Honda CRF300L

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
A

Κατ αρχην το crf δεν εχει καμια σχεση με το ΤΑ Ειναι δυο απολυτως ανομοιες μοτοσυκλετες Και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης οχι μονο στο χωμα αλλα και στην πολη!
Το crf εχει γινει πλεον το κυριως μεταφορικο μου μεσον και το ΤΑ το κραταω πλεον μονο για δικαβαλα ταξιδακια με τη συζηγο

Εχω κανει λοιπον μεχρι τωρα περι τα 4000 μεικτα χλμ Σε ασφαλτο και χωμα Εθνικη οδο, επαρχιακοι δρομοι, κινηση στην πολη, χωματοδρομοι αλλα και σφιχτα χωματινα κομματια Περιμενω και τον χειμωνα για να δοκιμαστει (με αλλα λαστιχα) και σε λασπες

Το μηχανακι εφοσον καποιος το χρησιμοποιησει οπως του ταιριαζει δηλαδη σαν ενα μικρο εκδρομικο ον ΟΦ νομιζω δεν θα τον απογοητευσει Πρεπει ομως με το καλημερα να κανει καποια επιπλεον εξοδα περαν του (διολου μικρου) ποσου της αγορας του Χρειαζεται λοιπον απαραιτητως σχαρα, ποδια κινητηρα, και χουφτες Και για τα τρια υπαρχουν αξιολογες προτασεις για ολα τα πορτοφολια

Σε αυτα τα 4000χλμ δεν του εχω βρει ακομα κανενα σοβαρο μειον περαν βεβαιως εκεινο των αναρτησεων Και κυριως του αμορτισερ Του οποιου και το ελατηριο ειναι υπερβολικα μαλακο αλλα και οι αποσβεσεις του ειναι γτπ Οταν μαλιστα ζεσταθει τοτε γινεται ακομα χειροτερο (λογικο) Το μπροστινο παρ ολο που και αυτο ειναι μαλακο λειτουργει ικανοποιητικα
Παρ ολα αυτα ομως και παραδοξως για απλη χωματινη τουριστικη διελευση πασης φυσης χωματοδρομων αλλα και καποιων αργων σφιχτων περασματων (το 99% δηλαδη νομιζω της χρησης μιας μικρης ον οφ) δεν με εχουν προβληματισει οι αναρτησεις Μαλιστα -και αυτο ισως ειναι ενδεικτικο της λειτουργειας των αναρτησεων του- το μεγαλυτερο μερος των χωματινων διαδρομων που εχω κανει με το 300αρι μεχρι τωρα τις εχω κανει καθιστος
Συμφωνα λοιπον με τα ανωτερω θεωρω οτι δεν επειγει η αναβαθμιση και μου δινεται η ανεση χρονου να προγραμματισω την αναποφευκτη καποια στιγμη δαπανηρη αναβαθμιση των αναρτησεων

Κατα τα λοιπα υπαρχουν καποια ενοχλητικα πραγματακια Θα ηθελα ας πουμε ο διακοπτης των αλαρμ να βρισκεται αριστερα καθως επισης κα να υπηρχε διακοπτης σινιαλου
Τα υποτυπωδη μασπιε συνεπιβατη ειναι αρκετα ψηλα και η σελα θα επρεπε να ειναι κατα καποια εκατοστα πιο μακρια Τα δυο αυτα μηκος σελας και μασπιε περιοριζουν πολυ τα δικαβαλα σε μονο κοντινες διαδρομες Επισης το δεξι ποδι του συνεπιβατη τρωει πολυ ζεστη κανοντας ανυποφορη την κατασταση το καλοκαιρι με ανοιχτο παπουτσι περαν του 10λεπτου
Επισης αρκετη ζεστη βγαινει απο τον λαιμο της εξατμισης που περιεχει και τον καταλυτη χωρις ομως να προβληματιζει ιδιαιτερα

