Homemade Quick shifter by Carooly

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Τα λέει Κωστή στο 1ο ποστ.
Για φιλαράκια το έχει φτιάξει, από "τζι-ξι" μέχρι F650 ;)

Edit: και σε "κουλούρια".... βλέπω Δημητρο-Κόρακα @KORAX να πιάνει κατσαβίδια/κολλητήρια:yew:
Ευχαριστω που με σκεφτηκες Θοδωρη,αλλα δεν θα παρω
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ευγε ,μπραβο ,συγχαρητηρια
ερωτηση !
αυτη η στιγμιαια επεμβαση στην ροη του κινητηρα του δημιουργει μεσοπροθεζμα η μακροπροθεζμα καποιο θεμα?
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
ευγε ,μπραβο ,συγχαρητηρια
ερωτηση !
αυτη η στιγμιαια επεμβαση στην ροη του κινητηρα του δημιουργει μεσοπροθεζμα η μακροπροθεζμα καποιο θεμα?
Οχι αν σκεφτεις οτι υπαρχει και ε εργοστασιακη εφαρμογη πχ bmw s1000rr.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Οχι αν σκεφτεις οτι υπαρχει και ε εργοστασιακη εφαρμογη πχ bmw s1000rr.
φυσικα μιλησα γενικα και οχι για το δικο σου σχεδιο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στέργιο λειτουργεί, σα να κλείνεις εσύ το γκάζι. Κανένα πρόβλημα δε δημιουργεί. Και τα after market αλλά και τα εργοστασιακά, το ίδιο κάνουν ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δυο ερωτησεις εχω

Γιατι εβαλες διακοπτη στους πολ/στες; Θα μπορουσες απλα να συνδεσεις τη μια εξοσο του mc μα στελνει σημα στον αισθητηρα του σταντ και να διακοπτεται απο εκει η τροδοφοσια

Και ενα δευτερο, ο μαγνητικος αισθητηρας που χρησιμοποιησες ποια κινηση αντιλαμβανεται? Πως το εχεις τοποθετησει, εχεις καποια φωτο μηπως;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δυο ερωτησεις εχω

Γιατι εβαλες διακοπτη στους πολ/στες; Θα μπορουσες απλα να συνδεσεις τη μια εξοσο του mc μα στελνει σημα στον αισθητηρα του σταντ και να διακοπτεται απο εκει η τροδοφοσια

Και ενα δευτερο, ο μαγνητικος αισθητηρας που χρησιμοποιησες ποια κινηση αντιλαμβανεται? Πως το εχεις τοποθετησει, εχεις καποια φωτο μηπως;
Αν και δεν καταλαβαινω τιποτα συντροχε εχω μια αίσθηση οτι ειναι καλές ερωτήσεις
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν και δεν καταλαβαινω τιποτα συντροχε εχω μια αίσθηση οτι ειναι καλές ερωτήσεις
Το μαλλί φταίει....
Πήρες πολύ αέρα...:wacky:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δυο ερωτησεις εχω

Γιατι εβαλες διακοπτη στους πολ/στες; Θα μπορουσες απλα να συνδεσεις τη μια εξοσο του mc μα στελνει σημα στον αισθητηρα του σταντ και να διακοπτεται απο εκει η τροδοφοσια

Και ενα δευτερο, ο μαγνητικος αισθητηρας που χρησιμοποιησες ποια κινηση αντιλαμβανεται? Πως το εχεις τοποθετησει, εχεις καποια φωτο μηπως;

Δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ο διακοπτης του σταντ!!!

Ο λογος ειναι οτι οταν κοβεις ενα φορτισμενο πηνιο πολλαπλασιαστη και το επανασυνδεεις (ο κινητηρας σε λειτουργια) το αρκ που δημιουργειται
στην επαφη που θα ανοιγοκλεισει θα ειναι τοσο μεγαλο που η φωτια του θα καταστρεψει την επαφη σε μολις λιγα ανοιγοκλεισιματα.
Για να φτιαξουμε εμεις αυτο το αρκ τοποθετουμε παραλληλα στην επαφη του ρελε εναν πυκνωτη που θα απορροφησει ολο το φορτιο και θα
διατηρησει την επαφη καθαρη και λειτουργικη.
Ακριβως με το ιδιο τροπο λειτουργουσε η αναφλεξη με πλατινα και πυκνωτη. Η χρηση του πυκνωτη σε ολα τα πλατινοφορα οχηματα
ηταν ακριβως για να προστατευει την πλατινα απο το αρκ και να μην καταστρεφεται.

