F900gs

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άλλο sub (reddit)
Αλλο SAAB όπου θεωρητικά θα ψώνιζα 9-3 turbo και 900 (τα τρίπορτα ήταν όμορφα), το 5άρι δεν μου καθόταν καλά στο μάτι και το 850Τ της αντίπαλης ήταν/είναι ακόμα πιο εύπεπτο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να γιατί ίντερνετ.

Πάμε την συζήτηση από την αρχή:

- ΒΜW έκανε ένα ωραίο βήμα εξέλιξης
ΝΑΙ ΑΛΛΑ Η ΓΙΑΜΑΧΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΗ (δεν ισχύει, αλλά τέλος πάντων είναι μιά... "ψύχραιμη" απάντηση)
- Κάνεις λάθος γιατί το και το
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΠΡΙΟΝΙ ΚΑΙ ΚΟΨΩ ΤΟ 850 ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ (πολύ ψύχραιμη απάντηση επίσης, πλήρης άγνοια του τι σημαίνει εξέλιξη γενικότερα)

Οπότε καταλήγουμε, σου αρέσει το 900 αρπάζεσαι, δεν σου αρέσει το 900, δεν θέλεις να αγοράσεις 900, μπήκες να κράξεις το 900, είσαι ψύχραιμος και συζητάς χαλαρά ο #1 συνομιλητής...

Η Χόντα έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως η BMW (όχι ακριβώς ούτε μπροστά ούτε πίσω, αλλά δεν γίνεται σύγκριση)
Η Χόντα είναι πιο αξιόπιστη γιατί έτσι λέει μιά γενικόλογη στατιστική. Και εμένα αν με ρωτήσεις αυτό θα σου πω ότι πιστεύω πως ισχύει γιατί έχουμε φάει τρελό conditioning, αλλά δεν είναι το θέμα της συζήτησης αυτό, το θέμα της συζήτησης είναι το 900 και αν (με τα ως τώρα στοιχεία) φαίνεται καλή μοτοσικλέτα.
Επίσης υπάρχει και το λογικό σφάλμα του να επιχειρηματολογεί ο Γιώργος σχετικά με την δική του αντικειμενικότητα.

Οπότε καταλήγουμε, σου αρέσει το 900 αρπάζεσαι, δεν σου αρέσει το 900, δεν θέλεις να πάρεις 900, αλλά ήρεμα συζητάς ότι είναι χειρότερο από Άφρικα (τουλάχιστον) και πως γενικά η BMW είναι χειρότερη από οτιδήποτε Ιαπωνικό, φίλε Γιώργο.

Καλά πάει αυτό...

Να ρωτήσω χωρίς ειρωνεία για να καταλάβω, ΕΣΤΩ ότι μόλις γεννήθηκε ένα απολύτως αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης κάπου στον πλανήτη το οποίο επιβεβαίωσε ότι η BMW βγάζει χρέπια και άλλες εταιρείες διαμάντια.

Κοιτάξτε γύρω σας και πείτε μου πόσο άλλαξε η ζωή σας μετά από αυτό.

Καθόλου φαντάζομαι.

Τι θα λέγατε τώρα να συζητήσουμε σοβαρά για το 900, αν έχετε κάτι πέρα από προκαταλήψεις/δοξασίες/γενικότητες και χωρίς προσωπικές επιθέσεις και υπονοουμενα; Δεν φαντάζομαι ότι η ύπαρξη μιάς (στα χαρτιά έστω) καλής μοτοσικλέτας ακόμα στην αγορά θα έπρεπε σας ενοχλεί κάπου. Το ότι ΠΡΕΠΕΙ να "αποδειχτεί" ότι δεν είναι καλή, έχει κάποιο νόημα;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το Άφρικα πρέπει να είναι το μόνο της κατηγορίας με "παλιά καλή" συμπίεση και επαναφορά και στα δύο καλάμια, αντί για ένα και ένα.
Η Ohlins παντως που δεν ειναι και χτεσινοι, στα σωθικα (nix30) που πουλανε για το πηρουνι της αφρικα (και πολλα αλλα μηχανακια) εχουν υδραυλικη συμπιεση στο ενα περουνι και επαναφορα στο αλλο. Με πιστονια 30mm παρακαλω και απο συμπεριφορα μαμανε κυριολεκτικα! Ελατηρια εχουν και τα δυο πηρουνια. Ρυθμισεις κανεις απο πανω σε δευτερολεπτα, ασε που δε χρειαζεται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η Ohlins παντως που δεν ειναι και χτεσινοι, στα σωθικα (nix30) που πουλανε για το πηρουνι της αφρικα (και πολλα αλλα μηχανακια) εχουν υδραυλικη συμπιεση στο ενα περουνι και επαναφορα στο αλλο. Με πιστονια 30mm παρακαλω και απο συμπεριφορα μαμανε κυριολεκτικα! Ελατηρια εχουν και τα δυο πηρουνια. Ρυθμισεις κανεις απο πανω σε δευτερολεπτα, ασε που δε χρειαζεται...
Δεν λέω ότι είναι "κακό" το σύστημα ένα και ένα, αλλά ως σχετικά καινούριο ξενίζει τους παραδοσιακούς και έχει ήδη γίνει συζήτηση για τις στρεβλώσεις που επιφέρει οπότε "προτρέχω" για να προλάβω κλιμάκωση, εννοείται με προκατάληψη, ειρωνεία και επιθετικότητα και με τον ελάχιστο σεβασμό στον συνομιλητή.
Σαν ευκολία εννοείται ότι χίλιες φορές πιο καλό το ένα και ένα, πες ότι θες να ρυθμίσεις τα "άλλα" στον δρόμο η φάση σταμάτα, βγάλε κατσαβίδι, καθάρισε τις λάσπες από την μπότα, βγάλε τάπα κ.ο.κ δεν συγκρίνεται.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αγγλόφωνο, επιτέλους