Στα επιμερους της μοτοσυκλεττας εχουμε:
  • Πολυ καλο φως σε δεσμη και ενταση απο τον προβολεα και πολυ ευδιακριτα πισω φαναρι και φλας
  • Αρκετα καλα φρενα με το πισω να ειναι αριστο σε αισθηση και δυναμη παντου και το μπροστα να ειναι και αυτο αριστο σε αισθηση αλλα να υπολειπεται σε δυναμη οσο τα χλμ/ω στην ασφαλτο ανεβαινουν Το abs ενεργοποιηται μονο οταν πρεπει και φυσικα απενεργοποιειται ευκολα στον πισω τροχο με ενα κουμπι
Το μπροστα φρενο μπορει ευκολα να αναβαθμιστει αν καποιος θελει βαζοντας την γλυστρα της δαγκανας και την μεγαλυτερη δισκοπλακα απο το rally (νομιζω 300mm) χανοντας ομως ισως μερος απο την αψογη λειτουργεια του στο χωμα
- Η σελα ειναι απροσμενα ανετη και αποτελεσε για μενα μεγαλη εκπληξη!
Για παραδειγμα Κανοντας κοντα 1000 χλμ στο φετινο troffy με τα 750 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα απο και προς το καμπιγκ γυρισα σπιτι σχετικα ξεκουραστος και μονο 4-5 φορες χρειαστηκε να σηκωθω ορθιος σε αυτα τα 750 χλμ προκειμενου να ξεμουδιασω
  • Τα μασπιε του οδηγου ειναι οσο ευμεγεθη χρειαζεται (ολοιδια σε μεγεθος με αυτα της ΚΤΜ) ωστε να νοιωθω ανετος στην ορθια θεση οδηγησης
  • Το (σιδερενιο) τιμονι με βολεψε μια χαρα και καθιστος και ορθιος και δεν υπαρχει λογος κατα την γνωμη μου για αποστατες ή αμεση αντικατασταση του οδηγησα ομως πολυ λιγο το crf του thanosxrv πυ εχει rental τιμονι και σαφως ηταν καλυτερο απο το μαμα
Παντως στο θεμα εργονομια-σταση σωματος νομιζω οτι η honta εχει κανει πολυ καλη δουλεια Μικρο χρονο συνηθειας χρειαστηκα μονο στον αριστερο διακοπτη οπου τα φλας βρισκονται κατω απο την κορνα σε αντιθεση με οτι εχω συνηθησει καποιες δεκαετες τωρα
- Στον κινητηρα και στο σασμαν εχει γινει καταπληκτικη δουλεια με την ιπποδυναμη να ειναι πληρως εκμεταλευσιμη ακομα και στην 6η και το μηχανακι να μην ζοριζεται να διατηρει σε ταξιδι σταθερα τα 120 χλμ/ω (περι τα 112 πραγματικα) Καπου εκει ομως και μετα αν θυμαμαι καλα τις 7000 στρ/λ υπαρχουν κραδασμοι που ειναι ενοχλητικοι
Η ροπη του μικρου κινητηρα φαινεται να ειναι αρκετη για σχεδον ολες τις καταστασεις που θα συναντησει καποιος σε ον οφ χρηση (τηρουμενων των αναλογιων) Για παραδειγμα στον ανηφορικο Μπραλο πηγαινοντας για το troffy οπου ο STF ηταν μπροστα με το αρκετα δυνατοτερο .wr250r με εντυπωσιασε το crf oταν σταδιακα τον εφτασα και τον προσπερασα (αμφοτεροι με κλειδωμενο στο στοπ το γκαζι)
  • Ο συμπλεκτης ...δεν υπαρχει! Κυριολεκτικα οποιος πρωτη φορα παταει την μανετα (και εγω μαζι) νομιζει οτι εχει κοπει η ντιζα! Η φραση συμπλεκτης πουποθλο στο crf αποκτα νοημα! Και στο ιδιο μηκος κυματος βρισκεται και γκαζιερα κανοντας τον χειρισμο της μοτοσυκλετας τοσο στην πυκνη κινηση της πολης οσο και στα δυσκολα στο χωμα κυριολεκτικα παιχνιδι
  • Στον πανευκολο αυτον χειρισμο βοηθαει και το παρα πολυ καλο ζυγισμα του που κρυβει εντελως τα οχι λιγα 143 (ανακοινωσιμα) κιλα
-Με καταναλωση βενζινης απο 2,8 μεχρι 3,4/100χλμ που εχω δει στο ψηφιακο πολυοργανο σημαινει οτι υπαρχει μια αυτονομια απο 278 μεχρι 229 χλμ μεχρι να στεγνωσει το 7,8 λιτρων ρεζερβουαρ Η κοκκινη ενδειξη ρεζερβας παντως αναβοσβηνει νωρις απο τα 140 εως τα 160 χλμ αναλογως χρησης του γκαζιου Η δε πραγματικη καταναλωση ειναι ελαφρως μεγαλυτερη (κατα περιπου 0,2-0,3 λτρ) απο οτι δειχνει το αισιοδοξο πολυοργανο Αρα και η πραγματικη αυτονομια ειναι αντιστοιχως μικροτερη στην πραγματικοτητα
Τα ανωτερω καθυστουν μαλλον υποχρεωτικη την με καποιο τροπο μεταφορα 2-3 λιτρων βενζινεις σε περιοχες οπου δεν υπαρχουν βενζινσδικα