Ο διακοπτης του σταντ ειναι σχεδιασμενος να ανοιγει εναν ρελε αλλα ποτε δεν κλεινει με φορτισμενο το πηνιο του πολλαπλασιαστη γιατι απλα
αταν ανοιγει το σταντ σβηνει ο κινητηρας με ανοιχτη αυτην την επαφη η οταν ειναι ανοιχτο μπορει να παταμε μιζα αλλα παλι ειναι ανοιχτη η επαφη και δεν κανει αρκ.

Στις περισσοτερες καινουριες μοτο θα διαπιστωσεις οτι αν ανοιξεις το σταντ μια φορα με τον κινητηρα εν λειτουργια ο κινητηρας σβηνει
ακομα και αν προλαβεις να επαναφερεις το σταντ πισω πριν προλαβει να σβησει ο κινητηρας που σημαινει οτι ειναι ενα συστημα αυτοσυγκρατησης το οποιο
για να επανελθει χρειαζεται να επανεκκινησουμε τον κινητηρα με κλειστο σταντ.

Eπισης τα microcontrollers εχουν εξοδους με 10ma μαξιμουμ που οπως καταλαβαινεις
δεν μπορουν ουτε μικρορελε να οπλισουν. Θελουν ειδικο ρελε με ενσωματωμενο low input trigger.

Ο αισθητηρας διαβαζει ενα μικρο λαμακι που βιδωσα στον λεβιε το οποιο περναει τον αισθητηρα οταν ο λεβιες μετακινειται προς τα πανω..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Οταν με το καλο φτιαξω το επομενο θα ανεβασω φωτο γιατι τωρα δεν εχω κοντα μου καποιο για να το φωτογραφησω.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες σαν λογικη, αλλα τα περισσοτερα αφτερμαρκετ σιφτερ δουλευουν ετσι...οστοσο, αν θες να εισαι βεβαιος οτι η ενεργεια του πηνιου θα αποφορτιστει μπορεις να χρησιμοποιησεις απλα μια διοδο και να λυθει το προβλημα...

Αλλα σε αυτο που λες, εσυ αυτο δεν κανεις? Για να εχεις βαλει το ρελε σε σειρα με τον πολ/στη, αυτο μπορει να ανοιξει ενω το πηνιο του ειναι ηδη φορτισμενο

Στα καινιυρια μοτο αν ισχυει αυτο που λες, δε ξερω για ποσο καινουρια μιλαμε, πιο πολυ για safety feature το κοβω παρα κατι αλλο
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες σαν λογικη, αλλα τα περισσοτερα αφτερμαρκετ σιφτερ δουλευουν ετσι...οστοσο, αν θες να εισαι βεβαιος οτι η ενεργεια του πηνιου θα αποφορτιστει μπορεις να χρησιμοποιησεις απλα μια διοδο και να λυθει το προβλημα...

Αλλα σε αυτο που λες, εσυ αυτο δεν κανεις? Για να εχεις βαλει το ρελε σε σειρα με τον πολ/στη, αυτο μπορει να ανοιξει ενω το πηνιο του ειναι ηδη φορτισμενο

Στα καινουρια μοτο αν ισχυει αυτο που λες, δε ξερω για ποσο καινουρια μιλαμε, πιο πολυ για safety feature το κοβω παρα κατι αλλο
Αυτο κανω αλλα οπως σου ειπα δεν μπορω να οδηγησω εναν ρελε απλο χωρις low trigger και για να το προστατεψω βαζω πυκνωτη .Η διοδος ειναι λυση μονο σε μικρα πηνια και γιαυτο δεν θα την δεις ποτε σε πηνιο αναφλεξης! Γιαυτο και κανενα πλατινοφορο δεν ειχε διοδο αλλα πυκνωτη! Επισης μιλαμε για 7-8 αμπερ στις υψηλες στροφες οπου σε συχνη χρηση του shifter η διοδος ψηνεται! (δοκιμασμενο) Κανεις λαθος για τα αφτερμαρκετ σιφτερ τα οποια κουμπωνουν σε σειρα στους πολλαπλασιαστες (εχω τοποθετησει πολλα).

