιτικοί θα φροντίσουν για να μην οδηγεί το εγγόνι τίποτα, για το καλό του και για τον πλανήτη).



Σήμερα λοιπόν μιλάμε για πολλά εξίσου ικανά μοντέλα μοτοσικλέτας, που δεν έχει να ζηλέψει το ένα από το άλλο και ανάλογα με το γούστο ψωνίζει το κοινό. Έχει για όλους, για περάστε ταμείο, για περάστε.

Έτσι....και ο Γκάντι το 1988 βόλτα με τους παππούδες μας έκανε και παιδεύει εμένα τώρα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το Τ7 ήταν "φυσική συνέχεια" του πρώτου F800GS.

Το F850GS ήταν στο πνεύμα των "τυπικών πελατών BMW" και έκατσε κόντρα στην μόδα των ελαφριών ον-οφ, ήταν λάθος της BMW σε έρευνα πελατολογίου και δεν "έπιασε".

Το 900 επανήλθε στο πνεύμα του 800, με στοιχεία μινιμαλισμού στην εμφάνιση και δίνοντας εξοπλισμό που δεν είχε ξανά μοντέλο της εταιρείας στην κατηγορία.

Μπορείς να διαφωνήσεις όσο θες αλλά η εξέλιξη είναι θετική και σίγουρα μέσα στην κρατούσα τάση.


Μπορούμε να χαρούμε όλοι που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βγαίνουν πλήρως εξοπλισμένα και ρυθμιζόμενα μηχανάκια (οκ, TA750 μπορείς να αποχωρήσεις από την συζήτηση, κάτι δικά μας λέμε).


Επίσης μπορούμε το 2024 να καταλάβουμε την διαφορά ανάμεσα στο συζητάω και στο τσακώνομαι, η "άλλη άποψη" δεν είναι κατ' ανάγκη καυγάς, εκτός αν δεν ήρθε το memo στην Mordor ακόμα, το μάτι του Σάουρον επηρεάζει το σήμα.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το είδα από κοντά!!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ! Σωστό ύψος , στο 1,78 μου, πατάω σωστά κάτω ,φαίνεται ΄΄ελαφρύ΄΄ στατικά και με ωραίο ήχο.


Υ.Γ Εκείνο το 900 adve γιατί το έκαναν φαρδύτερο και από gs ?Μηχανάκι είναι , όχι scania.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υ.Γ Εκείνο το 900 adve γιατί το έκαναν φαρδύτερο και από gs ?Μηχανάκι είναι , όχι scania.
Γιατί υπάρχουν πιο ψηλοί από εσένα που θέλουν άπλα, ανεμοκάλυψη και ένα scania να τους πηγαίνει βόλτα όλη την ημέρα και για ποτάκι όταν γυρίσουν, αντί για ΩΡΛ για την εμβοή και να ψάχνουν ιμπουπροφέν για τον πόνο στα LOLωμέρια.

Επίσης θέλουν και σέλα να χωράει άνθρωπο πίσω, όχι μόνο τις φιλενάδες από το r/petite
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Γιατί υπάρχουν πιο ψηλοί από εσένα που θέλουν άπλα, ανεμοκάλυψη και ένα scania να τους πηγαίνει βόλτα όλη την ημέρα και για ποτάκι όταν γυρίσουν, αντί για ΩΡΛ για την εμβοή και να ψάχνουν ιμπουπροφέν για τον πόνο στα LOLωμέρια.

Επίσης θέλουν και σέλα να χωράει άνθρωπο πίσω, όχι μόνο τις φιλενάδες από το r/petite
Αυτοί οι ψηλοί......όλο προβλήματα δημιουργούν
 
Top Bottom