Η συμπεριφορα της μηχανης στις ασφαλτινες στροφες με τα μαμα λαστιχα - και αυτο ηταν μια ακομα ευχαριστη εκπληξη- ειναι απολυτως προβλεψιμη και εμπνεει ασφαλεια να το παρακανει καποιος Εκτος μονο απο πολυ μικρα και αποτομα εσακια οπου το "σφαλιαρισμα" κατα την εναλλαγη προκαλει εντονη νευρικοτητα κυριως στο πισω μερος λογω του μαπα αμορτισερ
Στο χωμα καμια ανησυχια σε φλαταδουρες και μεχρι τα 90+ χλμ που εχω δει Κατηφορικα με κυλιομενες ή φυτευτες πετρες κανενα προβλημα Ολα ισιωμα οταν το γκαζι μενει σταθερα ανοιχτο και η ταχυτητα λελογισμενη Σε γρηγορες χωματινες στροφες τα ορια μπαινουν και παλι απο το αμορτισερ που κυριως με την γργηορη αποσβεση επαναφορα του κανει το crf ναχορευει ταρσιλαμα Αν ομως καποιος στριψει "τουριστικα" τοτε ολα ειναι ελεγχομεμα (και βαρετα)

Ααααυτα
Και σορρυ για το χυμα γραψιμο

Οποιος θελει ρωταει οτιδηποτε συγκεκριμενο και αν ξερω και μπορω ευχαριστως να πω
Επισης αν καποιος το σκεφτεται για αγορα πολυ ευχαριστως να κανονισουμε να το οδηγησει (ασφαλτο και χωμα) ωστε να εχει μια καποια αποψη πριν παει ταμειο

Και μια και λεω για ταμειο να πω και τουτο:
Το μηχανακι ειναι ακριβο κατα την γνωμη μου αλλα δυστυχως και η μοναδικη επιλογη μαζι με το κινεζικο voge rally που προσφατως ηρθε στην ελλαδα Ομως εχει μηδαμινο κοστος συντηρησης και χρησης και γιατι οχι, μπορει να βγαλει και γουστα (τηρουμενων και παλι των αναλογιων)
Αν λοιπον καποιος το παρει συνειδητα και ξεροντας τι ακριβως μπορει να κανει με αυτο ωστε να το χρησιμοποιησει για πολλα χρονια τοτε αυτοματως παυει να φαινεται τοσο ακριβο
Άψογο το review και ασυνήθιστα μεγάλο και αναλυτικό για konkost .
Τον ανηφορικό Μπράλο θα μπορούσες και να τον παραλείψεις.

:friendship:
 

sot econ

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
xl650v
A

Κατ αρχην το crf δεν εχει καμια σχεση με το ΤΑ Ειναι δυο απολυτως ανομοιες μοτοσυκλετες Και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης οχι μονο στο χωμα αλλα και στην πολη!
Το crf εχει γινει πλεον το κυριως μεταφορικο μου μεσον και το ΤΑ το κραταω πλεον μονο για δικαβαλα ταξιδακια με τη συζηγο

...........

Ααααυτα
Και σορρυ για το χυμα γραψιμο

Οποιος θελει ρωταει οτιδηποτε συγκεκριμενο και αν ξερω και μπορω ευχαριστως να πω
Επισης αν καποιος το σκεφτεται για αγορα πολυ ευχαριστως να κανονισουμε να το οδηγησει (ασφαλτο και χωμα) ωστε να εχει μια καποια αποψη πριν παει ταμειο

Και μια και λεω για ταμειο να πω και τουτο:
Το μηχανακι ειναι ακριβο κατα την γνωμη μου αλλα δυστυχως και η μοναδικη επιλογη μαζι με το κινεζικο voge rally που προσφατως ηρθε στην ελλαδα Ομως εχει μηδαμινο κοστος συντηρησης και χρησης και γιατι οχι, μπορει να βγαλει και γουστα (τηρουμενων και παλι των αναλογιων)
Αν λοιπον καποιος το παρει συνειδητα και ξεροντας τι ακριβως μπορει να κανει με αυτο ωστε να το χρησιμοποιησει για πολλα χρονια τοτε αυτοματως παυει να φαινεται τοσο ακριβο
Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση και αναλυτική παρουσίαση :friendship:... και που να μην ήσουν σε διακοπές.