Αν υπαρχει τετοιο κιτ σαν αυτο που περιγραφεις τοτε θα ειναι για πολυ συγκεκριμενο μοντελο μοτοσυκλετας.
Tα περισσοτερα σοβαρα κιτ ειναι σαν αυτο της dynojet με βυσματα εν σειρα για τους πολλαπλασιαστες https://www.google.gr/search?q=quick shifter&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjkrYvf6vfWAhWMXhQKHX7JD54Q_AUICigB#imgrc=CktpRxIlSmE6SM:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Μπράβο Αποστόλη.
Εχω εντυπωσιαστεί και χαίρομαι που το εχεις πετύχει και το κατέχεις!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Επειδη δε ξερω αν φτιαει το πως τα λες η αν επειδη εγω διαβαζω απο κινητο :p εσυ λες οτι η υπερταση προφανως δημιουργειται πανω στο ρελε, και οτι θες να προστατεψεις τον driver που τον ενεργοποιει (λιγο δυσκολο pic να δωσει ρευμα σε ρελε)

Εγω λεω αλλο πραγμα, αν δωθει σημα διακοπης της αναφλεξης απο τον εγκεφαλο, απο καποια εξωτερικη εξοδο (σταντ αισθητηρας) τοτε στο κυκλωμα των μετασχηματιστων δε θα δημιουργηθει καποια υπερταση γιατι δεν υπαρχει ανοιγμα του κυκλωματος...απλα δε θα δωθει παλμος, και αν υπαρχει ενεργεια στο πρωτευων την στιγμη της διακοπης απο τον εγκεφαλο, τοτε απλα θα εκτονωθει στο μπουζι.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Επειδη δε ξερω αν φτιαει το πως τα λες η αν επειδη εγω διαβαζω απο κινητο :p εσυ λες οτι η υπερταση προφανως δημιουργειται πανω στο ρελε, και οτι θες να προστατεψεις τον driver που τον ενεργοποιει (λιγο δυσκολο pic να δωσει ρευμα σε ρελε)

Εγω λεω αλλο πραγμα, αν δωθει σημα διακοπης της αναφλεξης απο τον εγκεφαλο, απο καποια εξωτερικη εξοδο (σταντ αισθητηρας) τοτε στο κυκλωμα των μετασχηματιστων δε θα δημιουργηθει καποια υπερταση γιατι δεν υπαρχει ανοιγμα του κυκλωματος...απλα δε θα δωθει παλμος, και αν υπαρχει ενεργεια στο πρωτευων την στιγμη της διακοπης απο τον εγκεφαλο, τοτε απλα θα εκτονωθει στο μπουζι.
Εγω τα λεω οπως πρεπει εσυ δεν εχεις καταλαβει οτι το σταντ δεν εχει καμια σχεση με τον εγκεφαλο αλλα κλεινει την κεντρικη παροχη των πολλαπλασιαστων και των μπεκ στα ψεκαστα με αποτελεσμα αν το κοψεις θα ζοριστει ο ρελες του σταντ.
Δεν προσπαθω να προστατευσω το driver του ιπολλαπλασιαστη αλλα την επαφη του ρελε που θα διακοψει την αναφλεξη!!!!

Επισης ειπες οτι τα περισσοτερα κιτ κοβουν σταντ κατι που δεν ισχυει και δεν το χω δει ως τωρα και δεν μπορω να καταλαβω γιατι επιμενεις ακομα με το σταντ οταν τοσοι και τοσοι κατασκευαστες κοβουν την αναφλεξη για τους λογους που σου εχω αναφερει. Ολα αυτα που σου λεω ειναι δοκιμασμενα απο εμενα 100% απο πολλες εφαρμογες και πειραματα σε αναφλεξεις που εχω κανει χρονια τωρα. Το λεω γιατι καθομαι και σου γραφω κατεβατα οταν δεν ξερεις οτι το σταντ κοβει ρελε κεντρικης παροχης οταν εσυ μου λες οτι συνδεεται στον εγκεφαλο. Κατι που συμβαινει μονο στα καινουρια που με ενα on του σταντ σβηνουν και θελουν επανεκκινηση. Ελπιζω να το καταλαβες τωρα φιλικα παντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Υπαρχουν shifter που κανουν αυτο το πραγμα που σου λεω, ειχα τετοιο αλλα πανε και καμμια 10ρια χρονια απο τοτε...μολις το βρω θα το ποσταρω για την ιστορια...δεν υπαρχει λογος να αρπαζεσαι
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Φοβερή δουλειά!
Αν δεν κάνω λάθος το 1290 το καινούργιο έχει quick shifter και στο ανέβασμα αλλά και στο κατεβασμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom