Αη μαρή τρά...που θες και τράΞιο...Μήπως μπορεις να φτιάξεις και κανενα χαντ μειντ τρακσιον γιατι εχω την εντύπωση οτι πιάνουν καλα τα χερια σου
Εχω στα σκαρια ενα. Απαραιτητη προυποθεση να υπαρχουν αισθητηρες Abs εμπρος και πισω. Μεχρι στιγμης εχω καταφερει να διαβασω τους αισθητηρες και εχω μετατρεψει τον παλμο τους σε χλμ ανα ωρα με τον αναλογο τυπο. Ετσι μπορω να παιρνω την διαφορα του εμπρος τροχου με του πισω και να την δωσω σε μια εξοδο ετσι ωστε να κοβω ''κατι' οταν ο πισω τροχος εχει περισσοτερη ταχυτητα.Μήπως μπορεις να φτιάξεις και κανενα χαντ μειντ τρακσιον γιατι εχω την εντύπωση οτι πιάνουν καλα τα χερια σου
Εχω στα σκαρια ενα. Απαραιτητη προυποθεση να υπαρχουν αισθητηρες Abs εμπρος και πισω. Μεχρι στιγμης εχω καταφερει να διαβασω τους αισθητηρες και εχω μετατρεψει τον παλμο τους σε χλμ ανα ωρα με τον αναλογο τυπο. Ετσι μπορω να παιρνω την διαφορα του εμπρος τροχου με του πισω και να την δωσω σε μια εξοδο ετσι ωστε να κοβω ''κατι' οταν ο πισω τροχος εχει περισσοτερη ταχυτητα.
Αυτο το κομματι δεν πρεπει να γινει ετσι απλα αλλα με αναλογικη προοδο δηλαδη με μικρη διαφορα να εχουμε μικρη υστερηση
ενω με μεγαλη να εχουμε μεγαλη υστερηση του κινητηρα.
Τα εργοστασιακα traction κανουν αυτο το πραγμα αλλα ο εγκεφαλος αναλαμβανει να κοψει το καυσιμο αλλα και να κλεισει την πεταλουδα/ες
του γκαζιου αναλογα με την διαφορα αυτη. Δηλαδη ειναι σαν καποιος να μας κλεινει το γκαζι αναποδα οσο και αν εμεις το ανοιγουμε αν υπαρχει διαφορα μεταξυ των δυο τροχων. Εκει ερχονται και οι σκαλες οπου αναλογως με την σκαλα που εχουμε ρυθμισει το traction επεμβαινει
αναλογα με την διαφορα. Δηλαδη στην πρωτη σκαλα περιμενει να δει μια Α διαφορα στην δευτερη μια διαφορα μικροτερη του Α και ουτω καθεξης.
Δεν ειναι ευκολο ομως να κοψω το γκαζι σε εναν κινητηρα κλεινοντας και την πεταλουδα του παρα μονο να του κοψω μπεκ η αναφλεξη κατι που αν
γινει σε μεγαλο χρονικο διαστημα ο εγκεφαλος θα το αντιληφθει και θα αντιδρασει με καποιο τσεκ και επισης αν τελικα τα καταφερω η διακοπη θα ειναι αποτομη και η επαναφορα της επισης αποτομη.
Σε ενα gsxr που ειχα ειχα φτιαξει antiwheelie με τον ιδιο τροπο κοβωντας τα μπεκ
των δυο απο τους 4 κυλινδρους καθε φορα που ο εμπρος τροχος ειχε μικροτερη τιμη
προκειμενον να μετριασω την ιπποδυναμη και οχι να την διακοψω εντελως
το οποιο δουλεψε αλλα φοβηθηκα τον κινητηρα που κατω απο συνθηκες τερμα γκαζιου εχανε 2 κυλινδρους και ισως στο μελλον να εκοβε κανεναν στροφαλο.
Iσως δεν το χω ψαξει. Θα το δοκιμαζα στο δικο μου μονο για να δω τι γινεται αλλα οταν παιζεις με την φωτια μερικες φορες καιγεσαι χαχα.Στα μοντέλα που δεν έχουν ηλεκτ/κο γκάζι, αυτό γίνεται Απόστολε. Στα GS 2007-2013, ρεύμα κόβουν γι αυτό και είναι απότομο το traction. Έχει 3 στάδια λειτουργίας, ένα τελείως off, ένα on (που δεν αφήνει καθόλου περιθώριο σπιναρίσματος) κι ένα ενδιάμεσο που -προσωπικά- το χρησιμοποιώ συνεχώς, μιας κι επιτρέπει σπινάρισμα αλλά όχι υπερβολές.
Μιλάς για το antispin;Στα μοντέλα που δεν έχουν ηλεκτ/κο γκάζι, αυτό γίνεται Απόστολε. Στα GS 2007-2013, ρεύμα κόβουν γι αυτό και είναι απότομο το traction. Έχει 3 στάδια λειτουργίας, ένα τελείως off, ένα on (που δεν αφήνει καθόλου περιθώριο σπιναρίσματος) κι ένα ενδιάμεσο που -προσωπικά- το χρησιμοποιώ συνεχώς, μιας κι επιτρέπει σπινάρισμα αλλά όχι υπερβολές.