Πράγματι άλλη μηχανή σε σχέση με το ΤΑ αλλά μετράει η γνώμη σου που προέρχεσαι απο το ΤΑ. Δεν κατάλαβα, εκτός των χώρων για δικάβαλο και τα πιο μακρινά φορτωμένα ταξίδια, να σου έλειψε τίποτα από το ΤΑ.

Εγώ εκείνο που κατάλαβα είναι ότι, για κάποιον που θέλει ένα αξιόπιστο - οικονομικό καθημερινό μέσο που να μπορεί να κάνει και κάποιο ταξίδι μονός και να μπορεί να πάει και χώμα, είναι αξιοπρεπέστατη επιλογή.
Όλα σε ένα.


Φθηνό πράγματι δεν είναι, αλλά με τα δικά μας οικονομικά τι είναι πλέον φθηνό;
Άμα όμως , όπως λές και εσύ, συνυπολογίσεις το μικρό κόστος συντήρησης, την αξιοπιστία και την αξία μεταπώλησης, τα βγάζει τα χρήματά του.

Ευχαριστώ για την προσφορά της οδήγησης αλλά δεν μπορώ να πάρω ξένη μοτοσυκλέτα και μάλιστα καινούργια. Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.
Εδώ η Honda είναι απαράδεκτη και δυστυχώς δεν υπάρχει και μοτό για ενοικίαση.

Παρεμπίπτοντος για τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda συμφέρει, πριν κάποιος αγοράσει, να νοικιάσει για μια μέρα μια μοτό και να είναι πιο σίγουρος.
andelimototouring.gr
 

Natassa

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Μετά από αυτή την αναλυτική περιγραφή νομίζω το ερωτεύτηκα ακόμα πιο πολύ :inlove:
 

giamar

οn-offας
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
-Vstroma -astrea c100
Αμ το άλλο ,να'σαι κάνα Μπράλο στο ανέβασμα και να πετύχεις μπροστά συνδιασμό λεωφορείο με νταλίκα ,ε ένα vivere pericolozamente του σχωρεμενου του Τζιμακου θα το τραγουδήσεις ,δε θα το τραγουδήσεις;
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Μολις ειδα οτι η UNIfilter εβγαλε φιλτρο σφουγγαρι για το 300L οπως εχω βαλει στο δικο μου 250L, για οσους ενδιαφερονται. :ok:
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Στείλε κάνα λινκ! Εγώ παρηγγειλα προχθές unifilter prefilter για crf1000 από ebay, το οποίο λογικά θα κάνει, ίσως με μικρή πατέντα και λίγο κόψιμο..

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 250 RALLY
Το πρόφιλτρο της UNIfilter για crf 1000 κάνει μια χαρά σε όλα τα 250l-rally αλλά και στα 300l-rally. Μπαίνει χωρίς καμία πατέντα, μην κόψετε τίποτα από την εισαγωγή αέρα και κάνει φοβερή δουλειά. Μετά από πολύ σκονισμένη σχεδόν 1000αρα βόλτα το μαμά φίλτρο ήταν εντελώς καινούργιο. Από Αυστραλία αποστολή, τo τελωνείο ήταν μόνο 2-3 ευρώ και συνολικό κόστος 27-28 ευρώ.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δυο λυσεις υπαρχουν, ειτε βαζεις ολοκληρο φιλτρο σφουγγαρι ειτε βαζεις στο λαστιχενιο σωληνα ενα προφιλτρο.
Και στις 2 περιπτωσεις η δουλεια γινεται μια χαρα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ανοιξα χτες το φιλτροκουτι να ριξω μια ματια στο φιλτρο αερα μετα απο ενα χωματινο 2ημερο με αρκετη σκονη στην Αρκαδια Το μισο Μαιναλο και τον μισο Παρνωνα ειχε μαζεψει
ΟΚ λεω θα σκασω 18 ευρα να παρω ενα καινουριο
Χα! Νομιζα! 38 ολοκληρα ευρωπουλα κανει! 18 το ειχα δει καποτε απο Ασια μερια
Τοσα λεφτα εγω δεν δινω αν μπορω να το αποφυγω για κατι που σε 2-3 χωματινες βολτες θα θελει παλι πεταμα Και ακολουθησα την λυση που ειχα κανει και στο ΤΑ Και επειδη βαριομουν να παω μεχρι τον Τασουλη να παρω καινουριο twin air φιλτρο εκοψα απο ενα ηδη υπαρχον που ειχα για το ΤΑ και αφου αφερεσα το χαρτινο πλισε φιλτρο το τοποθετησα Εβα και δυο tie wrap, ετσι , για παν ενδεχομενο και βουαλα Ετοιμο το σφουγγαρενιο φιλτρο


