mAthosalas
I love my GS
Στρουμφάκια ε Στρουμφάκια...οταν θα παω εγω θα βρεξει!!!!
γατακια ε γατακια
Στρουμφάκια ε Στρουμφάκια...οταν θα παω εγω θα βρεξει!!!!
γατακια ε γατακια
:l2:Μόλις αγοράστηκαν οι forma predator. Η τιμή τους αυτή την περίοδο είναι ένα 20αρικο πιο πάνω από τα μικρά της αδερφακια (mx KAI Enduro)
Η πρώτη ματιά είναι θετική. Οι προστασιες της ικανοποίητικοτατες και η αίσθηση στο πόδι φιλική. Δεν περιμενα τόση άνεση στο πόδι να πω την αλήθεια.
Δεν ξέρω αν έκανα την καλύτερη επιλογή μπότας.
Πιστεύω ότι στα 250 γιούρια δεν βρίσκεις κάτι τόσο αξιόλογο.
Θετική εντύπωση μου έκανε το σύστημα πρόσδεσης του αστραγάλου που είναι δύο σημείων
Πάρτε και το unboxing
Καλύτερη αξιολόγηση εν καιρό σε πραγματικές συνθήκες
Ευχαριστώ.Καταρχήν μεγειες!
Οι μπότες όταν φορεθούν 2-3 φορές θα "σπάσουν" λίγο και θα πάρουν μια κάποια ελαστικότητα..
Ίσως πάντως να χρειαστεί να ρυθμίσεις λίγο το λεβιέ ταχυτήτων μια θέση ψηλότερα.
Θα τον ανεβάσω αύριο και ίσως κάνω μια κοντινή βόλτα για να δω και το φρένο.καλοφόρετες! Μην αγχώνεσαι σε 2-3 βόλτες ούτε που θα καταλαβαίνεις ότι τις φοράς. Θα χρειαστεί να συνηθίσεις το πίσω φρένο και να ανεβάσεις τον λεβιέ ταχυτήτων .Ωραία μπότα!
Ταχυτητες οσο και να σηκωσεις το λεβιε θα ανεβαζεις/κατεβαζεις με σηκωμα/πατημα ολου του ποδιου, οχι με με "σπασιμο" της πατουσας.Θα τον ανεβάσω αύριο και ίσως κάνω μια κοντινή βόλτα για να δω και το φρένο.
Γιατί δεν θέλω να ξεκινήσω μια μεγάλη βόλτα αν δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να αλλάξω άνετα ταχύτητες και να φρενάρω.
Θέλει σίγουρα πολύ εξάσκηση αυτό.Ταχυτητες οσο και να σηκωσεις το λεβιε θα ανεβαζεις/κατεβαζεις με σηκωμα/πατημα ολου του ποδιου, οχι με με "σπασιμο" της πατουσας.
Σε ευχαριστώ πολύ.KosmasKLE Κοσμά καταρχήν καλο λασπωτες κ καλοφορετες,έχω τις ίδιες μπότες,δεν έχουν άρθρωση για αυτό και είναι άκαμπτες, τον λεβιές ταχυτήτων εγώ τον βάζω 2 θέσεις επάνω από όταν φοράω ασφάλτινες μπότες.Συνηθεια είναι,έκανες πολύ καλη επιλογή τις έχω φορέσει αρκετές φορές από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα και είναι αρκετά άνετες.
Με το φρένο δεν θα έχεις θέμα.Θα τον ανεβάσω αύριο και ίσως κάνω μια κοντινή βόλτα για να δω και το φρένο.
Γιατί δεν θέλω να ξεκινήσω μια μεγάλη βόλτα αν δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να αλλάξω άνετα ταχύτητες και να φρενάρω.
Δεν ειναι απολυτο αυτο Εξαρταται απο την μποτα, τον λεβιε και δεν ξερω και γω απο ποσους αλλους παραγοντεςΤαχυτητες οσο και να σηκωσεις το λεβιε θα ανεβαζεις/κατεβαζεις με σηκωμα/πατημα ολου του ποδιου, οχι με με "σπασιμο" της πατουσας.
Σιγουρα παντως ετσι κι αλλιως θελει μια καποια εξοικιωση η οδηγηση με τετοιου ειδους μποτες η οποια ομως αποκταται τευκολα και μετα ακομα απο τις πρωτες βολτεςΘέλει σίγουρα πολύ εξάσκηση αυτό.
Δοκίμασε αν από τέρμα πίσω όρθιος, σε μεγάλη κατηφόρα πχ ,μπορείς να κανείς κατέβασμα και να τσιμπάς πίσω φρένο. Η αίσθηση θα έρθει σε λίγες βόλτες μην ανησυχείς...Δύο θέσεις πάνω ο λεβιες ταχυτήτων και όπως είναι το πεντάλ του φρένου και πρώτη δοκιμή με πλήρες εξοπλισμό: εντουροκάλτσες, επιγονατιδες και μπότες.
1η εντύπωση: από το γόνατο και κάτω ένα μονοκόμματο πράγμα.
Βουρ για μια κοντινή για δοκιμή.
Το φρένο όταν είμαι καθιστός για να φρενάρω θα πρέπει να σηκώσω το πόδι για το πατήσω.
Όταν είμαι όρθιος ίσα που το ακουμπάω.
Στις 1ες δοκιμές καθιστός μπλοκάρισμα τροχού ενώ σε όρθια θέση όλα καλά. Θα πρέπει να συνηθίσω την ένταση που χρειάζεται.
Στις ταχύτητες για 1η φορά λίγο τρόμος στην αρχή αλλά μετά από μερικές αλλαγές το πόδι πήγαινε σχεδόν μόνο του.