He was a hater boy... Ομολογώ πρώτη φορά το είδα σαν σχόλιο και έχω λιώσει στο γέλιο.

 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ αλλά δεν ξέρω πως μπορεί να συναγωνιστεί το Άφρικα 1100 του 24 με τον 21 τροχό είναι στην ίδια κατηγορία στα δικά μου μάτια, και λίγο που έκανα μια διαμόρφωση στην BMW με τις πλήρεις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις το πακέτο που έχει φτάνει καμία 16500 ενώ το Άφρικα 1100 15700
η προπέλα είναι με 17 νομίζω;


Πα-νι-κος...


Adv + SLICK TIRE= Love for ever ?

είπαμε ωραίο αλλα οχι αυτό!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θυμάμαι εκείνη την χρυσή εποχή όπου πρωτολανσαρίστηκε το Tenere 700 και είχαν αρχίσει οι ψευτοδιαρροές (π.χ. ότι δε έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και είχε προκαταβληθεί ότι στο χώμα θα είναι σουμιές) ή που διυλιζόταν ο κώνωπας (π.χ. τι άβολη σέλα είναι αυτή) ή που τα 205 κιλά ήταν πολλά...
Τώρα για το BMW με τη σέλα "καναπέ" και το φανάρι από CB500X και για τα 220 "βρεγμένα" -αλλά premium- κιλά δεν έχουμε διαβάσει κουβέντα, παρά κάτι διστακτικές αναφορές μη τυχόν και προσβληθεί το άγιο δισκοπότηρο*....
*βρε τι κάνει μια έλικα! Μόνον γαμεί το εργαλείο...
Συμπαθητικό είναι πάντως (άντε να του το δώσουμε αυτό).

Α ρε μίστερ-μίστερ, λείπεις.....

EDIT: Να αποσαφηνίσω πως η σύγκριση δεν γίνεται για τις δυο μοτοσυκλέτες αλλά για το πως γινόταν και γίνεται η κριτική σε δαύτες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ζήτημα είναι...

Να μην θίξουμε το δισκοπότηρο;

Η ότι βγήκε μια καλή μοτοσικλέτα στην αγορά

Και έχουν πάθει ιερό πόλεμο οι φανμποιζ των ανταγωνιστών

Που δεν θέλουν να αναγνωρίσουν ότι... Έχουν άξιο αντίπαλο επιτέλους, πράγμα που δεν περίμενε κανείς; Γιατί το 900 δεν πατάει απλά πάνω σε ένα σηματάκι με αναγνωρισιμότητα, πλέον δίνει ουσία στον πελάτη και έχει λόγο να το βάλει στο καλάθι.

Και...

Η τιμή είναι ανάλογη με 890/901/tiger900/Africa με ίδιο εξοπλισμό.
Οπότε ούτε εκεί υπάρχει μεγάλο πεδίο για σχόλια, λίγο πάνω/λίγο κάτω δεν είναι θέμα.

Κανονικά έπρεπε να χαιρόμαστε για την διεύρυνση επιλογών.

Αν δεν είχε καταντήσει η μοτοσικλέτα "ποδόσφαιρο", ίσως να συνέβαινε και αυτό.

Αλλά να τώρα που χαλιεται ο κόσμος με το χαμηλό τιμολόγιο των Κινέζων στα 450, χαλιεται με όλα τα 800, χαλιεται με το.... υψηλό τιμολόγιο μόνο της BMW.