Λαδωθηκε με φιλτρολαδο της denicol και δοκιμαστηκε ηδη για περιπου 50χλμ
Και οχι μονο δουλευει το μοτερ μια χαρα αλλα μαλλον θα πρεπει να αναπνευσε κιολας αφου ειδα τα 145 χλμ/ω με περιθωριο να ανεβασει κι αλλο λιγο αν ειχα ακομα δρομο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επισης ηρθε απο τα βαθη της Ασιας και τοποθετησα το (νομιζω χρησιμο) μπλιμπλικι που καλυπτει το μπροστα γραναζι


Προσθεσα ακομα μια πριζα με δυο usb (απο alliexpres) που εχει ρευμα μονο οταν ειναι ανοιχτος ο διακοπτης
Αυτη μαλλον δεν μου χρειαζοταν αλλα καλυψα με αυτον τον τροπο μια τρυπα που εχε εκει ο μινι πυργος της AS και πλεον εχω και βολτομετρο (αχρειαστο να ναι) Ρευμα πηρα με καταλληλη φισα- καλωδιο (και αυτη απο το alliexpres) απο την εξοδο που δινει η χοντα και ειναι κρυμενη πισω απο την μασκα

 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλλιτέχνης, λίγο λίγο βάζεις τις πινελιές σου. Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει, αλλά σήμερα έπεσα πάνω σε αυτό.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλλιτέχνης, λίγο λίγο βάζεις τις πινελιές σου. Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει, αλλά σήμερα έπεσα πάνω σε αυτό.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
To μικρο απ οτι φαινεται ηρθε για να μεινει και η επομενη σοβαρη αναβαθμιση του σιγουρα καποια στιγμη θα ειναι στις αναρτησεις Αλλα οχι ακομα
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ανοιξα χτες το φιλτροκουτι να ριξω μια ματια στο φιλτρο αερα μετα απο ενα χωματινο 2ημερο με αρκετη σκονη στην Αρκαδια Το μισο Μαιναλο και τον μισο Παρνωνα ειχε μαζεψει
ΟΚ λεω θα σκασω 18 ευρα να παρω ενα καινουριο
Χα! Νομιζα! 38 ολοκληρα ευρωπουλα κανει! 18 το ειχα δει καποτε απο Ασια μερια
Τοσα λεφτα εγω δεν δινω αν μπορω να το αποφυγω για κατι που σε 2-3 χωματινες βολτες θα θελει παλι πεταμα Και ακολουθησα την λυση που ειχα κανει και στο ΤΑ Και επειδη βαριομουν να παω μεχρι τον Τασουλη να παρω καινουριο twin air φιλτρο εκοψα απο ενα ηδη υπαρχον που ειχα για το ΤΑ και αφου αφερεσα το χαρτινο πλισε φιλτρο το τοποθετησα Εβα και δυο tie wrap, ετσι , για παν ενδεχομενο και βουαλα Ετοιμο το σφουγγαρενιο φιλτρο


Λαδωθηκε με φιλτρολαδο της denicol και δοκιμαστηκε ηδη για περιπου 50χλμ
Και οχι μονο δουλευει το μοτερ μια χαρα αλλα μαλλον θα πρεπει να αναπνευσε κιολας αφου ειδα τα 145 χλμ/ω με περιθωριο να ανεβασει κι αλλο λιγο αν ειχα ακομα δρομο
Κώστα πως κόλλησες το σφουγγάρι στο λαστιχένιο πλαίσιο?
 
Top Bottom