ΜαλισταΜιλάς για το antispin;
Επειδή δεν ξέρω....λεγεται και traction?Μαλιστα
Μάλιστα.Επειδή δεν ξέρω....λεγεται και traction?
Ο κόφτης στροφών, όταν πάμε στα κόκκινα, ρεύμα δεν κόβει (ανάφλεξη...)?Iσως δεν το χω ψαξει. Θα το δοκιμαζα στο δικο μου μονο για να δω τι γινεται αλλα οταν παιζεις με την φωτια μερικες φορες καιγεσαι χαχα.
Ok....εχω και traction controlΜάλιστα.
σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ή traction control, ή αντι σπιν-anti-spin
Όλα το ίδιο.
Διαφορά υπάρχει στα "κουτιά" στα συστήματα ελέγχου ευστάθειας (stability control) όπου υπάρχει κι επέμβαση στα φρένα.
Ο κοφτης στροφων ειναι κατι προκαθορισμενο στην μνημη του εγκεφαλου για συγκεκριμενες στροφες.Ο κόφτης στροφών, όταν πάμε στα κόκκινα, ρεύμα δεν κόβει (ανάφλεξη...)?
Βάσει αυτού, νομίζω ότι "εκ του ασφαλούς " θα παίξεις
Μα ο κόφτης δεν επεμβαίνει στα μπεκ ρε φίλος. Στο ρεύμα επεμβαίνει (των μπουζί..., ανάφλεξη κόβει).Ο κοφτης στροφων ειναι κατι προκαθορισμενο στην μνημη του εγκεφαλου για συγκεκριμενες στροφες.
Για να το κανω εγω αυτο πρεπει να μιμηθω εναν κοφτη στροφων κατι που δεν ειναι ευκολο για τι οπως ειπα αν κοψω εξωτερικα την τροφοδοσια
των μπεκ θα το αντιληφθει ο εγκεφαλος και θα βγαλει τσεκ. Στην eprom του εγκεφαλου δεν μπορω να επεμβω με switch.
φιλε μπορεις να βαλεις και θεροκρασια λαδιου κινητηραΜπηκαμε σε μεγαλα μονοπατια γιαυτο ετοιμαζω κατι πιο απλο για αξεσουαρ των advriders. Ενα altimeter,temp,pressure meter ολα σε μια οθονη.
Τι να βγάλει ο άνθρωπας?φιλε μπορεις να βαλεις και θεροκρασια λαδιου κινητηρα
αι μαρι !!!Τι να βγάλει ο άνθρωπας?
Ένα όργανο θέλεις και το συνδέεις στον υφιστάμενο αισθητήρα (πάνω στο μπλοκ του κινητήρα, κάτω από το ντεπόζιτο είναι ). Κι ο αντίστοιχος της πίεσης λαδιού, όπως καβαλάς αριστερά, δίπλα στο τζαμάκι ελέγχου της στάθμης λαδιού.
Αλλά αυτά δε χρειάζονται καμιά κατασκευή/πατέντα.
Εδώ ο Απόστολος ""ζωγραφίζει συστήματα που δεν υπάρχουν (after market me poll;a l7)
Στα ψεκαστα κοβει και ψεκασμο ταυτοχρονα. Ειναι λαθος να κοβεις μονο αναφλεξη και το μπεκ να συνεχιζει να ψεκαζει γιατι οταν επανελθει η αναγλεξη θα εχουμε πολυ ακαφτο καυσιμο. Γιαυτο και αν κοφταρεις καρμπυρατερατο θα δεις μαυριλα στην εξατμιση οταν κοφταρει. ενω τα ψεκαστα δεν βγαζουν τιποταΜα ο κόφτης δεν επεμβαίνει στα μπεκ ρε φίλος. Στο ρεύμα επεμβαίνει (των μπουζί..., ανάφλεξη κόβει).
Επίσης -γι αυτό ανέφερα τα παλαιότερα συστήματα anti-spin, ή traction control- όπου δεν υφίσταται ηλεκτρονικό γκάζι, πάλι όλα δουλεύουν με "κόψιμο" ρεύματος.
Τώρα που εξελίχθηκαν τα ηλεκτρονικά γκάζια (χωρίς συρματόσχοινο που ελέγχει τις πεταλούδες, αλλά με ηλεκτρικό μοτεράκι/σερβομηχανισμό/οτιδήποτε), έχουμε πολύ πιο ήπια παρέμβαση των αντί-συστημάτων κι είναι στην ουσία ανεπαίσθητα στον αναβάτη. Διότι κόβουν καύσιμο, όχι ρεύμα! Βεβαίως γι αυτό και είναι αυτονόητη σε τέτοια συστήματα και η ύπαρξη των cruise control....
Χωρίς αυτά, cruise control σωστό δεν υπάρχει! (γίνεται με μηχανικό τρόπο, αλλά καμιά σχέση!).
Αν πάλι έχω λάθος, διόρθωσε....
Αλλά τόσα χρόνια (από την εμφάνιση του κόφτη προ 30-35ετιας στα ευρείας παραγωγής οχήματα ) ξέρω ότι κόβει ρεύμα ανάφλεξης. Όχι καύσιμο.
Κι αυτό έγινε ταυτόχρονα με την εμφάνιση ηλεκτρονικής ανάφλεξης και την κατάργηση του συστήματος πλατίνων (μ' αυτά δεν υπήρχε ούτε κόφτης στροφών).