Τουλάχιστον τα τρόλ στο σινεμά ήταν χαριτωμένα και έπαιζαν και μουσική....


(Ακόμα δεν έχουν γιατρευτεί τα τραύματα του 19, κρίμα).
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Η τιμή είναι ανάλογη με 890/901/tiger900/Africa με ίδιο εξοπλισμό.
δεν νομίζω οτι μπορείς με αυτές να την συγκρίνεις
αυτές παίρνουν κανονικά 2 άτομα
ειναι μαζι με Τ7 και tuareg
η adv συγκρίνετε με τις παραπάνω
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το απλό είναι ο καφρος γιος του 950.

Give me the strength to say no. Απλά.


 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ξεκινήσαμε μαζί, χαθήκαμε στο δρόμο, ξαναβρεθηκαμε μετά. Λοιπόν...


Το 900Α είναι ένας ωραίος καναπές, ελαφριά κλίση μπροστά η σέλα αλλά τίποτα ενοχλητικό. Τα πάντα είναι στην σωστή θέση, κιβώτιο είτε χρησιμοποιώντας qs είτε όχι βούτυρο, φρένα πολύ ωραία, μοτέρ χαλαρωτικό και δυνατό μαζί. Τραβάει ωραία από πολύ χαμηλά, ακόμα και η 6η από 2000 στροφές σε ευθεία. Ψηλά έχει... ΚΤΜισιο δούλεμα. Κατανάλωση 53mpg δηλαδή λίγο πάνω από 5, για μηχανάκι τεστ μια χαρά. Στην εθνική ενοχλεί η ροή του αέρα γιατί έχει φασαρία, ενώ καλύπτει. Στρίβει αβίαστα, η ανάρτηση είναι άνετη και στο road και στο dynamic χωρίς να πλέει. Γενικά πολύ ευχάριστο και εύκολο και σε τραβάει να ταξιδέψεις.

Αλλαγή στο 900. Χριστέ μου τι είναι αυτό! 1η με μικρή σούζα έτσι απλά γιατί άνοιξε το γκάζι, δεύτερη κλείνω φρενάρω γιατί υπάρχει και όριο. Είναι το ίδιο μηχανάκι; Βγήκε από το ίδιο εργοστάσιο με το άλλο; Πάμε καλά; Τι έγινε τώρα; Πρώτη σοβαρή στροφή νόμιζα ότι θα πέσω, με τα καρού γιατί ξάπλωσε με μηδέν προσπάθεια. Σε πσρακαλάει να κάνεις ταρζανιες, δώσε κλίση, δώσε γκάζι. Η ανάρτηση είναι ίδια με το adventure μπροστά, καμία σχέση η ρύθμιση. Πίσω είναι λίγο ξερό, θυμίζει το 950 με την στοκ "μιάμιση στροφή" στο βιδάκι της συμπίεσης. Η σέλα σκληρή αλλά φαρδιά και επιτρέπει το μπρος πίσω, το τιμόνι με τους αποστάτες είναι απλά τέλειο και καθιστός και όρθιος και επιτρέπει αρκετό αέρα στο σώμα αλλά είναι πολύ πιο ήσυχος από το Α. Σε κανένα από τα δύο δεν έχει κραδασμούς το μοτέρ, το απλό δείχνει πολύ πιο ζωντανό, μάλλον τα κιλά που λείπουν. Χαμηλά ακούγονται μηχανικοί θόρυβοι λίγο περίεργοι, καθαρίζει μετά τις 3000. Akrapovic και απλή εξάτμιση δεν έχουν τρελή διαφορά στον ήχο. Περνάει η ώρα και είμαστε και οι δύο στο... Φέρε άλλο ένα απλό και αντίο κόσμε δεν θέλουμε να σταματήσουμε πουθενά. Όλη την ώρα σκεφτόμουν τι μαγεία θα ήταν αυτό σε ελληνικό επαρχιακό δρόμο μόνο κόφτες από στροφή σε στροφή. Κατανάλωση στα 47mpg δηλαδή κοντά 6λ/100 δηλαδή λογικό... Φαντάζομαι ότι όλοι έχουν βιώσει την ίδια ντοπα αδρεναλίνης με εμάς.

Δεν έχει βγάλει η BMW τέτοιο μηχανάκι στην κατηγορία. Είναι το μόνο μοντέλο που μου κατάφερε το ίδιο σοκ που είχα πάθει με το XR.

Θα είχε ενδιαφέρον να το πάρω back to back με 890R αλλά...
 
Top Bottom